Hledáte Novocall alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší Novocall alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Hledáte software, který umí víc než jen telefonovat? LiveAgent je dokonalé vícekanálové řešení helpdesku, které vám pomůže zlepšit zákaznickou podporu.

LiveAgent nabízí spoustu komunikačních kanálů, více než 175 funkcí a přes 40 integrací, které vám pomohou poskytovat tu nejlepší možnou zákaznickou podporu. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Phone icon

Podpora call centra

Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!

Money Bag

Dostupné ceny

LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte samostatné funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru

Statistic icon

Bohatý na funkce

Přes 175 + funkcí, které udělají vaše pracovní procesy snazší a příjemnější. 

Novocall vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Novocall
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Novocall nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Novocall nabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v All-Inclusive plánu za 39USD/agent/měsíc.
Novocall nenabízí Call centrum v plánu za 25USD/agent/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Novocall nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Novocall nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Novocall nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Novocall nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Novocall nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Novocall nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Novocall nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 15USD/agent/měsíc.
Novocall nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 25 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Novocall nenabízí funkce API.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Novocall nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
Novocall nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Novocall nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Novocall nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 25USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Novocall nenabízí neomezený počet tlačítek chatu.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Novocall nenabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů v All-Inclusive plánu za 39USD/agent/měsíc.
Novocall nabízí neomezené nahrávání hovorů v plánu za 25USD/agent/měsíc.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Novocall nenabízí neomezenou podporu v plánech za 25USD/agent/měsíc.
smart phone calling

Výkonná alternativa Novocall

Pozvedněte svou zákaznickou podporu na vyšší úroveň a poskytněte svým zákazníkům možnost spojit se s vámi prostřednictvím více kanálů. E-mail, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní báze jsou zahrnuty v jednom dokonalém řešení.

Vše je spravováno prostřednictvím spolehlivého tiketového systému, takže každá přijatá komunikace je automaticky tříděna. Můžete se tak soustředit na to důležité a ušetřit čas.

Nejrychlejší živý chat

Živý chat je při poskytování zákaznické podpory základním nástrojem. Umožňuje zákazníkům okamžitě se spojit s vašimi agenty z vašich webových stránek.

LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Poskytujte podporu rychlostí blesku. 

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Podpora call centra

Pokud se nechcete vzdát call centra, nemusíte. Služba LiveAgent vám umožní rychle a snadno nastavit call centrum. Můžete jej propojit s prohlížečem, telefonem nebo jakýmkoli jiným zařízením dle vlastního výběru.

Není třeba žádných poskytovatelů třetích stran, LiveAgent se o vše postará za vás.

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

man and woman winners-illustration

Připraveni přejít na LiveAgent?

Přejděte na službu LiveAgent a poskytněte svým zákazníkům více možností, pokud jde o zákaznickou podporu. LiveAgent má tři skvělé cenové plány plné užitečných nástrojů, funkcí a integrací, které urychlí váš pracovní proces. Podívejte se a rozhodněte se, který vám vyhovuje nejvíce.

LiveAgent je nejrecenzovanější a nejvíce hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Co je alternativa Novocall?

LiveAgent je alternativa Novocall pro zákazníky, kteří chtějí poskytovat vynikající zákaznickou podporu napříč různými kanály, jako je e-mail, sociální média, živý chat, fórum a další. LiveAgent je software pro služby zákazníkům, který shromažďuje dotazy, automatizuje je a poskytuje rychlou analýzu prostřednictvím zpráv.

Jaký přínos může mít pro vaši firmu přechod na LiveAgent?

Vzhledem k tomu, že LiveAgent je kompletní řešení helpdesku, shromažďuje všechny dotazy zákazníků na jednom místě. Vaši agenti proto nemusí přepínat mezi jednotlivými platformami, aby mohli zákazníkům rychle odpovědět. V důsledku toho zvyšuje retenci zákazníků, zlepšuje CX a snižuje míru odchodu.

Jaká data můžete převést z Novocall do LiveAgent?

Můžete převést data, jako jsou informace o zákaznících, agentech, tiketech, administrátorech a další.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo