Partner
Co je to Socialbakers?
Socialbakers je marketingová společnost s umělou inteligencí, která se zaměřuje na sociální sítě. Provozuje marketingový balíček, který obsahuje několik výkonných nástrojů pro správu sociálních médií.
Patří mezi ně Analytika (Analytics) pro přehled o konkurenci a srovnávání, Builder – publikační nástroj, Reklamy (Ads) pro správu reklamy na sociálních sítích, Naslouchání (Listening) pro sledování konverzací o konkrétních značkách a Profesionální služby (Professional Services) pro konzultace.
Jak můžete Socialbakers využít?
Integrace Socialbakers pro LiveAgent vám pomůže se správou sociálních médií, odpovídáním a ticketingem. Komunitní platforma Socialbakers bude sledovat vaše sociální média, například Facebook a Twitter, a získávat z nich všechny důležité informace.
Po integraci se službou LiveAgent je v Socialbakers vytvořen uživatelský účet. Tomuto uživateli lze následně přiřadit komunikaci. Pokaždé, když je v aplikaci Socialbakers vytvořen problém nebo dotaz, lze jej přiřadit agentovi v aplikaci LiveAgent.
Helpdesk software LiveAgent může zlepšit všechny interakce se zákazníky z jednoho jednotného kontaktního centra. Budujte lepší vztahy se zákazníky a zvyšujte jejich spokojenost pomocí našich funkcí sociálních médií.
Funkce ticketingu sociálních médií v systému LiveAgent umožňují zpracovávat komunikaci z Facebooku, Instagramu a Twitteru v rámci jednoho vícekanálového systému ticketingu. Zprávy ze sociálních médií, komentáře, příspěvky a chatové zprávy lze zpracovávat z aplikace LiveAgent a nemusíte přepínat mezi aplikacemi.
Jaké jsou výhody integrace Socialbakers?
- Sledujte své účty na sociálních sítích
- Systém tiketingu organizuje komentáře, zprávy, zmínky a další položky
- Vše je v jednom praktickém ovládacím panelu
- Okamžitá odpověď prostřednictvím ticketovacího systému
- Zlepšete své pracovní postupy
Jak lze integrovat Socialbakers se službou LiveAgent
Postupujte podle níže uvedeného průvodce a zjistěte, jak integrovat Socialbakers s se službou LiveAgent. Upozornění: Musíte mít placený plán Socialbakers, abyste získali přístup k úplnému nastavení a dokončili proces integrace se službou LiveAgent.
- Otevřete svůj účet Socialbakers a přidejte nového uživatele s přihlašovacími údaji LiveAgent. Tím zajistíte, že veškerá komunikace určená pro LiveAgent bude přicházet do ticketovacího systému. Na svém panelu klikněte na šipku vedle profilového obrázku v pravém horním rohu a poté klikněte na Nastavení. Najděte položku Uživatelé a Přidejte nového uživatele s přihlašovacími údaji k aplikaci LiveAgent.
- Nyní přejděte do Nastavení > Automatizace úloh a nastavte pravidlo pro uživatele LiveAgent v Socialbakers. Pokaždé, když bude zmíněn název vaší společnosti nebo jiná vámi zvolená fráze, Socialbakers vyexportuje tiket do aplikace LiveAgent.



Integrace je nyní dokončena a v aplikaci LiveAgent můžete zobrazovat komentáře ze sociálních sítí. Podívejte se na funkce sociálních médií LiveAgent a zjistěte, jak je můžete dále využívat, nebo se podívejte na video s prohlídkou, abyste získali úplný přehled o funkcích LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co je to Socialbakers?
Socialbakers je marketingová platforma pro sociální média, která vám pomůže porozumět vašemu publiku, vytvořit vhodný obsah a nakonec zlepšit zapojení.
Jaké jsou výhody integrace Socialbakers se službou LiveAgent?
Přínosy jsou následující: lepší workflow, možnost reagovat ze systému helpdesku, organizované tikety, komentáře a zmínky.
Jak můžete integrovat Socialbakers se službou LiveAgent?
Vytvořte v Socialbakers nového uživatele s přihlašovacími údaji LiveAgent. Vytvořte pravidlo pro uživatele LiveAgent v automatizaci úloh. To je vše.
Jak využít měkké dovednosti v podnikání
Vývoj měkkých dovedností a jejich vliv na podnikání, včetně upřímnosti, loajality, pracovitosti, vnímavosti, smyslu pro humor, emoční inteligence a flexibilitu.
Úloha zákaznického servisu v zákaznické zkušenosti
Vynikající zákaznická zkušenost je klíčovou součástí úspěchu firmy. Zákaznický servis je jen jedním z faktorů ovlivňujících zkušenost zákazníků se značkou. Podpora, vyřešení prvního kontaktu a investice do týmu zákaznických služeb jsou klíčovými faktory pro zlepšení zákaznické zkušenosti.