Sprout Social recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Sprout Social recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích
Compare Sprout Social recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích with other in: How Sprout Social recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích is doing on review portals
4.4
Average rating based on data from trusted review portals
3427 reviews

Software pro správu sociálních sítí Sprout Social vám pomůže vybudovat úspěšnou online značku. S tímto řešením se můžete spojit se zákazníky a sledujícími na nejoblíbenějších platformách sociálních médií.

Pricing
Starting from:
$ 249   za měsíc
Equal to LiveAgent's Large plan Liveagent pricing
Free trial: Yes
Free version: No

Martina Durisinova

Editor's rating

Martina Durisinova
Overall rating
3.8
Uživatelská zkušenost
3.5
Ceník
3
Implementace
5

Key takeaways

Pros

  • Snadná integrace a používání
  • Ochotná zákaznická podpora
  • Podrobný reporting a analytika

Cons

  • Pro menší podniky může být nástroj drahý
  • Chybějící oznámení ve verzi pro prohlížeč
  • Občasné chyby

Začínáme s funkcemi sociálních sítí Sprout Social

Sprout Social pomáhá jednotlivcům i firmám spravovat jejich sociální média, udržovat krok se zákazníky a mít pod jednou střechou všechny aspekty komunikace na sociálních sítích. Je k dispozici jako prohlížeč nebo mobilní aplikace.

Registrace do 30denní bezplatné zkušební verze byla neuvěřitelně snadná. Jednoduše jsem vyplnil požadované údaje a přidal několik dalších detailů, abych získal přístup více na míru.

Sprout Social - úprava účtu

Poté jsem očekával, že se zobrazí ovládací panel nebo nějaká uvítací stránka. K mému překvapení Sprout Social nechodil kolem horké kaše a rovnou mi nabídl propojení mých účtů na sociálních sítích.

Sprout Social - propojení profilů

Upřímně řečeno, díky odstranění zátěže spojené s hledáním příslušných nastavení a procházením různých nabídek je používání mnohem rychlejší a příjemnější. Stačilo se jen přihlásit do svých účtů a bylo hotovo.

Sprout Social - připojení Facebookové stránky

Jednoduše jsem tedy vyplnil své přihlašovací údaje na Facebooku a Sprout Social prohlásil, že je připraven. Pokud máte s připojením stránek potíže, mají dokonce rychlé řešení problémů přímo na následující kartě, takže nemusíte procházet rozsáhlou znalostní databázi.

Sprout Social - připojení Instagramu

Přidání Instagramu a Twitteru bylo stejné, takže se jím nebudu podrobněji zabývat.

Jakmile jsem to udělal, Sprout Social mě přivítal vyleštěným panelem, který se velmi snadno ovládá. Protože jsem již dokončil úkol propojení svých účtů sociálních médií, mohl jsem se v něm volně porozhlédnout a prohlédnout si různé funkce, které nabízí.

Přístrojový panel Sprout Social

Funkce a vlastnosti sociálních sítí Sprout Social

Sprout Social je především platforma pro správu sociálních médií, nikoli pro zákaznickou podporu. Pokud bych tedy měl hodnotit pouze funkce zákaznického servisu, necítil bych se špatně, kdybych řekl, že nejsou nijak zvlášť rozsáhlé. První věc, které jsem si všiml, byla, že Sprout Social zřejmě nemá žádný typ ticketovacího systému. Větší důraz je kladen na funkce, jako je plánování příspěvků, studium konkurenčních analýz a zaměření na celkovou přítomnost na sociálních sítích a zdraví značky.

Vytváření příspěvků je obzvláště snadné díky modrému tlačítku Compose (Vytvořit) v pravém horním rohu. Po kliknutí na něj se otevře vyskakovací okno, které vám umožní snadno vytvářet a plánovat příspěvky na sociálních sítích.

Sprout Social - vytvoření nového příspěvku na Facebooku

Samozřejmě se vám zobrazí doručená pošta s příchozími zprávami, zmínkami, komentáři a podobně. Typy zpráv, které vám do Chytré schránky přijdou, si můžete nastavit a doladit.

Sprout Social - povolené typy zpráv

Funkce, která se mi líbila a která mi připomínala plnohodnotný helpdesk software, je možnost přidávat interní poznámky ke všem interakcím se zákazníky. To je užitečné zejména pro agenty a týmy, které mohou na problému spolupracovat.

Další funkcí, která může být užitečná pro týmy zaměřené na zákazníky, je funkce Recenze ve službě Sprout Social. Umožňuje propojit různé platformy pro recenze a spravovat veškerou zpětnou vazbu od zákazníků z jednoho místa, takže nemusíte kontrolovat každou z nich zvlášť.

Sprout Social - přehled všech recenzí

Uživatelská zkušenost pro funkci sociálních sítí Sprout Social

Od samého začátku jsem vše snadno nastavil. Nechal jsem zákazníka napsat komentář na mou firemní stránku na Facebooku a ten se okamžitě objevil v aplikaci Smart Inbox (Chytré schránky).

Sprout Social - přehled zpráv

Po kliknutí na Zobrazit vlákno jsem mohl odpovědět, lajkovat, přidat komentátora do svého VIP seznamu a vyplnit o něm další informace.

Trochu mě však zarazilo, že mi nepřišlo žádné oznámení o tom, kdy můj komentář dorazil. V levém bočním menu je sice sekce Oznámení, ale ta vždy tvrdila, že je prázdná, bez ohledu na to, jestli se ve schránce objevilo něco nového, nebo ne.

Notifikace Sprout Social

Nejdřív mě napadlo, že příchozí komentáře možná ve výchozím nastavení nevyvolávají oznámení. Mýlil jsem se. V nastavení bylo uvedeno, že všechny interakce by měly vyvolat oznámení. Všiml jsem si, že jsem dostával e-maily pokaždé, když se objevil nový komentář nebo jiná interakce se zákazníkem, ale oznámení zůstávala prázdná.

Dále jsem se pokusil odeslat zprávu své firmě a myslel jsem si, že není možné, aby se nezobrazila v oznámeních, ale mýlil jsem se. A tak jsem se vydal do dokumentace podpory a snažil se zjistit, proč mi oznámení nefungují.

Trochu se stydím přiznat, kolik hodin jsem strávil googlováním, čtením článků podpory a procházením často kladených otázek. Nakonec jsem podlehl a kontaktoval podporu.

Zkušenosti se zákaznickým servisem společnosti Sprout Social byly skvělé. Osoba, se kterou jsem mluvil, reagovala rychle a byla opravdu zdvořilá a ochotná. Můj problém se bohužel nepodařilo vyřešit. Jak se ukázalo, oznámení fungují pouze v mobilní aplikaci. A protože jsem Sprout Social používal v prohlížeči Chrome, nemohl jsem s tím nic dělat ani já, ani zástupce zákaznické podpory. Ujistili mě však, že mým jménem požádají o přidání této funkce, takže by se tento problém v budoucnu nemusel vyskytovat.

Ceník Sprout Social

Standard

Nejlevnější balíček Sprout Social stojí 249 dolarů měsíčně, každý další uživatel stojí 199 dolarů měsíčně. V této úrovni si můžete nastavit 5 profilů na sociálních sítích, nástroje pro zadávání úkolů a CRM, aplikace pro iOS a Android, placené nástroje pro propagaci příspěvků na Facebooku a další.

Professional

Další úroveň vás bude stát 399 dolarů měsíčně a přidání dalších uživatelů bude stát 299 dolarů měsíčně za každého z nich. S nejoblíbenějším plánem Sprout Social můžete využívat všechny funkce z předchozí úrovně a navíc neomezený počet profilů na sociálních sítích, konkurenční přehledy na Facebooku, Instagramu a Twitteru, integraci Social Commerce a mnoho dalších.

Advanced

Za měsíční poplatek 499 dolarů plus 349 dolarů za každého dalšího uživatele můžete využívat chatboty a automatizaci, upozornění na hroty zpráv, průzkumy na Twitteru a mnoho dalších pokročilých funkcí.

Enterprise

Pokud chcete diskutovat o této cenové úrovni, kontaktujte obchodní tým společnosti Sprout Social a vyžádejte si ukázku. Balíček Enterprise (Velké podniky) zahrnuje všechny pokročilé funkce z předchozí úrovně a navíc prioritní zákaznickou podporu 24/5, prvotřídní poradenství a různé prémiové doplňky.

Závěr

Sprout Social je skvělá služba správy sociálních médií, kterou mohou firmy i jednotlivci využívat k práci na své online prezentaci. Funkce, jako je plánování příspěvků, hlášení témat, vyhledávač obsahu a další, mohou být skvělým doplňkem vaší marketingové strategie sociálních médií. Nemyslím si však, že bych Sprout Social používal jako primární řešení servisního oddělení. Nechápejte mě špatně, mohlo by to fungovat, kdybyste se opravdu snažili. Můj názor je, že Sprout Social odvádí skvělou práci v tom, k čemu je určen, takže možná nutit váš tým a samotný software dělat něco, k čemu nebyl určen, není nejlepší přístup.

Celkově se Sprout Social ovládá neuvěřitelně snadno, takže ani začínající uživatelé by neměli mít problémy se s ním seznámit. Jejich pracovníci podpory, stejně jako dokumentace, jsou ochotní a znalí, takže i když narazíte na problémy, jejich vyřešení nebude trvat příliš dlouho. Sprout Social bohužel postrádá některé funkce oddělení nápovědy. Pokud je však vaším hlavním cílem efektivní správa účtů na sociálních sítích, může pro vás být skvělým řešením.

Časté problémy a potíže

Objevuje se chyba rozhraní Facebook API.

K této chybě dochází, když se Sprout pokusí odeslat zprávu na vaši stránku, ale Facebook ji jednoduše nemůže odeslat. Kvůli dočasným chybám Facebook někdy zprávy nebo aktualizace nedoručuje. V takovém případě je nejlepší zveřejnit obsah přímo na stránce Facebook.

Nemohu odesílat zprávy Twitteru kvůli neplatným nebo prošlým tokenům.

Tato chyba se objeví, když potřebujete znovu autorizovat účet Twitter ve Sproutu. Klikněte na  Problémy v Kartě s oznámeními. Znovu autorizujte svůj účet Twitter přihlášením se do systému a postupujte podle pokynů pro opětovnou autorizaci Twitteru.

Nechodí mi notifikace.

Ve verzi prohlížeče v současné době není možné nastavit oznámení. Můžete však použít aplikaci pro iOS nebo Android, kde oznámení fungují správně.

Product reviews

Přestože sociální sítě nejsou pro zákaznickou podporu preferována, jsou hojně využívána. Proč tomu tak je, se dozvíte v naší statistice.

Sociální média přehled

Sociální média nejsou pro většinu zákazníků preferovaným způsobem zákaznické podpory, ale podniky se snaží na nich být kvůli nárůstu a zvýšenému zájmu. Odezva na sociálních sítích je pomalá kvůli zastaralým nebo nepropojeným systémům a agenti často nejsou informováni o zprávách od zákazníků. Nejvíce tiketů na sociálních sítích přichází mezi 15 a 18 hodinou, což naznačuje, že jsou používány po pracovní době a po škole. Průměrná společnost obdrží denně přibližně 20 tiketů ze sociálních médií, ale asi 20 % z nich je ignorováno. Doba odezvy na sociálních sítích je 9 hodin.

Uvažujete o společnosti Tidio pro zákaznickou podporu na sociálních sítích? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedla během našeho obecného testu.

Tidio recenze softwaru pro služby zákazníkům na sociálních sítích

Tidio je softwarové řešení pro služby zákazníkům na sociálních sítích, které získává dobré recenze na ratingových portálech. Bohužel však chybí klíčová funkce. Cena začíná na $19 za měsíc a existuje jedna zkušební verze. Tidio nabízí mnoho funkcí pro sociální sítě, ale uživatelská zkušenost s nimi není ideální.

Lidé pravidelně používají sociální sítě. Podívejte se na naše statistiky a zjistěte, jak může vaše firma těžit z chování uživatelů.  

Uživatelé a návyky

Statistiky ukazují, že na sociálních sítích je více než 2,85 miliardy uživatelů Facebooku, 1 miliarda Instagramu a 330 milionů na Twitteru. Mileniálové a generace Z mají v průměru 8,8 účtů na sociálních sítích na osobu a průměrný uživatel sociálních médií stráví na sociálních sítích 145 minut denně. Zákazníci používají sociální média nejen ke komunikaci s přáteli, ale také k vyhledávání informací o firmách a nákupům.

Uvažujete o Dialfire pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si služba vedla během našeho obecného testu.

Recenze softwaru call centra Dialfire

Dialfire is a call center software with solid features and documentation. However, the user interface could be improved and there are some issues with call quality. The pricing plans range from pay as you go to enterprise, with varying levels of features and costs. There have been some reports of difficulties and problems with the software, such as call quality and the inability to display the correct phone numbers.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo