Udělejte to pomocí platformy pro zapojení zákazníků.

Zjistěte, proč jsme nejlépe hodnoceným softwarem na trhu.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Kdykoli možné ukončit
LiveAgent využívají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Využijte platformu pro zapojení zákazníků

Software pro zapojení zákazníků je software, který spravuje komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů, jako je webový chat, e-mail nebo sociální sítě. Platforma pro zapojení zákazníků obvykle obsahuje funkce, které podporují vícekanálovou komunikaci, CRM systémy, reporting, marketingovou personalizaci a zákaznickou samoobsluhu. Hlavní obchodní výhodou používání softwaru pro zapojení zákazníků je zvýšení výnosů, návratnosti investic a spokojenosti zákazníků.
  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader
Men shaking hands - illustration

Investujte do softwaru pro zapojení zákazníků

Software pro zapojení zákazníků se používá k vytváření a udržování pozitivních vztahů s vašimi zákazníky. Pokud svým klientům soustavně poskytujete příjemnou zákaznickou zkušenost, je statisticky pravděpodobnější, že se stanou loajální k vaší značce. Ve skutečnosti 96 % zákazníků říká, že zákaznický servis je důležitý při výběru loajality ke značce.

Mít věrné zákazníky má své výhody – je čtyřikrát pravděpodobnější, že podpoří vaši firmu prostřednictvím prosazování značky, která zahrnuje recenze i ústní doporučení. Jakmile věrní zákazníci investují do vaší značky, je pětkrát pravděpodobnější, že u vás znovu nakoupí. Proto je důležité se neustále snažit zlepšovat své služby zákazníkům. Podle Forbesu 84 % společností, které pracují na zlepšení zákaznické zkušenosti, hlásí nárůst svých příjmů.

Hlavní funkce

Na trhu je spousta dodavatelů softwaru pro zapojení zákazníků a může být těžké rozlišit, který software je nejlepší a které funkce jsou zásadní. Pro vaše pohodlí jsme sestavili seznam hlavních funkcí softwaru pro zapojení zákazníků. Poskytovatelé softwaru pro zapojení zákazníků by měli do svých základních balíčků zahrnout následující: vícekanálové zapojení zákazníků, automatizace, gamifikace, reporting, centralizovaná správa, integrace, segmentace a vestavěné CRM.
features overview - integration
social notifications - illustration

Vícekanálové zapojení

Správný software pro zapojování zákazníků pro firmy by vám měl poskytnout možnost komunikovat se zákazníky prostřednictvím více kanálů, které preferují zákazníci jako je e-mail, textové zprávy, hovory nebo sociální sítě.

Automatizace

Automatizace je základní funkcí softwaru pro zapojení zákazníků, protože šetří spoustu času. Pravidla automatizace vám umožňují provádět strategie zapojení zákazníků, když jsou splněna určitá kritéria. Pokud například zákazník zakoupil konkrétní produkt vícekrát, může obdržet propagační e-mail, když je položka naskladněna nebo v akci.
Artificial intelligence - illustration
man and woman winners-illustration

Gamifikace

Software pro zapojení zákazníků by měl být přínosem pro vaše zákazníky i zaměstnance. Funkce gamifikace je zábavný způsob, jak odměňovat agenty a podporovat zdravou soutěživost mezi týmy a jednotlivci. Zvyšte produktivitu rozdáváním odznaků odměn a dosahováním vyšších úrovní.

Reporting

Proaktivní software pro zapojení zákazníků by měl poskytovat plně vybavený analytický balíček, který vám poskytne výkonné nástroje pro analýzu a reporting.
report on tablet-illustration
emails on tablet - illustration

Centralizovaná správa

Centralizovaný systém správy vám umožňuje prohlížet a spravovat všechna vaše zákaznická data a komunikaci z jednoho řídicího panelu. Bez ohledu na to, ze kterého kanálu obdržíte zákaznický dotaz, vše dorazí do jedné univerzální schránky, ke které má přístup celý váš tým zákaznické podpory.

