Cenné v každém odvětví

Objevte jak LiveAgent zlepšuje váš software business.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

Posílení propagace

Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.

24%

Zkraťte čas odpovědi

Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného směrování ticketů.

37%

Snižte objem tiketů.

Snižte příliv dotazů na podporu pomocí znalostní databáze.

Industry background

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený software helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2019. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Hledáte lepší software helpdesku?
Slido green logo

3 důvody, proč si společnosti vyvíjející software vybírají LiveAgent

Umožněte svým uživatelům samoobslužné možnosti vytvořením komplexních znalostních databází plných článků, průvodců, fór a často kladených otázek.

Proveďte své potenciální zákazníky prodejním trychtýřem a odpovídejte na jejich otázky v reálném čase.

Využijte naše schránky pro zpětnou vazbu a návrhy a zjistěte, co přesně vaši klienti chtějí a co od vás očekávají.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Zaměření na potřeby klientů
Slido green logo
focus on needs - illustration

Zaměření na potřeby

Různí klienti mají různé potřeby a vy byste se měli zaměřit na všechny z nich. Díky možnostem vícekanálového softwaru pro help desk s nimi můžete být v kontaktu na různých úrovních – ať už jde o sociální sítě, hovory, e-maily nebo chat v reálném čase. Bez ohledu na to, odkud vaši zákazníci přicházejí, budete jim vždy k dispozici.

Vytvořte znalostní databázi

Znalostní databáze a portál podpory jsou první místa, která většina vašich zákazníků hledá při hledání odpovědí. Robustní schopnosti LiveAgentu vám dávají dostatečnou sílu k vytváření nejčastějších otázek a odpovědí, psaní článků o samoobslužné nápovědě nebo vytvoření několika kategorií na základě vašeho podnikání.

create the knowledge base - illustration
complete the sales funnel - illustration

Dokončení prodejního trychtýře

Někteří z vašich budoucích zákazníků se s vámi mohou spojit prostřednictvím chatu, kde jim můžete okamžitě a pohotově poskytnout odpovědi. Později se k vám mohou dostat prostřednictvím běžného e-mailu a v neposlední řadě vám mohou zavolat. Všechny informace máte k dispozici v univerzální schránce, takže můžete zpětně sledovat jejich potřeby a požadavky. Šikovné, co myslíte?

Ušetřete více díky LiveAgentu

Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • Ušetřete více díky LiveAgentu

    „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Více než 21 000 podniků se nemůže mýlit

Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace softwaru help desk na odvětví vývoje softwaru.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Proč by měly společnosti zabývající se vývojem softwaru investovat do softwaru pro help desk?

Software pro help desk je systém, který umožňuje efektivně spravovat všechny dotazy zákaznického servisu. Můžete například oddělit tým podpory a vývojový tým a přidělit jim příslušné úkoly.

Jak mohou společnosti zabývající se vývojem softwaru využít službu LiveAgent?

LiveAgent je software, který poskytuje kompletní help desk s integrací živého chatu, e-mailu, telefonu a sociálních médií.

Jaké funkce LiveAgentu vám pomohou automatizovat každodenní opakující se úkoly?

LiveAgent má více než 180 funkcí, které pomáhají vašim agentům. Některé z nich vám pomohou automatizovat každodenní úkoly vašeho týmu pro efektivní pracovní postupy, například IVR, automatická distribuce tiketů, automatické zpětné volání a další.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo