Hledáte alternatuivu Drift?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší Drift alternativou na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

Hledáte alternativní způsob, jak komunikovat se zákazníky, přesvědčit je ke koupi vašeho produktu a poskytnout jim podporu?

LiveAgent je tou správnou odpovědí pro vaši společnost. Poskytujte podporu prostřednictvím e-mailu, bleskurychlého chatu, sociálních médií, call centra nebo znalostní databáze. LiveAgent má více než 175 funkcí, více než 40 integrací a rozhraní, které vám pomůže zvýšit vaše pracovní postupy. Čtěte dále a dozvíte se více!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Služby zákazníkům jsou o vztazích.
Obsluhujte své zákazníky pomocí služby LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Drift vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! není vyžadovaná kreditní karta.
Drift
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Drift nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Drift nabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Drift nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Drift nabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Drift nabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Drift nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Drift nabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Drift nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Drift nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Drift nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Drift nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API.
Drift nabízí funkce API.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Drift nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
Drift nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Drift nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek.
Drift nenabízí neomezený počet webových stránek.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Drift nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Drift nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Drift nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
Drift nenabízí neomezenou podporu 24/7 jako dodatečnou funkci.
Person deciding between two solutions

Schopná alternativa Drift

Dejte zákaznické podpoře jiné řešení a poskytněte svým zákazníkům více možností, pokud jde o komunikaci mezi vámi a nimi.

V jednom balíčku navíc získáte vše, co potřebujete. Není třeba platit za samostatné nástroje. S našimi plány si můžete vybrat přesně ty, které potřebujete, a využít jejich plný potenciál.

Nejrychlejší widget živého chatu

Živý chat je při poskytování zákaznické podpory základním nástrojem. Protože jde o okamžitou komunikaci, měla by být rychlost nejvyšší prioritou.

LiveAgent má nejrychlejší widget live chatu na trhu, chat se zobrazuje rychlostí 2,5 sekundy. Nic rychlejšího neseženete. Nenechte návštěvníky své stránky čekat a udělejte z nich platící zákazníky.

The fastest live chat on the market

3 důvody proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Statistic icon

Bohatý na funkce

Přes 175 + funkcí, které udělají vaše pracovní procesy snadnější a příjemnější.

Money Bag

Cenově dostupné

LiveAgent je skvělý za přiměřenou cenu. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte jednotlivé funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru.

Increase icon

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Do more customer support for less money

Vše za jednu cenu

Není třeba kupovat e-mail, live chat nebo jiné funkce zvlášť. Vše můžete získat v jednom balíčku se skvělou cenovkou. Vyberte si jeden ze tří placených plánů LiveAgent, které jsou nabité nástroji, funkcemi a integracemi, které vám usnadní práci.

V případě, že opravdu chcete, můžete si dokoupit samostatné funkce, které váš plán obohatí o něco navíc a zajistí lepší podporu.

Připraveni přejít?

Zajistěte svým zaměstnancům dokonalé řešení pro poskytování podpory.

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Ready to switch to LiveAgent

Ušetřete více díky LiveAgentu

Podívejte se, proč společnosti přešli na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jaký je LiveAgent v porovnání s Driftem?

LiveAgent nabízí oproti Driftu následující funkce navíc: funkce tiketingu, call centrum, integraci s Twitterem, integraci s Viberem, samoobsluhu, videohovory, IVR a podporu 24/7.

Jaké jsou další výhody používání LiveAgentu oproti Driftu?

Mezi další výhody používání LiveAgentu oproti Driftu patří větší spokojenost zákazníků, udržení zákazníků, snížení nákladů na služby zákazníkům, snížení míry odchodu a lepší pracovní postupy agentů.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo