Recenze softwaru call centra Bitrix24

Recenze softwaru call centra Bitrix24: hodnocení, ceny a nejlepší funkce. Zjistěte výhody a nevýhody call centra Bitrix24 a jak se umisťuje na recenzních portálech.

Recenze softwaru call centra Bitrix24
Compare Recenze softwaru call centra Bitrix24 with other in: How Recenze softwaru call centra Bitrix24 is doing on review portals
4.1
Average rating based on data from trusted review portals
1877 reviews

Bitrix24 je rozsáhlé řešení s funkcemi call centra, které vám pomůže řešit mnoho obchodních úkolů. Přečtěte si více o jeho výhodách a nevýhodách v naší recenzi.

Pricing
Starting from:
$ zdarma   za měsíc
Equal to LiveAgent's Medium plan Liveagent pricing
Free trial: 1
Free version: 1

Jana Kostelanska

Editor's rating

Jana Kostelanska
Overall rating
3.8
Uživatelská zkušenost
2.5
Ceník
5
Implementace
4

Key takeaways

Pros

  • Množství nástrojů pro různé případy použití
  • Call centrum v bezplatném plánu
  • Levné ceny

Cons

  • Mírně matoucí rozhraní
  • Strmá křivka učení

Začínáme se softwarem call centra Bitrix24

Bitrix24 umožňuje všem uživatelům začít zdarma díky bezplatné možnosti. Některé funkce jsou sice dostupné pouze v placených plánech, ale většinu z nich si můžete vyzkoušet v bezplatné zkušební verzi. Proces registrace je velmi rychlý a snadný, vyžaduje pouze vaše základní údaje. Po vyplnění požadovaných údajů vám bude zaslán aktivační odkaz, který potřebujete pouze pro přístup k účtu Bitrix24. Vzhledem k tomu, že Bitrix24 je velmi rozsáhlý software pro více případů použití, můžete si hned na začátku vybrat svůj primární případ použití a rozhraní a nástroje budou pro tento účel přizpůsobeny. Přesto máte přístup ke všem nástrojům.

Ovládací panel Bitrix24

Navigace v rozhraní je zpočátku docela zastrašující. To nemusí být nutně způsobeno špatným designem, ale obrovské množství dostupných nástrojů, funkcí a vlastností může být pro nového uživatele velmi zdrcující. Každá možnost nabídky je však ve většině případů jasně označena, a pokud budete trpělivě hledat, můžete funkce call centra najít velmi snadno. Skrývá se pod možností Spolupráce v levém panelu nabídek.

Funkce telefonování Bitrix24

Protože jsem neplatil za tarif Bitrix24, mohl jsem si vyzkoušet funkci Telefonování v rámci 15denní zkušební verze zdarma. Jakmile jsem ji aktivoval, funkce Telefonování byla ihned k dispozici. Nejprve je však třeba zakoupit kredity pro volání nebo přidat telefonní číslo. Bitrix24 nabízí několik možností integrace telefonních čísel prostřednictvím rozhraní API, pobočkové ústředny, služeb SIP a dalších. Některé z těchto možností mohou vyžadovat další platbu, konkrétně Office PBX a Cloud PBX, které vyžadují zakoupení speciálního modulu pro volání. Nejjednodušší možností je pronajmout si číslo. Ať už si vyberete jakoukoli možnost, budete moci využívat funkce call centra Bitrix24.

Ovládací panel call centra Bitrix24

Pokud se rozhodnete telefonní číslo zakoupit, mějte na paměti, že dostupnost se v jednotlivých zemích mění a nemusíte nutně najít číslo pro sebe. Také náklady se mohou velmi lišit. Než se dostaneme k testovací části této recenze, podíváme se na to, jaký typ funkcí call centra můžete od Bitrix24 očekávat.

Funkce call centra Bitrix24

Bitrix24 je rozsáhlé softwarové řešení s funkcemi call centra zaměřené především na řízení vztahů se zákazníky. Funkce telefonie umožňuje pronajmout si místní telefonní čísla nebo připojit vlastní čísla, pokud máte nějaká k dispozici. To je možné díky mnoha dostupným integracím, které takovou funkci umožňují. Mezi funkce call centra Bitrix24 patří vytváření interních přípony telefonních čísel, stejně jako řazení hovorů do front a přesměrování hovorů.

Nastavení skupiny call centra Bitrix24

Bitrix24 nabízí více funkcí call centra, které jsou provázány s ostatními funkcemi CRM. Můžete nahrávat všechny hovory a kdykoli přistupovat k záznamům v historii call centra. Bitrix24 nabízí také telemarketingové funkce s pokročilými funkcemi, jako je automatický dialer nebo widget pro zpětné volání, který lze umístit na jakýkoli typ webových stránek. Můžete také zasílat žádosti o zpětné volání nebo používat hlasové vysílání a SMS.

Widgety Bitrix24

Výkon a užitečnost softwaru call centra Bitrix24

Bitrix24 se nepoužívá ani obtížně, ani snadno. To je způsobeno především mírně komplikovaným rozhraním, které může být pro nové uživatele poměrně obtížné. Jakmile si ho osvojíte a zapamatujete si, kde se která položka nabídky nachází, bude práce s ním podstatně jednodušší. Po zakoupení čísla můžete bez problémů začít přijímat příchozí hovory i uskutečňovat odchozí hovory. K funkcím call centra se snadno dostanete z pravého panelu v sekci CRM. Vyhledejte ikonu telefonu, která vás přenese do nabídky volání.

Historie volání Bitrix24

Minulé hovory si můžete prohlédnout v sekci CRM a také v nabídce hovorů. Tato nabídka nabízí více než jen funkce telefonování. Máte zde také přístup k nabídce oznámení, kanálům a některým možnostem nastavení. Nastavení jsou poměrně stručná a umožňují upravit klávesové zkratky, povolit nebo zakázat některé možnosti call centra, vybrat reproduktory a mikrofon, upravit nastavení zpráv atd.

Nastavení volání Bitrix24

V nabídce vlevo je také možnost vytočit číslo a zahájit hovor. Číselník je poměrně malý, ale to nevadí, protože je více než funkční a k vyťukání čísla můžete použít numerický blok. Jakmile tak učiníte, Bitrix24 otevře samostatné okno pro volání s některými nastaveními. Můžete vypnout nebo zapnout mikrofon, upravit hlasitost a další. Bitrix24 má také oznámení o příchozích hovorech. Všechny hovory se zaznamenávají do historie hovorů.

Příchozí hovor Bitrix24

Kvalita hovoru byla v obou případech docela dobrá a nesetkal jsem se s žádnými problémy, které by hovor zničily. Během mých testů nedošlo k žádnému výpadku hovoru ani k horší kvalitě hovoru.

Ceny softwaru pro call centra Bitrix24

Bitrix24 nabízí čtyři cenové plány, včetně jednoho bezplatného. Každý plán nabízí funkce call centra a jsou obecně poměrně cenově dostupné díky vyšším maximálním limitům uživatelů v jednotlivých plánech. Pokud plánujete zakoupit plán Bitrix24, vaše rozhodování se bude točit především kolem limitu uživatelů a také některých dalších funkcí, které by mohly být pro vaši firmu zajímavé. Pojďme se podívat na jednotlivé plány.

Bezplatný plán (Free)

Bezplatný plán nenabízí žádná uživatelská omezení. I když je zdarma, může být spojen s dalšími náklady, například s platbami za pronájem čísla. Nabízí 5GB úložiště, funkce pro spolupráci, chat, videohovory, kalendář, pracovní prostor firmy, zdroj, znalostní databázi, úkoly a projekty, CRM, disk, kontaktní centrum, nástroj pro tvorbu webových stránek a další.

Basic

Základní tarif Basic stojí 61 dolarů měsíčně pro pět uživatelů, ale s ročním vyúčtováním jej můžete získat levněji. Nabízí 24 GB úložného prostoru. Tento plán má všechny funkce z plánu Free a přidává funkce online obchodu a také zákaznickou podporu.

Standard

Plán Standard stojí 124 dolarů měsíčně pro 50 uživatelů, ale opět může být levnější s ročním fakturačním plánem. Má 100GB úložiště a nabízí všechny funkce z obou předchozích plánů. Kromě toho poskytuje přístup k marketingovým funkcím a funkcím online dokumentace.

Professional

Jedná se o nejdražší tarif s cenovkou 249 dolarů měsíčně pro 100 uživatelů. Cena se však snižuje, pokud si zvolíte roční fakturaci. Nabízí všechny předchozí funkce ze všech plánů a přidává k nim inteligenci prodeje, automatizaci, HR a další funkce.

Závěr

Bitrix24 se nenachází na špičce softwarových řešení pro call centra, ale rozhodně si zaslouží své místo důstojného konkurenta. Rozhraní může být nepřehledné, ale má to velmi dobrý důvod: kromě call centra nabízí množství různých funkcí, což z něj činí velmi univerzální řešení pro většinu podniků. I když se cena může zdát vysoká, nabízí velmi štědré uživatelské limity, což z něj dělá jedno z levnějších řešení dostupných na trhu. Pokud kromě softwaru pro call centra hledáte i něco dalšího, Bitrix24 rozhodně stojí za zvážení.

Časté problémy a potíže

Dostávám různé chyby volání.

Chyby volání v aplikaci Bitrix24 mohou mít více příčin. Než uděláte ukvapené závěry ohledně funkčnosti, vždy zkontrolujte, zda je vaše telefonní číslo správně integrováno a zda máte k dispozici dostatek kreditů. Ujistěte se, že každé vytáčené telefonní číslo má správný mezinárodní formát sestávající z kódu země, kódu města a samotného čísla. A konečně, tento problém může být způsoben špatným připojením k internetu, bránou firewall nebo antivirovým softwarem, který používáte v počítačovém zařízení. Ujistěte se, že jste Bitrix24 poskytli potřebná oprávnění, aby jeho činnost nebyla blokována bránou firewall nebo antivirovým softwarem.

V aplikaci Bitrix24 se mi nedaří uskutečnit hovor.

Bitrix24 nabízí v bezplatném tarifu funkci call centra, nicméně k uskutečňování a přijímání hovorů je třeba získat telefonní číslo. Přejděte do sekce CRM v levém menu Bitrix24 a vyberte položku Telefonování v části Doplňky. V této sekci můžete zkontrolovat, zda máte k dispozici nějaká čísla. Pokud nemáte, můžete připojit vlastní číslo nebo si pronajmout číslo od Bitrix24, které umožní funkci volání. Upozorňujeme, že pronájem telefonního čísla vám bude účtován, i když použijete bezplatný tarif.

Product reviews

Reviews - Recenze Softwaru Call Centra - Bitrix24 4

Recenze softwaru call centra

Reviews - Recenze Softwaru Call Centra - Bitrix24 4

LiveAgent je všestranný software pro služby zákazníkům, který zlepšuje podporu pro firmy. Podívejte se na tuto recenzi, jak pro vás mohou být jeho funkce call centra přínosné.

Recenze call softwaru LiveAgent

LiveAgent nabízí v call centru tlačítka různých barev a formátů. Je také možné si vytvořit vlastní tlačítko a upravit nastavení doby oddechu. Výsledky testování ukázaly, že aplikace funguje bez problémů, ale hledal jsem nastavení vyzvánění.

Uvažujete o Dialfire pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Dialfire

Dialfire is a call center software with solid features and documentation. However, the user interface could be improved and there are some issues with call quality. The pricing plans range from pay as you go to enterprise, with varying levels of features and costs. There have been some reports of difficulties and problems with the software, such as call quality and the inability to display the correct phone numbers.

Zvažujete CloudTalk pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze call centra CloudTalk

LiveAgent je softwarové řešení pro správu zákaznického servisu, které nabízí integrované funkce pro telefonní systémy VoIP, e-maily a helpdesk. Obsahuje také samoobslužný software pro call centra, systém správy stížností a klientský portál. LiveAgent je vhodný pro startupy a nabízí také podporu, přenos dat a protokol změn. Společnost nabízí partnerský program a akademii pro své zákazníky.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo