Co je požadavek na podporu?
Požadavek na podporu je dotaz zákazníka nebo návštěvníka vašich webových stránek, který se ptá na něco, co se týká vaší firmy, produktu nebo služby. Požadavek na podporu se obvykle skládá z předmětu a těla, někdy může být přítomna další kategorizace.
Požadavek na podporu lze odeslat přímo jako e-mail zaslaný na vaši e-mailovou adresu podpory (např. support@liveagent.com) nebo prostřednictvím widgetu kontaktního formuláře vloženého na vaše webové stránky. Za žádost o podporu lze považovat i zprávu na facebooku nebo telefonát, ale technicky vzato je termín požadavek na podporu většinou spojován s dotazy podanými elektronicky.
Frequently Asked Questions
Co se myslí požadavkem na podporu?
Požadavek na podporu je dotaz od zákazníka nebo návštěvníka webových stránek vaší společnosti s dotazem týkajícím se vaší firmy, služby nebo produktu. Můžete je zaslat prostřednictvím dostupných komunikačních kanálů.
Kdo je odpovědný za zpracovávání požadavků na podporu?
Za vyřizování požadavků na podporu jsou zodpovědní pracovníci zákaznického servisu. Jejich úkolem je pomoci vyřešit problém a poskytnout konkrétní podporu osobě, která zprávu podala.
Kde v LiveAgent zpřístupním všechny požadavky na podporu?
V aplikaci LiveAgent najdete přístup ke všem požadavkům na podporu na kartě Tikety. Někteří agenti mohou mít omezený přístup a vidí pouze tikety, které jim byly přiděleny, a správce a vlastník vidí všechny tikety.
Expert note
Požadavek na podporu je dotaz zákazníka týkající se firmy, produktu nebo služby. Lze ho odeslat jako e-mail nebo přes kontaktní formulář. Prověřte požadavek a nalistujte řešení.

Hledáte alternativu softwaru od TeamWork pro týmovou spolupráci?
Skvělé funkce, výkonné integrace a profesionální služby pro spokojené zákazníky – dostupné 24/7.
The given text talks about the benefits of using LiveAgent software for customer support and the various features it offers. It mentions that communication with customers becomes faster and easier, reducing duplicate inquiries and improving customer satisfaction. LiveAgent also provides email templates for referral marketing and offers a multi-channel helpdesk for better customer support. The text includes examples of companies like Martinus and Zľava Dňa, who have successfully utilized LiveAgent to improve their customer support services. It also mentions that LiveAgent is among the top 20 software providers for customer experience. Referral marketing is highlighted as an effective strategy for both B2C and B2B companies. The text concludes by emphasizing the importance of good customer service and the role of software in achieving it, especially during the COVID-19 pandemic.