Cenné v každém odvětví

Objevte jak LiveAgent zlepšuje váš software business.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Zkraťte čas odpovědi

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného směrování ticketů.

37%

Snižte objem tiketů.

Snižte příliv dotazů na podporu pomocí znalostní databáze.

Industry background

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 důvody, proč si společnosti vyvíjející software vybírají LiveAgent

Umožněte svým uživatelům samoobslužné možnosti vytvořením komplexních znalostních databází plných článků, průvodců, fór a často kladených otázek.

Proveďte své potenciální zákazníky prodejním trychtýřem a odpovídejte na jejich otázky v reálném čase.

Využijte naše schránky pro zpětnou vazbu a návrhy a zjistěte, co přesně vaši klienti chtějí a co od vás očekávají.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Zaměření na potřeby

Různí klienti mají různé potřeby a vy byste se měli zaměřit na všechny z nich. Díky možnostem vícekanálového softwaru pro help desk s nimi můžete být v kontaktu na různých úrovních – ať už jde o sociální sítě, hovory, e-maily nebo chat v reálném čase. Bez ohledu na to, odkud vaši zákazníci přicházejí, budete jim vždy k dispozici.

Vytvořte znalostní databázi

Znalostní databáze a portál podpory jsou první místa, která většina vašich zákazníků hledá při hledání odpovědí. Robustní schopnosti LiveAgentu vám dávají dostatečnou sílu k vytváření nejčastějších otázek a odpovědí, psaní článků o samoobslužné nápovědě nebo vytvoření několika kategorií na základě vašeho podnikání.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Dokončení prodejního trychtýře

Někteří z vašich budoucích zákazníků se s vámi mohou spojit prostřednictvím chatu, kde jim můžete okamžitě a pohotově poskytnout odpovědi. Později se k vám mohou dostat prostřednictvím běžného e-mailu a v neposlední řadě vám mohou zavolat. Všechny informace máte k dispozici v univerzální schránce, takže můžete zpětně sledovat jejich potřeby a požadavky. Šikovné, co myslíte?

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace softwaru help desk na odvětví vývoje softwaru.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x