Hledáte LiveChat alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou LiveChat na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho helpdesk softwaru?

LiveAgent nabízí více než 175 užitečných funkcí, nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, call centrum a dokonce i pokrytí komunikačních kanálů, jako je Instagram a Viber, a to vše v jednom výkonném balíčku. 

Změna je snadná! Nabízíme asistovanou migraci z aplikace LiveChat do aplikace LiveAgent, která naimportuje všechna vaše data. Je to zdarma a trvá to jen 5 minut.

  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Ušetřete více díky LiveAgentu

LiveChat vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
LiveChat
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing v plánu Ticket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí tiketing v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí Live Chat v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
LiveChat nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí samoobsluhu v plánu za 19 USD/ měsíc.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku v plánu Tiket plánu za 39USD/měsíc/účet v All-Inclusive plánu bez dalších poplatků.
LiveChat nabízí integraci Facebooku v plánu za 19USD/měsíc.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
LiveChat nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
LiveChat nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
LiveChat nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí znalostní databázi v plánu za 19 USD/agent/ měsíc.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí zákaznické fórum v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí automatizaci a pravidla v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí funkce API funkce v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
LiveChat nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí video hovory.
LiveChat nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí neomezenou historii v plánu za 19USD/měsíc.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 19USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu Tiket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 19 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
LiveChat nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
LiveChat nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 19 USD/ měsíc.

Objevte, co nás odlišuje

Podpora call centra

Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!

Bohatý na funkce

Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci. 

Dostupné ceny

LiveAgent je za rozumnou cenu velmi výkonný. Vyberte si jeden z našich tří placených plánů nebo si vyberte samostatné funkce a přizpůsobte si svůj help desk na míru

Book demo with LiveAgent -illustration

Výkonná alternativa LiveChat

LiveAgent poskytuje zákaznické podpoře potřebnou svobodu. Je nabitý funkcemi a dokáže integrovat téměř cokoli od e-mailu, live chatu a call centra až po sociální média, jako je Facebook, Twitter a Instagram. 

A to vše za rozumnou cenu. Naše cenové plány jsou přizpůsobeny přesně vašim potřebám. A v případě, že potřebujete něco navíc, můžete si za příznivou cenu dokoupit jednotlivé funkce. 

Nejrychlejší widget živého chatu

Živý chat je funkce, která musí být pohotová, rychlá a musí vám a vašim zákazníkům umožnit okamžitou komunikaci. Widget chatu LiveAgent je skutečně nejrychlejší ze všech, rychlost zobrazení chatu je 2,5 sekundy. Na výsledky testu se můžete podívat sami. 

Watch the website loading time
Savings illustration

Cenově dostupný a nabitý funkcemi

LiveAgent nabízí tři cenové plány, které nezruinují váš rozpočet. Všechny jsou nabité užitečnými funkcemi a můžete si také dokoupit samostatné funkce v případě, že chcete do svého plánu přidat něco navíc.

Vyzkoušejte je a zjistěte, který je pro vaši firmu nejlepší.

Získejte více za méně

LiveAgent vám kryje záda, pokud jde o více komunikačních kanálů a účtů. Spolehlivý tiketový systém organizuje vše od e-mailu, živého chatu a telefonních hovorů až po sociální média jako Facebook, Twitter a Instagram. Díky tomu máte vše pokryté a roztříděné na jednom místě.

phone puzzle piece-illustration

LiveAgent vs LiveChat porovnání

Podívejte se, jak si vedeme v porovnání s LiveChat na základě hodnocení zákazníků na Capterra

LiveChat vs LiveAgent comparison

Podívejte se, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

man and woman winners-illustration

Připraveni udělat změnu?

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgent.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Co je alternativou LiveChatu?

LiveAgent je snadno použitelný a cenově dostupný software pro helpdesk, který vám pomůže lépe spravovat dotazy vašich zákazníků. Zvyšuje také míru konverze, spokojenost zákazníků a zlepšuje celkovou úroveň CX.

Co nabízí LiveAgent?

LiveAgent poskytuje komplexní řešení helpdesku, které obsahuje live chat, e-mail, telefon, integraci se sociálními médii, znalostní databázi a další.

