Číslo #1 mezi bezplatnými softwary bází znalostí

Zjistěte, jak snadné je vytvářet profesionální báze znalostí.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Hledáte bezplatný software pro báze znalostí?

Přizpůsobitelná bezplatná báze znalostí usnadní práci vašim agentům a povzbudí vaše zákazníky, aby si navzájem pomáhali.

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2021. Buďte svým zákazníkům nablízku a pomáhejte jim rychleji se službou LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Co je bezplatný software báze znalostí?

Báze znalostí je samoobslužná online databáze, kterou může používat každý, kdo hledá informace o vaší společnosti nebo produktech. Tento software umožňuje ukládat, sdílet a spravovat důležité informace a data na jediném místě, kde jsou snadno dostupné. Ve své podstatě vám nástroje znalostní báze mohou ušetřit cenné zdroje, například čas a peníze, protože vám umožňují poskytovat podporu zákazníkům i v době, kdy vaši agenti nejsou online.

Proč bezplatný software báze znalostí?

Vytvořte místo, kde mohou vaši agenti sdílet své znalosti a kde mohou vaši zákazníci řešit své problémy.

Spokojenější zákazníci

Vytvářejte podrobné články báze znalostí a poskytněte tak rychlou pomoc svým zákazníkům.

Podpora 24/7

Vytvořením znalostní databáze zajistíte svým zákazníkům přístup k důležitým informacím 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v týdnu.

Snížené zatížení tikety

Umožněte svým zákazníkům samostatně vyhledávat informace a svým agentům se soustředit na naléhavější problémy.

4 kroky k vytvoření bezplatné znalostní databáze

Vytvořte místo, kde mohou vaši agenti sdílet své znalosti a kde mohou vaši zákazníci řešit své problémy.

Vyberte si ze 3 předdefinovaných designů

Nástroj znalostní báze LiveAgent umožňuje vybrat si z předdefinovaných návrhů znalostní báze. Přestože nenabízíme vlastní motiv, návrhy jsou barevně nastavitelné a lze je přizpůsobit pomocí vašeho HTML záhlaví/zápatí. Po výběru designu můžete začít plnit znalostní bázi relevantním obsahem pro zákazníky i celý váš tým.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Spolehlivý a bezplatný znalostní software

Bezplatný plán LiveAgent je vynikajícím řešením pro začínající podnikatele. Placené plány však nabízejí různé funkce helpdesku, které vám usnadní práci a poskytnou více možností pro poskytování zákaznické podpory.

Free help desk software migration icon

Bezplatný účet

Zdarma

7denní historie tiketů zákaznické podpory

Omezené integrace

Žádné účty na sociálních sítích

Chybějící funkce

Free Live Chat-icon

Placený účet

od 15 USD/měsíc

Účty sociálních sítí

Úplná historie zpráv

a mnoho dalšího…

book lover - illustration

Bezplatná zákaznická podpora

Věděli jste, že většina zákazníků ráda hledá řešení samostatně, než se obrátí na zákaznickou podporu? Vytvořením báze znalostí jim můžete poskytnout cenné informace a ušetřit čas, který by váš tým zákaznické podpory strávil vyřizováním opakovaných dotazů. Díky bezplatnému softwaru pro znalostní báze se mohou místo toho soustředit na kritické problémy.

Interní báze znalostí

Software LiveAgent s otevřeným zdrojovým kódem pro znalostní báze umožňuje vaší společnosti vytvářet obsah znalostních bází pro vaše agenty a zákazníky. Interní nástroj pro správu znalostí může být jediným zdrojem, který uchovává firemní informace.

Online software znalostní báze LiveAgent má kód vyhledávače, který vašim agentům snadno umožní vyhledat potřebné informace prostřednictvím vyhledávacího pole. Celkově lze říci, že soukromá znalostní báze zlepšuje pracovní postupy zaměstnanců, což dělá radost agentům i zákazníkům.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktický WYSIWYG editor

Přinášet znalosti zákazníkům je jednoduché! Vytvořte si specifické kategorie a usnadněte si navigaci ve znalostní databázi. Poté kategorie naplníte užitečným obsahem pomocí vestavěného bohatého textového editoru WYSIWYG pro články. Obsah můžete přizpůsobit a stylizovat pomocí nadpisů, různých barev, stylů a také obrázků.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Přidávání příloh k článkům

Řešení znalostní báze od společnosti LiveAgent je výkonný nástroj, který umožňuje k článkům připojovat také soubory. Tato možnost samoobsluhy snižuje počet zbytečných dotazů zákazníků a zlepšuje celkovou komunikaci se zákazníky, protože zákazníci mohou přistupovat k informacím nezávisle.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich obchodních partnerů.

Proč software báze znalostí?

70 % zákazníků si raději odpovědi na své otázky vyhledá samo, než aby se obrátili na zákaznický servis. LiveAgent vám umožňuje snadno nastavit znalostní databázi pomocí několika kliknutí. Můžete vytvářet kategorie, články a přizpůsobovat je designu vaší společnosti, aniž byste museli zadat jediný řádek kódu.

Business bag - icon

Výhody pro vaši společnost

Poskytování pomoci offline

Spolehlivý zákaznický servis a péče

Interní znalosti v rámci společnosti

Handshake icon

Výhody pro zákazníky

K dispozici 24/7/365

Zákazníci mohou získat odpovědi sami

Nejrychlejší zákaznická podpora

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Proč byste měli používat software pro správu znalostí?

Samoobsluha se stala preferovanou možností obsluhy zákazníků. Zákazníci chtějí najít odpovědi sami, místo aby čekali, až se jim ozve zástupce. Nenabídnout tuto možnost může být nákladné rozhodnutí. Úžasný software pro znalostní báze může vaší firmě poskytnout náskok před konkurencí, zlepšit spokojenost zákazníků, jejich zkušenosti, udržení zákazníků a v konečném důsledku zvýšit prodej.

Jak funguje software pro správu znalostí?

Software pro správu znalostí je obvykle součástí komplexního řešení služeb zákazníkům. Po přihlášení do informačního centra můžete začít vytvářet obsah, který vaši zákazníci nebo zaměstnanci vyhledávají. Od koncového uživatele je znalostní báze k dispozici, kdykoli se dostane na vaše webové stránky. Mohou tak sami vyřešit některé technické problémy zapojením do fóra nebo sledováním článku znalostní báze.

Je znalostní báze LiveAgent zdarma?

Ano, LiveAgent nabízí ke každému předplatnému nebo bezplatnému účtu zákaznický portál zdarma. V každém je zahrnuta jedna znalostní báze zdarma - bez cenového plánu. Pokud však chcete vlastnit více znalostních bází pro různé značky, bude vám účtován poplatek.

Related Articles to Bezplatný software báze znalostí
Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

LiveAgent nabízí bohaté možnosti přizpůsobení, jako změnu loga, názvu nebo definování barev. Také umožňuje vložení vlastního HTML a CSS nebo sledovacích kódů. LiveAgent umožňuje jednoduché zpracování různých forem zákaznického kontaktu a má možnosti samoobslužné podpory.

Zajímá vás, proč je LiveAgent dobrou volbou pro společnosti vyvíjející software? Zde jsou tři důvody, proč si vybrat právě nás.

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent umožňuje zákazníkům spojit se s vám prostřednictvím chatu a e-mailu a ukládat veškeré informace do univerzální schránky. Tím se usnadní sledování jejich požadavků a potřeb. Výhody LiveAgentu zahrnují vhodné ceny a dostupnost týmu podpory. Pokročilá úroveň automatizace umožňuje nahradit manuální práci.

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní požadovaný cíl. Vysoký konverzní poměr znamená úspěšné marketingové strategie a snadnou dostupnost produktu na webu. Míra konverze se liší podle odvětví a obchodního modelu, ale dobrý konverzní poměr je obvykle mezi 2 a 5 %. Google Adwords Industry Benchmarks může být užitečným zdrojem informací.

Přejete si bezplatný LiveAgent účet? Pokračujte a zaregistrujte se, je to snadné a nastavení zabere pouze několik minut.

Vytvořit bezplatný účet

LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu, včetně telefonních systémů VoIP a helpdesk software pro startupy. Společnost má ocenění a certifikáty a nabízí partnerský program. Na webu jsou také vědomosti, blog, slovník a akademie. Zákazníci mohou naplánovat demo a přihlásit se k odběru newsletteru. LiveAgent pracuje na vytvoření řídícího panelu.

LiveAgent nabízí e-mailovou podporu, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi. LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy.

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

LiveAgent is a cost-effective help desk solution with over 175 features to make customer support easy. Companies can save up to 41% by switching to LiveAgent and can benefit from increased customer satisfaction and conversion rates.

LiveAgent pro automobilový průmysl vám dává spoustu možností, jak být v kontaktu s vašimi loajálními zákazníky a silné nástroje a funkce.

Helpdesk software pro automobilový průmysl

Tento text se týká využití helpdeskového software pro zlepšení zákaznické podpory a nabízí posílení propagace, zkrácení doby odezvy a snížení objemu tiketů. LiveAgent je spolehlivým softwarem s rozsáhlou nabídkou funkcí, který je dostupný bezplatnou zkušební verzí na 7 nebo 30 dní. Je také uvedena alternativa k službě Front. V textu se také nachází odkaz na 15 nejlepších helpdesk softwarů pro rok 2022 včetně LiveAgent.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo