Hledáte Novocall alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší Novocall alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Hledáte software, který umí víc než jen telefonovat? LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení helpdesku, které vám pomůže zlepšit zákaznickou podporu.

LiveAgent nabízí spoustu komunikačních kanálů, více než 175 funkcí a přes 40 integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou podporu. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Podpora call centra

Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!

Dostupné ceny

LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte samostatné funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru

Bohatý na funkce

Přes 175 + funkcí, které udělají vaše pracovní procesy snazší a příjemnější. 

Novocall vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Novocall
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Novocall nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Novocall nabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v All-Inclusive plánu za 39USD/agent/měsíc.
Novocall nenabízí Call centrum v plánu za 25USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Novocall nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Novocall nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Novocall nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Novocall nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Novocall nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Novocall nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Novocall nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 15USD/agent/měsíc.
Novocall nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Novocall nenabízí funkce API.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Novocall nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
Novocall nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Novocall nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Novocall nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 25USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Novocall nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Novocall nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v All-Inclusive plánu za 39USD/agent/měsíc.
Novocall nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 25USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Novocall nenabízí neomezenou podporu v plánech za 25USD/agent/měsíc.
smart phone calling

Výkonná alternativa Novocall

Pozvedněte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň a poskytněte svým zákazníkům možnost spojit se s vámi prostřednictvím více kanálů. E-mail, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní báze jsou zahrnuty v jednom dokonalém řešení.

Vše je spravováno prostřednictvím spolehlivého tiketového systému, takže každá přijatá komunikace je automaticky tříděna. Můžete se tak soustředit na to důležité a ušetřit čas.

Nejrychlejší živý chat

Živý chat je při poskytování zákaznické podpory základním nástrojem. Umožňuje zákazníkům okamžitě se spojit s vašimi agenty z vašich webových stránek.

LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Poskytujte podporu rychlostí blesku. 

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Podpora call centra

Pokud se nechcete vzdát call centra, nemusíte. Služba LiveAgent vám umožní rychle a snadno nastavit call centrum. Můžete jej propojit s prohlížečem, telefonem nebo jakýmkoli jiným zařízením dle vlastního výběru.

Není třeba žádných poskytovatelů třetích stran, LiveAgent se o vše postará za vás.

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Připraveni přejít na LiveAgent?

Přejděte na službu LiveAgent a poskytněte svým zákazníkům více možností, pokud jde o zákaznickou podporu. LiveAgent má tři skvělé cenové plány plné užitečných nástrojů, funkcí a integrací, které urychlí váš pracovní proces. Podívejte se a rozhodněte se, který vám vyhovuje nejvíce.

LiveAgent je nejrecenzovanější a nejvíce hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Více informací

Porovnejte nás a dalšími alternativami softwaru

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Novocall alternativa
    Pokud hledáte alternativu Intercomu, zvažte službu LiveAgent. LiveAgent má nejrychlejší chatovací widget na trhu a více než 179 funkcí helpdesku.

    HledáteIntercom alternativu?

    LiveAgent je konkurenceschopnou alternativou k Intercomu pro help desk software. Nabízí 4 balíčky za dobrou cenu a další funkce, včetně integrace se sociálními médii.

    Liveagent je dokonalé řešení zákaznického servisu s pokrytím všech relevantních kanálů, spolehlivým tiketovým systémem a příznivou cenou. Kromě výkonného live chatu vám Liveagent nabízí další skvělé nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou podporu. Liveagent má tři skvělé placené plány, které nezruinují váš rozpočet.

    Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

    LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe recenzovaným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020.

    Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

    Hledáte alternativu Extend?

    Rozšiřte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Nabízí vícekanálové řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro efektivní komunikaci s klienty.

    LiveAgent je ve srovnání s jinými řešeními helpdesku nákladově efektivnější. LiveAgent nabízí nástroje, funkce a integrace pro lepší zákaznickou podporu. S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

    Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

    Použitím speciálního softwaru pro péči o zákazníky můžete zvýšit jejich spokojenost a návratnost investic. LiveAgent je cenově dostupnou a automatizovanou alternativou k ZenDesku.

    Webinář o zákaznických službách LiveAgent se zaměřuje na vícekanálové řešení helpdesku. Zahrnuje živý chat, software pro zadávání tiketů, živý chat, vestavěné call centrum a mnoho dalšího. Po omezenou dobu je k dispozici bezplatná zkušební verze aplikace LiveAgent.

    Naučte se s LiveAgent webináři

    LiveAgent nabízí bezplatný software pro správu zákazníků s jedním kontaktním místem, akademií, webináři a kontrolními seznamy k uspořádání pracovních postupů a zlepšení produktivity. Jeho software pro zákaznickou službu na sociálních médiích umožňuje rychlou odpověď na dotazy zákazníků z jednoho rozhraní a pomáhá v budování loajality zákazníků. Cena za plán Ticket je $15/agent/měsíc s více než 175 funkcemi a 40 integracemi, což je méně než nabídka konkurence. Přecházíte-li z jiných podobných softwarů, LiveAgent nabízí vynikající zákaznický servis se 24/7 podporou agentů a konečným helpdesk řešením s užitečnými nástroji.

    Hledáte jinou alternativu k Gistu? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a poskytujte lepší podporu.

    Hledáte alternativu k Gistu?

    Zvyšte spokojenost a produktivitu s LiveAgentem, který nabízí širokou škálu funkcí a umožňuje poskytování telefonické podpory pomocí virtuálního call centra.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x