Vytvořte pozitivní CX, o kterém budou vaši zákazníci mluvit.
Zlepšete míru první odezvy pomocí automatizovaného směrování ticketů.
Snižte příliv dotazů na podporu pomocí znalostní databáze.
Umožněte svým uživatelům samoobslužné možnosti vytvořením komplexních znalostních databází plných článků, průvodců, fór a často kladených otázek.
Proveďte své potenciální zákazníky prodejním trychtýřem a odpovídejte na jejich otázky v reálném čase.
Využijte naše schránky pro zpětnou vazbu a návrhy a zjistěte, co přesně vaši klienti chtějí a co od vás očekávají.
Různí klienti mají různé potřeby a vy byste se měli zaměřit na všechny z nich. Díky možnostem vícekanálového softwaru pro help desk s nimi můžete být v kontaktu na různých úrovních – ať už jde o sociální sítě, hovory, e-maily nebo chat v reálném čase. Bez ohledu na to, odkud vaši zákazníci přicházejí, budete jim vždy k dispozici.
Znalostní databáze a portál podpory jsou první místa, která většina vašich zákazníků hledá při hledání odpovědí. Robustní schopnosti LiveAgentu vám dávají dostatečnou sílu k vytváření nejčastějších otázek a odpovědí, psaní článků o samoobslužné nápovědě nebo vytvoření několika kategorií na základě vašeho podnikání.
Někteří z vašich budoucích zákazníků se s vámi mohou spojit prostřednictvím chatu, kde jim můžete okamžitě a pohotově poskytnout odpovědi. Později se k vám mohou dostat prostřednictvím běžného e-mailu a v neposlední řadě vám mohou zavolat. Všechny informace máte k dispozici v univerzální schránce, takže můžete zpětně sledovat jejich potřeby a požadavky. Šikovné, co myslíte?
Analyzujte a porovnejte LiveAgent s různými řešeními zákaznické podpory a vyberte si to, které má pro váš obor nejvhodnější funkce a nejlepší cenu.
Podívejte se na naše úspěšné příběhy a reference a zjistěte, jaký pozitivní dopad má implementace softwaru help desk na odvětví vývoje softwaru.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team