Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Zjistěte, proč jsme nejlépe hodnoceným softwarem na trhu.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty
  • ✓ Kdykoli možné ukončit
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Využijte platformu pro zapojení zákazníků

Software pro zapojení zákazníků je software, který spravuje komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, jako je webový chat, e-mail nebo sociální sítě. Platforma pro zapojení zákazníků obvykle obsahuje funkce, které podporují vícekanálovou komunikaci, CRM systémy, reporting, marketingovou personalizaci a zákaznickou samoobsluhu. Hlavní obchodní výhodou používání softwaru pro zapojení zákazníků je zvýšení výnosů, návratnosti investic a spokojenosti zákazníků.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
Men shaking hands - illustration

Investujte do softwaru pro zapojení zákazníků

Software pro zapojení zákazníků se používá k vytváření a udržování pozitivních vztahů s vašimi zákazníky. Pokud svým klientům soustavně poskytujete příjemnou zákaznickou zkušenost, je statisticky pravděpodobnější, že se stanou loajální k vaší značce. Ve skutečnosti 96 % zákazníků říká, že zákaznický servis je důležitý při výběru loajality ke značce.

Mít věrné zákazníky má své výhody – je čtyřikrát pravděpodobnější, že podpoří vaši firmu prostřednictvím prosazování značky, která zahrnuje recenze i ústní doporučení. Jakmile věrní zákazníci investují do vaší značky, je pětkrát pravděpodobnější, že u vás znovu nakoupí. Proto je důležité se neustále snažit zlepšovat své služby zákazníkům. Podle Forbesu 84 % společností, které pracují na zlepšení zákaznické zkušenosti, hlásí nárůst svých příjmů.

Hlavní funkce

Na trhu je spousta dodavatelů softwaru pro zapojení zákazníků a může být těžké rozlišit, který software je nejlepší a které funkce jsou zásadní. Pro vaše pohodlí jsme sestavili seznam hlavních funkcí softwaru pro zapojení zákazníků. Poskytovatelé softwaru pro zapojení zákazníků by měli do svých základních balíčků zahrnout následující: vícekanálové zapojení zákazníků, automatizace, gamifikace, reporting, centralizovaná správa, integrace, segmentace a vestavěné CRM.
features overview - integration
social notifications - illustration

Vícekanálové zapojení

Správný software pro zapojování zákazníků pro firmy by vám měl poskytnout možnost komunikovat se zákazníky prostřednictvím více kanálů, které preferují zákazníci jako je e-mail, textové zprávy, hovory nebo sociální sítě.

Automatizace

Automatizace je základní funkcí softwaru pro zapojení zákazníků, protože šetří spoustu času. Pravidla automatizace vám umožňují provádět strategie zapojení zákazníků, když jsou splněna určitá kritéria. Pokud například zákazník zakoupil konkrétní produkt vícekrát, může obdržet propagační e-mail, když je položka naskladněna nebo v akci.
Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Gamifikace

Software pro zapojení zákazníků by měl být přínosem pro vaše zákazníky i zaměstnance. Funkce gamifikace je zábavný způsob, jak odměňovat agenty a podporovat zdravou soutěživost mezi týmy a jednotlivci. Zvyšte produktivitu rozdáváním odznaků odměn a dosahováním vyšších úrovní.

Reporting

Proaktivní software pro zapojení zákazníků by měl poskytovat plně vybavený analytický balíček, který vám poskytne výkonné nástroje pro analýzu a reporting.
report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Centralizovaná správa

Centralizovaný systém správy vám umožňuje prohlížet a spravovat všechna vaše zákaznická data a komunikaci z jednoho řídicího panelu. Bez ohledu na to, ze kterého kanálu obdržíte zákaznický dotaz, vše dorazí do jedné univerzální schránky, ke které má přístup celý váš tým zákaznické podpory.

Integrace

Software pro zapojení zákazníků by se měl být schopen integrovat s aplikacemi třetích stran, které již používáte pro každodenní obchodní aktivity. Integrace aplikací třetích stran mohou zahrnovat POS systémy, systémy pro e-shopy a sociální sítě.
app installation - illustration
segment - illustration

Segmentace

Segmentace zákazníků je důležitou funkcí, protože vám umožňuje segmentovat zákazníky podle vašich nashromážděných dat. Pomocí segmentace můžete snadno cílit na určité skupiny zákazníků a personalizovat obsah, který jim poskytujete.

CRM

Skvělý software pro zapojení zákazníků by měl obsahovat vestavěné CRM, protože vám umožňuje spravovat všechna potřebná zákaznická data od kontaktních informací po předchozí objednávky a tikety.
customer profile
book lover - illustration

Zákaznická báze znalostí

Zákaznické znalostní báze jsou velkým přínosem pro jakýkoli software pro zapojení zákazníků. Umožňují zákazníkům rychle najít odpovědi, které potřebují, aniž by vás museli přímo kontaktovat. Zákaznická znalostní báze je přínosem pro vaše zákazníky i agenty. Znalostní báze snižují čekací doby zákazníků, pracovní vytížení vašich agentů a také čas strávený řešením tiketů.
Dozvědět se více

Platforma LiveAgent pro zapojení zákazníků má všechno

LiveAgent je plně vybavený software pro zapojení zákazníků, který vám umožní zaměřit se na podporu vztahů se zákazníky. LiveAgent nabízí:

Univerzální schránku

Univerzální sxhránka vám pomáhá organizovat dotazy zákazníků napříč různými kanály a umožňuje vám na ně rychle reagovat.

Funkce gamifikace

Funkce gamifikace, které můžete použít k odměňování a pobídce svých tvrdě pracujících zaměstnanců zákaznického servisu.

Systém pro reporting

Výkonné systémy reportů, které vám umožní na první pohled vidět, jak dobře komunikujete se svými zákazníky.
man and woman receiving awards

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes

Pokud v současnosti hledáte nejlepší software pro zapojení, vyzkoušejte LiveAgent. LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Nabízíme bezplatnou zkušební verzi softwaru pro zapojení zákazníků, která trvá 14 dní. Není vyžadována žádná kreditní karta. Udržujte své zákazníky spokojené a zapojené s LiveAgentem.
smiling woman with coffee

LiveAgent milionkrát usnadňuje zákaznickou podporu. Naše odezva je nyní o 26 % rychlejší.

black Martinus logo
Related Articles to Software pro zapojení zákazníků
LiveAgent vám nabízí sdílenou firemní schránku, která umožňuje vašim zaměstnancům sdílení pracovní zátěže nedostupných agentů. Přečtěte si více o výhodách softwaru pro úspěch u zákazníků.

Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků

Náš plně multijazyčný software pro úspěch u zákazníků podporuje více než 40 jazyků a umožňuje zaměstnancům i zákazníkům komunikovat ve svém rodném jazyce. Nabízí také 179 funkcí helpdesku a 40 integrací, což vám pomůže budovat lepší komunikaci s vašimi zákazníky.

Rozšiřte své možnosti podpory pomocí samoobslužného softwarového portálu LiveAgent. Umožněte svým zákazníkům vyřešit si své problémy - 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Samoobslužný software

Zajistěte větší spokojenost zákazníků a efektivní řešení problémů s LiveAgent. Nabízí komplexní řešení pro podporu zákazníků včetně ticketingu, live chatu, call centra a podpory sociálních sítí. Sdílení zpětné vazby a návrhů, správa tiketů a integrace s sociálními sítěmi jsou jen některé z funkcí, které nabízí.

Výběr softwaru pro zákaznický servis z nejpoužívanějších platforem na trhu. Vyberte si ten ideální a pozvedněte svůj zákaznický servis na měsíc.

Software pro zákaznický servis

Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.

Software pro správu komunikace se zákazníky LiveAgent poskytne vašim zákazníkům personalizované, rychlé a informované služby. Vyzkoušejte si jej zdarma

Váš software pro správu komunikace se zákazníky na první pohled.

Software pro správu komunikace se zákazníky je klíčem k poskytování personalizovaných a efektivních zkušeností zákazníkům. Je využíván v odvětvích, jako je pojišťovnictví, bankovnictví, zdravotnictví a veřejné služby. Klíčové funkce zahrnují křížovou a vícekanálovou konsolidaci, přechod na cloudové služby a obousměrnou komunikaci.

Software kontakního centra LiveAgent vám umožní sjednotit všechny vaše komunikační kanály se zákazníky do jedné univerzální schránky.

Software kontaktního centra

Dnešní zákazníci očekávají jednotnou zkušenost napříč různými kanály. Softwarové kontaktní centrum LiveAgent umožňuje efektivně spravovat všechny interakce s zákazníky z jednoho místa. Nabízí také snížení nákladů na podporu, více prodejních příležitostí a lepší správu služeb.

Software zákaznického portálu zvýší loajalitu zákazníků a prodeje. Vyzkoušejte 14 denní bezplatnou zkušební verzi LiveAgent a poskytujte skvělý zákaznický servis.

Vyhrazené centrum se software pro zákaznický portál

Vytvořte zákaznický portál a fórum pro diskuzi o nových funkcích. Přizpůsobte si vzhled s ohledem na značku a zvyšte produktivitu agentů.70% zákazníků preferuje samoobslužné možnosti před kontaktováním zákaznického servisu. Sdílejte informace o nových funkcích a zvyšte produktivitu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x