Kontrolní seznam při nástupu do nové práce

Kontrolní seznam při nástupu do nové práce

Právě jste nastoupili do nového zaměstnání? Gratulujeme! Jste na správné cestě k úspěchu.

Nyní je čas zajistit, abyste měli vše připraveno tak, aby vás úspěch všude provázel.

Podívejte se na náš kontrolní seznam pro nástup do nového zaměstnání od prvního dne.

Důležitost kontrolního seznamu pro zahájení nového zaměstnání

Zpočátku se vám může zdát, že vše děláte pocitově, ale brzy si uvědomíte, jak důležité jsou detaily. Začněte svou novou práci správnou nohou a vyhněte se problémům, které by mohly nastat.

Stačí postupovat podle těchto jednoduchých kroků a můžete začít. (Jedná se o doporučené pořadí událostí, ale klidně si ho přizpůsobte vlastním potřebám.)

Komu může být prospěšné začít s novým kontrolním seznamem pracovních míst?

Všichni! Může se zdát, že kontrolní seznam pro nástup do nového zaměstnání je určen pouze pro lidi čerstvě po škole, ale je užitečné mít kontrolní seznam, i když jste změnili zaměstnání.

Čím konkrétnější budou vaše kroky, tím snadněji vše proběhne (a tím menší je pravděpodobnost vzniku problémů).

Náš kontrolní seznam je nejvhodnější pro všechny:

  • lidi hledající práci
  • čerstvé absolventy nastupující do prvního zaměstnání
  • lidi, kteří v oboru pracují již dlouho a přecházejí do nové společnosti
  • nové zaměstnance

Prozkoumejte kontrolní seznam pro zahájení nové práce

Kontrolní seznam při nástupu do nové práce
Před prvním dnem je dobré shromáždit důležité informace o společnosti, abyste se cítili jistěji a připraveněji. To zahrnuje zjištění informací o její historii, o jejích základních hodnotách a o jejích hlavních konkurentech.

Proč je shromažďování informací o společnosti důležité?

Pokud budete o společnosti vědět co nejvíce, pomůže vám to lépe pochopit její kulturu a zapadnout do ní. Je to také dobrý způsob, jak dát najevo svůj zájem.
Shromažďování důležitých údajů

Jak získat informace o společnosti?

Než začnete googlovat vše pod sluncem, věnujte nějaký čas tomu, abyste si promysleli, jaké jsou vaše nejnaléhavější otázky a která témata vás zajímají. Sepište si seznam všeho, co vás při vyhledávání napadne, a odpovědi na ně hledejte během prvního týdne v práci. Tak se budete moci soustředit na to, abyste se zabydleli a poznali svého nového zaměstnavatele.

Které nástroje vám mohou pomoci získat informace o společnosti?

  • Skvělým začátkem jsou webové stránky společnosti.
  • V sekci “o” se obvykle nachází mnoho cenných informací, takže nezapomeňte projít všechny texty.
  • Podívejte se na platformy sociálních médií, jako je Twitter a LinkedIn.
Zjistěte si, jak dlouho vám bude trvat cesta z domu do kanceláře.

Proč je příprava na dojíždění důležitá?

Poslední věc, kterou chcete, je přijít první den pozdě. Navíc je vždy dobré vědět, co můžete očekávat, a plánovat dopředu.
Dojíždění do práce může být únavné nebo prospěšné (zdroj: vantagecircle.com)

Jak zkoumat dojíždění do práce?

Buďte dochvilní, kontrolujte jízdní řády a počítejte s časem navíc, abyste se dostali do cíle. Ujistěte se, že případná zpoždění způsobená dopravou, veřejnou dopravou apod. neovlivní čas vašeho příjezdu. Pokud řídíte, přidejte si pár minut navíc, abyste se vyhnuli zbytečnému stresu.

Které nástroje vám mohou pomoci při průzkumu dojíždění?

  • Mapy Google jsou vždy skvělým zdrojem informací pro kontrolu dojíždění a mohou vám také pomoci naplánovat trasu.
  • Dalším užitečným nástrojem je webová stránka Walk Score. Ta vám prozradí, jak je daná oblast dostupná pěšky, což je skvělé, pokud chcete ušetřit za benzín nebo za veřejnou dopravu.
Zkontrolujte si oblečení, které si plánujete vzít na sebe první den.

Proč je důležité mít na sobě správné oblečení?

Vždy je dobré se oblékat profesionálně, ale zároveň se chcete cítit pohodlně. Proč je důležité mít na sobě správné oblečení?
Správné oblékání vám pomůže vypadat profesionálně (zdroj: bossjob.ph)

Jak si vybrat správné oblečení?

Ujistěte se, že je vaše oblečení čisté, vyžehlené a v dobrém stavu. Zjistěte si, jak se oblékají lidé na vaší pozici ve firmě, pro kterou začínáte pracovat. Pokud si nejste jisti, co si obléci, můžete se zeptat někoho, kdo tam již pracuje, nebo si udělat průzkum na internetu. Je možné, že firemní kultura je uvolněnější. Které nástroje vám mohou pomoci ujistit se, že nosíte správné oblečení?
  • Pinterest je skvělým zdrojem pro hledání nápadů na oblečení.
  • na webových stránkách společnosti může být k dispozici průvodce stylem nebo fotografie
Vzpomínáte si na doby, kdy jste si balili tašku večer před školou? To je stejná myšlenka.

Proč je balení tašky důležité?

Nejlepší je mít vše, co potřebujete na první den, připravené na cestu, ušetříte tak čas a snížíte možnost, že něco důležitého zapomenete.
Preparing bag for work
Připravit se znamená méně stresu (zdroj: jobstreet.com.ph)

Jak zvládnout balení věcí večer před prací?

Zabalte si vše, co budete během dne potřebovat, od oběda až po všechny potřebné dokumenty. Vezměte si také láhev s vodou a svačinu pro případ, že byste později během dne dostali hlad. Hodit se může také poznámkový blok a pero.

Které nástroje vám pomohou sbalit si věci večer před cestou?

  • Balicí seznam je skvělý způsob, jak se ujistit, že si s sebou vezmete vše potřebné.
Na to byste neměli zapomínat, abyste se vyhnuli laUjistěte se, že jste si nastavili budík. Nechcete přece spěchat nebo přijít pozdě.

Proč je nastavení budíku důležité?

Vždy je dobré mít připomínku, která vám řekne, že je čas vstát a/nebo odejít. Navíc vám to pomůže zajistit, abyste ráno nespěchali a nesnažili se připravit.
Nastavení významu alarmu pro podnikání (zdroj: berightlight.com)

Jak nastavit budík na první den ?

Nastavte si budík na čas, kdy se potřebujete probudit a/nebo odejít. Dvakrát zkontrolujte, zda jste zvolili správný čas, protože je snadné omylem nastavit budík špatně. Stává se to i těm nejlepším z nás. Pokud máte problémy se vstáváním, je nejlepší nastavit si více než jeden budík.

Které nástroje vám mohou pomoci s nastavením budíku?

Existuje mnoho různých aplikací a webových stránek s budíky, které vám mohou pomoci:
  • Alarmy.
  • Spánkový cyklus.
  • Výchozí budík v telefonu.
  • Tradiční analogový budík.
Zhluboka se nadechněte, zachovejte chladnou hlavu a pokračujte. Nezapomeňte, že chybovat je lidské.

Proč je důležité uklidnit nervy?

Nástup do nového zaměstnání může být stresující nebo dokonce nervy drásající. Bez ohledu na to, jak dobře dopadlo vaše poslední zaměstnání, můžete se stále cítit nervózní. Proto je dobré předem prozkoumat metody zvládání, které vám vyhovují.
liveagent tools
Být klidný má své výhody

Jak zklidnit své nervy?

Dýchejte zhluboka a pomalu. Soustřeďte se na to, jak vzduch vchází nosem a vychází ústy. Další možností je vyhradit si několik minut pro sebe, než se vydáte do práce. Může to být cokoli od čtení nebo poslechu hudby až po procházku se psem. V případě potřeby si připravte něco, co vám pomůže se uklidnit, např. video s jógou, meditační aplikaci, šálek čaje nebo knihu – cokoli, co vám vyhovuje. Ráno si také můžete zacvičit – sport je skvělý způsob, jak se zbavit stresu a úzkosti.

Které nástroje vám pomohou uklidnit nervy?

  • Headspace.
  • Na webu Calm.com najdete spoustu článků a zdrojů, jak se ráno nebo před spaním zklidnit.
Když vstanete brzy, máte šanci začít den v klidu. Budete mít také čas se pořádně nasnídat a připravit se beze spěchu.

Proč je důležité vstávat brzy?

Vždy je dobré nechat si na ranní rutinu čas navíc, zejména pokud nejste zvyklí vstávat v tuto hodinu. Navíc vám to pomůže snížit hladinu stresu v případě, že dojde k nějakému nečekanému zpoždění.
Man working in the morning
Výhody časného vstávání (zdroj: inc.com)

Jak si zajistit brzké vstávání?

Pokud budete chodit brzy spát, nebudete si muset dělat starosti s ranním vstáváním. Vstávejte zhruba jednu až dvě hodiny předtím, než potřebujete odejít. To vám poskytne dostatek času.

Které nástroje vám mohou pomoci vstávat brzy?

  • ranní procházka, která vám pomůže se probudit.
  • v případě potřeby nápoj s kofeinem
  • vyvážený spánkový režim
Brzké vstávání vám sice dodá energii, ale ta vám nevydrží celý den. Ujistěte se, že jste si na ráno připravili nějaké jídlo, jinak budete mít do oběda hlad a budete se cítit ospalí.

Proč je správná snídaně důležitá?

Pomáhá dodat tělu energii a palivo, které potřebuje na začátek dne.

Jak si připravit správnou snídani?

Ráno si dejte zdravé jídlo, i když obvykle nesnídáte. Může to být cokoli od vajec po ovesné vločky nebo toasty.
Jak si připravit správnou snídani?
Zdravá výživa v dobré kondici a produktivitěPokud máte čas, připravte si snídani večer předem, abyste si ji ráno mohli vzít a jít. Dobrou volbou je také banán nebo müsli tyčinky, jejichž příprava nezabere mnoho času.

Které nástroje vám pomohou zjistit, jak správně snídat?

Existuje spousta skvělých receptů na zdravé snídaně, které si můžete připravit rychle a bez větší námahy.
  • Nápady a inspiraci vám poskytnou blogy o zdravé výživě, například Balanced Bites.
Pokud dorazíte dříve, budete mít čas na přípravu před začátkem pracovního dne. Dřívější nástup navíc znamená menší tlak a stres během prvního dne v práci. Získáte také rezervu pro případné nepředvídané zpoždění, které může nastat při dojíždění.
Brzký příjezd, aby bylo vše připraveno (zdroj: diatribe.org)

Proč je důležitý včasný příchod?

Vždy je dobré nechat si první den trochu oddechu, zejména pokud se poprvé setkáváte se svými spolupracovníky nebo šéfem.

Jak přijít první den včas?

Snažte se přijít alespoň 30 minut před začátkem pracovního dne. To by vám mělo poskytnout dostatek času na to, abyste se v novém prostředí zabydleli a cítili se v něm dobře. V případě potřeby můžete tento čas využít také k prostudování pracovních pokynů nebo školicích materiálů.

Které nástroje vám mohou pomoci?

  • Mapy Google vám pomohou najít nejlepší a nejkratší cestu na nové pracoviště.
Vždy je dobré navázat přátelství a kontakty se spolupracovníky, zejména pokud jste noví. Představení navíc může snížit stres, protože si budete mít s kým popovídat.

Proč je důležité se všem představit?

Z vašeho představení bude jasné, že jste přátelský, společenský a upovídaný člověk – ideální spolupracovník!
Helpdesk Templates
Dobré vztahy na pracovišti vedou ke skvělým nápadům

Jak se všem představit?

Představte se co nejdříve. Můžete to udělat rychlým “Dobrý den, jmenuji se _” a pak se zeptat, jak se všichni mají – je to jednoduché. Nebo navažte nezávaznou konverzaci a pokládejte otázky, pokud se ještě necítíte na to, abyste mluvili sami.

Které nástroje vám mohou při sebepředstavování pomoci?

  • Aktivity na prolomení ledů, které můžete použít, abyste se cítili dobře
  • Představte se prostřednictvím e-mailu nebo telefonního hovoru
Tým je jedním z nejdůležitějších aspektů práce. Proto je nezbytné se s ním co nejdříve seznámit, abyste mohli efektivně spolupracovat.

Proč je důležité poznat svůj tým?

Vždy je prospěšné mít se svými spolupracovníky dobré vztahy, protože s nimi budete trávit hodně času.

Jak zvládnout seznámení se svým týmem?

Nejlepší je představit se a pak si s nimi začít nezávazně povídat. Tímto způsobem můžete začít budovat vztah a lépe se poznat, aniž byste na sebe příliš tlačili nebo se stresovali.
Team fist bumping over laptops
Dobrá týmová spolupráce pro vyšší produktivituJe také důležité, abyste se první den v práci pokud možno neizolovali. Když je rušno, může být lákavé zůstat v kanceláři a pracovat na úkolech o samotě. Snažte se však udělat si přestávku na oběd a najíst se se svými spolupracovníky.

Které nástroje vám mohou pomoci poznat váš tým?

  • nenucená konverzace o společných zájmech
  • sociální média
První den v práci bude trochu zdrcující a stresující, ale mějte na paměti, že to nebude trvat věčně. Nejlepší, co můžete udělat, je brát vše postupně a zůstat klidný a pozitivní po celý den. Pokud si s něčím nebudete vědět rady, požádejte o pomoc kolegu nebo šéfa. Pokud je to možné, je nejlepší domluvit si schůzku s vedoucím náboru.
Zkuste si domluvit schůzku s vedoucím náboru či personalistou
Požádat o pomoc není hanba

Proč je důležité sjednat si schůzku s vedoucím náboru/personalistou?

Schůzka s vedoucím náboru je skvělý způsob, jak si s ním vybudovat vztah. Můžete se dozvědět o firemních zásadách, postupech a budoucích projektech, abyste věděli, co můžete v následujících týdnech nebo měsících očekávat. Navíc je to příležitost klást otázky týkající se vaší nové práce a získat od něj rady, jak můžete být co nejúspěšnější.

Jak si sjednat schůzku s vedoucím náboru?

Prvním krokem je jednoduše se zeptat. Zpočátku to může znít děsivě, ale zkuste jim napsat e-mail nebo si s nimi popovídat mezi čtyřma očima v době oběda, kdy budou pravděpodobně v uvolněnější a hovornější náladě. Pokud budete mít příležitost, zeptejte se na jejich oblíbené projekty nebo typické úkoly, abyste ukázali svůj zájem a nadšení pro učení se novým dovednostem.

Které nástroje vám pomohou sjednat schůzku s personalistou?

  • e-mail – zpráva musí být krátká a výstižná
  • interní chatovací nástroj
  • videohovor přes Skype nebo Zoom
Nedílnou součástí nástupu do nového zaměstnání je seznámení se s pracovní pozicí a náplní práce. Musíte pochopit, za co jste zodpovědní, komu jste podřízeni a jak to zapadá do celkového obrazu společnosti.

Proč je důležité seznámit se se svou pozicí?

Zpočátku se můžete cítit zahlceni, pokud je zde příliš mnoho pohyblivých částí, ale pokud věnujete čas pochopení všeho, za co budete zodpovědní, můžete v nové práci vyniknout.
it-team-responsibility-management-software-LiveAgent
Pochopení odpovědnosti v práci

Jak zvládnout učení se o své pozici?

Vedoucí náboru by vám měl během schůzky ochotně vysvětlit vaše pracovní povinnosti a odpovědnosti. Nebojte se klást doplňující otázky. Ptejte se také svých kolegů. Možná budou mít jiný pohled na věc nebo vám dají tipy, jak ve vaší nové roli vyniknout. Mějte na paměti, že není ostuda přiznat, že něco nevíte. Požádat o pomoc je lepší než se snažit na všechno přijít sám.

Které nástroje vám mohou pomoci získat informace o vaší pozici?

  • schůzka s vedoucím náboru
  • Evernote nebo OneNote – snadno je můžete sdílet s kolegy.
Není neobvyklé, že si noví zaměstnanci nejsou jisti svými povinnostmi a odpovědnostmi, zejména pokud mají na seznamu mnoho úkolů. Proto je nezbytné se zeptat na platné předpisy a nařízení, abyste věděli, co můžete nebo nemůžete během své práce dělat.
woman sitting down in office at her desk working on laptop and taking notes
Pracovní pravidla a předpisy by měly být jasné

Proč je důležité ptát se na platné předpisy?

Tímto způsobem se vyhnete případným problémům a budete lépe rozumět stanoveným hranicím.

Jak se ptát na platná pravidla a předpisy?

Nejvhodnější osobou, které se můžete na tento typ informací zeptat, je váš nadřízený. Měl by vám poskytnout široký přehled o tom, co se od vás očekává a jakých pravidel si musíte být vědomi. Pokud máte konkrétní otázky, neváhejte se obrátit na personální oddělení. Jsou to odborníci, pokud jde o zásady na pracovišti, a měli by vám pomoci bez ohledu na to, o jakou otázku se jedná.

Které nástroje vám pomohou zeptat se na platná pravidla a předpisy?

  • příručka pro zaměstnance společnosti
  • kladení otázek
Nikdy není příliš brzy na to, abyste začali přemýšlet o své kariéře. Zjištění vašich možností je jedním z nejlepších způsobů, jak zjistit, co od práce chcete.

Proč je důležité zjistit, jaká je vaše kariérní cesta?

Bude snazší zůstat soustředěný a motivovaný, pokud budete vědět, co od své současné pozice chcete.
Proč je důležité zjistit, jaká je vaše kariérní cesta?
Dlouhodobé cíle a kariérní postup

Jak se vypořádat se zjištěním, jaká je vaše profesní dráha?

Váš nadřízený by vám měl dát představu o tom, jaké jsou dlouhodobé cíle společnosti a jaké cesty by se vám mohly otevřít. Další informace můžete získat také na webových stránkách společnosti.

Které nástroje vám mohou pomoci zjistit, jaká je vaše kariérní cesta?

  • intranet společnosti
  • personální oddělení
  • online nástroje pro hodnocení kariéry
Je důležité stanovit si krátkodobé i dlouhodobé cíle. Budete tak mít na čem pracovat a budete moci sledovat své pokroky na této cestě.

Proč je důležité stanovit si cíle?

Stanovení cílů vám může pomoci udržet si soustředění a motivaci ve vaší současné funkci. Také můžete sledovat svůj pokrok a zjistit, jak daleko jste se dostali.

Jak si stanovit kariérní cíle?

Vaše cíle mohou být jakékoli, od osvojení si nové dovednosti až po převzetí větší zodpovědnosti v práci. Je důležité přizpůsobit je svým individuálním potřebám a přáním.
Arrow pointing to the middle of the target
Nastavení jasných cílů
Vytvořte si vlastní seznam a pak se o něj podělte s vedením své kariéry. Vaše personální oddělení by vám také mohlo poskytnout určité vodítko ohledně vašich cílů a dát vám tipy pro rozvoj kariéry na základě dlouhodobých cílů a vize růstu společnosti.

Které nástroje vám mohou pomoci při stanovování cílů?

  • aplikace jako Habitica nebo Strides
  • nástroje pro správu úkolů, jako je Asana
  • kariérní kouč
  • online nástroj pro stanovení cílů, jako je SMART
  • online šablony cílů
Čím dříve se o své pojištění postaráte, tím lépe.

Proč se musíte postarat o údaje o svém pojištění?

Měli byste si zkontrolovat nejen své zdravotní pojištění, ale také své plány zubního a zorného pojištění.
Pojištění se často může hodit (zdroj: velocityglobal.com)

Jak se postarat o údaje o pojištění?

Pokud pojištění nemáte, je nejvyšší čas začít se zajímat o své možnosti. K dispozici je spousta různých pojistek a je dobré se před rozhodnutím porozhlédnout (zejména proto, že náklady se mohou u jednotlivých plánů značně lišit). Zaměstnavatelé mají často povinnost zajistit vám zdravotní pojištění.

Jaké nástroje použít k vyřízení údajů o pojištění?

  • schůzka s personálním oddělením
Naplánujte si 90denní revizi své současné pozice. To je ideální čas, abyste si s nadřízeným sedli a zhodnotili, co funguje dobře, a určili oblasti, kde je možné provést zlepšení. Váš výkon bude samozřejmě také ovlivňovat to, jak rychle budete ve firmě postupovat.
reporting dashboard in liveagent
Příklad přehledu úkolů agenta Live

Proč je provádění tříměsíčního přezkumu důležité?

Tříměsíční kontrola je skvělý způsob, jak se ujistit, že jdete správným směrem. Obvykle je to také dostatečně dlouhá doba na to, aby si váš nadřízený udělal představu o tom, jak dobře pracujete s konkrétními týmy, i o vašem celkovém výkonu.

Jak provést tříměsíční prověrku?

Během hodnocení se můžete dotknout: školení, cílů, projektů a toho, jak dobře spolupracujete se svým týmem.

Které nástroje vám mohou pomoci při provádění tříměsíčního přezkumu?

  • šablona, jako je Harvard Business Review

Na co nezapomenout v novém zaměstnání

  • Dávejte pozor a projevte zájem

Je důležité věnovat pozornost a projevovat zájem o novou práci od prvního dne. Váš šéf, spolupracovníci a další lidé, se kterými se ve firmě setkáte, ocení vaši snahu.

  • Mít pozitivní přístup

Dobrý přístup je v novém zaměstnání velmi důležitý. Proto musíte mít pozitivní přístup k práci a lidem kolem sebe.

  • Dodržování termínů

Tím, že se v novém zaměstnání stanete spolehlivým kolegou, zvýšíte své šance na zvýšení platu nebo povýšení v budoucnu.

  • Spravujte svůj čas

Time management hraje důležitou roli na každém pracovišti, ale ještě důležitější je, když začínáte pracovat v nové firmě. Proto je nutné stanovit si denní rozvrh, dodržovat ho a efektivně hospodařit s časem.

  • Požádejte o pomoc

Požádat o pomoc je jedním z nejlepších způsobů, jak udělat na nové kolegy dojem a vzbudit v nich zájem o pomoc, když je potřeba. Proto se od prvního dne ptejte všech spolupracovníků, zda vám mohou s něčím pomoci nebo vysvětlit, jak to ve firmě funguje.

  • Stanovte si jasné hranice mezi pracovním a soukromým životem

Zdravý životní styl vyžaduje dodržování hranic mezi pracovním a soukromým životem. Oddělte svůj osobní a pracovní život, abyste se mohli věnovat oběma rovnoměrně.

Shrnutí kontrolního seznamu pro nástup do nového zaměstnání

  • Získání důležitých informací o společnosti
  • Zjistěte si, kam dojíždíte
  • Vezměte si správné oblečení
  • Večer předtím si sbalte věci
  • Nastavte si budík
  • Zklidněte své nervy
  • Vstaňte brzy
  • Dejte si pořádnou snídani
  • Vydejte se brzy na cestu
  • Představte se všem
  • Poznejte svůj tým
  • Zkuste si domluvit schůzku s personalistou
  • Zjistěte více o své pozici
  • Zeptejte se na platná pravidla a předpisy
  • Zjistěte, jaká je vaše profesní dráha
  • Sestavte si seznam s vašimi cíly
  • Zajistěte si údaje o pojištění
  • Proveďte tříměsíční revizi

Na co nezapomenout v novém zaměstnání:

  • Věnujte pozornost a projevte zájem
  • Mějte pozitivní přístup
  • Dodržujte termíny
  • Spravujte svůj čaj
  • Řekněte si o pomoc
  • Stanovte si jasné hranice mezi pracovním a soukromým životem

Starting a new job checklist FAQs

How long should you take off before starting a new job?

It's generally recommended that you take a few days off before starting your new job, especially if you’re moving straight from another position. This will give you enough time to relax and prepare for the transition.

How should you dress when starting a new job?

It's essential to look your best on day one, particularly if it's the first impression you will be making. You can ask someone in human resources what the appropriate attire is or look on the company's website.

What should you not do on the first day of a new job?

There are a few things you should avoid on the first day of your new job: Don't arrive late; Don't ignore your colleagues; Don't be disruptive; Don't forget to introduce yourself to everyone; Don't forget to ask lots of questions; Don't be afraid to speak up

Is it wrong to take a year off from work?

Taking a break from work can be a great way to clear your mind and gain new perspectives. However, if you feel like it's going to negatively impact your career, then maybe reconsider.Nevertheless, such a break can give you a new outlook on life and allow you to resume work with new enthusiasm.

What are good questions to ask when starting a new job?

Some good questions to ask when starting a new job include: What are the expectations for this position? What is the company culture like? How do you handle workplace conflicts? When are deadlines typically met? Can I take time off for personal reasons? Is there a training program for this position? Who can I go to for help if I'm struggling? What are the goals of this company?

What to say to your boss and new coworkers on the first day of work?

Don't be afraid to ask questions and introduce yourself to everyone. It's always a good idea to make a positive first impression. But remember, if anything makes you uncomfortable, you should be honest about it.

Why are the first 90 days of a new job so important?

The first three months are essential because you need to make an impression during this time, meaning that you should be extra attentive and work hard to exceed the expectations of your boss and colleagues. In addition, it's an excellent time to establish some work-life boundaries. For example, if your boss is pushy about working on the weekends, don't hesitate to set some clear limits. If you can accomplish all of this in the first 90 days, then you're on the right track to success.

Související zdroje

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo