Socialbakers integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Co je to Socialbakers?
Socialbakers je marketingová společnost s umělou inteligencí, která se zaměřuje na sociální sítě. Provozuje marketingový balíček, který obsahuje několik výkonných nástrojů pro správu sociálních médií.
Patří mezi ně Analytika (Analytics) pro přehled o konkurenci a srovnávání, Builder – publikační nástroj, Reklamy (Ads) pro správu reklamy na sociálních sítích, Naslouchání (Listening) pro sledování konverzací o konkrétních značkách a Profesionální služby (Professional Services) pro konzultace.
Jak můžete Socialbakers využít?
Integrace Socialbakers pro LiveAgent vám pomůže se správou sociálních médií, odpovídáním a ticketingem. Komunitní platforma Socialbakers bude sledovat vaše sociální média, například Facebook a Twitter, a získávat z nich všechny důležité informace.
Po integraci se službou LiveAgent je v Socialbakers vytvořen uživatelský účet. Tomuto uživateli lze následně přiřadit komunikaci. Pokaždé, když je v aplikaci Socialbakers vytvořen problém nebo dotaz, lze jej přiřadit agentovi v aplikaci LiveAgent.
Helpdesk software LiveAgent může zlepšit všechny interakce se zákazníky z jednoho jednotného kontaktního centra. Budujte lepší vztahy se zákazníky a zvyšujte jejich spokojenost pomocí našich funkcí sociálních médií.
Funkce ticketingu sociálních médií v systému LiveAgent umožňují zpracovávat komunikaci z Facebooku, Instagramu a Twitteru v rámci jednoho vícekanálového systému ticketingu. Zprávy ze sociálních médií, komentáře, příspěvky a chatové zprávy lze zpracovávat z aplikace LiveAgent a nemusíte přepínat mezi aplikacemi.
Jaké jsou výhody integrace Socialbakers?
- Sledujte své účty na sociálních sítích
- Systém tiketingu organizuje komentáře, zprávy, zmínky a další položky
- Vše je v jednom praktickém ovládacím panelu
- Okamžitá odpověď prostřednictvím ticketovacího systému
- Zlepšete své pracovní postupy
Jak lze integrovat Socialbakers se službou LiveAgent
Postupujte podle níže uvedeného průvodce a zjistěte, jak integrovat Socialbakers s se službou LiveAgent. Upozornění: Musíte mít placený plán Socialbakers, abyste získali přístup k úplnému nastavení a dokončili proces integrace se službou LiveAgent.
- Otevřete svůj účet Socialbakers a přidejte nového uživatele s přihlašovacími údaji LiveAgent. Tím zajistíte, že veškerá komunikace určená pro LiveAgent bude přicházet do ticketovacího systému. Na svém panelu klikněte na šipku vedle profilového obrázku v pravém horním rohu a poté klikněte na Nastavení. Najděte položku Uživatelé a Přidejte nového uživatele s přihlašovacími údaji k aplikaci LiveAgent.
- Nyní přejděte do Nastavení > Automatizace úloh a nastavte pravidlo pro uživatele LiveAgent v Socialbakers. Pokaždé, když bude zmíněn název vaší společnosti nebo jiná vámi zvolená fráze, Socialbakers vyexportuje tiket do aplikace LiveAgent.
Integrace je nyní dokončena a v aplikaci LiveAgent můžete zobrazovat komentáře ze sociálních sítí. Podívejte se na funkce sociálních médií LiveAgent a zjistěte, jak je můžete dále využívat, nebo se podívejte na video s prohlídkou, abyste získali úplný přehled o funkcích LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co je to Socialbakers?
Socialbakers je marketingová platforma pro sociální média, která vám pomůže porozumět vašemu publiku, vytvořit vhodný obsah a nakonec zlepšit zapojení.
Jaké jsou výhody integrace Socialbakers se službou LiveAgent?
Přínosy jsou následující: lepší workflow, možnost reagovat ze systému helpdesku, organizované tikety, komentáře a zmínky.
Jak můžete integrovat Socialbakers se službou LiveAgent?
Vytvořte v Socialbakers nového uživatele s přihlašovacími údaji LiveAgent. Vytvořte pravidlo pro uživatele LiveAgent v automatizaci úloh. To je vše.
Welcome to our affiliate program!
LiveAgent nabízí affiliate program s bonusy a opakujícími se provizemi. Software kombinuje live chat, tiketování a integrace pro efektivní zákaznickou podporu.
Komunikace se zákazníky je klíčová pro úspěch firmy. Zpětná vazba od zákazníků je důležitá pro růst. Jak sbírat recenze a posudky, provádět průzkum mezi zákazníky a vést rozhovor. Nastavte oddělení služeb zákazníkům na úspěch. Call centrum, přehledy o zákaznickém servisu, automatizace a co dělá zákaznický servis skvělým.
Hledáte nástroj pro naslouchání na sociálních sítích?
Naslouchání na sociálních sítích je důležité pro získávání zpětné vazby od zákazníků. LiveAgent nabízí propojení se všemi kanály sociálních sítí a snadnou interakci s zákazníky. Získejte přehled o spokojenosti zákazníků a využijte pozitivní zmínky jako ohlasy.