Jste otráveni vaším helpdesk softwarem?

Zjistěte, proč je LiveAgent nejlepší alternativou Pure Chatu na trhu.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kretidní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Hledáte alternativu Pure chatu?

Chtěli byste pro svou zákaznickou podporu získat víc než jen live chat? LiveAgent je pro vaše podnikání tou správnou volbou. 

Poskytněte svým zákazníkům více možností, jak kontaktovat vaši firmu. LiveAgent nabízí e-mailovou podporu, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní databázi. Tímto způsobem můžete pokrýt skutečně všechny komunikační kanály. Spolehlivý tiketový systém logicky uspořádá vaši komunikaci, takže se můžete soustředit na to důležité – na pomoc zákazníkům.

  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader

Ušetřete více díky LiveAgentu

3 důvody, proč společnosti přešli k LiveAgentu

Money Bag

Cenově dostupnější

Šetřete peníze! LiveAgent je ve srovnání s jinými řešeními helpdesku nákladově efektivnější.
Statistic icon

Bohatý na funkce

S více než 175 funkcemi helpdesku bude poskytování podpory hračkou.

Union icon

Zvýšená spokojenost

LiveAgent zvyšuje spokojenost zákazníků & zlepšuje konverzní poměr.

Pure chat vs LiveAgent jedním pohledem

Funkce Liveagent Pure Chat
Tiketing
Obsahuje nástroj pro správu, který zpracovává a katalogizuje požadavky na služby zákazníků.
LiveAgent nabízí tiketing.
Pure Chat nenabízí tiketing.
Live Chat
Widget chatu v reálném čase, který můžete umístit na libovolné webové stránky.
LiveAgent nabízí Live Chat v plánu Ticket+Chat za 29 USD/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí Live Chat v plánu za 49 USD/měsíc.
Call Centrum
Call centrum, které lze použít k uskutečňování a přijímání hovorů pomocí automatické distribuce hovorů.
LiveAgent nabízí Call Centrum.
Pure Chat nenabízí Call Centrum.
Samoobsluha
Funkce, která umožňuje vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci zaregistrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu znalostní databáze.
LiveAgent nabízí portál samoobsluhy.
Pure Chat nenabízí portál samoobsluhy.
Facebook
Integrace se službou Facebook, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru helpdesku na sociálních sítích.
LiveAgent nabízí integraci s Facebookem.
Pure Chat nenabízí integraci s Facebookem.
Twitter
Integrace Twitteru, která načítá všechny označení a komentáře a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na tweety přímo ze softwaru.
LiveAgent nabízí integraci s Twitterem.
Pure Chat nenabízí integraci s Twitterem.
Instagram
Integrace Instagramu, která načítá všechny komentáře a zmínky a přeměňuje je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na všechny komentáře a označení ze softwaru pro help desk sociálních médií.
LiveAgent nabízí integraci s Instagramem.
Pure Chat nenabízí integraci s Instagramem.
Viber
Integrace služby Viber, která načítá všechny zprávy a převádí je na tikety. Integrace také umožňuje uživatelům odpovídat na zprávy Viber a vysílat je přímo ze softwaru helpdesku pro sociální sítě.
LiveAgent nabízí integraci s Viberem.
Pure Chat nenabízí integraci s Viberem.
Znalostní databáze
Úložiště znalostí, které obsahuje základní informace, včetně návodů na řešení problémů, často kladených otázek a článků s návody.
LiveAgent nabízí znalostní databázy.
Pure Chat nenabízí znalostní databázi.
Zákaznické fórum
Online diskusní fórum pro vaše zákazníky, které se nachází přímo ve vaší znalostní databázi.
LiveAgent nabízí zákaznické fórum.
Pure Chat nenabízí zákaznické fórum.
Automatizace a pravidla
Pracovní postupy, které můžete automatizovat a eliminovat tak opakující se úlohy.
LiveAgent nabízí automatizaci a pravidla.
Pure Chat nenabízí automatizaci a pravidla.
API
Soubor funkcí, které umožňují spolupráci různých aplikací.
LiveAgent nabízí API v Tiketovém plánu za $15/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí API funkce v plánu za $49/měsíc.
Interactive Voice Response (IVR)
Technologie, která příchozím volajícím umožňuje procházet telefonním systémem předtím, než se spojí s lidským operátorem.
LiveAgent nabízí IVR funkce.
Pure Chat nenabízí IVR funkce.
Video hovory
Hovor, který obsahuje video, podobně jako hovory přes Skype, Zoom nebo Facetime.
LiveAgent nabízí video hovory.
Pure Chat nenabízí video hovory.
Neomezená historie
Platnost tiketů nevyprší a můžete si je zobrazit kdykoli.
LiveAgent nabízí neomezenou historii v Tiket plánu za $15/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí neomezenou historii v plánu za $49/měsíc.
Neomezené webové stránky
Software můžete použít na neomezeném množství webových stránek.
LiveAgent nabízí neomezené webové stránky v plánu Tiket za $15/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí neomezené webové stránky v plánu za $99/měsíc.
Neomezená tlačítka chatu
Na svou webovou stránku můžete umístit neomezené množství tlačítek chatu.
LiveAgent nabízí neomezená tlačítka chatu.
Pure Chat nenabízí neomzená tlačítka chatu.
Neomezené tikety/e-maily
Můžete obdržet neomezené množství e-mailů/tiketů.
LiveAgent nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za $15/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí neomezené tikety/e-maily v plánu za $49/měsíc.
Neomezené nahrávání hovorů
Nahrávejte každý uskutečněný nebo přijatý hovor a kdykoli si záznam přehrajte.
LiveAgent nabízí neomezené nahrávání hovorů.
Pure Chat nenabízí neomezené nahrávání hovorů.
Neomezená podpora 24/7
Zákaznická podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu bez omezení počtu dotazů.
LiveAgent nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu Tiket za $15/agent/měsíc.
Pure Chat nabízí neomezenou podporu 24/7 v plánu za 49 USD/měsíc.
app installation - illustration

Mocná alternativa Pure chatu

Live chat je jen začátek úspěšného softwaru pro help desk, jako je LiveAgent. Pomocí spolehlivého tiketového systému snadno pokryjete celou řadu komunikačních kanálů. Tiketový systém vše sleduje a převádí komunikaci na tickety, takže vám nic neunikne. 

Kromě všech užitečných nástrojů, jako je e-mail, živý chat, sociální média, call centrum a znalostní databáze, má LiveAgent také více než 175 funkcí a více než 40 integrací. 

Nejrychlejší živý chat

Live chat je skvělým nástrojem pro rychlé a efektivní poskytování zákaznické podpory. Proto by widget pro live chat měl být co nejrychlejší.

LiveAgent má nejrychlejší widget živého chatu na trhu, rychlost zobrazování chatu je 2,5 sekundy. Oslovte své zákazníky a odpovídejte jim rychlostí blesku!

Watch the website loading time
Savings illustration

Získejte více za méně

Ano, vše, co jsme zmínili, můžete získat za méně, než si myslíte. LiveAgent nabízí tři skvělé placené plány plné užitečných nástrojů, funkcí a integrací, které pomohou vašemu helpdesku. Skvělá zákaznická podpora nemusí zruinovat váš rozpočet.

Podívejte se na naše cenové plány a zjistěte více!

Zjistěte proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

man and woman winners-illustration

Hledáte lepší software helpdesku?

LiveAgent je nejlépe hodnoceným a nejlépe hodnoceným softwarem helpdesku pro malé a střední podniky v roce 2020. Buďte blíže svým zákazníkům a pomáhejte jim rychleji s LiveAgentem.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Co je alternativou Pure Chatu?

LiveAgent je software pro služby zákazníkům, který lze považovat za alternativu Pure Chatu. Nejedná se však pouze o software pro chat o životě, ale o funkčně bohaté řešení helpdesku, které zahrnuje systém tiketů, živý chat, znalostní databázi, fórum, zákaznický portál, call centrum, integraci se sociálními médii a další.

Proč byste si měli vybrat LiveAgent?

Software helpdesku LiveAgent je výkonný, flexibilní a přizpůsobitelný. Je vybaven všemi potřebnými funkcemi pro úspěšný helpdesk, jako je znalostní databáze, tiketovací systém, živý chat, IVR, kanelované zprávy, automatická distribuce tiketů atd.

Jaké jsou obchodní výhody systému LiveAgent?

Protože systém LiveAgent poskytuje kompletní řešení helpdesku, umožňuje vašim agentům poskytovat hvězdné služby zákazníkům. Navíc zvyšuje udržení zákazníků, jejich loajalitu a zisky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo