Porovnáváte alternativy helpdesk softwarů?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou na trhu.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty
  • ✓ Kdykoli možno ukončit
LiveAgent používají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte srovnání helpdesk softwarů?

Stovky alternativních řešení vám umožní podporu pro vaše zákazníky, ale existuje pouze několik, které nabízejí více než 175 funkcí helpdesku. Připravili jsme seznam nezbytných součástí helpdesk softwaru, včetně tiketování e-mailů, live chatu, call centra, podpory na sociálních sítích a dalších nejoblíbenějších funkcí. Doporučujeme vám vyzkoušet si LiveAgent sami, abyste zjistili, jak vyhovuje vašemu workflow. Je to zcela zdarma a nastavení nezabere déle než 5 minut.
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software

Porovnání 5 nejlepších helpdesk softwarů

Podívejte se, jak si LiveAgent stojí oproti jiným předním alternativním řešením na trhu. Plně transparentní, žádné skryté informace.
Funkce LiveAgent
Vyzkoušejte nejlepší alterativní helpdesk zdarma! Nevyžadujeme kreditní karty.
Zendesk
Zendesk konkurent.
Freshdesk
Freshdesk konkurent.
LiveChat
LiveChat konkurent.
Intercom
Intercom konkurent.
Tiketování
Spojuje více komunikačních kanálů (např. e-mail, live chat, call centrum nebo sociální sítě), aby zefektivnil všechny zprávy a umožnil na ně uživatelům reagovat prostřednictvím tiketovacího softwaru.
Ticket
$15/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Ticket, který stojí $15 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Professional
$59/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Professional, který stojí $59 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Starter
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Starter, který stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Starter
$79/month/agent Zahrnuto v plánu Starter, který stojí $79 za prvního agenta měsíčně. Každý další agent stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Live Chat
Nativní widget pro live chat, který lze implementovat na váš web a použít pro komunikaci s návštěvníky vašich webových stránek v reálném čase.
Ticket+chat
$29/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Ticket + Chat, který stojí $29 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Add-on
$15-59/měsíc/agent Dostupné jako Add-on funkce za $15-59 měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Garden
$45/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Garden, který stojí $45 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Starter
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Starter, který stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Enterprise
Ceny na vyžádání Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
Vestavěné Call Centrum
Virtuální call centrum s centralizovaným řídicím panelem pro volání, přijímání a správu hovorů.
All-inclusive
$39/měsíc/agent Zahrnuto v plánu All-Inclusive, který stojí $49 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Add-on
$45/měsíc/agent Dostupné jako Add-on funkce za $45 měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Estate
$85/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Estate, který stojí $85 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
LiveChat tuto funkci nenabízí
Intercom tuto funkci nenabízí
Facebook & Twitter
Integrace, která načte všechny tweety, komentáře, zmínky a zprávy na Facebooku a přemění je na tikety, na které lze odpovídat přímo ze softwaru.
Add-on
$39/měsíc/účet Dostupné jako Add-on funkce za $39 účet měsíčně, nebo v plánu All-inclusive, za $49/měsíc/agent. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Team
$25/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Team, který stojí $25 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
LiveChat tuto funkci nenabízí
Enterprise
Ceny na vyžádání Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
Pravidla & Automatizace
Automatizační pravidla, která lze implementovat za účelem urychlení procesů zákaznické podpory.
Ticket
$15/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Ticket, který stojí $15 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Team
$25/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Team, který stojí $25 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Garden+Add-on
$45/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Garden, který stojí $45 za agenta měsíčně, nebo jako doplněk. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
LiveChat tuto funkci nenabízí.
Enterprise
Ceny na vyžádání Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
Otevírací doba & SLA
Funkce, která vám umožní spravovat a monitorovat SLA, plnění SLA a nastavovat pracovní dobu.
Ticket
$15/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Ticket, který stojí $15 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Professional
$59/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Professional, který stojí $59 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
LiveChat tuto funkci nenabízí.
Intercom tuto funkci nenabízí.
Protokol auditu
Protokol aktivit, který zaznamenává všechny akce provedené v rámci helpdesk systému.
All-inclusive
$39/měsíc/agent Zahrnuto v plánu All-Inclusive, který stojí $49 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Zendesk tuto funkci nenabízí.
Estate
$65/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Estate, který stojí $65 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
LiveChat tuto funkci nenabízí.
Intercom tuto funkci nenabízí.
Neomezená historie
Neomezená historie prohlížení tiketů. (Po určitém časovém období k tiketům neztratíte přístup.)
Ticket
$15/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Ticket, který stojí $15 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Team
$25/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Team, který stojí $25 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Blossom
$19/měsíc/agent/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Team
$39/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Team, který stojí $39 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Starter
$79/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Starter, který stojí $79 za prvního agenta měsíčně. Každý další agent stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Odstranit Branding
Možnost odstranění značky poskytovatele (branding free).
Add-on
$19/měsíc/agent Dostupné jako Add-on funkce za $19 měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Zendesk tuto funkci nenabízí.
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Business
$59/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Business, který stojí $59 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Intercom tuto funkci nenabízí.
24/7 osobní tým pro úspěch
Specializovaný tým pro úspěch zákazníků, který je vám k dispozici 24/7/365 napříč všemi komunikačními kanály.
Ticket
$15/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Ticket, který stojí $15 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Zendesk tuto funkci nenabízí.
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Starter
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Starter, který stojí $19 za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Intercom tuto funkci nenabízí.

Ztrácíte svůj Zen? Necítíte se dostatečně Fresh?

Už váš Desk nesplňuje svůj účel? Vdechněte znovu život svému podnikání s LiveAgentem. Vyzkoušejte si jej ve 14 denní bezplatné zkušební verzi.

Více než 3000 Trustpilot | GetApp | G2 crowd recenzí

Upset man-illustration

Ušetřete více díky LiveAgentu

Spočítejte si rozdíl mezi cenami LiveAgenta a jeho alternativami a zjistšte, které řešení nabízí nejlepší hodnotu pro vaši společnost.

Porovnejte nás s ostatními

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s dalšími populárními helpdesk řešeními? Podívejte se na naši srovnávací stránku a zjistěte vše, co můžeme nabídnout.
    Related Articles to Alternativy
    Partnerský program nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně telefonních systémů, VoIP a chatovacích tlačítek. Systém také poskytuje možnost personalizace tlačítek chatu a integraci s různými komunikačními kanály. Vytvoření tlačítek chatu v aplikaci LiveAgent je snadný proces, který umožňuje firmám poskytovat zákazníkům komunikaci a podporu v reálném čase.

    Jak vytvořit tlačítka chatu v aplikaci LiveAgent

    Partnerský program nabízí širokou škálu software pro zákaznickou podporu a komunikaci, včetně telefonních systémů, VoIP a chatovacích tlačítek. Systém také poskytuje možnost personalizace tlačítek chatu a integraci s různými komunikačními kanály. Vytvoření tlačítek chatu v aplikaci LiveAgent je snadný proces, který umožňuje firmám poskytovat zákazníkům komunikaci a podporu v reálném čase.

    Časová pravidla v aplikaci LiveAgent zjednodušují zákaznický servis pomocí automatického provádění úkolů v určených časových intervalech. Pomáhají zefektivnit proces správy tiketů a zlepšit denní pracovní zátěž.

    Jak nastavit časová pravidla ve službě LiveAgent

    Časová pravidla v aplikaci LiveAgent zjednodušují zákaznický servis pomocí automatického provádění úkolů v určených časových intervalech. Pomáhají zefektivnit proces správy tiketů a zlepšit denní pracovní zátěž.

    LiveAgent nabízí komplexní řešení pro zákaznickou podporu, včetně živého chatu, integrace a migrace dat. Důležitost spokojenosti zákazníků je zdůrazněna, protože špatná zákaznická podpora může vést k ztrátě zákazníků a příjmů. Jejich živý chat je navíc snadno integrovatelný na webové stránky obchodu Volusion.

    Jak přidat live chat do obchodu Volusion

    LiveAgent nabízí komplexní řešení pro zákaznickou podporu, včetně živého chatu, integrace a migrace dat. Důležitost spokojenosti zákazníků je zdůrazněna, protože špatná zákaznická podpora může vést k ztrátě zákazníků a příjmů. Jejich živý chat je navíc snadno integrovatelný na webové stránky obchodu Volusion.

    Platforma LiveAgent nabízí rychlý a individuální chat pro webové stránky obchodu Open Cart, zlepšuje zákaznickou zkušenost a pomáhá firmám vyřizovat více dotazů současně. Aplikace pro iOS umožňuje agentům zpracovávat chaty efektivně a poskytovat rychlou podporu. LiveAgent je snadná a přizpůsobitelná platforma, která pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.

    Jak chatovat na cestách s aplikací LiveAgent pro iOS

    Platforma LiveAgent nabízí rychlý a individuální chat pro webové stránky obchodu Open Cart, zlepšuje zákaznickou zkušenost a pomáhá firmám vyřizovat více dotazů současně. Aplikace pro iOS umožňuje agentům zpracovávat chaty efektivně a poskytovat rychlou podporu. LiveAgent je snadná a přizpůsobitelná platforma, která pomáhá zvýšit efektivitu a zlepšit komunikaci se zákazníky.

    Pokud hledáte alternativu Intercomu, zvažte službu LiveAgent. LiveAgent má nejrychlejší chatovací widget na trhu a více než 179 funkcí helpdesku.

    HledáteIntercom alternativu?

    LiveAgent je konkurenceschopnou alternativou k Intercomu pro help desk software. Nabízí 4 balíčky za dobrou cenu a další funkce, včetně integrace se sociálními médii.

    LiveAgent nabízí bezplatnou migraci Intercomu, kterou plně provede náš personál technické podpory. Přenos dat z Intercomu do LiveAgentu je rychlý.

    Odcházíte od Intercom?

    LiveAgent nabízí plány za výhodnou cenu s podporou 43 jazyků a 24/7 zákaznickou podporu. Migrace z Intercomu nabízí výhody jako plně funkční helpdesk, úspory a návratnost investic.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x