Vypadá to, že se snažíte kontaktovat tým zákaznického servisu společnosti Moodle. Bohužel, my nejsme s týmem zákaznické podpory společnosti Moodle nijak propojeni. Jsme dvě zcela odlišné organizace. Abychom vám však trochu usnadnili život, prozkoumali jsme webové stránky společnosti Moodle a našli jsme následující kontaktní údaje zákaznické podpory. Kontaktujte prosím zástupce společnosti $ {company_name} přímo pomocí níže uvedených kontaktních údajů.
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
N/A
Moodle je robustní a plnohodnotná open source platforma pro vzdělávání, jejímž posláním je umožnit pedagogům zlepšovat náš svět.
Moodle je robustní a plnohodnotná open source platforma pro vzdělávání, jejímž posláním je umožnit pedagogům zlepšovat náš svět.
Tým zákaznického servisu systému Moodle nabízí následující kanály podpory: podporu na sociálních sítích, podporu na fóru a samoobslužnou podporu.
Společnost Moodle můžete kontaktovat tak, že jí zanecháte zprávu na některé z platforem sociálních médií. Pokud dáváte přednost samoobslužné podpoře, můžete také využít jejich znalostní databázi.
Moodle nemá e-mailovou podporu. Můžete je kontaktovat vyplněním formuláře: https://moodle.com/contact/other-enquiries/ .
Ne, Moodle nenabízí podporu prostřednictvím chatu.
Moodle nenabízí telefonickou podporu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.