Rozlučte se s pomalým a podprůměrným softwarem

Přejděte na LiveAgent & migrujte vaše data z LivePerson již dnes.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
LiveAgent migration animation
Migration background

Přecházíte z LivePerson?

Pokud chcete přenést seznam tiketů, znalostní databázi, živý chat a další služby ze služby LivePerson do služby LiveAgent, jste na správném místě. Využijte výhod našeho nejmodernějšího systému tiketů a zlepšete svou zákaznickou podporu pomocí plnohodnotného řešení. 

 

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Jaký druh dat můžete migrovat pomocí naší služby migrace helpdesku?

Lidé

Přenos více osob, profilů agentů a kontaktů zákazníků.

Tikety

Přesuňte tikety spolu s informacemi o tiketech a jejich historií.

Označení

Migrujte označení a oddělení. 

LivePerson vs LiveAgent srovnání

Funkce Liveagent LivePerson
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
LivePerson nabízí tiketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
LivePerson nabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
LivePerson nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí portál samoobsluhy.
LivePerson nabízí portál samoobsluhy.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru helpdesku na sociálních sítích..
LiveAgent nabízí Facebook integraci.
LivePerson nabízí Facebook integraci.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí Twitter integraci.
LivePerson nabízí Twitter integraci.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru helpdesku sociálních médií.
LiveAgent nabízí Instagram integraci
LivePerson nabízí Instagram integraci.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí Viber integraci.
LivePerson nenabízí Viber integraci.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
LivePerson nabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
LivePerson nabízí zákaznické fórum.
Automatizace a Pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
LivePerson nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí API funkce.
LivePerson nabízí API funkce.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
LivePerson nenabízí IVR funkce.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí video hovory.
LivePerson nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiektů nevyprší ani se nesmažou - můžete si je kdykoli prohlédnout.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
LivePerson nabízí neomezenou historii.
Neomezené webové stránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky.
LivePerson nabízí neomezené webové stránky.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
LivePerson nabízí neomezená tlačítka chatu.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily.
LivePerson nabízí neomezené tikety/e-maily.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
LivePerson nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je poskytována 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů, které můžete zadat.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
LivePerson nabízí neomezenou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Maximum queue time

Bezplatná migrace LivePerson

Chápeme, že ne každý software pro zákaznickou podporu je vhodný pro každého, i když LivePerson odvádí skvělou práci. Migrujte z LivePerson help desku do LiveAgent. Můžete si ponechat svá data a poskytovat skvělé služby zákazníkům pomocí jiného softwarového řešení. Zůstaňte u cíle s LiveAgentem. 

Výhody plné migrace z LivePerson do LiveAgent

Satisfaction prediction scores

Skvělá zákaznická zkušenost

Naše podpora funguje nejen několik hodin, ale 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Jsme tu pro vás, kdykoli nás potřebujete.

Web helpdesk icon

Dokonalý software helpdesku

Tiket, live chat, znalostní databáze, call centrum nebo podpora na sociálních sítích? Máme vše, abyste mohli poskytovat lepší zákaznickou podporu.

Reports

Ušetřete více a více vydělávejte

Zvyšte návratnost svých investic a ušetřete finanční prostředky výběrem správného podnikového plánu. 

Sandbox

Podpora více jazyků

Je lepší, když software helpdesku mluví vaším jazykem a jazykem vašich zákazníků.

Podívejte se na funkce LiveAgent

Poskytujte skvělý zákaznický servis

Váš helpdesk by měl obsahovat všechny funkce, které potřebujete, abyste se mohli soustředit na poskytování skvělé zákaznické podpory a skvělé zákaznické zkušenosti. Upgradujte svůj zákaznický servis pomocí spolehlivého živého chatu, call centra, znalostní databáze, podpory na sociálních médiích (i Instagram) a mnohem více.

Kromě toho se snažíme jít příkladem a poskytovat našim zákazníkům tu nejlepší zákaznickou podporu. Nabízíme vám nepřetržitou zákaznickou podporu. Kontaktujte nás kdykoli budete potřebovat a my vám pomůžeme. 

get inspired

Jaká je zákaznická zkušenost s LiveAgent?

increase availability

Připraveni migrovat z LivePerson do LiveAgent?

Pokud nám chcete dát šanci,klikněte na tlačítko dole a migrujte vaše data již dnes.

Přecházíte z jiného softwaru?

Migrujte svá data z některého z níže uvedených poskytovatelů softwarových řešení zdarma. Přejděte ještě dnes. Postaráme se o vás.

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to LivePerson migrace
Chcete migrovat z Olarku na LiveAgent? Připojte se ke společnostem jako Huawei, BMW, Yamaha a O2 při poskytování podpory světové úrovně.

Migrujete z Olarku?

GPTSummarizer nabízí zlepšení spokojenosti zákazníků a aktivní podporu v reálném čase prostřednictvím nativního widgetu live chatu a integrovaného CRM, až o 26 % zefektivněním zpráv z e-mailů a sociálních médií. Zákazníci mohou zvyšovat svou loajalitu a vylepšovat zážitek s podporou.

Společnost Liveagent migration v současné době pracuje na zásuvném modulu pro migraci Verloop. Liveagent je nejrecenzovanějším a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, Bmw, Yamaha, O2 a Oxfordská univerzita, které poskytují podporu na světové úrovni.

Přecházíte z Verloop do LiveAgent?

Ravidel nabízí zákaznický servis pro webové profesionály, včetně migrování z jiných platforem do LiveAgent. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku a poskytuje širokou škálu funkcí pro zlepšení zákaznického servisu. Můžete využít různé komunikační kanály pro příjemný zážitek se zákazníky.

LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Intercomu, kterou plně provede náš personál technické podpory. Přenos dat z Intercomu do LiveAgentu je rychlý.

Odcházíte od Intercom?

LiveAgent nabízí plány za výhodnou cenu s podporou 43 jazyků a 24/7 zákaznickou podporu. Migrace z Intercomu nabízí výhody jako plně funkční helpdesk, úspory a návratnost investic.

Přecházíte z Pure Chatu na LiveAgent? Naši agenti podpory a technický tým vám rádi pomohou rychle a bezpečně migrovat všechna vaše data. A to zcela zdarma. Kontaktujte nás ještě dnes a poraďte se s námi o migraci dat.

Přecházíte z Pure Chat do LiveAgent?

Vytvořte strukturovaný text pomocí CHAT GPT v 5 krocích. Použijte LiveAgent helpdesk software pro zvýšení spokojenosti zákazníků. Nabízí se různé plány podle velikosti firmy. Získejte nejnovější zprávy o aktualizacích LiveAgent a slevách. Vytvořte bezplatný účet a souhlasíte s využitím cookies.

Chcete přejít ze služby LiveCall? Kontaktujte tým podpory LiveAgent a začněte migrovat svá data zdarma ještě dnes.

Chcete migrovat z LiveCall?

Poskytujeme moderní tiketovací systém s různými funkcemi a integracemi pro e-mail, živý chat, call centrum a sociální média. Také poskytujeme nepřetržitou podporu a pracujeme na migračním pluginu speciálně pro LiveCall. Nabízíme širokou škálu nástrojů pro komunikaci se zákazníky a funkce jako tiketing, živý chat, call centrum a integrace s různými sociálními médii. LiveAgent je nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v letech 2019 a 2020. Vyzkoušejte nyní zdarma.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro smb. Připojte se ke společnostem, jako jsou Huawei, BMW nebo Yamaha, a poskytněte prvotřídní zákaznickou podporu.

Přecházíte z Tawk do LiveAgent?

Agent subdomény se nazývá podle názvu společnosti nebo týmu. LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, jako je tiketing, chatování v reálném čase a integrace s různými sociálními médii. Nabízí také různé plány a možnosti pro podniky různé velikosti.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x