• Šablony
  • Šablony navazujících e-mailů zákaznického servisu

Šablony navazujících e-mailů zákaznického servisu

Zákaznický servis je důležitou součástí každého úspěšného podniku bez ohledu na odvětví, ve kterém působí. Vynikající zákaznický servis a podpora však nespočívají pouze v tom, že zákazníkům odpovíte na jejich dotazy nebo vyřešíte jejich problémy a jdete dál. Musíte zajistit, aby zákazník zůstal spokojený a byl spokojený s řešením, proto jsou klíčové důsledné následné kroky. Přesto pro mnoho společností zákaznický servis končí, jakmile je požadavek zákazníka vyřízen. Přestože je následné sledování poměrně jednoduchým úkolem, často se zanedbává. Podle nejnovější zprávy SuperOffice Customer Service Benchmark Report:

  • 62 % společností neodpovídá na e-maily zákaznického servisu.
  • 90 % společností nepotvrdí nebo neinformuje zákazníka o přijetí e-mailu.
  • 97 % společností neposílá zákazníkům navazující e-mail, aby zjistily, zda jsou s odpovědí spokojeni.
navazující e-mail zákaznického servisu Bria
Navazující e-mail zákaznického servisu od společnosti Bria

Síla šablon navazujících e-mailů zákaznického servisu

Navazující e-maily od zákazníků mohou mít zásadní vliv na zákaznickou zkušenost. To je něco, co malé podniky často chápou a využívají ve svůj prospěch, ale větší organizace na to zapomínají. Následné e-maily, které jsou odeslány ihned po interakci se zákazníkem, mohou:  

  • Potěšte zákazníky tím, že jim ukážete, že vám na nich záleží a že se snažíte zajistit jejich trvalou spokojenost.
  • Zlepšete celkové služby zákazníkům.
  • Znovu zapojte zákazníky a podpořte další komunikaci nabídkou proaktivní podpory.
  • Propagujte možnosti samoobsluhy a nasměrujte zákazníky na užitečné zdroje.
  • Prezentujte cenné poznatky zákazníků z jejich zpětné vazby.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your<br /> own customer email templates, thus<br /> helping you improve customer service.<br /> Curious about all the opportunities?

10 šablon návazných e-mailů pro zákaznický servis

Ať už se jedná o aktualizaci stavu požadavků zákazníků, žádost o zpětnou vazbu nebo proaktivní pomoc po vyřešení problému, tým zákaznického servisu by neměl podceňovat následné kroky. Zde je 10 šablon návazných e-mailů zákaznického servisu, které pokrývají různé části procesu návazné péče o zákazníky – použijte je jako vodítko při vytváření vlastních návazných zpráv pro zákazníky.

Aktuální informace o navazujícím e-mailu


Hi [Name],

I wanted to update you about the status of your issue before the weekend.

It is still in progress and is being worked on by our technical support team. We’re prioritizing your request, and I will make sure this issue is resolved over the weekend. You will get notified immediately once it’s done.

You can also track the status of your request any time by logging in to your [Brand] account and clicking on the Requests tab.

Thanks for your patience!

Have a great weekend,
[YOUR SIGNATURE]

Proaktivní následný e-mail


Hi [Name],

Hope you’re doing well. I just wanted to check in with you regarding the issue you had the other day with [details of the issue]. Was it resolved? Do you need any additional help? Please let me know – I’d be happy to assist you in any case.

Have a great day,
[YOUR SIGNATURE]

Následný e-mail po pozitivní zkušenosti se službou


Hi [Name],

You are most welcome. I’m glad that out of hundreds of customers we send emails to every day, someone appreciates the effort we put into trying to provide the highest quality of customer service.

Customers like you are the reason we strive to do the best at our jobs. Please feel free to reach out again if you have any questions, issues, or concerns – we are just an email away and will always be happy to assist you.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Následný e-mail po negativní zkušenosti se službou


Hi [Name],

I’m sorry again about the less than stellar experience you had the other day with our customer support team. I just wanted to reach out and let you know that we’ve decided to put our entire customer support team through additional training to ensure situations like that won’t happen again.

In the meantime, if you have any questions, concerns, or feedback, or if there’s anything else we can do to help, please don’t hesitate to let me know.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Podpora samoobslužných následných e-mailů


Name,

I’m glad we were able to resolve [issue]. By the way, you can read more about managing [your account/ payment options/ settings, etc.] in our Help Center. There’s one article that covers your issue in depth [insert link].

If you have any other questions, or if there’s anything we can do to make your experience with us more enjoyable, please let us know.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Následný e-mail po žádné odpovědi


Hi [Name],

I’m checking in about your case with us regarding [case topic] one last time. It’s been [number of days] days since we’ve heard from you, so I wanted to reach out and let you know we are going to close this ticket.

Please feel free to reopen this ticket or open a new one if you need any further assistance – we’ll be happy to help.

Thanks again for working with us!
[YOUR SIGNATURE]

Následný e-mail o uzavření tiketu podpory


Hi [Name],

Thank you for contacting us about [details of the issue]. Our records show that your issue has been resolved, so your ticket will be automatically closed in 3 days.

If you still need our help or have any more questions, just hit ‘reply’ and we’ll get back to you shortly.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Navazující e-mail s žádostí o zpětnou vazbu


Hi [Name],

We’re reaching out regarding your recent issue with [details of the issue] that was resolved on [date]. To help us serve you better, we’d love to hear about your experience with our support team.

On a scale of 1 to 5, how easy was it to get your issue resolved?

1 = Extremely difficult
2 = Very difficult
3 = Neither
4 = Very easy
5 = Extremely easy

We appreciate your feedback. And as always, if there’s anything else we can do for you in the future – please don’t hesitate to reach back out again.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

Navazující e-mail s pozvánkou k průzkumu


Hi [Name],

You recently reached out to us regarding [details of the issue] which was resolved on [date]. We would love to hear about your experience with our customer service.

Can you please take a moment to respond to this quick survey? It’ll take you less than 60 seconds to answer! Thank you so much, your feedback will help us assist you better in the future.

[Link to Survey]

Thanks again,
[YOUR SIGNATURE]

Navazující e-mail po celopodnikovém problému


[Name],

As you may already be aware, earlier this week some of our customers have encountered an issue with [product/service/ feature, etc.] Our engineering team was able to resolve it approximately 2 hours after the initial report. We’d like to apologize once again for any inconvenience this may have caused.

To ensure this doesn’t happen again we’re working on multiple improvements to our [product/ service/ feature/ operations, etc.]. In this blog post, we published a full explanation of what went wrong, what we did to recover, and what we’ll do to prevent this from happening in the future: link to a blog post.

Thank you for your patience and understanding. And as always, if you have any questions or come across any issues, please let us know, we’re here to help.

Sincerely,
[YOUR SIGNATURE]

Zákaznické navazující e-maily – Často kladené otázky

Proč je v zákaznickém servisu důležitý navazující e-mail?

Když odpovíte na dotaz zákazníka, měli byste následně zkontrolovat stav problému. Díky následné kontrole můžete zajistit, aby byl problém správně vyřešen.

Co mám napsat v navazujícím e-mailu?

Následný e-mail je e-mail zaslaný někomu, kdo vám položil otázku (nebo komu jste poskytli nějakou službu), s dotazem, zda pro něj můžete ještě něco udělat. Tento druh e-mailu často rozšiřuje rozsah prací, které vaše společnost nabízí, nebo zákazníkovi nabízí další produkty či služby. Následný e-mail by měl být zaslán zákazníkům, kteří provedli nákup nebo měli nějakou interakci s vaší společností.

Jak postupovat v případě stížnosti zákazníka?

V návaznosti na stížnost zákazníka můžete požádat o zpětnou vazbu ohledně toho, jak dobře byl problém vyřešen, a nabídnout mu, že se pokusíte problém vyřešit, pokud si to bude přát.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Proč je v zákaznickém servisu důležitý navazující e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Když odpovíte na dotaz zákazníka, měli byste následně zkontrolovat stav problému. Díky následné kontrole můžete zajistit, že problém bude správně vyřešen.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Co mám napsat v navazujícím e-mailu?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Následný e-mail je e-mail zaslaný někomu, kdo vám položil otázku (nebo komu jste poskytli nějakou službu), s dotazem, zda pro něj můžete ještě něco udělat. Tento druh e-mailu často rozšiřuje rozsah prací, které vaše společnost nabízí, nebo zákazníkovi nabízí další produkty či služby. Následný e-mail by měl být zaslán zákazníkům, kteří provedli nákup nebo měli nějakou interakci s vaší společností. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak postupujete v případě stížnosti zákazníka?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Můžete navázat na stížnost zákazníka tím, že ho požádáte o zpětnou vazbu ohledně toho, jak dobře byl problém vyřešen, a nabídnete mu, že se pokusíte problém vyřešit, pokud si to zákazník přeje.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.