Hledáte software, který vám poskytne nejen call centrum, ale také více možností komunikace se zákazníky?
Vyzkoušejte LiveAgent. LiveAgent je dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Posuňte svůj help desk na vyšší úroveň díky e-mailu, chatu, sociálním médiím, call centru a znalostní databázi v rámci jednoho softwaru.
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!
Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.
Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta. | Lucep |
---|---|---|
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků. | LiveAgent nabízí tiketing. | Lucep nenabízí tiketing. |
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky. | LiveAgent nabízí Live Chat. | Lucep nenabízí Live Chat. |
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů. | LiveAgent nabízí Call Centrum. | Lucep nenabízí Call centrum. |
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze. | LiveAgent nabízí samoobsluhu. | Lucep nenabízí samoobsluhu. |
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích. | LiveAgent nabízí integraci Facebooku. | Lucep nenabízí integraci Facebooku. |
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru. | LiveAgent nabízí integraci Twitteru. | Lucep nenabízí integraci Twitteru. |
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií. | LiveAgent nabízí integraci Instagramu. | Lucep nenabízí integraci Instagramu. |
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě. | LiveAgent nabízí integraci Viberu. | Lucep nenabízí integraci služby Viber. |
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody. | LiveAgent nabízí znalostní databázi. | Lucep nenabízí znalostní databázi. |
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi. | LiveAgent nabízí zákaznické fórum. | Lucep nenabízí zákaznické fórum. |
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy. | LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla. | Lucep nabízí automatizaci a pravidla. |
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací. | LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc. | Lucep nabízí funkce API funkce v plánu za 30USD/agent/ měsíc. |
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem. | LiveAgent nabízí funkce IVR. | Lucep nenabízí funkce IVR. |
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory. | LiveAgent nabízí videohovory. | Lucep nenabízí video hovory. |
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit. | LiveAgent nabízí neomezenou historii. | Lucep nenabízí neomezenou historii. |
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek. | LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc. | Lucep nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 30USD/agent/měsíc. |
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu. | LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek. | Lucep nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek. |
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů. | LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc. | Lucep nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 30 USD/agent/měsíc. |
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte. | LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů. | Lucep nenabízí neomezené nahrávání hovorů. |
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů. | LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu. | Lucep nenabízí neomezenou podporu. |
Je důležité umožnit zákazníkům, aby se s vámi spojili prostřednictvím více kanálů. Pokryjte všechny důležité komunikační kanály jedním softwarem. S aplikací LiveAgent si můžete vybrat z e-mailu, živého chatu, sociálních médií, call centra a znalostní databáze.
Dále má LiveAgent více než 175 funkcí a přes 40 integrací, které vám usnadní práci.
Nevzdávejte hovory! LiveAgent vám umožní rychle a snadno podporovat vlastní call centrum. Nastavení zabere jen několik minut a připojit se můžete prostřednictvím prohlížeče, telefonu nebo jiného zařízení dle vlastního výběru.
Není třeba žádných poskytovatelů třetích stran, LiveAgent se o vše postará za vás.
Všechny skvělé nástroje a funkce mají skvělou cenu. LiveAgent nabízí tři placené plány, které jsou nabité vším potřebným a nezruinují váš rozpočet.
Jediné, co musíte udělat, je vybrat si ten, který vám vyhovuje nejvíce. Podívejte se na naše plány a dozvíte se více.
„Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert
Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik
„Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron
„My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam
„ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad
„Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga
„Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal
„Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison
LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.
Hledáte alternativu ConnectWise?
Zvyšte příjmy a spokojenost zákazníků pomocí LiveAgent, software poskytujícího živý chat a helpdesk. Nejlepší hodnocení na trhu.
Potřebujete alternativu HappyFox?
LiveAgent je spolehlivým a přizpůsobitelným softwarem pro zefektivnění podpory zákazníků. Nabízí mnoho funkcí a integrací pro komunikační kanály.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech