FrëschKëscht
  • Use case scenarios
  • FrëschKëscht

FrëschKëscht

Společnost FrëschKëscht začala jako školní projekt a nyní se díky úspěchu, který jsme měli jako minifirma, přeměnila na opravdovou společnost. FrëschKëscht, což v angličtině znamená “FreshBox”, dodává do Lucemburska výhradně místní a sezónní potraviny ve formě krabiček, které se mění týden, co týden.

”Úspěch nevznikne bez kvalitního zákaznického servisu.”

Společnost FrëschKëscht začala využívat služby od společnosti LiveAgent koncem roku 2020. Předtím jsme používali běžnou e-mailovou schránku, do které nám každý den přistálo přes 100 e-mailů. Bylo velmi obtížné pracovat se schránkou jako tým, protože v ní nebyl vůbec žádný přehled, nebylo možné e-maily přiřazovat atd. Chtěli jsme našim zákazníkům nabídnout kvalitní zákaznický servis, což jsme s běžnou e-mailovou schránkou nemohli. Z těchto důvodů jsme se rozhodli přejít k LiveAgent a jsme na to velmi hrdí.

Co se změnilo od doby, co využíváme služby LiveAgent?

Od doby, co jsme začali využívat službu LiveAgent, se toho pro nás hodně změnilo. Naše interní organizace se výrazně zlepšila díky jednoduchému přiřazování e-mailů, přidávání interních týmových komentářů k e-mailům a přehlednému seznamu, který pracovník na daném e-mailu dosud pracoval. LiveAgent nám ušetří spoustu času při zpracování každodenních e-mailové korespondence. Díky mnoha funkcím, které LiveAgent nabízí, zpracováváme tikety dvakrát rychleji a můžeme tak našim zákazníkům poskytovat odpovědi mnohem rychleji. Naše prodeje se výrazně zvýšily, a to díky lepší zákaznické podpoře, kterou LiveAgent poskytuje, mimo další služby, které nabízí.

Co si naši zaměstnanci myslí o službě LiveAgent?

Aplikace helpdesku je skvělý, inovativní a užitečný nástroj, ale zaměstnanci s ním musí umět pracovat a práce je musí naplňovat. Naši agenti ve společnosti FrëschKëscht pracují se službou LiveAgent rádi. Zatím jsme neobdrželi jedinou negativní připomínku k tomuto softwaru. Je to software, který je ve srovnání s mnoha jinými helpdeskovými softwary velmi snadný na pochopení a naučení. To je podle našeho názoru velmi důležitý bod, se kterým musí být později spokojeni i agenti, kteří s ním pracují. Naši zaměstnanci jsou každý den vděční, že mohou zpracovávat e-maily pomocí služby LiveAgent, místo toho, aby se zabývali standardní nestrukturovanou a časově náročnou e-mailovou schránkou.

Gilles HEINESCH- Spoluzakladatel @FrëschKëscht

Podívejte se na zbytek příběhů

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x