Hledáte alternativu Kayako?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Kayako na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu k OTRS?

Kayako je skvělý software pro help desk s elegantním rozhraním, který “propojuje kanály podpory, informace o zákaznících a váš tým”. Jeho cena je konkurenceschopná, nicméně pokud hledáte alternativu k softwaru Kayako, zvažte LiveAgent. LiveAgent se může pochlubit hybridním ticketovacím systémem, který rovněž propojuje body pro váš tým. Objevte naši elegantní univerzální schránku s více než 179 funkcemi helpdesku a více než 40 integracemi. Se službou LiveAgent se přesvědčíte, že se skvělým softwarem přichází i skvělý zákaznický servis.

Migrace z Kayako na LiveAgent proběhne během několika minut. Nabízíme asistovanou migraci Kayako, která naimportuje všechna vaše data z Kayako do LiveAgent. Je zdarma a zabere pouhých 5 minut.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete více díky LiveAgentu

Funkce Liveagent
Try the best self-service support alternative for free! No credit card required.
Competitor
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na Capterra.
4.7
Celkové hodnocení 4,7 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
4.0
Celkové hodnocení 4,0 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
Ease of use
Ease of use ratings from verified users on Capterra.
4.6
Celkové hodnocení 4,6 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
3.9
Celkové hodnocení 3,9 z 5 od ověřených uživatelů na Capterra.
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
3.8
Hodnocení 3,8 z 5 za zákaznickou podporu od ověřených uživatelů na Capterra.
Poměr cena/výkon
Hodnocení poměru ceny a hodnoty od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
Hodnocení 4,7 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
3.8
Hodnocení 3,8 z 5 pro hodnotu produktu v porovnání s cenou od ověřených uživatelů na Capterra.
Cena
Cena softwaru v USD za agenta za měsíc.
$15/měsíc/agent Ceny v USD za agenta, za měsíc.
$15/měsíc/agent Cena v USD za agenta za měsíc.
Upozornění / eskalace
Upozornění a eskalace pro tikety a SLA na základě priority a předem definovaných podmínek..
Nabízí upozornění a eskalace.
Nabízí upozornění a eskalace.
Automatické směrování
Automatické směrování tiketů na konkrétní oddělení a agenty na základě předem definovaných podmínek.
Nabízí automatické směrování.
Nabízí automatické směrování.
Správa call centra
Centralizovaný řídicí panel pro uskutečňování, příjem a správu hovorů.
Nabízí správu call centra.
Nabízí správu call centra..
Správa fronty
Systém, který se používá ke správě front volání.
Nabízí správu fronty.
Nabízí správu fronty..
Správa e-mailů
Možnost propojit software ticketingu s více e-mailovými adresami, aby bylo možné přijímat, odpovídat a psát e-maily přímo ze softwaru.
Nabízí správu e-mailů.
Nabízí správu e-mailů.
Výkonnostní metriky
Sledujte chování návštěvníků webu. Zjistěte, jak dlouho si prohlížejí vaše stránky nebo na kterém webu se nacházejí.
Nabízí výkonnostní metriky.
Nabízí výkonnostní metriky.
Správa báze znalostí
Funkce, která uživatelům umožňuje vytvářet a spravovat komplexní úložiště znalostí.
Nabízí správu báze znalostí.
Nabízí správu báze znalostí.
Vícekanálová komunikace
Propojení s více komunikačními linkami (například e-mailem, live chatem, call centrem nebo sociálními médii) pro zjednodušení všech zpráv a umožnění uživatelům na ně reagovat ze softwaru pro ticketing.
Nabízí vícekanálovou komunikaci.
Nabízí vícekanálovou komunikaci.
Chat v reálném čase
Nativní widget live chatu, který lze umístit na vaše stránky a používat pro komunikaci s návštěvníky webu v reálném čase.
Nabízí chat v reálném čase.
Nabízí chat v reálném čase.
Reportování/Analytika
Analytický panel, který uživatelům umožňuje vytvářet přehledy o výkonu.
Nabízí reportování/analytiku.
Nenabízí reportování/analytiku.
Samoobslužný portál
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
Nabízí samoobslužný portál.
Nabízí samoobslužný portál.
Správa dohod o úrovni služeb (SLA)
Funkce, která umožňuje spravovat a monitorovat protokoly SLA, dodržování SLA a další.
Nabízí správu dohod o úrovni služeb (SLA).
Nabízí správu dohod o úrovni služeb (SLA)
Integrace sociálních sítí
Integrace s oblíbenými sociálními sítěmi, jako je Facebook.
Nabízí integraci se sociálními sítěmi.
Nabízí integraci se sociálními sítěmi.
Správa tiketů
Spravujte tikety pomocí přenosů, slučování, rozdělování, označování jako spam, uspávání a dalších funkcí.
Nabízí správu tiketů
Nabízí správu tiketů.
Správa pracovních postupů
Pravidla automatizace, která lze implementovat pro urychlení procesů zákaznické podpory.
Nabízí správu pracovních postupů.
Nabízí správu pracovních postupů.

3 důvody, proč společnosti přecházejí k LiveAgent

Zjistěte, jak se LiveAgent odlišuje od ostatních alternativ

Vyšší spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků a zlepšuje míru konverze.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní čas svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Plný užitečných funkcí

S více než 179 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

report on tablet-illustration

Výkonná alternativa Kayako

Při hledání skvělého softwaru pro help desk je důležité získat za své peníze co nejlepší hodnotu. Kayako nabízí tři různé základní balíčky. LiveAgent nabízí 4 základní balíčky za konkurenceschopné ceny a také doplňkové funkce, například integraci se sociálními médii. Pokud hledáte plně vybavenou alternativu Kayako, zvažte LiveAgent. Máme hybridní proud tiketů, sjednocenou všesměrovou schránku, funkce reportování a analýzy, automatizaci, gamifikaci a mnoho dalšího! Se službou LiveAgent získáte více za méně peněz. Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes. Vyzkoušejte si naši bezplatnou 14denní zkušební verzi ještě dnes, bez nutnosti kreditní karty.

Využijte sílu univerzální schránky

V naší univerzální schránce je připraveno k použití více než 179 funkcí pro helpdesk. Vyzkoušejte štítky, připomenutí, poznámky nebo některou z více než 40 integrací.

LiveAgent dashboard on monitor

Nejrychlejší widget chatu

Pokud hledáte alternativu k aplikaci Kayako a rychlost je pro vás důležitým parametrem, LiveAgent by mohl být tím, co hledáte. Když porovnáte celkový výkon widgetu chatu LiveAgent s widgetem chatu Kayako, zjistíte, že widget chatu LiveAgent se zobrazí za pouhých 2,5 sekundy, což je neuvěřitelně rychlé.

Rychlý chatovací widget je správná volba, pokud chcete efektivně přeměnit návštěvníka webu na zákazníka. Podle reportu společnosti eMarketer 35 % návštěvníků webových stránek uskutečnilo online nákup po použití chatu.

quick quality customer service through live chat
connected world map

Mluvíme mnoha jazyky

Náš software je vícejazyčný. LiveAgent je k dispozici ve 43 různých jazykových mutacích (některé částečné) a podporuje jazykově přizpůsobitelné widgety. Nedovolte, aby cizí jazyky tvořily bariéru mezi vámi a vašimi zákazníky. My se o vás postaráme.

Nespokojte se s méně

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020. Proto je skvělou alternativou ke Kayako. LiveAgent šetří váš čas a peníze, takže se můžete soustředit na to, co je důležité – budování smysluplných vztahů se zákazníky.

man and woman receiving awards

Porovnání LiveAgent vs. Kayako

Podívejte se, jak si stojíme v porovnání s Kayako na základě hodnocení zákazníků na Capterra

Kayako vs LiveAgent Capterra comparison
Stav k 22/01/2020

Podívejte se, proč si naši zákazníci vybrali LiveAgent jako preferovanou alternativu Kayako

Porovnejte nás s různým helpdesk softwary

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními helpdesku? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Alternativa Kayako
    Hledáte alternativu k Olark? Podívejte se na možnosti, nástroje, funkce a všesměrovou podporu LiveAgent za skvělou cenu.

    Hledáte Olark alternativu?

    Dejte své zákaznické podpoře možnost integrovat e-mail, live chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi do jednoho skvělého balíčku. LiveAgent je nejrychlejším widgetem pro živý chat.

    Liveagent je dokonalé omnichannel řešení pro vaši společnost. Využijte více než 175 funkcí a více než 40 integrací a skvělých nástrojů ještě dnes.

    HledáteCustomerly alternativu?

    Alternativa k Extendu je LiveAgent, který zvyšuje spokojenost i prodeje uživatelů prostřednictvím komunikace se zákazníky přes různé kanály.

    LiveAgent má více než 175 funkcí, přes 40 integrací a skvělou cenu. Podívejte se, proč byste měli přejít z HelpCrunch na LiveAgent.

    Hledáte alternativu HelpCrunch?

    LiveAgent je efektivní nástroj pro podporu zákazníků prostřednictvím různých kanálů. Pomáhá snižovat míru odsunů hovorů a zvyšovat spokojenost zákazníků.

    Posuňte svůj help desk na vyšší úroveň díky e-mailu, chatu, sociálním médiím, call centru a znalostní databázi v rámci jednoho softwaru.

    Hledáte Lucep alternativu?

    Vyzkoušejte LiveAgent, dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Posuňte svůj help desk na vyšší úroveň.

    Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

    Hledáte alternativu Extend?

    Rozšiřte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Nabízí vícekanálové řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro efektivní komunikaci s klienty.

    Liveagent nabízí více možností, pokud jde o poskytování zákaznické podpory. Je to dokonalé řešení pro vaše podnikání. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte samostatné funkce.

    Hledáte Vision alternativu?

    LiveAgent je software pro zákaznickou podporu a helpdesk, který nabízí integrace s různými komunikačními kanály a zefektivňuje podporu zákazníků. Nabízí širokou škálu funkcí pro komunikaci a podporu, a pomáhá snížit náklady a zvyšovat efektivitu agentů.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x