Co je náhled vytáčení?
Náhledový dialer je jeden ze systémů automatického vytáčení, který se používá v call centrech pro odchozí hovory spolu s dalšími typy automatického vytáčení. Systém náhledového vytáčení automaticky vybere záznam kontaktu ze seznamu volání na základě nastavení odchozí kampaně a odešle jej agentovi, který si před uskutečněním hovoru může prohlédnout údaje o kontaktu včetně historie kontaktů a dalších dostupných kontextových informací. Po zobrazení náhledu záznamu zákazníka může agent call centra buď pokračovat v hovoru, nebo jej odmítnout a přejít na další číslo v seznamu kontaktů.
Na rozdíl od progresivní a prediktivní dialery, které nenabízejí agentovi možnost buď pokračovat v hovoru, nebo jej přeskočit, s náhledovými dialery mají agenti úplnou kontrolu nad vytáčením proces a může řídit dobu kontroly kontaktu. Vzhledem k tomu, že agenti mohou předem prověřit přesné informace o potenciálních zákaznících nebo zákaznících a lépe se připravit na interakci před uskutečněním hovoru, zajistí to úspěšnější hovory s pozitivním obchodním výsledkem a silnějším spojením se zákazníky.
Ačkoli všechny podniky (malé, střední i velké) mohou mít z používání náhledového vytáčení prospěch, mohou být obzvláště užitečné pro centra odchozích kontaktů s komplexními prodejními kampaněmi, kde je před uskutečněním telefonních hovorů obvykle vyžadován průzkum zákazníků.
Výhody náhledového vytáčení
Méně přerušených hovorů
V režimu náhledového vytáčení nedochází ke zpoždění při spojování hovorů, které je běžné při použití jiných typů automatických číselníků (např. prediktivní číselník a progresivní číselník). Zákazníci nebo potenciální zákazníci mohou s agenty hovořit okamžitě po spojení hovoru, což znamená snížení počtu přerušených hovorů.
Zvýšená efektivita a výkon agentů
Posílení funkcí agentů call centra s důležitými základními informacemi o potenciální zákazník nebo klient na druhém konci před uskutečněním hovoru jim umožňuje vést smysluplnější rozhovory, pomáhá zvýšit výkon a produktivitu agentů a nakonec uzavřít více obchodů.
Zlepšený zákaznický management
Vzhledem k tomu, že agenti jsou před uskutečněním hovoru vybaveni komplexními informacemi o každém kontaktu, jsou lépe připraveni jednat s potenciálními zákazníky na individuálnější úrovni, což pomáhá zlepšit zapojení zákazníků.
Start your free trial today
Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.
Frequently Asked Questions
Jak funguje náhled vytáčení v call centrech?
V režimu náhledu odchozího vytáčení je požadavek na odchozí kampaň automaticky vybrán ze souboru kontaktů na základě nastavení kampaně volání a je přesměrován na obrazovku agenta. Agent si může prohlédnout záznam o referenci a rozhodnout, zda hovor uskuteční kliknutím na ikonu telefonního hovoru, nebo jej přeskočí a přejde na další číslo v seznamu volání kampaně. Jakmile agent dokončí aktuální hovor, software pro náhled vytáčení přesměruje další požadavek na volání na obrazovku agenta.
Jaké jsou výhody náhledů vytáčení?
Při použití náhledového softwaru automatického vytáčení jsou potenciální zákazníci okamžitě spojeni s agenty, což eliminuje potenciálně dlouhé čekací doby a vede k menšímu počtu přerušených hovorů. Navíc, protože agenti mají k dispozici přehled o každém kontaktu ještě před uskutečněním hovoru, umožňuje to lepší zapojení a zvyšuje efektivitu agentů.
Je náhled vytáčení součástí LiveAgent?
Jako komplexní softwarové řešení kontaktního centra je LiveAgent vybaven integrovanými funkcemi příchozího a odchozího call centra. Ačkoli náhledové vytáčení není součástí systému LiveAgent, nabízí režim vytáčení "click-to-call", který umožňuje agentům zadávat odchozí hovory přímo při návštěvě webových stránek vašich potenciálních zákazníků.
Expert’s note
Náhledový dialer v call centrech umožňuje agentům prohlížet údaje o kontaktech před hovorem, což zlepšuje efektivitu, výkon a spokojenost zákazníků.
The TEXT discusses marketing strategies and the importance of customer engagement in the digital age. It emphasizes the need for personalized and targeted marketing approaches to effectively connect with consumers. Additionally, it highlights the significance of data analytics in understanding customer behavior and preferences. Overall, the TEXT underscores the evolving landscape of marketing and the need for businesses to adapt to these changes.
Nastavení dostupnosti u volacích zařízení
Funkce plánování zařízení v call centru umožňuje agentům efektivněji spravovat hovory zákazníků a automatizuje dostupnost volání na různých zařízeních. Tato funkce také zlepšuje organizaci hovorů a časový management agentů. Aktivace funkce je snadná a zabere jen pár minut.
Správa sociálních sítíí kontrolní seznam
Obsahový kalendář může pomoci firmám plánovat obsah na sociálních sítích. Klíčem k úspěchu je správný nástroj a průzkum obsahu. Placená reklama na sociálních sítích může zvýšit povědomí o značce, ale reklamní strategie musí být pravidelně aktualizována. Audit sociálních médií by se měl provádět pravidelně, aby pomohl identifikovat oblasti ke zlepšení. Facebook Ads Manager a Google Ads jsou nástroje pro aktualizaci reklamní strategie.