Hledáte alternativu Kayako?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Kayako na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Kayako je skvělý software pro help desk s elegantním rozhraním, který “propojuje kanály podpory, informace o zákaznících a váš tým”. Jeho cena je konkurenceschopná, nicméně pokud hledáte alternativu k softwaru Kayako, zvažte LiveAgent. LiveAgent se může pochlubit hybridním ticketovacím systémem, který rovněž propojuje body pro váš tým. Objevte naši elegantní univerzální schránku s více než 179 funkcemi helpdesku a více než 40 integracemi. Se službou LiveAgent se přesvědčíte, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis.

Migrace z Kayako na LiveAgent proběhne během několika minut. Nabízíme asistovanou migraci Kayako, která naimportuje všechna vaše data z Kayako do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Ušetřete více díky LiveAgentu

Funkce Liveagent Competitor
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
4.7
Celkové hodnocení 4,7 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
4.0
Celkové hodnocení 4,0 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
Ease of use
Ease of use ratings from verified users on Capterra.
4.6
Celkové hodnocení 4,6 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
3.9
Celkové hodnocení 3,9 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
3.8
Hodnocení 3,8 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
Poměr cena/výkon
Hodnocení poměru ceny a hodnoty od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
3.8
Hodnocení 3,8 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc.
$15/měsíc/agent Ceny v USD za agenta, za měsíc.
$15/měsíc/agent Cena v USD za agenta za měsíc.
Upozornění / eskalace
Upozornění a eskalace pro tikety a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek..
Nabízí upozornění a eskalace.
Nabízí upozornění a eskalace.
Automatické směrování
Automatické směrování tiketů na konkrétní oddělení a agenty na základě předem definovaných podmínek.
Nabízí automatické směrování.
Nabízí automatické směrování.
Správa call centra
Centralizovaný řídicí panel pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
Nabízí správu call centra.
Nabízí správu call centra..
Správa fronty
Systém, který se používá ke správě front volání.
Nabízí správu fronty.
Nabízí správu fronty..
Správa e-mailů
Možnost propojit software ticketingu s více e-mailovými adresami, aby bylo možné přijímat, odpovídat a psát e-maily přímo ze softwaru.
Nabízí správu e-mailů.
Nabízí správu e-mailů.
Výkonnostní metriky
Sledujte chování návštěvníků webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se nacházejí.
Nabízí výkonnostní metriky.
Nabízí výkonnostní metriky.
Správa báze znalostí
Funkce, která uživatelům umožňuje vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí.
Nabízí správu báze znalostí.
Nabízí správu báze znalostí.
Vícekanálová komunikace
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, live chatem, call centrem nebo sociálními médii) pro zjednodušení všech zpráv a umožnění uživatelům na ně reagovat ze softwaru pro ticketing.
Nabízí vícekanálovou komunikaci.
Nabízí vícekanálovou komunikaci.
Chat v reálném čase
Nativní widget live chatu, který lze umístit na vaše stránky a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
Nabízí chat v reálném čase.
Nabízí chat v reálném čase.
Reportování/Analytika
Analytický panel, který uživatelům umožňuje vytvářet přehledy o výkonu.
Nabízí reportování/analytiku.
Nenabízí reportování/analytiku.
Samoobslužný portál
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
Nabízí samoobslužný portál.
Nabízí samoobslužný portál.
Správa dohod o úrovni služeb (SLA)
Funkce, která umožňuje spravovat a monitorovat protokoly SLA, dodržování SLA a další.
Nabízí správu dohod o úrovni služeb (SLA).
Nabízí správu dohod o úrovni služeb (SLA)
Integrace sociálních sítí
Integrace s oblíbenými sociálními sítěmi, jako je Facebook.
Nabízí integraci se sociálními sítěmi.
Nabízí integraci se sociálními sítěmi.
Správa tiketů
Spravujte tikety pomocí přenosů, slučování, rozdělování, označování jako spam, uspávání a dalších funkcí.
Nabízí správu tiketů
Nabízí správu tiketů.
Správa pracovních postupů
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
Nabízí správu pracovních postupů.
Nabízí správu pracovních postupů.

3 důvody, proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ

Vyšší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Plný užitečných funkcí

S více než 179 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

report on tablet-illustration

Výkonná alternativa Kayako

Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Kayako nabízí tři různé základní balíčky. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, například integraci se sociálními médii. Pokud hledáte plně vybavenou alternativu Kayako, zvažte LiveAgent. Máme hybridní proud tiketů, sjednocenou všesměrovou schránku, funkce reportování a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího! Se službou LiveAgent získáte více za méně peněz. Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. Vyzkoušejte si naši bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes, bez nutnosti kreditní karty.

Využijte sílu univerzální schránky

V naší univerzální schránce je připraveno k použití více než 179 funkcí pro helpdesk. Vyzkoušejte štítky, připomenutí, poznámky nebo některou z více než 40 integrací.

LiveAgent dashboard on monitor

Nejrychlejší widget chatu

Pokud hledáte alternativu k aplikaci Kayako a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. Když porovnáte celkový výkon widgetu chatu LiveAgent s widgetem chatu Kayako, zjistíte, že widget chatu LiveAgent se zobrazí za pouhých 2,5 sekundy, což je neuvěřitelně rychlé.

Rychlý chatovací widget je správná volba, pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka. Podle reportu společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Mluvíme mnoha jazyky

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.

Nespokojte se s méně

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke Kayako. LiveAgent šetří váš čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.

man and woman receiving awards

Porovnání LiveAgent vs. Kayako

Podívejte se, jak si stojíme v porovnání s Kayako na základě hodnocení zákazníků na Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Stav k 22/01/2020

Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgent jako preferovanou alternativu Kayako

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa Kayako
LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

LiveAgent | Rychlý přehled helpdesk softwaru

LiveAgent nabízí samoobslužné možnosti a zkrácení čekací doby pro zákaznickou podporu. Pomáhá firmám využít funkce IVR a zpětného volání pro efektivní zákaznickou podporu. Metoda L.A.S.T. zvyšuje spokojenost zákazníků. LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk s různými funkcemi a integracemi.

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Ukázka live chatu LiveAgent

Vytvářejte strukturovaný text z volného textu pomocí CHAT GPT v 5 krocích a optimalizujte svůj výstup. LiveAgent je helpdesk software s integrací komunikačních kanálů. Metoda L.A.S.T zvyšuje spokojenost zákazníků.

Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

Hledáte alternativu Extend?

LiveAgent je výkonná alternativa pro zvýšení úrovně zákaznické podpory vašeho softwaru. Nabízí více kanálů komunikace a mnoho funkcí a integrací.

Ticketovací software je nástroj k zefektivnění zákaznických dotazů, zkrácení doby odezvy a zlepšení spokojenosti zákazníků. LiveAgent nabízí pokročilé funkce a integruje se s dalšími nástroji.

Hlubší pohled na software ticketingu

Software ticketingu pomáhá podnikům zefektivnit dotazy zákazníků, zkrátit dobu odezvy a zvýšit spokojenost zákazníků. LiveAgent je skvělou volbou pro podniky hledající spolehlivý a přizpůsobitelný nástroj pro ticketing, nabízí mnoho pokročilých funkcí a snadné používání.

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Průvodce integrací TeleCube + LiveAgent

LiveAgent je nástroj pro správu zákaznické podpory, který nabízí integraci s různými komunikačními kanály a zefektivňuje zákaznickou podporu.

Integrace helpdesk softwaru se systémem Magento umožňuje efektivnější zákaznickou podporu a rychlejší řešení problémů, zlepšuje celkovou zákaznickou zkušenost.

Jak nainstalovat rozšíření Magento do služby LiveAgent

Magento je výkonná open-source platforma pro e-commerce s mnoha funkcemi. Integrace helpdesk softwaru umožňuje zefektivnit zákaznickou podporu a zlepšit zkušenost zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo