Co je adresa podpory?
Adresa podpory je e-mailová adresa, na kterou se mohou vaši zákazníci obrátit v případě, že potřebují pomoc. Obvykle se adresa podpory skládá z klíčových slov jako info, help, podpora, vítejte, ahoj nebo dalších, za kterými následuje znak “@” a název vaší domény. Zde je několik příkladů adres podpory:
support@liveagent.com
help@liveagent.com
info@liveagent.com
welcome@liveagent.com
Frequently Asked Questions
Co je adresa podpory?
Adresa podpory je e-mailová adresa, která se používá k odesílání požadavků zákazníků. Na tyto adresy se mohou zákazníci obracet, pokud potřebují pomoc. E-maily zaslané na tuto adresu se stávají tikety.
Jak vytvořit adresu podpory?
Chcete-li v LiveAgent vytvořit adresy podpory, přejděte v panelu do části "Konfigurace", vyberte možnost "E-mail" a poté klikněte na možnost "E-mailové účty". Jakmile budou účty správně nakonfigurovány a připojeny, bude LiveAgent schopen odpovídat na požadavky pomocí těchto e-mailů.
Je možné používat adresu podpory v LiveAgent?
Samozřejmě můžete použít svou adresu podpory LiveAgent. Vše můžete správně nastavit v "Konfiguraci" v panelu agenta, v části "E-mail", "E-mailové účty".
Pokud jste zvědaví, jak můžete zlepšit zákaznický servis, podívejte se na článek o funkci "Vyhledat & Nahradit", která může zjednodušit vaše procesy. Pro lepší pochopení, co obnáší helpdesk podpora, je tu vysvětlení, jak tento systém může pomoci vašim zákazníkům efektivněji. Pokud potřebujete kontakty na Twitter podporu, najdete zde informace o různých způsobech, jak se spojit s jejich zákaznickým servisem. K zajištění bezpečnosti vašich dat vás může zajímat, jaké jsou zabezpečení helpdesku, což zahrnuje šifrování a další bezpečnostní opatření. Pokud se zajímáte o ochranu dat, podívejte se na výhody šifrování HTTPS, které zabezpečuje komunikaci mezi vámi a vašimi zákazníky.
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu
LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Objevte všechny funkce LiveAgent, komplexního vícekanálového softwaru pro správu tiketů, který zvyšuje efektivitu vašeho týmu. Od detekce kolize agentů po automatickou distribuci tiketů a hodnocení agentů – vše, co potřebujete pro optimalizaci zákaznické podpory, naleznete na jednom místě. Vstupte do světa efektivní podpory s LiveAgent!