Co je náhled vytáčení?
Náhledový dialer je jeden ze systémů automatického vytáčení, který se používá v call centrech pro odchozí hovory spolu s dalšími typy automatického vytáčení. Systém náhledového vytáčení automaticky vybere záznam kontaktu ze seznamu volání na základě nastavení odchozí kampaně a odešle jej agentovi, který si před uskutečněním hovoru může prohlédnout údaje o kontaktu včetně historie kontaktů a dalších dostupných kontextových informací. Po zobrazení náhledu záznamu zákazníka může agent call centra buď pokračovat v hovoru, nebo jej odmítnout a přejít na další číslo v seznamu kontaktů.
Unlike progressive and predictive dialers that don’t offer the agent the option to either proceed with the call or skip it, with preview dialers agents have complete control over the dialing process and can manage contact review time. Since agents can prescreen the accurate information on leads or customers and get better prepared for the interaction before placing the call, that ensures more successful calls with a positive business outcome and more powerful customer connections.
Ačkoli všechny podniky (malé, střední i velké) mohou mít z používání náhledového vytáčení prospěch, mohou být obzvláště užitečné pro centra odchozích kontaktů s komplexními prodejními kampaněmi, kde je před uskutečněním telefonních hovorů obvykle vyžadován průzkum zákazníků.
Výhody náhledového vytáčení
Méně přerušených hovorů
V režimu náhledového vytáčení nedochází ke zpoždění při spojování hovorů, které je běžné při použití jiných typů automatických číselníků (např. prediktivní číselník a progresivní číselník). Zákazníci nebo potenciální zákazníci mohou s agenty hovořit okamžitě po spojení hovoru, což znamená snížení počtu přerušených hovorů.
Zvýšená efektivita a výkon agentů
Empowering call center agents with the critical background information about the prospect or the client on the other end prior to making the call allows them to make more meaningful conversations, helps boost agent performance and productivity and ultimately close more deals.
Zlepšený zákaznický management
Vzhledem k tomu, že agenti jsou před uskutečněním hovoru vybaveni komplexními informacemi o každém kontaktu, jsou lépe připraveni jednat s potenciálními zákazníky na individuálnější úrovni, což pomáhá zlepšit zapojení zákazníků.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Jak funguje náhled vytáčení v call centrech?
V režimu náhledu odchozího vytáčení je požadavek na odchozí kampaň automaticky vybrán ze souboru kontaktů na základě nastavení kampaně volání a je přesměrován na obrazovku agenta. Agent si může prohlédnout záznam o referenci a rozhodnout, zda hovor uskuteční kliknutím na ikonu telefonního hovoru, nebo jej přeskočí a přejde na další číslo v seznamu volání kampaně. Jakmile agent dokončí aktuální hovor, software pro náhled vytáčení přesměruje další požadavek na volání na obrazovku agenta.
Jaké jsou výhody náhledů vytáčení?
Při použití náhledového softwaru automatického vytáčení jsou potenciální zákazníci okamžitě spojeni s agenty, což eliminuje potenciálně dlouhé čekací doby a vede k menšímu počtu přerušených hovorů. Navíc, protože agenti mají k dispozici přehled o každém kontaktu ještě před uskutečněním hovoru, umožňuje to lepší zapojení a zvyšuje efektivitu agentů.
Je náhled vytáčení součástí LiveAgent?
Jako komplexní softwarové řešení kontaktního centra je LiveAgent vybaven integrovanými funkcemi příchozího a odchozího call centra. Ačkoli náhledové vytáčení není součástí systému LiveAgent, nabízí režim vytáčení "click-to-call", který umožňuje agentům zadávat odchozí hovory přímo při návštěvě webových stránek vašich potenciálních zákazníků.
Expert note
<p>Náhledový dialer v call centrech umožňuje agentům prohlížet údaje o kontaktech před hovorem, což zlepšuje efektivitu, výkon a spokojenost zákazníků.</p>

LiveAgent: Demo softwaru ticketingu
Platforma LiveAgent nabízí software pro správu e-mailů, helpdesk a podporu zákazníků. Je vhodná i pro startupy. Nabízí funkce integrace a alternativy.
UKÁZKA FUNKCE IVR & ZPĚTNÉHO VOLÁNÍ
Vytváříme váš LiveAgent... 0% Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vyzkoušejte všechny komunikační kanály, když je váš LiveAgent připraven.
Zákaznický portál s funkcemi rozdělení tiketu a označení je důležitou součástí komunikační strategie pro zákaznickou podporu. Pomáhá snížit náklady a zvyšuje efektivitu práce agentů. Také nabízí šablony e-mailů pro povzbuzení k akci a řeší dotazy a problémy zákazníků. LiveAgent je funkčně bohaté řešení helpdesku s otevřeným systémem ticketingu.