Software pro zapojení zákazníků se používá k vytváření a udržování pozitivních vztahů s vašimi zákazníky. Pokud svým klientům soustavně poskytujete příjemnou zákaznickou zkušenost, je statisticky pravděpodobnější, že se stanou loajální k vaší značce. Ve skutečnosti 96 % zákazníků říká, že zákaznický servis je důležitý při výběru loajality ke značce.
Mít věrné zákazníky má své výhody – je čtyřikrát pravděpodobnější, že podpoří vaši firmu prostřednictvím prosazování značky, která zahrnuje recenze i ústní doporučení. Jakmile věrní zákazníci investují do vaší značky, je pětkrát pravděpodobnější, že u vás znovu nakoupí. Proto je důležité se neustále snažit zlepšovat své služby zákazníkům. Podle Forbesu 84 % společností, které pracují na zlepšení zákaznické zkušenosti, hlásí nárůst svých příjmů.LiveAgent milionkrát usnadňuje zákaznickou podporu. Naše odezva je nyní o 26 % rychlejší.
Eva Kianickova, Head of Customer Service
Poskytujte skvělou zákaznickou podporu
LiveAgent: Nejlepší helpdesk software s 24/7 podporou, 30denní zkušební verzí zdarma a vícekanálovými funkcemi. Začněte ještě dnes!
Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Podpořte zákazníky okamžitými odpověďmi
Vytvořte bázi znalostí s LiveAgent! Zlepšete zákaznickou podporu, nabídněte samoobslužná řešení a začněte s bezplatnou zkušební verzí."
Landing PPC Archive - LiveAgent
Objevte LiveAgent: vícekanálový helpdesk software s live chatem, call centrem, integracemi a nástroji pro zlepšení zákaznické podpory zdarma!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.