Klaus

Co je to Klaus?

Klaus je software pro kontrolu kvality zákaznických služeb a hodnocení konverzací, který týmům zákaznické podpory výrazně usnadňuje poskytování interní zpětné vazby. Pomocí interních hodnocení a dalších funkcí snadno zlepšíte výkonnost svého týmu.

Jak je možné službu využít?

Integrace aplikace Klaus pro LiveAgent vám umožní snadno poskytovat zpětnou vazbu vašemu týmu. Po aktivaci integrace si v ní můžete stáhnout tikety LiveAgent. Můžete je pak hodnotit podle různých kritérií, posoudit kvalitu tiketů a zjistit slabá místa svých agentů.

integrace liveagent a klaus

Výhody

  • Možnost ohodnocení svých agentů a tiketů přímo z LiveAgent
  • Poskytování zpětné vazby podle různých kritérií
  • Zlepšení pracovních postupů
  • Správa výkonu vašich agentů

Frequently asked questions

Co je to Klaus?

Klaus je platforma, která umožňuje manažerovi/nadřízenému hodnotit výkon zákaznické podpory nebo služeb společnosti.

Proč byste měli integrovat systém Klaus se svým oddělením helpdesku LiveAgent?

Integrace systému Klaus vám pomůže získat lepší přehled o výkonnosti vašich agentů a umožní vám efektivně poskytovat zpětnou vazbu vašemu týmu. 

Zpět na integrace Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo