Nutricia
  • Use case scenarios
  • Nutricia

Nutricia

Bez ohledu na to, jak velká nebo malá je vaše společnost, spokojení zákazníci by měli být vaší prioritou číslo 1. Abyste dosáhli dokonalosti, potřebujete mít po ruce správný nástroj. Díky široké nabídce produktů a skvělému poměru cena/výkon může být LiveAgent právě tím řešením, které jste hledali. S naším řešením helpdesku můžete zintenzivnit svou hru a posunout se do zcela jiné ligy v oblastech, jako je míra spokojenosti zákazníků, efektivita agentů podpory a dokonce ušetřit provozní náklady.

Nemusíte najímat desítky agentů, abyste byli nejlepší v tom, co děláte. Zavedení správného řešení by mohlo změnit pravidla hry, ale neberte nás za slovo. Na reálném příkladu vám ukážeme, jak LiveAgent může změnit vaše podnikání. Čtěte dál a dozvíte se, jak společnost Nutricia dokazuje ostatním, co skutečně znamená vynikající podpora.

O společnosti Nutricia

Komunikaci na lince podpory zajišťují nutriční terapeuti, laktační poradci, zdravotní sestry a další odborníci z oblasti péče o děti. Jsme hrdí na to, že důvěřují společnosti LiveAgent jako svému helpdesku. V současné době Nutricia využívá LiveAgent k poskytování sofistikované a vzdělané podpory ve 2 zemích pro uživatele svých webových stránek Nutriklub a Klub maminek.

Časy se mění

Společnost Nutricia používá LiveAgent od jara, roku 2014. Předtím se spoléhala pouze na interní e-mailové řešení a na jednu z bezplatných nabídek softwaru pro live chat. Společnost Nutricia si však brzy uvědomila, že to není cesta kupředu, a že musí zintenzivnit svou hru.

“Software, který jsme používali před LiveAgent, nám přestal vyhovovat. Potřebovali jsme funkce, jako je přiřazování chatů, automatické přesměrování a komplexní analýzy. Naše bezplatné řešení nebylo připraveno na rozsah naší práce a objemy dotazů, které jsme dostávali”, řekl Lukáš Mitas ze společnosti Nutricia. Hledali jsme nástroj s rozumným poměrem cena/výkon a možnostmi škálování, který by si poradil s naší pracovní vytížeností,” dodal Lukáš Mitas.

“Vyběrem služby LiveAgent pomohlo naší společnosti posunout se kupředu v oblastech, jako je efektivita a hlavně spokojenost zákazníků.”

Co je rovněž důležité – používání online podpory jim pomáhá šetřit náklady, protože efektivně snižuje objem práce jejich call centra, které je ve srovnání s jinými řešeními online podpory mnohem dražší.

Společnost Nutricia v současné době využívá LiveAgent ve 2 zemích. Na své živé podpoře zaměstnává “jen” 5 špičkových odborníků z oblasti výživy.

Zvýšení efektivity nemusí nutně znamenat, že se zhorší kvalita služeb. Spokojenost zákazníků společnosti Nutricia se nepochybně zvýšila. Mějte na paměti, že jejich podpůrné služby jsou velmi specifické – v sázce je zdraví našich dětí, takže není absolutně žádný prostor pro kompromisy.

Křivka poznání? Jaká křivka poznání?

Navzdory komplexní sadě funkcí je práce se službou LiveAgent velmi snadná.

“Zvyknout si na LiveAgent byla hračka.”

Naši agenti se naučili používat software velmi rychle. Zaškolení dalších lidí, kteří mají přístup ke službě LiveAgent, byla také naprosto bezproblémová,” řekl Lukáš Mitas. Při práci administrátora musím vyzdvihnout vynikající a komplexní analytické funkce, které LiveAgent nabízí,” dodal.

Lukáš Mitas – Digital Specialist @ Nutricia

Podívejte se na zbytek příběhů

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x