Co je požadavek na podporu?
Požadavek na podporu je dotaz zákazníka nebo návštěvníka vašich webových stránek, který se ptá na něco, co se týká vaší firmy, produktu nebo služby. Požadavek na podporu se obvykle skládá z předmětu a těla, někdy může být přítomna další kategorizace.
Požadavek na podporu lze odeslat přímo jako e-mail zaslaný na vaši e-mailovou adresu podpory (např. support@liveagent.com) nebo prostřednictvím widgetu kontaktního formuláře vloženého na vaše webové stránky. Za žádost o podporu lze považovat i zprávu na facebooku nebo telefonát, ale technicky vzato je termín požadavek na podporu většinou spojován s dotazy podanými elektronicky.
Frequently Asked Questions
Co se myslí požadavkem na podporu?
Požadavek na podporu je dotaz od zákazníka nebo návštěvníka webových stránek vaší společnosti s dotazem týkajícím se vaší firmy, služby nebo produktu. Můžete je zaslat prostřednictvím dostupných komunikačních kanálů.
Kdo je odpovědný za zpracovávání požadavků na podporu?
Za vyřizování požadavků na podporu jsou zodpovědní pracovníci zákaznického servisu. Jejich úkolem je pomoci vyřešit problém a poskytnout konkrétní podporu osobě, která zprávu podala.
Kde v LiveAgent zpřístupním všechny požadavky na podporu?
V aplikaci LiveAgent najdete přístup ke všem požadavkům na podporu na kartě Tikety. Někteří agenti mohou mít omezený přístup a vidí pouze tikety, které jim byly přiděleny, a správce a vlastník vidí všechny tikety.
Zachovejte jasno pomocí softwaru pro interakci se zákazníky
Software pro interakci se zákazníky vám umožňuje snadnou a efektivní komunikaci se zákazníky napříč různými kanály. Nabízí také možnost vytvoření znalostní báze a fóra. LiveAgent je cenově dostupný a pokročilý nástroj pro interakci se zákazníky.
Správné řešení pro váš helpdesk
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně ticketingu, CRM integrace, live chatu a samoobslužného portálu. Zákazníci jako Huawei, Nascar a BMW ji využívají. Spiceworks je cenově dostupný a nabízí pokročilé možnosti správy incidentů. Help Scout je vhodný pro malé a velké firmy s více než 12 000 zákazníky. Zoho Desk je ideální pro středně velké a velké společnosti s více než 50 000 uživateli. Jira Service Management je nejlepší pro větší firmy v oblasti IT. Pro výběr nejlepšího helpdesk software je důležité mít na paměti podporu, možnosti škálování, omezení softwaru, možnosti spolupráce a integrace. LiveAgent patří mezi 15 nejlepších poskytovatelů softwaru pro help desk s hodnocením 4,5 od společnosti Capterra.
Zvýšte dopad obchodních dárků tím, že je dáte v jiném než svátečním období. Věnujte pozornost zákazníkům a vybírejte dárky s ohledem na jejich preference a demografické charakteristiky. Produkty zdarma, služby zdarma či upgrady a brandované dárky jsou účinné způsoby, jak projevit zákazníkovi vděčnost.