Telefonická podpora stále patří mezi nejdůležitější způsoby, jak zákazníkům poskytnout rychlou a účinnou podporu. Každý helpdesk by ji měl mít, i když ne vždy je vhodné nebo cenově dostupné pořizovat hardwarové telefony. Softwarové telefony tento problém řeší, takže váš help desk může mít rovné podmínky.
LiveAgent nabízí možnost připojit a používat softwarové telefony (softwarové telefony). Umožňuje uživatelům uskutečňovat hlasové hovory přes internetový protokol (VoIP) z počítačových zařízení. Softphony komunikují s poskytovatelem telefonní ústředny prostřednictvím protokolu SIP (SIP trunking).
Hovory stále zpracovává, zaznamenává a sleduje samotný LiveAgent.
Softphone je volitelná aplikace třetí strany, která pracuje společně s call centrem LiveAgent. Pokud již používáte nějakého klienta softphonu, je to velká výhoda.
Devices
Klienti softwarového telefonu
kteří uživatelům umožňují uskutečňovat hovory VoIP:
Zařízení iOS a Android s funkcí SIP
Zdroje báze znalostí
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.