Areto Systems
  • Use case scenarios
  • Areto Systems

Areto System

Společnost Areto Systems poskytuje služby zpracování kreditních karet online podnikům ve více než 140 různých zemích. Díky solidní online platební bráně může Areto Systems poskytovat online platební služby pro nízkorizikové i vysoce rizikové obchodní účty.

”Ocitli jsme se v situaci, která byla příjemná a náročná zároveň. Naše společnost rychle rostla a my jsme potřebovali zaměstnat více lidí, protože stále přicházelo více a více požadavků a také prodejů. Snažili jsme se to řešit pomocí e-mailu, ale to bylo upřímně řečeno nemožné. LiveAgent pro nás byl jako spasitel z nebes (smích)”, řekl Justin Farrugia.

Najít ty správné nástroje a poskytovat vynikající zákaznickou zkušenost je ve světě financí obzvlášť těžké. Nicméně společnosti jako Areto Systems mají rády velké výzvy. V loňském roce se rozhodli používat LiveAgent jako svůj hlavní nástroj podpory s jediným cílem – přiblížit se, co nejvíce dokonalým službám. Pozor, spoiler: Podařilo se jim to.

Společnost Areto Systems je schopna naplnit všechny požadavky na podporu s personálem čítajícím pouze 3 agenty. Ještě jednou zdůrazněme, že společnost se pohybuje ve velmi citlivé oblasti finančního podnikání. Specialisté podpory společnosti Areto jsou schopni vyřešit více, než 300 složitých tiketů měsíčně a zároveň obsluhovat zákazníky z více, než 140 zemí. Důvěra, loajalita a spokojenost jsou třikrát důležitější, když se jedná o peníze. Společnost Areto Systems v těchto pravděpodobně nejdůležitějších oblastech vyniká s úrovní spokojenosti zákazníků na 99 %.

“LiveAgent nám poskytuje větší kontrolu a celkově zvyšuje přehlednost a organizaci. Důležitým faktorem je také efektivní přesměrování tiketů, a tedy efektivnější správa zdrojů. Možnosti reportování, funkce jednotlivých oddělení a snadná automatizace jsou pro nás jako darem z nebes.”

Dámy i pánové ze společnosti Areto milují, když po sobě zanechají čistý talíř, a to po každém pracovním dni.

“Na všechny dotazy odpovídáme do několika hodin a na konci dne nenecháváme žádný tiket, který se týká prodeje, bez odpovědi,” dodal Justin Farrugia.

Abychom to celé uzavřeli, zeptali jsme se společnosti Areto na jejich cíle týkající se zákaznické podpory.

”Chceme být, co možná nejefektivnější, pokud jde o rychlost reakce, protože si uvědomujeme, že pohotová a efektivní reakce dodá klientovi pocit klidu. LiveAgent nám pomáhá dosáhnout požadované úrovně efektivity, abychom mohli i s malým týmem poskytovat rychlé služby, a to mnoha klientům. ”Chceme být, co možná nejefektivnější, pokud jde o rychlost reakce, protože si uvědomujeme, že pohotová a efektivní reakce dodá klientovi pocit klidu. LiveAgent nám pomáhá dosáhnout požadované úrovně efektivity, abychom mohli i s malým týmem poskytovat rychlé služby, a to mnoha klientům.”

Přejeme vám hodně štěstí. Do toho, Areto!

Justin Farrugia – Výkonný ředitel @ Areto Systems

Podívejte se na zbytek příběhů

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x