Softwarové telefony

Telefonická podpora stále patří mezi nejdůležitější způsoby, jak zákazníkům poskytnout rychlou a účinnou podporu. Každý helpdesk by ji měl mít, i když ne vždy je vhodné nebo cenově dostupné pořizovat hardwarové telefony. Softwarové telefony tento problém řeší, takže váš help desk může mít rovné podmínky.

LiveAgent nabízí možnost připojit a používat softwarové telefony (softwarové telefony). Umožňuje uživatelům uskutečňovat hlasové hovory přes internetový protokol (VoIP) z počítačových zařízení. Softphony komunikují s poskytovatelem telefonní ústředny prostřednictvím protokolu SIP (SIP trunking).

Hovory stále zpracovává, zaznamenává a sleduje samotný LiveAgent.

Softphone je volitelná aplikace třetí strany, která pracuje společně s call centrem LiveAgent. Pokud již používáte nějakého klienta softphonu, je to velká výhoda.

Softwarové telefonyDevices

Klienti softwarového telefonu

kteří uživatelům umožňují uskutečňovat hovory VoIP:

Zařízení iOS a Android s funkcí SIP

Zdroje báze znalostí

Dozvědět se více

Streamline your Facebook support today

Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo