Číslo #1 mezi bezplatnými softwary bází znalostí

Zjistěte, jak snadné je vytvářet profesionální báze znalostí.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Hledáte bezplatný software pro báze znalostí?

Přizpůsobitelná bezplatná báze znalostí usnadní práci vašim agentům a povzbudí vaše zákazníky, aby si navzájem pomáhali.

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2021. Buďte svým zákazníkům nablízku a pomáhejte jim rychleji se službou LiveAgent.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent | Live Agent05:07Youtube video: Knowledge Base / Customer Portal Demo | LiveAgent
Live Agent

Co je bezplatný software báze znalostí?

Báze znalostí je samoobslužná online databáze, kterou může používat každý, kdo hledá informace o vaší společnosti nebo produktech. Tento software umožňuje ukládat, sdílet a spravovat důležité informace a data na jediném místě, kde jsou snadno dostupné. Ve své podstatě vám nástroje znalostní báze mohou ušetřit cenné zdroje, například čas a peníze, protože vám umožňují poskytovat podporu zákazníkům i v době, kdy vaši agenti nejsou online.

Proč bezplatný software báze znalostí?

Vytvořte místo, kde mohou vaši agenti sdílet své znalosti a kde mohou vaši zákazníci řešit své problémy.

Spokojenější zákazníci

Vytvářejte podrobné články báze znalostí a poskytněte tak rychlou pomoc svým zákazníkům.

Podpora 24/7

Vytvořením znalostní databáze zajistíte svým zákazníkům přístup k důležitým informacím 24 hodin denně, 7 dní v týdnu a 365 dní v týdnu.

Snížené zatížení tikety

Umožněte svým zákazníkům samostatně vyhledávat informace a svým agentům se soustředit na naléhavější problémy.

4 kroky k vytvoření bezplatné znalostní databáze

Vytvořte místo, kde mohou vaši agenti sdílet své znalosti a kde mohou vaši zákazníci řešit své problémy.

Vyberte si ze 3 předdefinovaných designů

Nástroj znalostní báze LiveAgent umožňuje vybrat si z předdefinovaných návrhů znalostní báze. Přestože nenabízíme vlastní motiv, návrhy jsou barevně nastavitelné a lze je přizpůsobit pomocí vašeho HTML záhlaví/zápatí. Po výběru designu můžete začít plnit znalostní bázi relevantním obsahem pro zákazníky i celý váš tým.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, ticketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Spolehlivý a bezplatný znalostní software

Bezplatný plán LiveAgent je vynikajícím řešením pro začínající podnikatele. Placené plány však nabízejí různé funkce helpdesku, které vám usnadní práci a poskytnou více možností pro poskytování zákaznické podpory.

Free help desk software migration icon

Bezplatný účet

Zdarma

7denní historie tiketů zákaznické podpory

Omezené integrace

Žádné účty na sociálních sítích

Chybějící funkce

Free Live Chat-icon

Placený účet

od 15 USD/měsíc

Účty sociálních sítí

Úplná historie zpráv

a mnoho dalšího…

book lover - illustration

Bezplatná zákaznická podpora

Věděli jste, že většina zákazníků ráda hledá řešení samostatně, než se obrátí na zákaznickou podporu? Vytvořením báze znalostí jim můžete poskytnout cenné informace a ušetřit čas, který by váš tým zákaznické podpory strávil vyřizováním opakovaných dotazů. Díky bezplatnému softwaru pro znalostní báze se mohou místo toho soustředit na kritické problémy.

Interní báze znalostí

Software LiveAgent s otevřeným zdrojovým kódem pro znalostní báze umožňuje vaší společnosti vytvářet obsah znalostních bází pro vaše agenty a zákazníky. Interní nástroj pro správu znalostí může být jediným zdrojem, který uchovává firemní informace.

Online software znalostní báze LiveAgent má kód vyhledávače, který vašim agentům snadno umožní vyhledat potřebné informace prostřednictvím vyhledávacího pole. Celkově lze říci, že soukromá znalostní báze zlepšuje pracovní postupy zaměstnanců, což dělá radost agentům i zákazníkům.

Customer portal software settings in LiveAgent

Praktický WYSIWYG editor

Přinášet znalosti zákazníkům je jednoduché! Vytvořte si specifické kategorie a usnadněte si navigaci ve znalostní databázi. Poté kategorie naplníte užitečným obsahem pomocí vestavěného bohatého textového editoru WYSIWYG pro články. Obsah můžete přizpůsobit a stylizovat pomocí nadpisů, různých barev, stylů a také obrázků.

WYSIWYG editor in Help desk software - LiveAgent
Attachments in articles in LiveAgent

Přidávání příloh k článkům

Řešení znalostní báze od společnosti LiveAgent je výkonný nástroj, který umožňuje k článkům připojovat také soubory. Tato možnost samoobsluhy snižuje počet zbytečných dotazů zákazníků a zlepšuje celkovou komunikaci se zákazníky, protože zákazníci mohou přistupovat k informacím nezávisle.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich obchodních partnerů.

Proč software báze znalostí?

70 % zákazníků si raději odpovědi na své otázky vyhledá samo, než aby se obrátili na zákaznický servis. LiveAgent vám umožňuje snadno nastavit znalostní databázi pomocí několika kliknutí. Můžete vytvářet kategorie, články a přizpůsobovat je designu vaší společnosti, aniž byste museli zadat jediný řádek kódu.

Business bag - icon

Výhody pro vaši společnost

Poskytování pomoci offline

Spolehlivý zákaznický servis a péče

Interní znalosti v rámci společnosti

Handshake icon

Výhody pro zákazníky

K dispozici 24/7/365

Zákazníci mohou získat odpovědi sami

Nejrychlejší zákaznická podpora

Related Articles to Bezplatný software báze znalostí
Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.

Zvýšte výdělky o 48 % s chatovacími konverzacemi, call centrem, sociálními sítěmi a znalostní databází. LiveAgent nabízí efektivní nástroje pro úspěšný zákaznický servis.

Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Podpůrná dokumentace poskytuje oficiální informace o produktu nebo službě. Je nezbytná pro zákazníky, pracovníky podpory a pro větší důvěru zákazníků.

Úřední hodiny se odvíjejí od časového pásma, oddělení společnosti, oblasti podnikání. Úřední hodiny v USA jsou obvykle od 9 ráno do 5 odpoledne.

Úřední hodiny

LiveAgent offers a variety of tools for improving customer support and communication, including features like predictive dialing and call center automation. Implementing these tools can help companies provide better customer service and boost customer satisfaction, and LiveAgent has been identified as one of the 20 best software providers for CX. Other companies like Sprinklr, Zoho Desk, and Bitrix also offer key features for improving customer relationships and services. Using software for customer experience can be more effective than paid advertising in B2C marketing, and LiveAgent's live chat feature can help businesses communicate more efficiently with customers. Customizable call buttons can also be added to websites for easier customer contact and increased sales. Overall, LiveAgent's tools and explanation of features can help businesses enhance customer support and satisfaction.

Chcete přenést svá data z Front do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a uvidíte výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přesun z Front?

LiveAgent je vynikající nástroj pro zlepšení komunikace se zákazníky. Uživatelé si chválí rychlou a přesnou podporu, zvýšení spokojenosti zákazníků a zlepšení doby odezvy o 60-325%. Integrace s různými komunikačními kanály usnadňuje práci s tikety a statistiky.

LiveAgent pomáhá maloobchodu s poskytováním co nejlepších služeb zákazníkům. LiveAgent - jedno vícekanálové řešení, které uspokojí každého zákazníka.

Helpdesk software pro maloobchodní prodej

Tento text se týká nástroje pro zlepšení zákaznické podpory a propagace. Obsahuje informace o tom, jak vytvořit pozitivní zákaznickou zkušenost a zkrátit dobu odezvy pomocí automatizace tiketů. Dále nabízí řešení pro snížení objemu tiketů pomocí báze znalostí. Text nabízí také podrobný popis služby LiveAgent a přihlášení do její bezplatné zkušební verze.

LiveAgent je řešení helpdesku typu vše v jednom, které zahrnuje také call centrum. Naše call centrum má všechny potřebné funkce, včetně zpětného volání.

Automatické zpětné volání pro vaše zákazníky

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí, včetně integrace s více než 40 nástroji, vícejazyčné podpory 24/7, a možnosti vytvoření vlastní znalostní báze. Software také poskytuje možnost propojení sociálních médií a rychlý živý chat.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x