Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Software pro zapojení zákazníků se používá k vytváření a udržování pozitivních vztahů s vašimi zákazníky. Pokud svým klientům soustavně poskytujete příjemnou zákaznickou zkušenost, je statisticky pravděpodobnější, že se stanou loajální k vaší značce. Ve skutečnosti 96 % zákazníků říká, že zákaznický servis je důležitý při výběru loajality ke značce.
Mít věrné zákazníky má své výhody – je čtyřikrát pravděpodobnější, že podpoří vaši firmu prostřednictvím prosazování značky, která zahrnuje recenze i ústní doporučení. Jakmile věrní zákazníci investují do vaší značky, je pětkrát pravděpodobnější, že u vás znovu nakoupí. Proto je důležité se neustále snažit zlepšovat své služby zákazníkům. Podle Forbesu 84 % společností, které pracují na zlepšení zákaznické zkušenosti, hlásí nárůst svých příjmů.LiveAgent milionkrát usnadňuje zákaznickou podporu. Naše odezva je nyní o 26 % rychlejší.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Platforma pro zapojení zákazníků je systém, který poskytuje vašim zástupcům zákaznických služeb nástroje, které pomáhají návštěvníkům vašeho webu během jejich zákaznické cesty. Navíc sloučí všechny vaše dotazy zákazníků do jednoho softwaru z různých kanálů, jako je e-mail, hovory, sociální sítě.
Systém zapojení zákazníků je software s bohatými funkcemi, který automatizuje úkoly, díky nimž jsou pracovní tok a pracovní zátěž vašich agentů lépe zvládnutelné. Díky tomu se agenti mohou soustředit pouze na zadané úkoly v jednom systému a rychle řešit problémy zákazníků. Funkce jako automatická distribuce tiketů, předpřipravené odpovědi a IVR přispívají k rychlé a efektivní době odezvy. Buďme upřímní, nikdo nerad čeká, takže pokud vaši agenti zvládnou poptávky rychleji, vaši zákazníci to ocení.
Platforma pro zapojení zákazníků nebo jinými slovy helpdesk řešení má několik kategorií funkcí. Například LiveAgent má více než 180 funkcí. Zahrnuje funkce správy tiketů, jako je automatická distribuce tiketů, hybridní tok tiketů a časová pravidla. Kromě toho existují další - kategorie call centra, gamifikace, integrace, live chatu, mobilní aplikace, vícejazyčné, reportovací, bezpečnostní, sociální sítě a podpůrné portály plné užitečných funkcí.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech