Kalkulačkanákladů helpdesku

Získejte nejlepší hodnotu za své peníze se softwarem LiveAgent help desk.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Helpdesk Comparison
Woman thinking
Lets get started

Ušetřete více díky LiveAgentu

Podívejte se na některé klíčové funkce LiveAgentu. Zlepšete správu znalostí pomocí zákaznického portálu. Používejte tiketing jako nástroj pro řízení vztahů se zákazníky. Mějte přehled o poskytování služeb zákazníkům díky bezproblémové distribuci tiketů.

Výhody kalkulačky

Výhody kalkulačky nákladů pro help desk

Podívejte se na výhody použití naší kalkulačky nákladů helpdesku a zjistěte, jak vám může pomoci zlepšit zákaznickou podporu.

Helpdesk benefits
5

jednoduchých kroků

Najděte si ideální řešení helpdesku v 5 snadných krocích pomocí naší cenové kalkulačky.

70+

help desků k porovnání

Porovnejte více než 70 populárních řešení helpdesku a najděte nejlepší nabídku.

72 %

snížení nákladů

Snižte své náklady a ušetřete až 72 % na softwaru helpdesku s LiveAgentem.

Řešení vše v jednom

Co může poskytovat LiveAgent?

Získejte přístup k plně vybavenému vícekanálovému systému tiketingu, který zvládne nejoblíbenější zákaznické kanály. Poskytujte podporu prostřednictvím e-mailu, hovorů, živého chatu, zákaznického portálu se znalostní databází nebo sociálních médií, jako je Facebook, Instagram, Twitter nebo Viber. Využijte více než 130 funkcí a více než 150 integrací.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
What can LiveAgent provide
Medal icon

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí
  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit

Porovnejte nejlepších 5 help desk řešení

Podívejte se, jak si LiveAgent stojí v porovnání s ostatními alternativními řešeními na trhu.
Plně transparentní, žádné skryté informace.

Funkce LiveAgent
Vyzkoušejte nejlepší alternativu helpdesku zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Zendesk
Zendesk konkurent
Freshdesk
Freshdesk konkurent
LiveChat
LiveChat konkurent.
Intercom
Intercom konkurent.
Tiketing
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, živým chatem, call centrem nebo sociálními médii), které zefektivní všechny zprávy a umožní uživatelům na ně reagovat z tiketovacího softwaru.
Tiket
$15/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Ticket, který stojí 15 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Professional
$59/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Professional, který stojí 59 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Starter
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Starter
$79/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 79 USD pro prvního agenta měsíčně. Každý další agent stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Live Chat
Nativní widget živého chatu, který lze nasadit na váš web a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
Tiket+chat
$29/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Tiket + Chat, který stojí 29 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Doplňky
$15-59/měsíc/agent K dispozici jako doplňková funkce za 15-59 USD měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Garden
$45/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Zahrada, který stojí 45 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Starter
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Společnosti
On-demand pricing Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
Vestavěné call centrum
Virtuální call centrum s centralizovaným řídicím panelem pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
All-inclusive
$39/měsíc/agent Zahrnuto v plánu All-Inclusive, který stojí 39 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Doplňky
$45/měsíc/agent K dispozici jako doplňková funkce za 45 USD měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Estate
$85/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Estate, který stojí 85 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Služba LiveChat tuto funkci nenabízí
Intercom tuto funkci nenabízí
Facebook & Twitter
Integrace, která načte všechny tweety, komentáře, zmínky a zprávy na Facebooku a převede je na lístky, na které lze odpovědět přímo ze softwaru.
Doplňky
$39/měsíc/account K dispozici jako doplňková funkce za 39 USD měsíčně na účet nebo v plánu All-inclusive za 39 USD měsíčně na agenta. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Team
$25/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Team, který stojí 25 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Služba LiveChat tuto funkci nenabízí
Společnosti
Cena na vyžádání Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
Automatizace a pravidla
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
Tiket
$15/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Tiket, který stojí 15 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Team
$25/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Team, který stojí 25 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Garden+Add-on
$45/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Garden, který stojí 45 dolarů za agenta měsíčně, nebo lze přidat. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
LiveChat nenabízí tuto funkci.
Společnosti
Cena na vyžádání Zahrnuto v plánech s cenami na vyžádání.
Úřední hodiny & SLAs
Funkce, která umožňuje spravovat a sledovat protokoly SLA, dodržování SLA a nastavit pracovní dobu.
Tiket
$15/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Tiket, který stojí 15 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Professional
$59/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Professional, který stojí 59 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
LiveChat nenabízí tuto funkci
Intercom nenabízí tuto funkci.
Audit přihlášení
Protokol činností, který zaznamenává všechny akce provedené v rámci systému helpdesku.
All-inclusive
$39/měsíc/agent Zahrnuto v plánu All-Inclusive, který stojí 39 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Zendesk tuto funkci nenabízí
Estate
$65/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Estate, který stojí 65 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
LiveChat nenabízí tuto funkci.
Intercom nenabízí tuto funkci.
Neomezená historie
Neomezená historie prohlížení tiketu. (Po uplynutí určitého časového období neztratíte přístup k tiketům.)
Tiket
$15/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Tiket, který stojí 15 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Team
$25/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Team, který stojí 25 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Team
$39/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Team, který stojí 39 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Starter
$79/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 79 USD pro prvního agenta měsíčně. Každý další agent stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Odstranění brandingu
Možnost použít white label (bez značky).
Doplňky
$19/měsíc/agent K dispozici jako doplňková funkce za 19 USD měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Zendesk nenabízí tuto funkci
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Business
$59/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Business, který stojí 59 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Intercom nenabízí tuto funkci.
Personalizovaný tým pro úspěch 24/7
Vyhrazený tým pro úspěch zákazníků, který je vám přidělen a je vám k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365 dní v týdnu, a to prostřednictvím všech komunikačních kanálů.
Tiket
$15/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Tiket, který stojí 15 USD na agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Zendesk nenabízí tuto funkci.
Blossom
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Blossom, který stojí 19 dolarů za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Starter
$19/měsíc/agent Zahrnuto v plánu Starter, který stojí 19 USD za agenta měsíčně. Všechny ceny jsou uvedeny v USD.
Intercom nenabízí tuto funkci

Svědectví

Zjistěte, proč naši zákazníci milují práci s LiveAgentem

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Často kladené dotazy

Pokud máte otázky, máme pro vás odpovědi.
Podívejte se na nejčastější dotazy týkající se kalkulačky nákladů helpdesku.

[nicefaqtitle1="Co je kalkulačka nákladů?"question1="Co je kalkulačka nákladů pro helpdesk?"answer1="Kalkulačka cen helpdesku od společnosti LiveAgent je nástroj pro porovnávání různých řešení helpdesku. Podporuje více nástrojů a kombinací funkcí a zároveň umožňuje zvolit počet agentů zákaznické podpory. Na základě těchto údajů vám kalkulačka ukáže cenu populárních řešení helpdesku. Můžete porovnat náklady na funkce, které potřebujete, a vybrat si nejvýhodnější nabídku. Kalkulačka cen LiveAgent dokáže porovnat různé kombinace softwarových sad nástrojů pro zákaznickou podporu."title2="Jak je možné kalkulačku používat?"question2="Jak můžete používat váš kalkulátor nákladů pro helpdesk?"answer2="Zvolte počet agentů helpdesku, který budete potřebovat, a poté jednoduše vyberte požadované nástroje a funkce. Dále použijte údaje o cenách a porovnejte ceny helpdesku. Vyberte ty, které pro vás a vaši firmu představují největší hodnotu. Kalkulačka dokáže porovnat více než 70 různých řešení helpdesku, takže uvidíte cenové rozdíly mezi nimi a softwarem helpdesku LiveAgent. Cenová kalkulačka LiveAgent dokáže porovnat více kombinací nástrojů."title3="Jaké jsou výhody kalukulačky?"question3="Jaké jsou výhody používání kalkulačky nákladů pro helpdesk?"answer3="Hlavní výhodou je, že nemusíte trávit hodiny nebo dny zkoumáním různých softwarových řešení helpdesku a porovnáváním na vlastní pěst. Výhodná je možnost kombinovat komunikační kanály, funkce a možnosti sociálních médií. Vyberte vše, co potřebujete, a vynechte to, co nechcete, abyste získali správné cenové srovnání pro konkrétní počet agentů helpdesku. Pomocí vypočtených údajů určete nejlepší nabídku pro vaši situaci a vaši firmu."title4="Proč je cena důležitá?"question4="P”roč je cena vašeho helpdesku důležitá?"answer4="Zákaznická podpora je důležitou součástí každé moderní firmy. Moderní zákaznická podpora obvykle vyžaduje komunikaci prostřednictvím více zákaznických kanálů a podporu různých funkcí a automatizací. Mezi standardní komunikační kanály oddělení podpory patří e-mail, živý chat, call centrum, sociální média a zákaznický portál s možností znalostní báze a fóra. Ceny za tyto nástroje a funkce mohou být vysoké, zejména pokud vezmeme v úvahu počet agentů, kteří je budou používat. Měli byste se však vyhnout placení za funkce, které vám v podnikání nepomohou."title5="Proč je důležitá zákaznická podpora"question5="Proč je zákaznická podpora důležitá pro podnikání?"answer5="Zákaznická podpora je zásadním aspektem každého podnikání. Může vám pomoci řešit problémy se zákazníky, efektivně s nimi komunikovat a zvýšit jejich loajalitu. Věrní zákazníci se k vám s větší pravděpodobností vrátí a pomohou vám generovat vyšší příjmy. Dobrá zákaznická podpora se proto může ukázat jako velmi přínosná pro každou firmu v jakémkoli odvětví."title6="Jak vylepšit vaše podnikání"question6="Jak může help desk vylepšit vaše podnikání?"answer6="Dobrý software pro help desk je pro poskytování skvělé zákaznické podpory nezbytný, protože nabízí mnoho nástrojů a systémů, které usnadňují a zefektivňují práci. Pomáhá týmům helpdesku řešit problémy se zákazníky rychle a se skvělými výsledky. Kromě toho software helpdesku šetří čas, umožňuje uživatelům vytvářet automatizace a vytvářet integrované pracovní postupy s různými aplikacemi. Z dlouhodobého hlediska může software helpdesku pomoci firmám prodávat více, přilákat nové zákazníky a také zvýšit jejich loajalitu vůči vaší společnosti."title7="Jaké jsou výhody LiveAgent"question7="Jaké jsou výhody používání LiveAgent místo jiných helpdesk řešení?"answer7="LiveAgent nabízí přístup k nejužitečnějším zákaznickým kanálům, které lze využít v rámci jeho tiketovacího systému. To znamená, že helpdesky mohou sjednotit komunikaci se zákazníky do jediné platformy. Tiketovací systém poskytuje snadnější organizaci a zároveň rozšiřuje dosah na kanály, které zákazníci rádi používají."]

Klíčové poznatky

Průzkum je klíčem k podpoře zákazníků

Zjistěte více o vlivu zákaznické podpory na zákazníky a vaši firmu. Podívejte se na statistiky zákaznické podpory a využijte získané poznatky. Mezi hlavní oblasti výzkumu patří dopad na podnikání, klíčové statistiky o kanálech zákaznické podpory a chování zákazníků v různých situacích.

Co se můžete naučit?

  • Klíčové statistiky zákaznického servisu
  • Statistiky o zákaznických kanálech
  • Obchodní dopad služeb zákazníkům

a mnohem mnohem více…

Průměrná čistá FCR pro servisní pracoviště na celém světě je přibližně

74%

MetricNet

Podívejte se na více >

80%

agentů živého chatu potřebuje k získání potřebných informací více systémů. CCW Digital

Research multiple systems

Podívejte se na více >

Related Articles to Kalkulačka nákladů
Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Software pro zákaznický servis

Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.

LiveAgent plány začínají na 9 USD/agent/měsíc. Vytvořte vlastní domény, e-mailové tikety, kontaktní formuláře, automatizace, SLA, API, fórum a znalostní báze, iOS a Android aplikace jsou součástí plné řešení helpdesku. Všechny funkce pod jednou střechou jsou k dispozici za 69USD/agent/měsíc.

Ceník LiveAgent

Funkce LiveAgent nabízí širokou škálu možností pro efektivní správu zákaznických interakcí, včetně živého chatu, sledování návštěvníků a integrace s sociálními médii. Systém umožňuje také automatizaci opakujících se úkolů a poskytuje užitečné analytické nástroje pro sledování výkonu agentů.

Přejete si bezplatný LiveAgent účet? Pokračujte a zaregistrujte se, je to snadné a nastavení zabere pouze několik minut.

Create FREE account

LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů VoIP a helpdesk software pro startupy. Společnost má ocenění a certifikáty a nabízí partnerský program. Na webu jsou také vědomosti, blog, slovník a akademie. Zákazníci mohou naplánovat demo a přihlásit se k odběru newsletteru. LiveAgent pracuje na vytvoření řídícího panelu.

LiveAgent je helpdesk software, který se přizpůsobí potřebám různých obchodních modelů. Zjistěte, jak se LiveAgent dokáže přizpůsobit vašim požadavkům a zlepšit vaši zákaznickou podporu.

Jedno help desk řešení pro různá odvětví

Zákazníci vaší značky mohou získat personalizované nabídky a zlepšit zákaznickou zkušenost. Identifikujte potenciální zákazníky a poskytněte jim personalizovanou podporu. Sledujte výkon a růst pomocí robustních analytik.

LiveAgent je v letech 2019 a 2020 nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky. Chcete přejít z Bitrix24 na LiveAgent? Máme pro vás řešení!

Migrujete z Bitrix24 ke službě LiveAgent?

Pět snadných kroků k vytvoření nového podnikání s umělou inteligencí. LiveAgent nabízí bezproblémový helpdesk software s výjimečným zákaznickým servisem a možností migrace dat. Zmigrujte svá data od Bitrix24 ještě dnes a získejte prvotřídní podporu pro své zákazníky. Vyberte si jeden ze tří placených tarifů nebo vyzkoušejte LiveAgent zdarma.

Odliv zákazníků, známý také jako úbytek zákazníků, je procento zákazníků, které společnost ztratila v určitém časovém rámci.

Co je to míra odchodů? A jak ji snížit?

Sledujte nové technologie, aktualizujte služby a produkty, nabízíte větší hodnotu, poskytujte zákazníkům pobídky a zaměřte se na dlouhodobé zakázky. LiveAgent Software vám může pomoci snížit míru odchodu a udržet vaše zákazníky spokojené. Porovnejte si ceny s konkurencí.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x