E-ville
  • Use case scenarios
  • E-ville

E-ville

Společnost E-ville má v současné době 4 pracovníky podpory, kteří pracují na plný úvazek. Ti poskytují podporu více, než-li 100 000 zákazníkům ve 2 zemích. To už je něco, ne? Úžasný tým podpory E-ville každý měsíc zpracuje okolo 4 000 (!) tiketů. Ano, stále mluvíme o těch 4 agentech, které jsme již zmínili dříve. Jejich hlavním komunikačním kanálem je starý dobrý e-mail a sdílená schránka v Thunderbirdu jim už prostě nestačí.

Hlavním cílem používání helpdesk softwaru e zlepšit zákaznickou zkušenost. To je přesně to, co LiveAgent udělal pro eshop E-ville.com. Můžeme vykřikovat fráze jako “bezkonkurenční efektivita” nebo “spokojenost zákazníků”, jak chceme, ale nemá smysl tyto termíny používat, pokud za nimi nestojí stará dobrá fakta a čísla. Tak, a je to tady, pojďme se podívat na to, co tu máme.

“Službu LiveAgent používáme od jara 2016 a líbí se nám, že se můžeme všemu věnovat z jakéhokoli počítače a zákazníky obsluhuje stejný agent – řekl generální ředitel Ville Majanen.”

V čem je jejich podpora lepší nebo jiná ve srovnání s konkurencí?

“Myslím, že jsme osobnější, férovější a přátelštější, a to se počítá.”

Naše řešení helpdesku pomáhá společnosti E-ville dosáhnout jejich hlavního cíle: “Naši klienti potřebují rychlejší reakce a lepší služby.” – řekl Ville Majanen.

“Náš úspěch jsme postavili na poskytování komplexních zkušeností. Naší snahou je, aby zákazníci byli spokojeni. Toho nelze dosáhnout bez brilantního řešení helpdesku, jakým je náš oblíbený LiveAgent.”

Co se změnilo po implementaci služby LiveAgent?

Inu, kdo jiný by měl na tuto otázku odpovědět lépe než sám vedoucí zákaznického servisu E-ville.com… “Vše je na jednom místě! Předtím jsme museli buď používat více aplikací, nebo platit mnohem více za integrace. LiveAgent nám umožňuje poskytovat nejlepší možný zákaznický servis, aniž bychom museli vykrást banku nebo obětovat podstatné nástroje.”

Náš tým ve společnosti LiveAgent si nade vše cení zpětné vazby od zákazníků. Stojíme si za tím, co říkáme, a proto se odvažujeme klást i náročné otázky, jako například: Jaká je zpětná vazba od vašich pracovníků podpory? Nedovedete si představit, jak jsme hrdí, když nám naši zákazníci, jako je E-ville, odpoví: “Nemáme vůbec žádné stížnosti!”

Ville Majanen – CEO @ E-ville.com

Podívejte se na zbytek příběhů

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x