Hledáte výkonnou alternativu ke službě Qonvo, která vám poskytne více možností komunikace se zákazníky? LiveAgent je pro vaši firmu tou správnou volbou.
Díky skvělému systému tiketů, pokrytí nejdůležitějších komunikačních kanálů a snadnému používání je LiveAgent dokonalým řešením helpdesku pro vaši zákaznickou podporu.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!
Přes 175 + funkcí vám usnadní a zpříjemní práci.
Služba LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonná. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu zákaznické podpory zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta. | Qonvo |
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků. | LiveAgent nabízí tiketing. | Qonvo nenabízí tiketing. |
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky. | LiveAgent nabízí Live Chat. | Qonvo nenabízí Live Chat. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | Qonvo nenabízí Call Centerum. |
Samoobsluha
Funkce, která vám umožní vytvořit zákaznický portál, na který se mohou vaši zákazníci znovu přihlásit a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze. | LiveAgent nabízí portál samoobsluhy. | Qonvo nenabízí portál samoobsluhy. |
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích. | LiveAgent nabízí integraci s Facebookem. | Qonvo nenabízí integraci s Facebookem. |
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci s Twitterem. | Qonvo nenabízí integraci s Twitterem. |
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci s Instagramem. | Qonvo nenabízí integraci s Instagramem. |
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci s Viberem. | Qonvo nenabízí integraci s Viberem. |
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody. | LiveAgent nabízí znalostní databázi. | Qonvo nenabízí znalostní databázi. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které je umístěno přímo ve vaší znalostní databázi.. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | Qonvo nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc. | Qonvo nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 459USD/měsíc. |
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Qonvo nabízí funkce API v plánu za 459 USD/měsíc. |
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí IVR funkce. | Qonvo nenabízí IVR funkce. |
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime. | LiveAgent nabízí video hovory. | Qonvo nenabízí video hovory. |
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a můžete si je kdykoli prohlédnout. | LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu za 15 USD/agent/měsíc. | Qonvo nabízí neomezenou historii v plánu 49 USD/měsíc. |
Neomezené webové stránky
Software můžete použít na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezené webové stránky. | Qonvo nenabízí neomezené webové stránky. |
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu. | Qonvo nenabízí neomezená tlačítka chatu. |
Neomezené tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a vstupenek. | LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily. | Qonvo nenabízí neomezené tikety/e-maily. |
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | Qonvo nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů. | LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Qonvo nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu za 459 USD/měsíc. |
LiveAgent vám poskytne vše, abyste mohli poskytovat lepší podporu a soustředit se na důležité věci.
Poskytněte podporu pomocí výkonných nástrojů, které máte k dispozici. To znamená e-mail, živý chat, sociální média (Facebook, Instagram a Twitter), call centrum a znalostní databázi. Vše je spravováno prostřednictvím spolehlivého tiketového systému, takže se nemusíte obávat nepřehledné komunikace.
Live chat je nezbytným a jedním z nejužitečnějších nástrojů pro komunikaci se zákazníky. Jde o okamžitou komunikaci, a proto musí být rychlá.
LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy. Díky tomu můžete poskytovat skutečně rychlou podporu.
Neplaťte za software, který neumí všechno. Přejděte na software, který vám nabízí řadu nástrojů za skvělou cenu.
LiveAgent má tři skvělé placené plány, které jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi, které vám usnadní práci. Stačí si jen vybrat ten, který vám vyhovuje nejvíce. Podívejte se na naše placené plány a zjistěte více.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Helpdesk software pro malé podniky
Software LiveAgent nabízí sociální sítě a možnost přihlášení k odběru newsletteru. Přecházíte z Customerly na LiveAgent? Získejte ho zdarma nebo placený tarif.
Migrujete z Qonvo do LiveAgent?
"Nová studie ukazuje, že 90% uživatelů preferuje mobilní aplikace před webovými stránkami. Je čas zaměřit se na vývoj mobilních aplikací pro lepší zákaznický zážitek."
Srovnejte LiveAgent s jinými platformami
S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.
Jste připraveni na nový systém tiketingu?
LiveAgent je skvělým nástrojem pro komunikaci se zákazníky. Zlepšuje zákaznickou péči a zvyšuje produktivitu. Je doporučován a efektivní.
Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace
Vyšperkujte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Výkonné řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro komunikační kanály. Nabízí náhledový dialer a kliknutí na call.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech