ZľavaDňa
  • Use case scenarios
  • ZľavaDňa

ZľavaDňa

ZľavaDňa je webová stránka, která nabízí zlevněné dárkové poukázky, které můžete použít v různých podnicích.

Není nic lepšího, než nakoupit výhodně například oblečení, dovolenou či dárky. ZľavaDňa je jedničkou na trhu s nabídkami a kupony na Slovensku a České republice a také jednou z nejrychleji rostoucích společností ve střední Evropě.

ZľavaDňa a jejich přístup k zákazníkům

ZľavaDňa je známá svým inovativním přístupem k oslovování nových zákazníků. Velmi brzy si uvědomili, že zákaznický servis může být nenákladným způsobem marketingu. V březnu 2014, společnost ZľavaDňa začala využívat službu LiveAgent, aby mohla poskytovat lepší a rychlejší zákaznickou podporu. V současné době zaměstnávají 8 agentů podpory, kteří měsíčně vyřeší přibližně 9000 dotazů prostřednictvím chatu a e-mailu.

Nejprve pro e-mailovou komunikaci využívali službu Gmail. Spoustu zaměstnanců se však ve všech těchto zprávách topilo, a tak byli nuceni najít způsob, jak e-maily zákazníků spravovat a odpovídat na ně efektivněji. Jelikož počet e-mailů a současně i počet jejich agentů rostl, potřebovali zjednodušit svou práci a zamezit duplicitě při řešení dotazů klientů. Tehdy se rozhodli říct STOP službě Gmail a začali se poohlížet po lepším řešení.

”Vyzkoušeli jsme Zendesk, Freshdek i Kayako, ale ty se nemohli zdaleka vyrovnat sadě funkcí, kterou LiveAgent nabízí za velmi atraktivní cenu.”

Ahoj, tady Juraj ze společnosti ZľavaDňa. V naší firmě pracuje zhruba 100 zaměstnanců, z toho 5 z nich tvoří tým zákaznické podpory. ZľavaDňa je webový portál, který nabízí slevové kupony použitelné v lokálních podnicích. Neexistuje lepší pocit, než získat výhodnou cenu na pěknou dovolenou, dárek nebo romantickou večeři. ZľavaDňa patří mezi nejlepší a nejrychleji rostoucí webové stránky s nabídkami a kupony ve střední Evropě. S rostoucím počtem zákazníků přichází i vyšší nároky na lepší zákaznickou podporu.

LiveAgent nám pomáhá škálovat naše úsilí v oblasti zákaznického servisu a snadno se přizpůsobuje našemu růstu. Je to naše každodenní výzbroj a nedokážu si bez něj představit práci. LiveAgent nám pomáhá poskytovat odpovědi rychleji a být tak blíže našim zákazníkům. Pro hrubou představu, od roku 2010 využívá naše služby přibližně 1,5 milionu zákazníků. Každý měsíc vyřídíme s naším týmem zákaznické podpory více, než 5 000 e-mailů, 2 000 chatů a přes 1 500 hovorů.

Díky službě LiveAgent můžeme snadno sledovat historii veškeré předchozí komunikace s každým zákazníkem. o našemu týmu podpory poskytuje důležité informace o dalších dotazech, se kterými se zákazník setkal dříve, a také nám pomáhá vyhnout se duplicitním dotazům. Proto je celá komunikace rychlejší a zákaznická zkušenost je zjednodušená. Kdykoli potřebujeme pomoci s nastavením něčeho v naší licenci, pracovníci podpory ze společnosti LiveAgent jsou vždy připraveni pomoci.

Zatím mohu říct, že mám jen skvělé zákaznické zkušenosti. Spokojenost partnerů i koncových zákazníků je pro nás ve ZľavaDňa hlavní prioritou. LiveAgent je skvělý nástroj, který nám pomáhá dosáhnout obou z těchto cílů.

Před začátkem využívání služby LiveAgent, společnost ZľavaDňa nepoužívala žádnou aplikaci pro live chat. Po zavedení tlačítka live chatu na jejich webové stránky došlo k výraznému nárůstu dotazů od zákazníků. Kromě 9 000 zodpovězených e-mailů měsíčně jsou také schopni pomoci více, než 1 000 zákazníkům prostřednictvím live chatu v reálném čase.

”Možnost vyřešit dotazy zákazníků v reálném čase pomocí live chatu nám pomohlo snížit naše zatížení tikety o 25 %.”

Vylepšení a spokojenost zákazníků

LiveAgent zjednodušil práci celému oddělení zákaznické podpory společnosti ZľavaDňa tak, že všechny dotazy (tikety) od zákazníků jsou nyní zodpovězeny do 24 hodin. ”To by bez služby LiveAgent rozhodně nebylo možné.”

”Dosáhli jsme dvouciferného čísla v rámci zvýšení spokojenosti zákazníků.”

Z pohledu pracovníka podpory

”Se službou LiveAgent jsme zatím všichni spokojeni. Umožňuje nám transparentněji posuzovat pracovní postupy a zvyšuje celkovou efektivitu naší zákaznické podpory.”

Cílem společnosti ZľavaDňa je řešit tikety ještě rychleji a také zvýšit efektivitu svých pracovníků zákaznického servisu.

Peter Blazecka – PR a Marketing manager @ ZľavaDňa

Podívejte se na zbytek příběhů

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x