Hledáte Lucep alternativu?

Objevte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Lucep na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Jste unaveni z vašeho softwaru pro helpdesk?

Hledáte software, který vám poskytne nejen call centrum, ale také více možností komunikace se zákazníky?

Vyzkoušejte LiveAgent. LiveAgent je dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Posuňte svůj help desk na vyšší úroveň díky e-mailu, chatu, sociálním médiím, call centru a znalostní databázi v rámci jednoho softwaru. 

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Podpora call centra

Kromě mnoha dalších funkcí podporuje LiveAgent také integraci s call centrem. Nastavení je rychlé a snadné!

Bohatý na funkce

Více než 175 funkcí, které vám usnadní a zpříjemní práci.

Zvýšená produktivita

Snižte pracovní dobu svých agentů a vyřešte více dotazů zákazníků díky naší univerzální schránce.

Lucep vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent
Vyzkoušejte nejlepší zákaznickou podporu zdarma! Není vyžadovaná kreditní karta.
Lucep
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Lucep nenabízí tiketing.
Živý Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat.
Lucep nenabízí Live Chat.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Lucep nenabízí Call centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí samoobsluhu.
Lucep nenabízí samoobsluhu.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a označení a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci Facebooku.
Lucep nenabízí integraci Facebooku.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny zmínky a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci Twitteru.
Lucep nenabízí integraci Twitteru.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a zmínky ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci Instagramu.
Lucep nenabízí integraci Instagramu.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci Viberu.
Lucep nenabízí integraci služby Viber.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázi.
Lucep nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Lucep nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Lucep nabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí funkce API v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Lucep nabízí funkce API funkce v plánu za 30USD/agent/ měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí funkce IVR.
Lucep nenabízí funkce IVR.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako Skype, Zoom, nebo Facetime hovory.
LiveAgent nabízí videohovory.
Lucep nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a vy si je můžete kdykoli zobrazit.
LiveAgent nabízí neomezenou historii.
Lucep nenabízí neomezenou historii.
Neomezené webstránky
Software můžete používat na neomezeném počtu webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezený počet webových stránek v plánu Tiket za 15USD/agent/měsíc.
Lucep nabízí neomezený počet webových stránek v plánu za 30USD/agent/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na své webové stránky můžete umístit neomezený počet tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Lucep nenabízí neomezený počet chatovacích tlačítek.
Neomezené Tikety/E-maily
Můžete obdržet neomezený počet e-mailů a tiketů.
LiveAgent nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu Tiket za 15 USD/agent/měsíc.
Lucep nabízí neomezený počet tiketů/e-mailů v plánu za 30 USD/agent/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Lucep nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou nepřetržitou podporu.
Lucep nenabízí neomezenou podporu.
smart phone calling

Výkonná Lucep alternativa

Je důležité umožnit zákazníkům, aby se s vámi spojili prostřednictvím více kanálů. Pokryjte všechny důležité komunikační kanály jedním softwarem. S aplikací LiveAgent si můžete vybrat z e-mailu, živého chatu, sociálních médií, call centra a znalostní databáze. 

Dále má LiveAgent více než 175 funkcí a přes 40 integrací, které vám usnadní práci. 

Podpora call centra

Nevzdávejte hovory! LiveAgent vám umožní rychle a snadno podporovat vlastní call centrum. Nastavení zabere jen několik minut a připojit se můžete prostřednictvím prohlížeče, telefonu nebo jiného zařízení dle vlastního výběru. 

Není třeba žádných poskytovatelů třetích stran, LiveAgent se o vše postará za vás. 

Book demo with LiveAgent -illustration
Savings illustration

Získejte více, zaplaťte méně

Všechny skvělé nástroje a funkce mají skvělou cenu. LiveAgent nabízí tři placené plány, které jsou nabité vším potřebným a nezruinují váš rozpočet.

Jediné, co musíte udělat, je vybrat si ten, který vám vyhovuje nejvíce. Podívejte se na naše plány a dozvíte se více.

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Porovnejte nás a dalšími alternativami

Zajímá vás, jak si stojíme v porovnání s jinými populárními řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Lucep alternativa
    "LiveAgent nabízí komplexní řešení pro klientský servis a podporu. Zahrnuje live chat, telefonní systémy, samoobslužný software a další funkce pro efektivní komunikaci s zákazníky."

    Tajemství optimálního klientského servisu

    "LiveAgent nabízí komplexní řešení pro klientský servis a podporu. Zahrnuje live chat, telefonní systémy, samoobslužný software a další funkce pro efektivní komunikaci s zákazníky."

    Zákaznický servis na sociálních sítích je klíčový pro úspěch podniku. Integrace LiveAgentu pomáhá řešit dotazy zákazníků napříč různými kanály a posiluje vztahy se zákazníky.

    Zákaznický servis – Tipy pro sociální sítě

    Zákaznický servis na sociálních sítích je klíčový pro úspěch podniku. Integrace LiveAgentu pomáhá řešit dotazy zákazníků napříč různými kanály a posiluje vztahy se zákazníky.

    Společnost nabízí různé software pro zákaznickou podporu a nabízí možnost naplánování demo. Stránka také poskytuje rady pro zacházení se zákazníky, kteří mají špatný den.

    Co dělat, když mají zákazníci špatný den?

    Společnost nabízí různé software pro zákaznickou podporu a nabízí možnost naplánování demo. Stránka také poskytuje rady pro zacházení se zákazníky, kteří mají špatný den.

    Vytvořte zábavné pracoviště a odměňte své agenty odměnami a odznaky za úkoly nebo akce, které dokončí. Získejte je všechny, ale pozor na ty negativní!

    Odměny a odznaky

    Odznaky vytvářejí zábavné a poutavé pracoviště, zvyšují produktivitu zaměstnanců a umožňují snadné sledování výkonu. Gamifikace pomáhá motivovat zaměstnance.

    Jaké jsou náklady na špatný zákaznický servis? Podívejte se na statistiky a zjistěte, jaký vliv má na lidi a jak mu můžete předcházet.

    Cena špatné zákaznické podpory

    Investicí do robustního softwaru pro zákaznickou podporu můžete udržet spokojenost zákazníků na vysoké úrovni. Negativní zkušenosti se zákaznickým servisem mohou stát společnostem až 62 miliard dolarů ročně. 91% nespokojených zákazníků jednoduše odejde, což může poškodit pověst společnosti.

    You will be
    in Good Hands!

    Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

    Naplánovat demo

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Close
    Schedule a demo
    Schedule a one-on-one call
    • How to achieve your business goals with LiveAgent
    • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
    • Answers to any questions you may have about LiveAgent
    Naplánovat demo
    Start Free Trial x