Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Trello. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Trello nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Trello a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Trello pomáhá týmům po celém světě lépe spolupracovat.
Trello pomáhá týmům po celém světě lépe spolupracovat.
Tým zákaznické služby společnosti Trello nabízí následující kanály podpory: e-mailový formulář, sociální sítě, fórum a samoobsluhu.
Společnost Trello můžete kontaktovat pomocí e-mailového formuláře nebo zanecháním zprávy na jedné ze sociálních sítí. Dáváte-li přednost samoobsluze, můžete rovněž využít jejich znalostní bázi.
Trello můžete kontaktovat přes následující formulář. Nejprve je však nutné se přihlásit: https://trello.com/contact#/
Ne, Trello nenabízí live chat podporu.
Trello nemá telefonickou podporu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.