Dosáhněte prosperity se software pro úspěch u zákazníků
Náš plně multijazyčný software pro úspěch u zákazníků podporuje více než 40 jazyků a umožňuje zaměstnancům i zákazníkům komunikovat ve svém rodném jazyce. Nabízí také 179 funkcí helpdesku a 40 integrací, což vám pomůže budovat lepší komunikaci s vašimi zákazníky.
Zajistěte větší spokojenost zákazníků a efektivní řešení problémů s LiveAgent. Nabízí komplexní řešení pro podporu zákazníků včetně ticketingu, live chatu, call centra a podpory sociálních sítí. Sdílení zpětné vazby a návrhů, správa tiketů a integrace s sociálními sítěmi jsou jen některé z funkcí, které nabízí.
Software pro zákaznický servis
Platforma pro automatizaci marketingu Klaviyo nabízí snadné použití, segmentaci a synchronizaci s dalšími aplikacemi. Uživatelé si stěžují na problémy s úpravou toků. Freshdesk je oblíbený pro snadné používání a spolupráci, ale někteří uživatelé si stěžují na zobrazení tiketů a rychlost reakcí. Google Analytics sleduje návštěvnost webu a reklamy a je skvělým nástrojem pro získání informací o cílovém publiku. Intercom nabízí živý chat, boty a službu ticketingu, ale někteří uživatelé mají problémy s některými funkcemi. Software pro zákaznický servis pomáhá firmám zlepšit procesy komunikace se zákazníky a nabízí funkce jako e-mailová podpora, live chat, call centrum, sociální média a samoobsluha.
Váš software pro správu komunikace se zákazníky na první pohled.
Software pro správu komunikace se zákazníky je klíčem k poskytování personalizovaných a efektivních zkušeností zákazníkům. Je využíván v odvětvích, jako je pojišťovnictví, bankovnictví, zdravotnictví a veřejné služby. Klíčové funkce zahrnují křížovou a vícekanálovou konsolidaci, přechod na cloudové služby a obousměrnou komunikaci.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.