Exportujte tikety ze stránky zobrazení tiketů do souboru CSV, který lze stáhnout, a získat tak přehled dat v okamžiku výběru této možnosti.
Data tiketu v exportu CSV zahrnují:
- Status
- Jméno
- Příjmení
- ID tiketu
- ID oddělení
- Název oddělení
- ID agenta
- Jméno agenta
- Tagy (značky)
- Předmět
- Náhled e-mailu
- Datum vytvoření
- ID konverzace
- Datum změny
- Datum vyřešení
- Datum znovuotevření
- Změnu statusu
- Počet příchozích zpráv
- Počet odchozích zpráv
Když se přihlásíte do systému ticketingu zákaznických služeb, můžete si vybrat sloupce dat tiketů, které chcete zahrnout do exportního souboru.
Podívejte se na video a zjistěte, jak to funguje:
Export tickets with ease
Export tickets to CSV files for easy sharing and data management. Try it today for free. No credit card required.
Uvažujete o přechodu ze SolarWinds?
LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí pro zákaznickou podporu, včetně integrace se sociálními sítěmi a samoobslužného portálu. Plán Ticket za $15/agent/měsíc nabízí více než 175 funkcí a 40 integrací, což je méně než konkurence.
Společnost LiveAgent nabízí širokou škálu softwaru pro zákaznickou podporu a komunikaci. Mají program odhalování zranitelností a nabízejí odměnu za reportování bezpečnostních chyb. Součástí programu jsou i pokyny pro testování a reporting. Snaží se udržovat bezpečnost dat a ochranu soukromí svých uživatelů.