Cílem společnosti LiveAgent je, aby její služby byly pro všechny bezpečné, a bezpečnost dat je pro ni nanejvýš důležitá. Náš program odhalování zranitelností má za cíl minimalizovat dopad případných bezpečnostních chyb na naše nástroje nebo jejich uživatele. Program odhalování zranitelností společnosti LiveAgent se vztahuje na software, který částečně nebo převážně napsala jednotka Quality Unit.
Pokud jste bezpečnostní výzkumník a objevili jste bezpečnostní chybu ve službě, oceníme vaši pomoc, když nám ji soukromě sdělíte a dáte nám příležitost ji opravit před zveřejněním technických podrobností.
Společnost LiveAgent bude spolupracovat s bezpečnostními výzkumníky, pokud nám budou nahlášeny zranitelnosti, jak je popsáno zde. Zranitelnosti budeme ověřovat, reagovat na ně a opravovat je, abychom podpořili náš závazek k bezpečnosti a ochraně soukromí. Nebudeme podnikat právní kroky proti těm, kteří zodpovědně objeví a nahlásí bezpečnostní zranitelnosti, pozastavíme nebo ukončíme přístup ke službě. Společnost LiveAgent si vyhrazuje veškerá svá zákonná práva v případě nedodržení požadavků.
Sdílejte podrobnosti o všech podezřelých zranitelnostech s vývojovým týmem LiveAgent na adrese support@liveagent.com. Bez výslovného svolení tyto podrobnosti nezveřejňujte mimo tento proces. Při hlášení jakýchkoli podezřelých zranitelností uveďte co nejvíce informací. Pokud chcete odeslat více hlášení najednou, odešlete prosím pouze jedno hlášení (pokud možno to nejdůležitější) a vyčkejte na odpověď.
Jsme rádi, že můžeme nabídnout odměnu za informace o zranitelnostech, které nám pomáhají chránit naše zákazníky, jako poděkování bezpečnostním výzkumníkům, kteří se rozhodnou zapojit do našeho programu odměn za chyby. Pravidelná odměna činí 50 USD za každou zranitelnost, která byla odeslána a ověřena naším vývojovým týmem.
Odměňujeme pouze prvního ohlašovatele zranitelnosti. Duplikující se reporty nebudou odměněny.
Testovat můžete pouze na účtu LiveAgent, jehož jste majitelem nebo zástupcem, který je majitelem účtu k provádění takového testování oprávněn. Například:
Odměníme vás za následující typy zranitelností:
Hlášení, kdy útočník může ohrozit pouze svůj vlastní účet s rolí správce, nebudou odměněna odměnou. XSS způsobené administrátorem nebude odměněno odměnou.
Aby bylo možné zranitelnost kvalifikovat, musí existovat v poslední veřejné verzi (včetně oficiálně vydaných veřejných beta verzí) softwaru. Kvalifikaci splňují pouze bezpečnostní zranitelnosti. Byli bychom rádi, kdyby lidé příslušnými kanály hlásili i jiné chyby, ale vzhledem k tomu, že účelem tohoto programu je oprava bezpečnostních chyb, budou mít nárok na odměnu pouze chyby, které vedou k bezpečnostním chybám. Ostatní chyby budou přijaty podle našeho uvážení.
Abyste měli nárok na odměny v rámci tohoto programu zveřejňování informací, dodržujte prosím následující pokyny:
Kromě toho nás prosím nechte alespoň 90 dní na opravu zranitelnosti, než o ní začnete veřejně diskutovat nebo psát na blogu. Náš tým je přesvědčen, že výzkumníci v oblasti zabezpečení mají právo informovat o svých výzkumech a že zveřejnění je velmi přínosné, a chápe, že je velmi subjektivní otázkou, kdy a jakým způsobem zadržet podrobnosti, aby se snížilo riziko zneužití informací o zranitelnosti. Pokud se domníváte, že je nutné zveřejnění dříve, dejte nám prosím vědět, abychom mohli zahájit rozhovor.
O všech opravených bezpečnostních problémech veřejně informujeme prostřednictvím našich protokolů změn. Otázky týkající se bezpečnosti jsou označeny značkou [Bezpečnost].
Vítejte v našem affiliate programu!
LiveAgent je software pro zákaznickou zkušenost, který pomáhá firmám poskytovat online lepší zákaznický servis. Poskytuje zákaznický servis na světové úrovni a umožňuje vylepšení helpdesku o více e-mailových účtů, live chat, sociální média, call centrum nebo zákaznické fórum. Mezi 20 nejlepších poskytovatelů softwaru pro CX patří LiveAgent, SurveyLegend a Salesforce Service Cloud. Affiliate program LiveAgent nabízí bonus 5 USD za přihlášení, opakující se provize a propagační materiály.
LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů VoIP, samoobslužného software, software pro správu e-mailů a helpdesk software pro startupy. Společnost má také akademii, blog a slovník pro vzdělávání a nabízí bezplatné ukázky a zkušební verze. Mezi partnerskými programy je také například certifikace VoIP.
Soukromé poznámky jsou pro agenty a nejsou viditelné pro zákazníky. Pomáhají při poskytování zákaznické podpory tím, že nabízejí možnost zaznamenat důležité informace o případu a lehčí převzetí řešení jiným agentem. V aplikaci LiveAgent je funkce soukromých poznámek k dispozici pro jednodušší práci agentů.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.