Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak vám LiveAgent může pomoci se zlepšením vašeho podnikání v oblasti bankovnictví či pojišťovnictví. 

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snížení přílivu požadavků o podporu pomocí báze znalostí.

Industry background

Helpdesk software pro bankovnictví

Investujte do svých zákazníků s prvotřídním oddělením pomoci. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji se službou LiveAgent.

Přeneste všední a opakující se úkoly do vašeho helpdesk softwaru, aby se vaši agenti mohli soustředit na péči o vztahy se zákazníky.

Zvyšte efektivitu své podpory a zároveň snižte své režijní náklady pomocí našeho softwaru pro zákaznický servis.

Chraňte data svých zákazníků pomocí nejmodernějších bezpečnostních opatření včetně šifrování HTTPS, zmírňování útoků DDoS a dalších.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
logo esky color
Slido green logo

Využití přítomnosti v online světě

Technologie a digitální transformace změnily způsob, jakým zákazníci navazují kontakt s bankami a pojišťovnami. Většinu potřeb lze vyřídit online buď prostřednictvím běžného počítače, nebo mobilních aplikací. Využijte své webové stránky a vneste do svého podnikání sílu zákaznického servisu s LiveAgent pro finanční sektor.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Udržujte zákazníky v bezpečí

Stejně jako vaši zákazníci chtějí mít své peníze v bezpečí a zhodnocovat je, toho samého chcete dosáhnout i se službami zákazníkům. LiveAgent pro finanční sektor vám přináší spoustu možností, jak toho dosáhnout s minimálním rizikem.

Ušetřete čas

Šetřete nejen svůj čas, ale i čas svých zákazníků díky našemu dokonalému live chatu. Funkce promítání psaní v reálném čase vám velmi pomůže a umožní vám nahlédnout, co vaši zákazníci píší. Můžete si tak připravit odpovědi a poskytnout je právě včas.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a ohlasy a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Proč by měla mít bankovní pojišťovna software pro obsluhu zákazníků?

Finanční instituce potřebují software pro obsluhu zákazníků, aby mohly evidovat požadavky na obsluhu zákazníků a efektivně obsluhovat zákazníky.

Proč byste si měli vybrat LiveAgent?

Helpdesk software od společnosti LiveAgent vede ke zvýšení spokojenosti zákazníků tím, že poskytuje vašim zákazníkům rychlejší a efektivnější způsob, jak získat odpovědi na otázky. Kromě toho se LiveAgent snadno používá, je cenově dostupný a obsahuje více než 180 funkcí, které zlepšují vaše každodenní úkoly.

Jaké jsou výhody softwaru LiveAgent?

LiveAgent pomáhá podnikům spravovat zákaznickou podporu v rámci jedné platformy a nabízí inovativní řešení, která zkracují dobu strávenou na telefonu, zvyšují uživatelskou přívětivost a zlepšují zákaznickou zkušenost.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo