Pokud chcete, aby vaše společnost uspěla, je zefektivnění komunikace se zákazníky nutností. Funkce šeptajícího asistenta LiveAgent s umělou inteligencí umožňuje vašim agentům zákaznického servisu zlepšit dobu odezvy, zvýšit efektivitu a zlepšit vztahy se zákazníky.
Co je to Whisper Assistant (Šeptající asistent)?
Asistent Whisper společnosti LiveAgent je funkce zaměřená na zákazníky a využívající umělou inteligenci. Ve světě nových technologií založených na umělé inteligenci je Whisper Assistant reakcí společnosti LiveAgent na nové trendy v oboru. Tato funkce se zaměřuje na zvýšení efektivity agentů zákaznické podpory a umožňuje agentům zákaznického servisu rychle a snadno řešit dotazy zákazníků.
Asistent Whisper je v současné době v závěrečné fázi testování. Přesné datum spuštění služby našim zákazníkům brzy oznámíme. V krátké době také upřesníme, které varianty budou službu Whisper Assistant obsahovat.
Jak funguje našeptávací asistent (Whisper Assistant)
Abychom zajistili špičkovou kvalitu našich služeb založených na umělé inteligenci, spolupracuje LiveAgent se společností ChatGPT. Stejně jako všechny funkce asistence umělé inteligence LiveAgent, i Whisper Assistant využívá váš vlastní klíč OpenAI API k vytváření odpovědí generovaných AI na e-maily vašich zákazníků.
Po zadání klíče API do účtu LiveAgent můžete začít automaticky odpovídat na dotazy zákazníků pomocí umělé inteligence. A to nejlepší? Pro interakci s AI nebudete muset vůbec opustit rozhraní služby LiveAgent! Samotný dotaz zákazníka bude použit jako textová výzva pro ChatGPT. Jakmile vygeneruje odpověď, uvidíte ji v poli Odpovědět. Poté se můžete rozhodnout, zda je navržená odpověď vyhovující, nebo ji můžete dále upravit podle svých představ.
Můžete si být jisti, že Whisper Assistant nebude slibovat zbytečně mnoho nebo posílat nepravdivé informace. Soubor dat, na jehož základě odpovídá, jsou vaše předchozí požadavky na zákaznickou podporu a externí nebo interní znalostní databáze vaší společnosti.
Kdo používá službu našeptávacího asistenta (Whisper Assistant)?
Podniky všech velikostí působící v mnoha odvětvích mohou využívat službu našeptávacího asistenta (Whisper Assistant) k vyřizování e-mailových dotazů zákazníků. Ať už provozujete velký helpdesk s desítkami agentů, nebo jste jednočlenná firma, Whisper Assistant může pozvednout vaši zkušenost i zkušenost vašich zákazníků na vyšší úroveň.
Malé podniky – Malé a začínající podniky, které mají obvykle menší rozpočet, často hledají spíše kvalitu než kvantitu. Právě v tom hraje Whisper Assistant důležitou roli. Vysoce kvalitní komunikace s umělou inteligencí je skvělou volbou pro všechny, kteří chtějí investovat do řešení, které nestojí mnoho, ale dokáže obstát.
Střední podniky – Větší počet klientů znamená větší zátěž pro tým zákaznických služeb. Proč jim tedy nepomoci asistentem, který je připraven kdykoli potřebují pomoc a má odpovědi během několika sekund?
Velké podniky – Když provozujete velkou společnost s hromadou dotazů od zákazníků každý den, stojí to spoustu času a peněz. I když můžete mít vysoce kvalifikované a dobře vyškolené zaměstnance, někdy je toho prostě příliš. Služba Whisper Assistant může vašim agentům ulehčit a zajistit rychlou a bezproblémovou obsluhu vašich zákazníků.
Proč byste měli používat službu Whisper Assistant
Umělá inteligence je na vzestupu v mnoha různých odvětvích. Podívejme se na hlavní důvody, proč byste měli implementovat funkce poháněné umělou inteligencí, jako je Whisper Assist, ještě dnes.
Větší spokojenost zákazníků – V dnešní době plné technologií zákazníci neočekávají nic menšího než dokonalý zákaznický servis. Rychlé a přesné odpovědi s vysokou úrovní personalizace již nejsou volitelným luxusem. Whisper Assistant dokáže všechny tyto vlastnosti zajistit velmi rychle a efektivně, což vede k pevným vztahům se zákazníky a k získání oddané klientské základny.
Vyšší příjmy – Věděli jste, že až 72 % zákazníků sdílí své pozitivní zkušenosti se značkou s nejméně 6 lidmi? Budování vztahů s klienty prostřednictvím vynikajícího zákaznického servisu vede k opakovaným nákupům, neustálému nárůstu platících zákazníků a celkově ke zvýšení vašeho hospodářského výsledku.
Snížení nákladů – Whisper Assistant poháněný umělou inteligencí nabízí jedinečnou příležitost rychle zpracovávat velké objemy interakcí se zákazníky bez dodatečných nákladů.
Zvýšená produktivita pracovníků – až 61 % zaměstnanců tvrdí, že umělá inteligence pomáhá zvýšit jejich produktivitu. Pokud vaši agenti nemusí vypisovat dlouhé, opakující se zprávy, mohou se soustředit na náročnější úkoly.
Snížení rizika lidské chyby – Lidé dělají chyby, to je prostý fakt. Používání umělé inteligence a nástroje Whisper Assistant může pomoci snížit a zabránit tomu, aby lidské chyby poškodily pověst vaší společnosti.
Reakce založené na datech – Whisper Assistant dokáže rychle analyzovat velké množství dat a využít je k efektivnímu řešení dotazů zákazníků.
Lepší škálovatelnost – Většina podniků zažívá špičky, dny nebo dokonce týdny, kdy jsou jejich sdílené schránky zaplaveny e-maily od zákazníků. A najímání nového týmu zákaznického servisu jen pro tyto příležitosti je nejen nákladné, ale i značně nepohodlné. Umělá inteligence si s takovým nárůstem komunikace se zákazníky hravě poradí.
Zvýšená bezpečnost – pokud se obáváte, že se k informacím o vašich zákaznících dostanou třetí strany, LiveAgent vás ochrání. Můžete se rozhodnout, že agentuře OpenAI poskytnete pouze svou externí znalostní databázi, ze které se bude učit. Jediné údaje o zákaznících, které tak získá, jsou samotné otázky.
Konkurenční výhoda – Ačkoli se to někomu nelíbí, umělá inteligence je budoucnost. Proč tedy nenaskočit do rozjetého vlaku včas a nezískat náskok před konkurencí díky rychlejší odezvě, lepší personalizaci a celkově lepšímu uživatelskému zážitku?
Improve your sales communication
Are you ready to add a real wow-factor to your customer service? Don't just take our word for it, give Whisper Assistant a try!
Jak vytvořit skupiny kontaktů v aplikaci LiveAgent
Vytvořte skupiny kontaktů v aplikaci LiveAgent pro efektivní organizaci a správu obchodních kontaktů. Zvyšte personalizovanou podporu pro zákazníky. Získáte komplexní návod v videu. Vytvořte bezplatný účet a získejte další informace.
Jak nainstalovat SnackPrompt s rozšířením Chrome pro Open Ai ChatGPT
Efektivní zákaznická podpora v call centrech je klíčem k loajalitě zákazníků. Inovace a strategie pro zákaznickou zkušenost v češtině jsou důležité pro úspěch webových stránek. LiveAgent nabízí bezproblémový helpdesk software pro zvýšení výdělků a spokojenosti zákazníků. Systém GPTSummarizer zlepšuje zážitek zákazníků a aktivně podporuje prostřednictvím live chatu a integrovaného CRM.