Proč byste si měli vybrat LiveAgent?

LiveAgent je snadno použitelný a spolehlivý software pro zákaznickou podporu. Lze jej přizpůsobit podle vašich potřeb a používat ve více jazycích.

Related Articles to LiveChat alternativa
Lp - Hubspot Service Hub Alternative 2

Lp - Hubspot Service Hub Alternative 2

Tento text nabízí tipy, jak podpořit zdravé soutěžení v rámci oddělení služeb zákazníkům. Navrhuje vytváření individuálních a týmových žebříčků, podporování získávání odznaků a úrovní. Dále představuje nejrychlejší widget chatu na trhu od firmy LiveAgent, který je možné využít pro efektivní přeměnu návštěvníka webu na zákazníka. Podle studie společnosti eMarketer dokázala chatovací služba přimět ke koupi až 35 % návštěvníků webových stránek.

Skvělý zákaznický servis začíná porovnáním konkrétních helpdesk softwarů. Vyzkoušejte LiveAgent ve 14 denní bezplatné zkušební verzi. Budujte vztahy, zvyšujte prodeje.

Porovnáváte alternativy helpdesk softwarů?

LiveChat nabízí různé plány, včetně Ticket, Professional, Blossom, Starter, Garden, All-inclusive a Estate, s cenou za agenta měsíčně od $19 do $85. Kromě toho nabízejí i funkcionalitu live chatu, add-on funkce, integraci s Facebookem a Twitterem, pravidla a automatizaci, otevírací dobu a SLA a protokol auditu. Ceny jsou uvedeny v USD.

Liveagent je dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Díky užitečným nástrojům, pokrytí více kanálů a více než 175 funkcím je Liveagent tou správnou volbou pro vaše podnikání. Widget chatu Liveagent je nejrychlejší na trhu, rychlost zobrazení chatu je 2. 5 sekundy.

HledáteVerloop alternativu?

LiveAgent je komplexní řešení helpdesku pro vynikající zákaznickou podporu, které automatizuje opakující se úkoly a shromažďuje veškerou komunikaci se zákazníky do jedné platformy. Nabízí zvýšení prodeje, udržení zákazníků a snížení míry jejich odchodu, integraci se sociálními sítěmi a stabilní fungování na mobilních platformách. Existují i alternativy jako Verloop, Userlike, Chaport, Samanage, Drift, Tawk, Heska a SupportBee.

LiveAgent je skvělou alternativou aplikace HappyFox. LiveAgent má konkurenceschopné ceny a množství funkcí a integrací helpdesku. Vyzkoušejte si ji sami.

Potřebujete alternativu HappyFox?

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným helpdesk softwarem pro malé a střední podniky v roce 2020, který vám šetří čas a peníze. Jeho porovnání s HappyFox na základě hodnocení zákazníků na Capterra ukazuje výhodu LiveAgenta. Zákazníci volí LiveAgent kvůli dostupným cenám, 24/7 dostupnému týmu podpory a pokročilé úrovni automatizace. Kromě toho poskytuje LiveAgent větší množství aliasů e-mailů a umožňuje připojování souborů ke každému e-mailu.

LiveAgent nabízí e-mailovou podporu, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi. LiveAgent má nejrychlejší widget pro živý chat na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy.

Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

LiveAgent is a cost-effective help desk solution with over 175 features to make customer support easy. Companies can save up to 41% by switching to LiveAgent and can benefit from increased customer satisfaction and conversion rates.

LiveAgent je helpdesk řešení, které sdružuje různé kanály do jednoho rozhraní. Zjistěte víc o této alternativě k OTRS a zlepšete své služby.

Hledáte alternativu k OTRS?

LiveAgent je portál, který umožňuje zlepšit zákaznickou péči a zvýšit spokojenost zákazníků a prodeje. Uživatelé vyjadřují spokojenost s rychlou a přesnou podporou a snadným používáním. LiveAgent je také účinné řešení pro komunikaci se zákazníky prostřednictvím různých kanálů a funguje jako nákladově efektivní nástroj pro zvládnutí velkého množství požadavků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo