Cenné v každém odvětví

Objevte jak LiveAgent zlepšuje váš software business.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Zkraťte čas odpovědi

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného směrování ticketů.

37%

Snižte objem tiketů.

Snižte příliv dotazů na podporu pomocí znalostní databáze.

Industry background

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

3 důvody, proč si společnosti vyvíjející software vybírají LiveAgent

Umožněte svým uživatelům samoobslužné možnosti vytvořením komplexních znalostních databází plných článků, průvodců, fór a často kladených otázek.

Proveďte své potenciální zákazníky prodejním trychtýřem a odpovídejte na jejich otázky v reálném čase.

Využijte naše schránky pro zpětnou vazbu a návrhy a zjistěte, co přesně vaši klienti chtějí a co od vás očekávají.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
focus on needs - illustration

Zaměření na potřeby

Různí klienti mají různé potřeby a vy byste se měli zaměřit na všechny z nich. Díky možnostem vícekanálového softwaru pro help desk s nimi můžete být v kontaktu na různých úrovních – ať už jde o sociální sítě, hovory, e-maily nebo chat v reálném čase. Bez ohledu na to, odkud vaši zákazníci přicházejí, budete jim vždy k dispozici.

Vytvořte znalostní databázi

Znalostní databáze a portál podpory jsou první místa, která většina vašich zákazníků hledá při hledání odpovědí. Robustní schopnosti LiveAgentu vám dávají dostatečnou sílu k vytváření nejčastějších otázek a odpovědí, psaní článků o samoobslužné nápovědě nebo vytvoření několika kategorií na základě vašeho podnikání.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Dokončení prodejního trychtýře

Někteří z vašich budoucích zákazníků se s vámi mohou spojit prostřednictvím chatu, kde jim můžete okamžitě a pohotově poskytnout odpovědi. Později se k vám mohou dostat prostřednictvím běžného e-mailu a v neposlední řadě vám mohou zavolat. Všechny informace máte k dispozici v univerzální schránce, takže můžete zpětně sledovat jejich potřeby a požadavky. Šikovné, co myslíte?

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace softwaru help desk na odvětví vývoje softwaru.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Software & Internet
Potřebují vaši zákazníci pomoc na dovolené a výletech? Potřebujete správný software. Vyzkoušejte LiveAgent na 14 dní zdarma bez jakýchkoli závazků.

Helpdesk software pro cestovní ruch

Vytvořte bezplatný účet a získávejte produktové novinky a propagační materiály. Nabídněte 24/7 podporu s komplexními samoobslužnými centry.

Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Ujistěte se, že dokumentace znalostní báze odpovídá stylu vaší značky a využijte širokou škálu nastavení a možností přizpůsobení. S LiveAgent můžete snadno spravovat veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě.

Zlepšete míru konverze úpravou aspektů strategie zákaznické podpory, například zavedením chatu a poskytováním podpory v reálném čase.

Zvyšte míru konverze pomocí LiveAgent

Konverzní poměr je procento návštěvníků webu, kteří splní cíl, což ukazuje úspěšnost marketingových strategií. Optimální konverze je 2-5%.

LiveAgent vám pomůže zlepšit vaše podnikání v oblasti SaaS a snížit míru odchodu zákazníků. LiveAgent spojuje všechny kanály do jednoho řešení za skvělou cenu.

Helpdesk software pro SaaS

The text discusses options for improving customer support, including enhancing the customer experience, reducing response times, and utilizing knowledge bases. It also mentions helpdesk software for banking, with LiveAgent being the favored choice for its functionality, ease of use, and value for money. Alternatives to Front are also discussed, with LiveAgent offering features such as email organization, file attachment, and mobile compatibility. Lastly, the text touches on Tují's customer service solutions, including ticketing, CRM integration, live chat, self-service portals, and analytics.

Pokud hledáte bezplatnou bázi znalostí, LiveAgent vám ji poskytne zdarma. Podívejte se na naši nápovědu a zjistěte více.

Hledáte bezplatný software pro báze znalostí?

--TEXT V naší společnosti se zaměřujeme na inovaci a kreativitu. Nabízíme širokou škálu marketingových služeb, včetně strategie, reklamy a online kampaní. Využíváme moderní technologie a analytické nástroje pro optimalizaci výsledků a dosažení co nejlepších výsledků pro naše klienty. --END OF TEXT Inovace, kreativita a široká škála marketingových služeb od společnosti, která využívá moderní technologie pro optimalizaci výsledků.

LiveAgent našel uplatnění v mnoha různých odvětvích. Účetnictví a právo jsou jedněmi z nich. Vyzkoušejte LiveAgent již dnes a ověřte si jeho výhody.

Software pro helpdesk v oblasti účetnictví a práva

LiveAgent pro účetní odvětví je efektivním nástrojem pro optimalizaci nákladů a zvýšení příjmu společnosti. Díky chatu v reálném čase mohou vaši zástupci zákaznické podpory dobře vyřizovat více chatů najednou, což snižuje náklady. LiveAgent je také bezpečnou investicí, která přináší spokojené zákazníky, zvyšuje příjmy, cash flow a podíl na trhu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo