Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Pure Chatu na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kretidní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu Pure chatu?

Chtěli byste pro svou zákaznickou podporu získat víc než jen live chat? LiveAgent je pro vaše podnikání tou správnou volbou. 

Poskytněte svým zákazníkům více možností, jak kontaktovat vaši firmu. LiveAgent nabízí e-mailovou podporu, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi. Tímto způsobem můžete pokrýt skutečně všechny komunikační kanály. Spolehlivý tiketový systém logicky uspořádá vaši komunikaci, takže se můžete soustředit na to důležité – na pomoc zákazníkům.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Cenově dostupnější

Šetřete peníze! LiveAgent je ve srovnání s jinými řešeními helpdesku nákladově efektivnější.

Bohatý na funkce

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

Zvýšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Pure chat vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent Pure Chat
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Pure Chat nenabízí tiketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí Live Chat v plánu za 49 USD/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Pure Chat nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí portál samoobsluhy.
Pure Chat nenabízí portál samoobsluhy.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Pure Chat nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny označení a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
Pure Chat nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Pure Chat nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
Pure Chat nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázy.
Pure Chat nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Pure Chat nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Pure Chat nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí API v Tiketovém plánu za $15/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí API funkce v plánu za $49/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
Pure Chat nenabízí IVR funkce.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí video hovory.
Pure Chat nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a můžete si je zobrazit kdykoli.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Tiket plánu za $15/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí neomezenou historii v plánu za $49/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete použít na neomezeném množství webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v plánu Tiket za $15/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí neomezené webové stránky v plánu za $99/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na svou webovou stránku můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Pure Chat nenabízí neomzená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezené množství e-mailů/tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za $15/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za $49/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Pure Chat nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiket za $15/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 49 USD/měsíc.
app installation - illustration

Mocná alternativa Pure chatu

Live chat je jen začátek úspěšného softwaru pro help desk, jako je LiveAgent. Pomocí spolehlivého tiketového systému snadno pokryjete celou řadu komunikačních kanálů. Tiketový systém vše sleduje a převádí komunikaci na tickety, takže vám nic neunikne. 

Kromě všech užitečných nástrojů, jako je e-mail, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní databáze, má LiveAgent také více než 175 funkcí a více než 40 integrací. 

Nejrychlejší živý chat

Live chat je skvělým nástrojem pro rychlé a efektivní poskytování zákaznické podpory. Proto by widget pro live chat měl být co nejrychlejší.

LiveAgent má nejrychlejší widget živého chatu na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy. Oslovte své zákazníky a odpovídejte jim rychlostí blesku!

Watch the website loading time
Savings illustration

Získejte více za méně

Ano, vše, co jsme zmínili, můžete získat za méně, než si myslíte. LiveAgent nabízí tři skvělé placené plány plné užitečných nástrojů, funkcí a integrací, které pomohou vašemu helpdesku. Skvělá zákaznická podpora nemusí zruinovat váš rozpočet.

Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte více!

Více informací

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

man and woman winners-illustration

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Porovnejte nás a dalšími řešeními

Zajímá vás, jak si vedeme v porovnání s jinými populárními chatovacími řešeními? Podívejte se na naše srovnávací stránky a zjistěte, co všechno nabízíme.

    Related Articles to Pure chat alternativa
    Pokud hledáte alternativu Intercomu, zvažte službu LiveAgent. LiveAgent má nejrychlejší chatovací widget na trhu a více než 179 funkcí helpdesku.

    HledáteIntercom alternativu?

    LiveAgent je konkurenceschopnou alternativou k Intercomu pro help desk software. Nabízí 4 balíčky za dobrou cenu a další funkce, včetně integrace se sociálními médii.

    Hledáte něco, co by rozšířilo možnosti vašeho helpdesku? Podívejte se na klíčové funkce a výhody LiveAgentu nebo se přihlaste k bezplatné zkušební verzi.

    Hledáte alternativu Extend?

    Rozšiřte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Nabízí vícekanálové řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro efektivní komunikaci s klienty.

    Nejlepší alternativy živého chatu obsahují konkrétní sadu funkcí, které vás připraví na úspěch. Zjistěte, jací jsou dnes!

    Objevte nejlepší alternativu živého chatu

    S nástroji pro chat můžete zlepšit prodej a snížit počet tiketů pomocí alternativy živého chatu, která je již k dispozici zdarma.

    Liveagent je dokonalé řešení zákaznické podpory pro vaši firmu. Poskytujte podporu prostřednictvím více kanálů a účtů. Poskytněte pomoc pomocí nejlepších nástrojů a usnadněte si práci díky skvělému systému tiketů. 4 důvody, proč firmy přecházejí na Liveagent. Nejrychlejší live chat widget je nejrychlejší na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2. 5 sekundy.

    HledáteVocalcom alternativu?

    Přejděte na LiveAgent software a zlepšete zákaznickou podporu. Poskytujte pomoc na více kanálech a usnadněte si práci s tikety.

    Hledáte jinou alternativu k Gistu? Podívejte se na LiveAgent a jeho výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes a poskytujte lepší podporu.

    Hledáte alternativu k Gistu?

    Zvyšte spokojenost a produktivitu s LiveAgentem, který nabízí širokou škálu funkcí a umožňuje poskytování telefonické podpory pomocí virtuálního call centra.

    Hledáte alternativu ke službě CallHub? Vaše hledání je u konce, LiveAgent nabízí všesměrovou podporu, spoustu funkcí a za skvělou cenu.

    Hledáte alternativu CallHub?

    Ušetřete více, přejděte na LiveAgent a získejte zákaznickou podporu. CallHub chybí některé důležité funkce, jako tiketing nebo živý chat.

    Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

    Start Free Trial x