VIP podpora

Dostupnost a rozsah služby

Toto je další funkce, která je k dispozici v případě, že větší zákazník vyžaduje oddanou osobu, a je k dispozici pouze pro nejvyšší tarif (all-inclusive) za příplatek 1 000 EUR/měsíc.

Vyhrazený rozsah podpory

Vyhrazené jediné kontaktní místo

Budete mít vyhrazeného agenta podpory, kterého budete znát jménem, bude vyhrazen pro Váš podnik a budete ho moci kdykoliv kontaktovat.

Budete mít také přístup k jedinečnému tlačítku chatu, které Vám umožní kontaktovat přímo Vašeho vyhrazeného agenta. Budete mít také přístup k jejich kalendáři a budete si s nimi moci naplánovat hovor.

Přednostní přístup k vedoucím agentům

Pokud potřebujete pokročilou podporu, okamžitě Vás přesměrujeme na technického agenta 2. úrovně, který má zkušenosti s řešením složitých technických problémů.

Hovory o shrnutí

Můžete si rezervovat hovor u svého specializovaného agenta podpory pro asistenci, školení funkcí nebo změny implementace brainstormingu v systému.

Ready to improve your productivity with omnichannel help desk software?​

Dostupnost vyhrazeného agenta podpory

Kromě nepřetržité podpory chatu na našem webu a standardní e -mailové podpory získáte:

  • Specializovaná podpora chatu od 9:00 do 17:00 hod. SEČ pondělí – pátek
    • Hovory mimo pracovní dobu budou přesměrovány do hlasové schránky a my se Vám co nejrychleji ozveme zpět.
  • Specializovaná e -mailová podpora od 9:00 do 17:00 hod. SEČ pondělí – pátek
    • Sesbíráme příchozí e-maily, které přišly mimo pracovní dobu, ale můžeme zaručit, že vše bude vyřízeno do následujícího dne.
  • Specializovaná podpora volání: Hovor si můžete rezervovat u svého vyhrazeného agenta podpory podle dostupnosti v kalendáři.

Doby odezvy VIP SLA

VážnostDefiniceCílené časy počáteční reakceCílené doby odezvy
Závažnost 1 KritickáSlužba je vypnutá nebo není k dispozici. Situace zastavuje obchodní operace zákazníků a neexistuje žádné procedurální řešení.1 hodina nebo méně4 hodiny nebo méně. Agenti podpory budou pracovat s našimi adminy aby obnovili službu co nejdříve.
Závažnost 2 VysokáVýznamné snížení výkonu. Cloudové služby jsou funkční, ale vykazují vysoce snížený výkon až do významného dopadu na používání.1 hodina nebo méně4 hodin nebo méně. Agenti podpory budou spolupracovat s našimi adminy na obnovení služby co nejdříve.
Závažnost 3 StandardníČástečná ztráta cloudobých služeb s dopadem na zákazníkův podnik. Například nejsou načítány nové e -maily nebo nefunguje konkrétní integrace.2  pracovní hodiny nebo méně. Váš specializovaný agent zahájí kontakt během 1–2 hodin, obvykle ihned.2 pracovní dny nebo méně. Váš agent vyřeší veškerou komunikaci a bude s Vámi neustále v kontaktu. 
Závažnost 4 Oprava chybyDotaz ohledně chyby (nekritický problém). Například při používání LiveAgent dochází k určité poruše (např. Konkrétní podmínka pravidla nefunguje nebo podobně).1 pracovní den a méně Váš agent Vás kontaktuje do 24 hodin, většinou ihned. Váš agent vyřeší veškerou komunikaci a bude s Vámi neustále v kontaktu. 
Závažnost 5 ŽádostŽádost o konzultaci nastavení, návrh nové funkce nebo jakýkoli jiný dotaz na naši podporu. Například nastavení pravidel automatizace, konzultace případu použití, dotaz na funkci nebo podobně.1 pracovní den a méně. Váš agent Vás kontaktuje do 24 hodin, většinou ihned. Váš agent vyřeší veškerou komunikaci a bude s Vámi neustále v kontaktu. 

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Capterra GetApp G2 Crowd

Separate special customers from standard customers by Customer groups feature. Create a VIP group and answer these users with a highest priority. Try it now.

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

The Contact groups feature in LiveAgent allows separating special customers from standard ones, such as VIP customers who need higher priority. By creating a group and adding the customer to it, a rule can be set up to trigger when a special customer opens a ticket, allowing agents to handle it faster or move it to a special department. Other articles and features of LiveAgent are also discussed.

752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Naši agenti podpory vám rádi pomohou rychle a bezpečně převést data ze služby Novocall. Připojte se k LiveAgentu ještě dnes a začněte poskytovat lepší podporu.

Přecházíte z Novocall k LiveAgentu?

Převeďte svá data z Novocall ještě dnes s LiveAgentem, který nabízí výjimečný zákaznický servis a dokonalé helpdesk řešení s možností výběru jazyka. Získejte zdarma nebo si vyberte jeden z placených plánů.

Seeking professional email templates? Look no further. LiveAgent provides free email templates for marketing, sales, live chat, and help desk purposes.

Šablony zákaznického servisu

Tento text obsahuje různé šablony pro zákaznický servis, včetně e-mailových šablon pro různé situace, jako například po pohovoru nebo když žádáte o referenci. Také jsou zde šablony pro tikety a následné e-maily zákaznického servisu, a také různé tipy a triky pro psaní e-mailů. Text zdůrazňuje význam vynikajícího zákaznického servisu a jak ho zlepšit pomocí těchto šablon a pravidel.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x