Cenné v každém odvětví

Zjistěte, jak vám LiveAgent může pomoci se zlepšením vašeho podnikání v oblasti bankovnictví či pojišťovnictví. 

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace/obhajoby

Vytvořte pozitivní zákaznickou zkušenost, o které budou zákazníci mluvit.

24%

Zkrácení doby odezvy

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného přesměrování tiketů.

37%

Snížení objemu tiketů

Snížení přílivu požadavků o podporu pomocí báze znalostí.

Industry background

Helpdesk software pro bankovnictví

Investujte do svých zákazníků s prvotřídním oddělením pomoci. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji se službou LiveAgent.

Přeneste všední a opakující se úkoly do vašeho helpdesk softwaru, aby se vaši agenti mohli soustředit na péči o vztahy se zákazníky.

Zvyšte efektivitu své podpory a zároveň snižte své režijní náklady pomocí našeho softwaru pro zákaznický servis.

Chraňte data svých zákazníků pomocí nejmodernějších bezpečnostních opatření včetně šifrování HTTPS, zmírňování útoků DDoS a dalších.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Využití přítomnosti v online světě

Technologie a digitální transformace změnily způsob, jakým zákazníci navazují kontakt s bankami a pojišťovnami. Většinu potřeb lze vyřídit online buď prostřednictvím běžného počítače, nebo mobilních aplikací. Využijte své webové stránky a vneste do svého podnikání sílu zákaznického servisu s LiveAgent pro finanční sektor.

banking insurance-illustration
Banking insurance illustration

Udržujte zákazníky v bezpečí

Stejně jako vaši zákazníci chtějí mít své peníze v bezpečí a zhodnocovat je, toho samého chcete dosáhnout i se službami zákazníkům. LiveAgent pro finanční sektor vám přináší spoustu možností, jak toho dosáhnout s minimálním rizikem.

Ušetřete čas

Šetřete nejen svůj čas, ale i čas svých zákazníků díky našemu dokonalému live chatu. Funkce promítání psaní v reálném čase vám velmi pomůže a umožní vám nahlédnout, co vaši zákazníci píší. Můžete si tak připravit odpovědi a poskytnout je právě včas.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a ohlasy a zjistěte, jak může LiveAgent posílit vaši zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost vašich zákazníků.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Proč by měla mít bankovní pojišťovna software pro obsluhu zákazníků?

Finanční instituce potřebují software pro obsluhu zákazníků, aby mohly evidovat požadavky na obsluhu zákazníků a efektivně obsluhovat zákazníky.

Proč byste si měli vybrat LiveAgent?

Helpdesk software od společnosti LiveAgent vede ke zvýšení spokojenosti zákazníků tím, že poskytuje vašim zákazníkům rychlejší a efektivnější způsob, jak získat odpovědi na otázky. Kromě toho se LiveAgent snadno používá, je cenově dostupný a obsahuje více než 180 funkcí, které zlepšují vaše každodenní úkoly.

Jaké jsou výhody softwaru LiveAgent?

LiveAgent pomáhá podnikům spravovat zákaznickou podporu v rámci jedné platformy a nabízí inovativní řešení, která zkracují dobu strávenou na telefonu, zvyšují uživatelskou přívětivost a zlepšují zákaznickou zkušenost.

Related Articles to Bankovnictví, pojišťovnictví
Zjistěte, jak poskytovat nejlepší zákaznickou podporu svým budoucím zákazníkům online. LiveAgent vám ukáže, jak to dělat správně.

Helpdesk software pro odvětví e-commerce

Tento text nabízí marketingovou propagační kampaň pro vylepšení služeb a zákaznické spokojenosti s podporou v reálném čase a integrovaným CRM systémem, který zefektivní komunikaci s klienty a zkrátí dobu odezvy až o 26 %. Registrací je možné získat další produktové novinky a propagační materiály.

Každý podnik, který chce prosperovat, se musí zaměřit na spokojenost zákazníků, protože důsledky špatného zákaznického servisu mohou být skutečně škodlivé.

Špatný zákaznický servis a jak se mu vyhnout

Interakce se zákazníkem je důležitá pro dodávání produktů nebo služeb a vyžaduje individuální a empathický přístup. Zlepšení interakce se zákazníky je možné posílením komunikačních dovedností, poskytováním více komunikačních kanálů a zlepšováním služeb. Softwar pro správu interakcí se zákazníky propojuje agenty a shromažďuje údaje od zákazníků. Péče o zákazníky je důležitá pro budování dobré image a jména společnosti. Existují různé software pro zákaznickou podporu i partnerský program. Sales kontakty jsou uvedeny.

Reference zákazníků mohou mít velký vliv na to, aby s vámi potenciální zákazníci uzavřeli obchod. Reference či ohlasy zákazníků jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů.

Žádosti o reference

Reference zákazníků mohou mít velký vliv na to, aby s vámi potenciální zákazníci uzavřeli obchod. Reference či ohlasy zákazníků jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů.

Dvakrát měř, jednou řež! LiveAgent vám pomáhá třídit komunikaci podle priorit. Přečtěte si více o tom, jak módní průmysl spoléhá na helpdesk.

Helpdesk software pro módní průmysl

Integrovaný systém CRM může pomoci zvýšit prodeje a získat si důvěru zákazníků. Nabídněte pomoc při výběru produktů pomocí live chatu a přizpůsobte si každou interakci se zákazníkem díky důležitým datům z CRM. Díky kvalitnímu softwaru pro zákaznickou podporu můžete poskytovat zákazníkům skvělé služby a zvýšit hodnotu objednávek.

Reference zákazníků mohou mít velký vliv na to, aby s vámi potenciální zákazníci uzavřeli obchod. Reference či ohlasy zákazníků jsou jedním z nejsilnějších marketingových nástrojů.

Žádosti o reference

Posudky jsou doporučení spokojených zákazníků potvrzující kvalitu produktů a služeb. Tyto reference jsou velmi silným marketingovým nástrojem, jejichž účinnost má nejvyšší hodnocení (89 %) ze všech typů obsahového marketingu. Typy referencí zákazníků zahrnují citace svědectví, video reference, recenze spotřebitelů a případové studie. Je důležité věnovat pozornost referencím a poskytovat je.

Chcete stimulovat nákupy zákazníků? Přečtěte si o tom, jak používat pobídky pro zákazníky a zlepšovat zákaznický servis s LiveAgent.

Jak používat pobídky pro zákazníky

Pobídky a věrnostní programy jsou velmi důležité pro zákazníky podniků. Zajímavé výhody a slevy mohou podnikům pomoci zvýšit retenci, podnítit požadované akce a budovat důvěryhodný pevný vztah se zákazníky. Podniky by se měly zaměřit na nabízení slev, bonusů, vzorků zdarma a členství v programu věrnosti, které mohou zákazníky přilákat a udržet.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo