Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & migrujte vaše data z CallHub dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Migrujte vaše data z CallHub do LiveAgent

Přechodem z CallHubu na LiveAgent získáte přístup k plnohodnotnému řešení call centra s dalšími funkcemi, jako je například náš moderní systém tiketingu. Může podporovat e-mail, živý chat, call centrum, zákaznický portál, znalostní databázi a sociální média – Facebook, Instagram, Twitter a Viber. Migrujte ještě dnes a vyzkoušejte si výhody.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

CallHub vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
CallHub
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
CallHub nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
CallHub nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
CallHub nabízí Call centrum v plánu za 199 USD/účet/měsíc.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
CallHub nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
CallHub nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
CallHub nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
CallHub nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
CallHub nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
CallHub nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
CallHub nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
CallHub nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
CallHub nabízí funkce API v plánu za 199 USD/účet/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR v plánu All-inclusive za 39 USD/agent/měsíc.
CallHub nabízí funkce IVR v plánu za 199 USD/účet/měsíc.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
CallHub nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket.
CallHub nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
CallHub nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
CallHub nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
CallHub nenabízí neomezený počet tiketůk/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
CallHub nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
Callhub nenabízí neomezenou podporu 24/7.
Data migration from one solution to another

Vylepšete vaše call centrum s LiveAgent

Software digitálního call centra LiveAgent podporuje softwarové telefony i volací zařízení a nabízí řadu funkcí, které vám zajistí úžasnou zákaznickou podporu pro všechny. 

Chcete sami migrovat do LiveAgent?

LiveAgent nabízí několik migračních pluginů pro různá řešení helpdesku. V současné době nemáme migrační plugin pro CallHub. Pokud o něj máte zájem, dejte nám vědět a my jej přidáme do našeho seznamu. 

Migrate data to LiveAgent on your own

Jaký druh dat můžete migrovat z CallHub?

Customers icon

Lidé

Jednoduše migrujte agenty, administrátory, uživatele a zákazníky.

dollar ticket

Tagy

Migrujte veškerá vaše oddělení a označení tiketů.

Email icon

Tikety

Migrace tiketů, příloh, uživatelských polí a polí tiketu.

Připraveni migrovat z CallHub do LiveAgent?

Podívejte se na některé výhody, které získáte, když přejdete ke službě LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Výjimečný zákaznický servis

24/7 podpora našich agentů. Jsme tu pro vás, kdykoli nás budete potřebovat.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Dokonalé řešení pro help desk

Užitečné nástroje, více než 175 funkcí a více než 40 integrací. Máme vše, co potřebujete.

Person collecting papers into the net

Zvyšte úspory a návratnost investic

Získejte LiveAgent navždy zdarma nebo si vyberte jeden ze tří placených tarifů.

Choose your preferred language

Vyberte si váš jazyk

Vyberte si jeden ze 43 různých překladů. LiveAgent podporuje také widgety s možností jazykového přizpůsobení.

Migrujte vaše data z CallHub ještě dnes

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW, Yamaha a Oxfordská univerzita, a poskytněte svým zákazníkům prvotřídní podporu.

Package Name

All-Inclusive

Vyhovuje malým firmám, společnostem i velkým korporacím.

$39 /měsíc

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jak můžete přejít z CallHubu na LiveAgent?

Migraci je nutné provést ručně, protože v současné době nenabízíme žádné migrační pluginy pro CallHub. Pokud máte zájem, dejte nám vědět a my přidáme migrační plugin pro CallHub do našeho seznamu úkolů.

Jaká data můžete migrovat z CallHub do LiveAgent?

Vaše firma může migrovat data, jako jsou tikety, administrátoři, agenti, informace o zákaznících, značky, přílohy a další, z CallHub do LiveAgent.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo