Dopřejte zákazníkům okamžité odpovědi

Vytvořte jednoduše ohromující úložiště znalostí a často kladené dotazy.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software animation
Knowledge base background

Software báze znalostí pro lepší samoobsluhu

Zajistěte nejlepší zákaznickou zkušenost s naším samoobslužným zákaznickým portálem. Zlepšete každodenní rutinu svých agentů zákaznické podpory a poskytněte úžasný uživatelský zážitek díky možnostem samoobslužné podpory. Využijte nástroje znalostní báze LiveAgent a poskytněte relevantní články, návody a další užitečné informace pro každého jednotlivého zákazníka. Vyzkoušejte naši platformu znalostní báze ještě dnes a zjistěte, jak vám může pomoci zlepšit vaši zákaznickou podporu.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Náhledy zpráv

Znalostní báze je platforma, kde mohou pracovníci zákaznické podpory sdílet články se zákazníky. Platforma slouží jako jednotný zdroj institucionálních znalostí, ke kterým lze snadno přistupovat. Znalostní báze je součástí samoobslužného zákaznického portálu. Vaši zákazníci mohou procházet obsah znalostní báze a samoobslužného portálu a vyhledávat rady z fór nebo sdílet znalosti s ostatními zákazníky.

Message sneak-peeks

Znalostní báze /
Zákaznický portál demo

00:00/05:06

Youtube video:

Software znalostní báze

Znalostní báze je obvykle vybavena intuitivním rozhraním, textovým editorem a dalšími základními funkcemi, které mohou agentům pomoci připravit obsah pro jejich zákazníky. Mezi inteligentní funkce znalostní báze patří podpora více jazyků, výkonný vyhledávač, vlastní témata, diskusní fóra a další nezbytné funkce.

  • Snadno dostupné články ze znalostní databáze pro každého zákazníka
  • Spolehlivá správa znalostí v jediném řešení zákaznické podpory

Knowledge base management

Zlepšete svou správu znalostí a poskytněte relevantní odpovědi všem, kteří hledají skvělé služby zákazníkům.

Lets talk

Správa znalostí pro podpůrné týmy

Náš intuitivní software znalostní báze vám pomůže spravovat firemní znalosti a zpřístupnit je každému zákazníkovi. Řešte problémy zákazníků a tikety zákaznické podpory pomocí sdílení znalostí a soustřeďte se na naléhavější problémy.

Jen část z toho, co mohou vaši agenti používat:

  • Pište a poskytujte zákazníkům propracované články pomocí našeho editoru WYSIWYG
    Externí a interní znalostní databáze pro sdílení znalostí
    Přizpůsobitelné motivy a krásné rozhraní pro vaše znalostní centrum
Lepší zkušenosti zákazníků díky bází znalostí

Online znalostní báze jako součást zákaznického portálu

Poskytněte snadné odpovědi na otázky a zkraťte dobu odezvy. Získejte náš výkonný nástroj s několika typy
bází znalostí, funkcemi vyhledávání a funkcemi pro týmovou spolupráci.

Správa obsahu

Náš editor WYSIWYG (What-you-see-is-what-you-get), neboli česky, to co vidíte je to, co dostane – vám pomůže vytvářet znalostní články, průvodce, návody a informační segmenty, které vám pomohou rozšířit vaše znalostní centrum. Sdílení znalostí je s naším krásným editorem snadné. Formátujte texty, přidávejte obrázky nebo využijte další pokročilé funkce, které máte k dispozici. Funguje také jako editor markdown, takže můžete používat i HTML nebo CSS a vytvářet vlastní návrhy.

  • Napište svůj výukový obsah pomocí našeho editoru WYSIWYG
  • Využijte HTML nebo CSS k vylepšení svých článků
Content management

Sledování návštěvníků

Fórum LiveAgent je nedílnou součástí našeho softwaru pro správu znalostí. Do konverzace na fóru se může zapojit každý zákazník nebo člen týmu zákaznické podpory. Řešte problémy, poskytujte odpovědi a společně se dostaňte ke zdroji pravdy. Můžete také využívat interní fóra a spolupracovat na interních problémech pomocí jednoho řešení znalostní báze.

  • Budování vztahů se zákazníky prostřednictvím fóra podpory
  • Spolupráce s kolegy a zákazníky na jednom místě

Spokojenější zákazníci

Sbírejte zpětnou vazbu a čtěte návrhy od zákazníků, abyste zlepšili své znalostní báze i své podnikání. Čtení návrhů a odpovídání na ně vám může pomoci vybudovat lepší vztahy se zákazníky a vytvořit lepší vzdělávací obsah. Pomozte svým zákazníkům navrhnout změny nebo vám poskytnout nové nápady na zlepšení. Přidejte tlačítko pro zpětnou vazbu a přizpůsobte si ho podle svých představ.

  • Shromažďování zpětné vazby a návrhů pomocí jednoho tlačítka
  • Zlepšete vztahy nasloucháním zákazníkům a jejich návrhům
Happier customers

Pokročilé vyhledávání

Vaši zákazníci mohou použít vyhledávací pole, které jim pomůže rychle najít odpovědi nebo konkrétní témata ve vaší znalostní databázi. Díky výkonnému vyhledávacímu panelu je náš software pro správu znalostí snadno použitelný, zejména pokud je v něm mnoho obsahu. Nabídkou funkce snadného vyhledávání můžete zákazníkům pomoci při hledání znalostních článků a snížit počet tiketů podpory pro běžné problémy.

  • Widget pro pokročilé vyhledávání, který zákazníkům pomáhá najít odpovědi
  • Rychlejší řešení problémů a spokojenější zákazníci

Intuitivní rozhraní

Uživatelsky přívětivý ovládací panel

Efektivní znalostní báze spočívá v tom, že pomáháte svým klientům relevantním obsahem. Neměli byste však zapomínat ani na své zaměstnance. Uživatelsky přívětivý ovládací panel v nástroji pro správu znalostí je další klíčovou funkcí, která může být často přehlížena. Rozhraní aplikace LiveAgent umožňuje vašim agentům vytvářet nové články bez nutnosti dlouhého školení. Jste připraveni si jej vyzkoušet? Vyzkoušejte bezplatnou ukázku a přesvědčte se sami.

  • Shromažďování zpětné vazby a návrhů pomocí jednoho tlačítka
  • Zlepšete vztahy nasloucháním návrhům zákazníků
Intuitive interface

Jednoduchá organizace

Kategorie

Smyslem vytvoření online znalostní databáze je, aby se v ní dalo snadno vyhledávat. Čím více obsahu však vaše firma vytváří, tím více může být chaotický. LiveAgent proto umožňuje vytvářet kategorie pro zákazníky, a vy se tak v obsahu neztratíte. Vytvořte si různé kategorie pro nejčastější témata, na která je třeba odpovědět, a rozdělte vzdělávací obsah podle svého uvážení.

  • Zlepšete sdílení znalostí díky kategoriím
  • Usnadněte vyhledávání článků podle relevantních témat

Celosvětový dosah

Řešení znalostní báze společnosti LiveAgent je vynikajícím způsobem, jak nabídnout možnost samoobsluhy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu ve více zemích. Vaše firma musí pouze vytvořit základní články a poskytnout je v jazycích, které vaši zákazníci potřebují. Toto řešení může zlepšit zákaznickou zkušenost, a tím i spokojenost zákazníků. Vytvořte kategorii pro každý jazyk a aktualizujte obsah znalostní báze pro nové publikum.

  • Vytvářejte obsah znalostní báze pro více jazyků
  • Oslovte více publik pomocí veřejných znalostních bází
Worldwide reach

Vícenásobná znalostní báze

Pokud vaše společnost prodává několik produktů, značek nebo poskytuje několik nezávislých služeb, bude pro vás multi-znalostí základna tou pravou volbou. Jeden účet LiveAgent vám dává možnost vytvořit neomezený počet znalostních bází, přičemž každá z nich má svůj vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. Poskytněte svým zákazníkům požadované znalosti pomocí úžasných průvodců.

  • Správa více externích znalostních bází
  • Vytvoření více soukromých znalostních bází pro agenty

Uživatelské příručky

Články

Pište obsáhlé články plné užitečných informací a udržujte je uspořádané a snadno vyhledatelné. Články lze snadno psát pomocí editoru WYSIWYG aplikace LiveAgent. Šiřte znalosti a nechte své zákazníky, aby si řešení našli sami. Chcete vzdělávat členy svého týmu zákaznické podpory? Interní články znalostní báze mohou sloužit jako výukový materiál a mohou vašim agentům pomoci rychleji řešit problémy.

  • Pište obsáhlé články a návody k řešení problémů
  • Vzdělávejte své týmy zákaznické podpory a udělejte z nich odborníky
User manuals

Podpora souborů

Chcete rozšířit své písemné znalosti o přílohy? Přidejte obrázky, snímky obrazovky, fotografie, zvukové soubory, například nahrávky, nebo dokonce video soubory a vložte videa ze služeb, jako je YouTube. Přílohy mohou usnadnit pochopení a čtení vašich článků nebo je učinit zábavnějšími. Přidejte do svých návodů, jak postupovat, videonávody nebo demoverze, případně ukažte návod krok za krokem se snímky obrazovky produktu.

  • Přidávání všech důležitých typů příloh k článkům
  • Vylepšete své články obrázky, videozáznamy nebo hlasovými nahrávkami
Medal

Začněte používat LiveAgent hned teď!

Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Zrušte kdykoli

Hladké obchodní procesy
se znalostní platformou.

Vy znáte své zákazníky nejlépe. Poskytněte jim informace, které potřebují, a zaměřte se na jejich spokojenost.

Clock icon

Nedočkaví zákazníci očekávajíci pomoc

Dobře napsaný článek v bázi znalostí poskytne vašim zákazníkům nejrychlejší pomoc. Všechny články znalostní báze můžete připravovat, navrhovat a upravovat pomocí editoru WYSIWYG.

Nedočkaví zákazníci očekávajíci pomoc

Ztracení a zmatení zákazníci

Zákazníci, kteří se cítí ztracení, mohou odejít. Abyste tomu zabránili, vytvořte v rámci portálu podpory často kladené otázky (FAQ) a technické průvodce k produktům.

Ztracení a zmatení zákazníci

Přetížená zákaznická podpora

Chcete s omezenými zdroji poskytovat špičkové služby zákazníkům? Snižte zatížení příchozími e-maily a chaty vytvořením znalostní databáze.

Zlepšete se pomocí flexibilního softwaru pro správu znalostí

Zlepšete své podnikání ve všech důležitých aspektech a začněte plnit očekávání zákazníků pomocí správného řešení znalostní báze.

Získejte výhodu

Většina společností zaměřuje své týmy zákaznických služeb výhradně na přímou podporu. Získejte náskok díky softwaru pro správu znalostních bází a poskytněte správné zdroje pro samoobsluhu zákazníků.

  • Získejte náskok díky fantastické podpoře znalostní báze
  • Zlepšete své podnikání díky lepšímu zákaznickému servisu
Chart

1 %

společností používá znalostní báze

Nešetřete na samoobsluze a získejte náskok před konkurencí díky znalostní bázi pro své zákazníky. Poskytněte svým zákazníkům spolehlivou možnost samoobsluhy

Splňte očekávání

Zákazníci očekávají relevantní odpovědi bez nutnosti kontaktovat tým zákaznické podpory. Naše funkce vyhledávání vám pomůže poskytnout okamžité odpovědi a snížit počet dotazů zákazníků.

  • Zvyšte spokojenost zákazníků pomocí znalostní databáze
  • Poskytněte okamžité odpovědi a snižte zatížení tikety
Chart

66 %

zákazníků dává přednost samoobsluze

Většina zákazníků se snaží vyřešit své problémy sama, než se obrátí na zákaznickou podporu. Zvyšte jejich spokojenost poskytnutím výkonných nástrojů pro samoobsluhu.

Vytvoření loajality zákazníků

Většina návštěvníků znalostní báze se díky množství článků ve znalostní bázi mění v platící zákazníky. Rozšiřte svou zákaznickou základnu pomocí efektivního softwaru znalostní báze.

  • Přilákejte více zákazníků pomocí informačního obsahu
  • Zvyšte návratnost investic a výdělky
Chart

90 %

zákazníků pochází ze znalostních databází

Články ve znalostních databázích vám mohou pomoci získat více zákazníků a zvýšit jejich udržení díky užitečným a kompetentním radám.

Ušetřete více na live chatu

Vyberte si skvělý software s funkcemi chatu za správnou cenu. Ušetřete peníze s naší cenovou kalkulačkou a získejte nejlepší hodnotu za funkce chatu.

Reference

Získejte LiveAgent
a připojte se k 7000 spokojeným klientům

  • Roman Bosch
    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
    Hendrik Henze HEWO Internetový marketing
  • Razvan Sava
    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
    Razvan Sava Webmaster nabídky
  • Taras Baca
    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
    Rustem Gimaev Jazykové konzultační centrum Antalya
  • Randy Bryan
    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
    David Chandler Volterman

Nejlepší poměr ceny a výkonu

Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat cenově nejvýhodnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte jen za to, co používáte, aniž byste zruinovali svůj budget.

14denní zkušební doba
Kreditní karta není vyžadována
a mnohem více
$15 měsíc

Ticket

  • Neomezená historie tiketů
  • Neomezené emailové adresy
  • Pokročilá hlášení
  • Zákaznický portál + fórum
$29 měsíc

Ticket+chat

  • Vše v Tiketu, plus:
  • Neomezená tlačítka chatu
  • Správa zpětné vazby
  • Sledování návštěvníků ve skutečném čase
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 telefonní číslo
  • 1 emailová adresa

Často kladené otázky

Pokud máte otázky, my známe odpovědi. Podívejte se na nejčastější dotazy týkající se kalkulačky cen na helpdesku.

Co jsou to nástroje znalostní báze?

Nástroje znalostní báze jsou nástroje, které umožňují vašim zákazníkům najít odpovědi na jejich otázky, aniž by museli kontaktovat váš tým zákaznické podpory. Znalostní báze se nacházejí na webových stránkách podniku ve formě často kladených otázek, fóra nebo článků s návody.

Jak vytvořit znalostní bázi?

Vytváření znalostní báze začíná rozhodnutím, jaké informace chcete zahrnout. Poté se rozhodněte pro strukturu prvního článku a začněte jej psát. Udělejte obsah uživatelsky přívětivý přidáním snímků obrazovky nebo videonávodů. Zahrňte často kladené dotazy a fóra. Zveřejněte svou znalostní bázi a získejte zpětnou vazbu a návrhy od uživatelů, abyste zjistili, co je ještě třeba přidat.

Co je to software znalostní báze?

Software znalostní báze je součástí komplexního řešení helpdesku. Jedná se o formu samoobsluhy pro návštěvníky/zákazníky vašich webových stránek. Kromě toho může vaše společnost vytvářet články, fóra a nástěnky s návrhy, aby maximalizovala CX.

Jak vytvoříte platformu znalostní báze v LiveAgent?

Každý účet je dodáván s bezplatným příkladem zákaznického portálu/znalostní báze, který si můžete plně přizpůsobit podle svých preferencí. Pro přizpůsobení přejděte do části Zákaznický portál>Obecné>Nastavení.

Proč je znalostní báze důležitá?

Znalostní báze jsou důležité, protože snižují pracovní zátěž pracovníků zákaznického servisu a šetří čas zákazníků. Místo toho, aby zákazníci museli kontaktovat firmy a čekat na odpověď, mohou potřebnou odpověď okamžitě najít online, aniž by museli kohokoli kontaktovat.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
Související zdroje sSoftware znalostní báze

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo