Požadavek na podporu

Co je požadavek na podporu?

Požadavek na podporu je dotaz zákazníka nebo návštěvníka vašich webových stránek, který se ptá na něco, co se týká vaší firmy, produktu nebo služby. Požadavek na podporu se obvykle skládá z předmětu a těla, někdy může být přítomna další kategorizace.

Požadavek na podporu lze odeslat přímo jako e-mail zaslaný na vaši e-mailovou adresu podpory (např. support@liveagent.com) nebo prostřednictvím widgetu kontaktního formuláře vloženého na vaše webové stránky. Za žádost o podporu lze považovat i zprávu na facebooku nebo telefonát, ale technicky vzato je termín požadavek na podporu většinou spojován s dotazy podanými elektronicky.

Frequently asked questions

Co se myslí požadavkem na podporu?

Požadavek na podporu je dotaz od zákazníka nebo návštěvníka webových stránek vaší společnosti s dotazem týkajícím se vaší firmy, služby nebo produktu. Můžete je zaslat prostřednictvím dostupných komunikačních kanálů. 

 

Kdo je odpovědný za zpracovávání požadavků na podporu?

Za vyřizování požadavků na podporu jsou zodpovědní pracovníci zákaznického servisu. Jejich úkolem je pomoci vyřešit problém a poskytnout konkrétní podporu osobě, která zprávu podala.

 

Kde v LiveAgent zpřístupním všechny požadavky na podporu?

V aplikaci LiveAgent najdete přístup ke všem požadavkům na podporu na kartě Tikety. Někteří agenti mohou mít omezený přístup a vidí pouze tikety, které jim byly přiděleny, a správce a vlastník vidí všechny tikety.

 

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo