Vytvořte jednoduše ohromující úložiště znalostí a často kladené dotazy.
Zajistěte nejlepší zákaznickou zkušenost s naším samoobslužným zákaznickým portálem. Zlepšete každodenní rutinu svých agentů zákaznické podpory a poskytněte úžasný uživatelský zážitek díky možnostem samoobslužné podpory. Využijte nástroje znalostní báze LiveAgent a poskytněte relevantní články, návody a další užitečné informace pro každého jednotlivého zákazníka. Vyzkoušejte naši platformu znalostní báze ještě dnes a zjistěte, jak vám může pomoci zlepšit vaši zákaznickou podporu.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Náhledy zpráv
Znalostní báze je platforma, kde mohou pracovníci zákaznické podpory sdílet články se zákazníky. Platforma slouží jako jednotný zdroj institucionálních znalostí, ke kterým lze snadno přistupovat. Znalostní báze je součástí samoobslužného zákaznického portálu. Vaši zákazníci mohou procházet obsah znalostní báze a samoobslužného portálu a vyhledávat rady z fór nebo sdílet znalosti s ostatními zákazníky.
00:00/05:06
Software znalostní báze
Znalostní báze je obvykle vybavena intuitivním rozhraním, textovým editorem a dalšími základními funkcemi, které mohou agentům pomoci připravit obsah pro jejich zákazníky. Mezi inteligentní funkce znalostní báze patří podpora více jazyků, výkonný vyhledávač, vlastní témata, diskusní fóra a další nezbytné funkce.
Zlepšete svou správu znalostí a poskytněte relevantní odpovědi všem, kteří hledají skvělé služby zákazníkům.
Náš intuitivní software znalostní báze vám pomůže spravovat firemní znalosti a zpřístupnit je každému zákazníkovi. Řešte problémy zákazníků a tikety zákaznické podpory pomocí sdílení znalostí a soustřeďte se na naléhavější problémy.
Jen část z toho, co mohou vaši agenti používat:
Náš software znalostní báze vám pomůže snížit objem tiketů tím, že vám poskytne samoobslužnou platformu pro všechny zákazníky. Poskytněte ještě rychlejší odpovědi, výukový obsah a znalostní články na jednom místě, aby byli zákazníci spokojenější.
Jen část z toho, co vaši zákazníci získají:
Poskytněte snadné odpovědi na otázky a zkraťte dobu odezvy. Získejte náš výkonný nástroj s několika typy
bází znalostí, funkcemi vyhledávání a funkcemi pro týmovou spolupráci.
Správa obsahu
Náš editor WYSIWYG (What-you-see-is-what-you-get), neboli česky, to co vidíte je to, co dostane – vám pomůže vytvářet znalostní články, průvodce, návody a informační segmenty, které vám pomohou rozšířit vaše znalostní centrum. Sdílení znalostí je s naším krásným editorem snadné. Formátujte texty, přidávejte obrázky nebo využijte další pokročilé funkce, které máte k dispozici. Funguje také jako editor markdown, takže můžete používat i HTML nebo CSS a vytvářet vlastní návrhy.
Sledování návštěvníků
Fórum LiveAgent je nedílnou součástí našeho softwaru pro správu znalostí. Do konverzace na fóru se může zapojit každý zákazník nebo člen týmu zákaznické podpory. Řešte problémy, poskytujte odpovědi a společně se dostaňte ke zdroji pravdy. Můžete také využívat interní fóra a spolupracovat na interních problémech pomocí jednoho řešení znalostní báze.
Spokojenější zákazníci
Sbírejte zpětnou vazbu a čtěte návrhy od zákazníků, abyste zlepšili své znalostní báze i své podnikání. Čtení návrhů a odpovídání na ně vám může pomoci vybudovat lepší vztahy se zákazníky a vytvořit lepší vzdělávací obsah. Pomozte svým zákazníkům navrhnout změny nebo vám poskytnout nové nápady na zlepšení. Přidejte tlačítko pro zpětnou vazbu a přizpůsobte si ho podle svých představ.
Pokročilé vyhledávání
Vaši zákazníci mohou použít vyhledávací pole, které jim pomůže rychle najít odpovědi nebo konkrétní témata ve vaší znalostní databázi. Díky výkonnému vyhledávacímu panelu je náš software pro správu znalostí snadno použitelný, zejména pokud je v něm mnoho obsahu. Nabídkou funkce snadného vyhledávání můžete zákazníkům pomoci při hledání znalostních článků a snížit počet tiketů podpory pro běžné problémy.
Intuitivní rozhraní
Efektivní znalostní báze spočívá v tom, že pomáháte svým klientům relevantním obsahem. Neměli byste však zapomínat ani na své zaměstnance. Uživatelsky přívětivý ovládací panel v nástroji pro správu znalostí je další klíčovou funkcí, která může být často přehlížena. Rozhraní aplikace LiveAgent umožňuje vašim agentům vytvářet nové články bez nutnosti dlouhého školení. Jste připraveni si jej vyzkoušet? Vyzkoušejte bezplatnou ukázku a přesvědčte se sami.
Jednoduchá organizace
Smyslem vytvoření online znalostní databáze je, aby se v ní dalo snadno vyhledávat. Čím více obsahu však vaše firma vytváří, tím více může být chaotický. LiveAgent proto umožňuje vytvářet kategorie pro zákazníky, a vy se tak v obsahu neztratíte. Vytvořte si různé kategorie pro nejčastější témata, na která je třeba odpovědět, a rozdělte vzdělávací obsah podle svého uvážení.
Celosvětový dosah
Řešení znalostní báze společnosti LiveAgent je vynikajícím způsobem, jak nabídnout možnost samoobsluhy 24 hodin denně, 7 dní v týdnu ve více zemích. Vaše firma musí pouze vytvořit základní články a poskytnout je v jazycích, které vaši zákazníci potřebují. Toto řešení může zlepšit zákaznickou zkušenost, a tím i spokojenost zákazníků. Vytvořte kategorii pro každý jazyk a aktualizujte obsah znalostní báze pro nové publikum.
Vícenásobná znalostní báze
Pokud vaše společnost prodává několik produktů, značek nebo poskytuje několik nezávislých služeb, bude pro vás multi-znalostí základna tou pravou volbou. Jeden účet LiveAgent vám dává možnost vytvořit neomezený počet znalostních bází, přičemž každá z nich má svůj vlastní jedinečný design, nastavení a obsah. Poskytněte svým zákazníkům požadované znalosti pomocí úžasných průvodců.
Uživatelské příručky
Pište obsáhlé články plné užitečných informací a udržujte je uspořádané a snadno vyhledatelné. Články lze snadno psát pomocí editoru WYSIWYG aplikace LiveAgent. Šiřte znalosti a nechte své zákazníky, aby si řešení našli sami. Chcete vzdělávat členy svého týmu zákaznické podpory? Interní články znalostní báze mohou sloužit jako výukový materiál a mohou vašim agentům pomoci rychleji řešit problémy.
Podpora souborů
Chcete rozšířit své písemné znalosti o přílohy? Přidejte obrázky, snímky obrazovky, fotografie, zvukové soubory, například nahrávky, nebo dokonce video soubory a vložte videa ze služeb, jako je YouTube. Přílohy mohou usnadnit pochopení a čtení vašich článků nebo je učinit zábavnějšími. Přidejte do svých návodů, jak postupovat, videonávody nebo demoverze, případně ukažte návod krok za krokem se snímky obrazovky produktu.
Vyzkoušejte si vše, co nabízíme, s bezplatnou 14denní zkušební verzí
Vy znáte své zákazníky nejlépe. Poskytněte jim informace, které potřebují, a zaměřte se na jejich spokojenost.
Dobře napsaný článek v bázi znalostí poskytne vašim zákazníkům nejrychlejší pomoc. Všechny články znalostní báze můžete připravovat, navrhovat a upravovat pomocí editoru WYSIWYG.
Zákazníci, kteří se cítí ztracení, mohou odejít. Abyste tomu zabránili, vytvořte v rámci portálu podpory často kladené otázky (FAQ) a technické průvodce k produktům.
Chcete s omezenými zdroji poskytovat špičkové služby zákazníkům? Snižte zatížení příchozími e-maily a chaty vytvořením znalostní databáze.
Zlepšete své podnikání ve všech důležitých aspektech a začněte plnit očekávání zákazníků pomocí správného řešení znalostní báze.
Získejte výhodu
Většina společností zaměřuje své týmy zákaznických služeb výhradně na přímou podporu. Získejte náskok díky softwaru pro správu znalostních bází a poskytněte správné zdroje pro samoobsluhu zákazníků.
1 %
společností používá znalostní báze
Nešetřete na samoobsluze a získejte náskok před konkurencí díky znalostní bázi pro své zákazníky. Poskytněte svým zákazníkům spolehlivou možnost samoobsluhy
Splňte očekávání
Zákazníci očekávají relevantní odpovědi bez nutnosti kontaktovat tým zákaznické podpory. Naše funkce vyhledávání vám pomůže poskytnout okamžité odpovědi a snížit počet dotazů zákazníků.
66 %
zákazníků dává přednost samoobsluze
Většina zákazníků se snaží vyřešit své problémy sama, než se obrátí na zákaznickou podporu. Zvyšte jejich spokojenost poskytnutím výkonných nástrojů pro samoobsluhu.
Vytvoření loajality zákazníků
Většina návštěvníků znalostní báze se díky množství článků ve znalostní bázi mění v platící zákazníky. Rozšiřte svou zákaznickou základnu pomocí efektivního softwaru znalostní báze.
90 %
zákazníků pochází ze znalostních databází
Články ve znalostních databázích vám mohou pomoci získat více zákazníků a zvýšit jejich udržení díky užitečným a kompetentním radám.
Vyberte si skvělý software s funkcemi chatu za správnou cenu. Ušetřete peníze s naší cenovou kalkulačkou a získejte nejlepší hodnotu za funkce chatu.
Pečlivě jsme vybrali funkce v našich cenových plánech, abyste si mohli vybrat cenově nejvýhodnější plán s nejlepší hodnotou. Plaťte jen za to, co používáte, aniž byste zruinovali svůj budget.
Most Popular
Pokud máte otázky, my známe odpovědi. Podívejte se na nejčastější dotazy týkající se kalkulačky cen na helpdesku.
Nástroje znalostní báze jsou nástroje, které umožňují vašim zákazníkům najít odpovědi na jejich otázky, aniž by museli kontaktovat váš tým zákaznické podpory. Znalostní báze se nacházejí na webových stránkách podniku ve formě často kladených otázek, fóra nebo článků s návody.
Vytváření znalostní báze začíná rozhodnutím, jaké informace chcete zahrnout. Poté se rozhodněte pro strukturu prvního článku a začněte jej psát. Udělejte obsah uživatelsky přívětivý přidáním snímků obrazovky nebo videonávodů. Zahrňte často kladené dotazy a fóra. Zveřejněte svou znalostní bázi a získejte zpětnou vazbu a návrhy od uživatelů, abyste zjistili, co je ještě třeba přidat.
Software znalostní báze je součástí komplexního řešení helpdesku. Jedná se o formu samoobsluhy pro návštěvníky/zákazníky vašich webových stránek. Kromě toho může vaše společnost vytvářet články, fóra a nástěnky s návrhy, aby maximalizovala CX.
Každý účet je dodáván s bezplatným příkladem zákaznického portálu/znalostní báze, který si můžete plně přizpůsobit podle svých preferencí. Pro přizpůsobení přejděte do části Zákaznický portál>Obecné>Nastavení.
Znalostní báze jsou důležité, protože snižují pracovní zátěž pracovníků zákaznického servisu a šetří čas zákazníků. Místo toho, aby zákazníci museli kontaktovat firmy a čekat na odpověď, mohou potřebnou odpověď okamžitě najít online, aniž by museli kohokoli kontaktovat.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Hledáte alternativu k HelpSpotu?
LiveAgent je nejlepší a nejvíce recenzované helpdeskové řešení na trhu. Nabízí služby pro více než 150 milionů uživatelů a 40 tisíc firem po celém světě. Pomáhá generovat vyšší tržby, zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje hodnotu pro zákazníky. Vznikl v roce 2006 jako první řešení na trhu s live chatem a možnostmi helpdesku.
LiveAgent je považován za skvělý nástroj komunikace se zákazníky a pomáhá dosáhnout důležitých cílů, včetně zvýšení spokojenosti a prodeje. Mnoho lidí také chválí jeho rychlou odezvu a schopnost třídit charakter tiketů. Produkt je doporučován pro různé obory, jako jsou internetový marketing, online podnikání a elektronický obchod.
Hledáte alternativu Helpshiftu?
LiveAgent je skvělé řešení pro zákaznickou podporu a pomáhá firmám zvýšit spokojenost zákazníků a prodeje. Mnoho spokojených zákazníků pochvaluje rychlou a efektivní podporu a snadnost použití tohoto nástroje. LiveAgent je také cenově výhodnější než jeho konkurence a nabízí širokou škálu funkcí pro zajištění nejrůznějších typů podpory.
Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?
LiveAgent is a cost-effective help desk solution with over 175 features to make customer support easy. Companies can save up to 41% by switching to LiveAgent and can benefit from increased customer satisfaction and conversion rates.
Softwaru pro zákaznickou podporu na webu Capterra získalo hodnocení 4,7 z 5 za zákaznickou podporu a 4,7 z 5 za hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů. Cena softwaru činí $15/měsíc/agent a nabízí mimo jiné také upozornění a eskalaci, automatické směrování a správu fronty. Kromě toho umožňuje celkově správu call centra, e-mailů, báze znalostí a vícekanálovou komunikaci, chat v reálném čase, reportování/analytiku, samoobslužný portál a správu dohod o úrovni služeb (SLA). Nabízí také správu tiketů a pracovních postupů. Zájemcům nabízí bezplatnou zkušební verzi.
Potřebujete Collab alternativu?
LiveAgent nabízí více než 175 funkcí a tucty integrací pro zlepšení zákaznických zkušeností. Využijte sociální média, live chat a e-mailovou podporu k vytvoření loajální zákaznické základny. Vyzkoušejte si zdarma tento vícekanálový software helpdesk typu vše v jednom. LiveAgent je spolehlivé call centrum s nízkými provozními náklady a obrovskými přednostmi pro zákazníky.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech