3CX integration
Společnost 3CX zahájila svou činnost v roce 2005, v době největšího rozmachu rozvíjející se technologie VoIP. Dnes je z ní titán v oblasti podnikové komunikace. Díky využití otevřeného standardu SIP a technologie WebRTC se společnost 3CX změnila ze skromného telefonního systému PBX na komplexní komunikační platformu. Prodejní výhody? Jednoduchost, flexibilita a cenová dostupnost v oblasti hlasových hovorů, videa a živého chatu. 3CX může být pro firmy tajnou zbraní, která pomůže zvýšit produktivitu, zlepšit zákaznickou zkušenost a jako bonus snížit náklady a bolesti hlavy při správě.
Na společnost 3CX se obrátilo neuvěřitelných 350 000 zákazníků ve 190 zemích světa, aby uspokojilo své potřeby v oblasti podnikové komunikace. Seznam klientů se skládá z mnoha uznávaných jmen – Air France, NHS, Best Western a PepsiCo, kteří se spoléhají na 3CX pro bezproblémovou a spolehlivou komunikaci.
Společnost 3CX začala s jednoduchým přáním: uvést na trh spolehlivý telefonní systém s bohatými funkcemi, který by nezruinoval banku. Dnes je na trhu komunikačních řešení hvězdou, která rychle roste.
Jak je možné službu využít?
Společnosti LiveAgent a 3CX spojily své síly, aby integrace čísel 3CX do provozu vašeho call centra proběhla hladce jako hračka. A to nejlepší? LiveAgent se postará o to, že vás toto nastavení nebude stát ani korunu navíc.
Začít s propojením 3CX s call centrem LiveAgent je hračka. Stačí se přihlásit k účtu LiveAgent a postupovat podle jednoduchých pokynů.
1. Přihlaste se ke svému účtu LiveAgent
2. Přejděte na Čísla
![](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/9190a6f1ea03b6ae803dcc77cbe4422f/directcall-liveagent-navigation.png)
3. Vyhledejte službu 3CX
![](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/2a1377f53bd79afcf74285928f088416/3CX_provider.png)
4. Klikněte na tlačítko Přidat
5. Vyplňte požadované údaje
![](https://www.live-agent.cz/wp/urlslab-download/6f87ffa2fee652bce76c5aed2f278327/3CX_credentials-2.png)
Náklady na integraci 3CX:
Předplatné služby LiveAgent zahrnuje integraci bez dalších poplatků, zatímco společnost 3CX poskytuje své služby za poplatek, protože funguje jako samostatná firma.
Výhody služby 3CX:
- Úspora nákladů
- Snadná správa online
- Celosvětový přístup
- Flexibilita
- Zvýšená spolehlivost
- Pokročilé funkce
- Bezpečnost
- Škálovatelnost
Chcete si rozšířit své znalosti o fungování softwaru pro call centra? Zveme vás ke zhlédnutí poučného videa uvedeného níže, které vám poskytne komplexní informace.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free 3CX integration!
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu.
Zvyšte své příjmy pomocí živého chatu, call centra a sociálních sítí. LiveAgent nabízí efektivní řešení pro zlepšení zákaznické podpory a úspory času a zdrojů. Systém ticketingu uspořádá veškerou komunikaci na jednom místě. Další informace k dispozici na webu LiveAgent.