Integrace

Software pro zapojení zákazníků by se měl být schopen integrovat s aplikacemi třetích stran, které již používáte pro každodenní obchodní aktivity. Integrace aplikací třetích stran mohou zahrnovat POS systémy, systémy pro e-shopy a sociální sítě.
app installation - illustration
segment - illustration

Segmentace

Segmentace zákazníků je důležitou funkcí, protože vám umožňuje segmentovat zákazníky podle vašich nashromážděných dat. Pomocí segmentace můžete snadno cílit na určité skupiny zákazníků a personalizovat obsah, který jim poskytujete.

CRM

Skvělý software pro zapojení zákazníků by měl obsahovat vestavěné CRM, protože vám umožňuje spravovat všechna potřebná zákaznická data od kontaktních informací po předchozí objednávky a tikety.
customer profile - illustration
book lover - illustration

Zákaznická báze znalostí

Zákaznické znalostní báze jsou velkým přínosem pro jakýkoli software pro zapojení zákazníků. Umožňují zákazníkům rychle najít odpovědi, které potřebují, aniž by vás museli přímo kontaktovat. Zákaznická znalostní báze je přínosem pro vaše zákazníky i agenty. Znalostní báze snižují čekací doby zákazníků, pracovní vytížení vašich agentů a také čas strávený řešením tiketů.

Platforma LiveAgent pro zapojení zákazníků má všechno

LiveAgent je plně vybavený software pro zapojení zákazníků, který vám umožní zaměřit se na podporu vztahů se zákazníky. LiveAgent nabízí:
Email icon

Univerzální schránku

Univerzální sxhránka vám pomáhá organizovat dotazy zákazníků napříč různými kanály a umožňuje vám na ně rychle reagovat.
Gameboy icon

Funkce gamifikace

Funkce gamifikace, které můžete použít k odměňování a pobídce svých tvrdě pracujících zaměstnanců zákaznického servisu.
Increase icon

Systém pro reporting

Výkonné systémy reportů, které vám umožní na první pohled vidět, jak dobře komunikujete se svými zákazníky.
man and woman receiving awards

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes

Pokud v současnosti hledáte nejlepší software pro zapojení, vyzkoušejte LiveAgent. LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Nabízíme bezplatnou zkušební verzi softwaru pro zapojení zákazníků, která trvá 14 dní. Není vyžadována žádná kreditní karta. Udržujte své zákazníky spokojené a zapojené s LiveAgentem.
smiling woman with coffee

LiveAgent milionkrát usnadňuje zákaznickou podporu. Naše odezva je nyní o 26 % rychlejší.

Eva Kianickova, Head of Customer Service
black Martinus logo

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Customer engagement software FAQs

Co je platforma pro zapojení zákazníků?

Platforma pro zapojení zákazníků je systém, který poskytuje vašim zástupcům zákaznických služeb nástroje, které pomáhají návštěvníkům vašeho webu během jejich zákaznické cesty. Navíc sloučí všechny vaše dotazy zákazníků do jednoho softwaru z různých kanálů, jako je e-mail, hovory, sociální sítě.

Jak platformy pro zapojení zákazníků zlepšují celkovou zákaznickou zkušenost?

Systém zapojení zákazníků je software s bohatými funkcemi, který automatizuje úkoly, díky nimž jsou pracovní tok a pracovní zátěž vašich agentů lépe zvládnutelné. Díky tomu se agenti mohou soustředit pouze na zadané úkoly v jednom systému a rychle řešit problémy zákazníků. Funkce jako automatická distribuce tiketů, předpřipravené odpovědi a IVR přispívají k rychlé a efektivní době odezvy. Buďme upřímní, nikdo nerad čeká, takže pokud vaši agenti zvládnou poptávky rychleji, vaši zákazníci to ocení.

Jaké jsou funkce platforem pro zapojení zákazníků?

Platforma pro zapojení zákazníků nebo jinými slovy helpdesk řešení má několik kategorií funkcí. Například LiveAgent má více než 180 funkcí. Zahrnuje funkce správy tiketů, jako je automatická distribuce tiketů, hybridní tok tiketů a časová pravidla. Kromě toho existují další - kategorie call centra, gamifikace, integrace, live chatu, mobilní aplikace, vícejazyčné, reportovací, bezpečnostní, sociální sítě a podpůrné portály plné užitečných funkcí.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo