Blogger integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je Blogger?
Blogger je bezplatný online systém pro správu obsahu, který slouží k vytváření uživatelských blogů. Uživatelé mohou používat vlastní subdomény. Všechny příspěvky na blogu jsou opatřeny časovým razítkem a lze je upravovat. Kromě standardních funkcí blogu je Blogger kompatibilní s dalšími produkty společnosti Google.
Blogger je známý pro své snadné použití i pro začátečníky, kteří si mohou vytvořit a nastavit funkční blog za méně než 10 minut. Díky tomu je jedním z nejoblíbenějších blogovacích CMS.
Jak můžete používat Blogger?
Chcete si vytvořit osobní nebo firemní blog? Blogger vám s tím snadno pomůže. Rozhodněte se, zda chcete vytvořit osobní, obchodní, specificky zaměřený blog nebo partnerský blog. Vyberte si název a začněte psát články, hodnocení, a mnohem více.
Vytvoření blogu může být velmi efektivní pro propagaci vašeho podnikání, bez ohledu na odvětví. Příspěvky na blogu a recenze lze využít k šíření znalostí o vašich produktech a službách. Můžete také přidat partnerské odkazy nebo se nechat sponzorovat jinými firmami, abyste si vydělali něco navíc.
Účelový blog zná své cílové publikum a zároveň přesně ví, co od produktu nebo služby očekávají. Zlatým pravidlem je psát obsah, který je užitečný a výstižný, nikoli psát jen tak pro nic za nic. Blogy lze navíc propojit s dalšími komunikačními kanály, např. sociálními médii, eCommerce stránkami, a zákaznickou podporou.
LiveAgent vám může pomoci rozšířit zákaznickou podporu s widgetem živého chatu, které lze jednoduše umístit na blog Blogger. Live chat je dokonalým nástrojem pro poskytování efektivní a spolehlivé zákaznické podpory zákazníkům, kteří si prohlížejí váš blog. Jednoduchý kód umístěný na vaší blogové stránce zajistí, že veškeré dotazy zákazníků budou vyřešeny rychle a k plné spokojenosti zákazníka.
LiveAgent nabízí jeden z nejrychlejších widgetů živého chatu na trhu s rychlostí zobrazení chatu 2,5 vteřiny. Už jen díky rychlosti můžete vyřizovat dotazy zákazníků rychleji než obvykle. Navíc je plně propojen se službou LiveAgent multi-kanálový tiketingový systém a plný užitečných funkcí pro zvýšení produktivity, které usnadňují komunikaci.
Získejte výhodu díky tlačítkům chatu které doplňují design vašeho blogu, nebo si vytvořte a nahrajte vlastní, abyste získali jedinečný vzhled. Odpovězte rychleji pomocí zobrazení psaní v reálném čase která vám umožní vidět, co vaši zákazníci zadávají, než stisknou tlačítko odeslat. Proaktivní pozvánky na chat zajistí, že váš živý chat bude viditelný a může zvýšit zapojení pomocí výzev k akci.
Jaké jsou výhody používání Blogger integrace?
- Zvýšené zapojení zákazníků
- Upozornění na aktivitu a proaktivní pozvánky k chatu
- Super rychlý widget živého chatu
- Personalizovaný design chatu, který ladí s vaším blogem
Looking to chat more with your audience?
Get a fully features live chat widget on your website. Increase engagement with LiveAgent's lightning fast live chat today.
Jak integrovat Blogger s LiveAgent živým chatem
Integrovat LiveAgent live chatu do Bloggeru je stejně snadné jako nastavení nového blogu. Jediné, co musíte udělat, je vytvořit si tlačítko chatu v aplikaci LiveAgent a umístit ho do kódu svého blogu. Postupujte podle níže uvedeného průvodce a zjistěte, jak na to.
- Otevřete váš LiveAgent účet a přejděte do Konfigurace > Chat > Tlačítka Chatu a kliknutím na oranžové tlačítko Vytvořit v horní části začněte vytvářet tlačítko živého chatu. Otevře se okno pro vytvoření tlačítka chatu.
- Nyní si můžete vybrat preferovaný design tlačítka chatu.. Vyberte si z několika stylů tlačítek chatu – bublinové, boční, rohové, inline nebo výběr přeskočte a nahrajte vlastní design. Můžete tak učinit kliknutím na kartu Vlastní. Můžete nahrát návrh z obrázku nebo napsat vlastní kód HTML. Až se rozhodnete, vyberte tlačítko chatu a budete přesměrováni na konfiguraci tlačítka.
- V konfigurační části můžete tlačítko pojmenovat a vybrat oddělení odpovědné za příchozí chaty se zákazníky. Můžete také zvolit jazyk okna chatu, vyžádat si od zákazníků informace vyplněním formuláře, zvolit maximální délku fronty chatu a další možnosti. Vše je řádně vysvětleno v konfiguraci. Až budete hotovi, můžete provést Náhled a Test abyste si ji nejprve vyzkoušeli, nebo Uložili tlačítko pro dokončení procesu vytváření.
- Nyní, když je vaše tlačítko chatu dokončeno a Uloženo, klikněte na Integrace na kartě v levém panelu okna. Najdete zde vygenerovaný integrační kód. Zkopírujte kód a vložte jej do kódu svého blogu Blogger. Pokud si nejste jisti, kde kód blogu najít, postupujte podle dalších kroků.
- Jděte do Blogger a vyberte blog, který chcete aktualizovat s tlačítkem chatu. Poté vyberte Téma/strong> na levém panelu a klikněte na Šipkuvedle tlačítka Personalizovat. Vyberte Upravit HTML a budete mít přístup ke kódu blogu.
- Nyní jednoduše zkopírujte a vložte kód do kódu blogu. Přejděte dolů a vložte jej výše do </body>. Poté klikněte na tlačítko Uložit v pravém horním rohu.
To je vše, tlačítko chatu je na vašich webových stránkách Blogger připraveno. Nyní můžete snadno řešit jakékoli dotazy zákazníků. Pokud se chcete podívat na další možnosti umístění tlačítka chatu, klikněte zde.
Chcete se dozvědět více o LiveAgent živém chatu a dalších funkcích? Podívejte se na naše stránky funkcí živého chatu nebo naše stránky živého chatu, abyste se dozvěděli, co dalšího dokáže a jak jej můžete používat pro vaše další zvýhodnění.
Frequently Asked Questions
Co je Blogger?
Blogger je bezplatná a oblíbená platforma pro blogování a správu obsahu (CMS). Je známá pro své snadné používání. Novým uživatelům trvá méně než 10 minut, než začnou psát své první příspěvky na blog v aplikaci Blogger.
Můžete přidat tlačítko živého chatu na Blogger?
Ano, na své webové stránky Blogger můžete snadno umístit vlastní tlačítko živého chatu. Stačí si založit účet LiveAgent a vytvořit nové tlačítko chatu. Zabere to jen několik minut. Více informací o postupu najdete v tomto článku
Můžete integrovat Blogger s LiveAgent?
Na svůj blog můžete integrovat widget rychlého živého chatu LiveAgent a začít odpovídat na dotazy zákazníků i čtenářů. Zabere to jen pár minut.
Znalostní báze a samoobslužné zdroje mohou být konkurenční výhodou v oblasti zákaznického servisu. Společnosti Zazzle a Zapier nabízejí různé možnosti kontaktu se zákaznickým servisem, včetně live chatu, e-mailu a podpory na sociálních sítích. Získání informací o kontaktech a nabízených službách je snadné.
LiveAgent has partnered with website builder Ukit and web hosting company GoDaddy. The integration with Ukit allows for a live chat button on the website, while the integration with GoDaddy enables LiveAgent users to place the button on their GoDaddy website. GoDaddy is affordable and beginner-friendly, with good performance. LiveAgent is a reliable tool for customer communication, offering plans for businesses of different sizes with various features and functions.
Software pro oddělení služeb pomáhá efektivněji řešit dotazy zákazníků a incidenty, zlepšuje zkušenosti zákazníků a efektivitu zaměstnanců. Hodnocení znalostní báze Odoo je průměrně 4.1 a nabízí mnoho funkcí, není však obsažena v bezplatném plánu. LiveAgent nabízí sofistikovaný software pro zákaznický servis zdarma a nabízí mnoho funkcí a integrací. Je alternativou k Frontu a snadno integruje sociální sítě a funkce mobilních platforem.
CommuniGate Pro a LiveAgent nabízejí softwarová řešení pro podporu zákazníků a sjednocenou komunikaci. LiveAgent má 24/7 systém s bezplatnou zkušební verzí a automatizace textových zpráv. Post Affiliate Pro nabízí kontakty včetně live chatu a SLA pro rychlé odpovědi. CommuniGate Pro nabízí ochranu proti SPAMU a virům, vyspělé filtrování a agenta pro přenos pošty. Je ideálním řešením pro vývojáře a společnosti s přístupem "udělej si sám".