Šablony helpdesku jsou důležitou funkcí pro efektivní komunikaci se zákazníky a zlepšení kvality zákaznické zkušenosti. LiveAgent nabízí více než 3000 recenzí, asistovanou migraci z helpdesk řešení a emailové šablony pro doporučení produktů a služeb novým zákazníkům.
Průzkum zjistil, že 69 % spotřebitelů hodnotí kvalitu zákaznické zkušenosti podle toho, zda obdrží “rychlé řešení” svých dotazů nebo žádostí o pomoc. Ruční vytváření stále stejných odpovědí při interakci se zákazníky však může být i pro ty nejzkušenější pracovníky zákaznické podpory extrémně neefektivní a časově náročné. Právě zde se velmi hodí tzv. canned messages. Konzervované odpovědi (makra), předdefinované odpovědi a připravené šablony jsou ve skutečnosti jednou z nejnutnějších funkcí helpdesku, které umožňují agentům podpory zvýšit jejich efektivitu a výkonnost, urychlit zákaznickou podporu a zvýšit spokojenost zákazníků.
Proč používat šablony odpovědí oddělení pomoci?
10 příkladů šablon odpovědí helpdesku
Níže uvádíme 10 příkladů odpovědí oddělení podpory na některé z nejčastějších problémů a dotazů podpory, které si vaši agenti mohou přizpůsobit, personalizovat a používat při každodenních interakcích s podporou.
Potvrzení přijetí žádosti o podporu
Odpověď na žádost o informace
Žádost o resetování hesla
Zákazník požaduje funkci, která je ve vašem plánu.
Zákazník požaduje funkci, kterou nehodláte vytvořit.
Zákazník požadující funkci, která byla odstraněna
Přijetí žádosti o vrácení peněz
Zamítnutí žádosti o vrácení peněz
Zásady ochrany osobních údajů
Zrušení žádosti o předplatné
Ready to use our help desk templates?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Šablona e-mailu je zpráva, kterou můžete opakovaně použít v e-mailové korespondenci se zákazníky. Šablony se často používají kvůli konzistenci a úspoře času.
Rozhodně. LiveAgent je helpdesk software, který umožňuje vytvářet šablony pro agenty i zákazníky a šetřit tak čas. Pokud se chcete dozvědět více, podívejte se na funkci E-mailové šablony.
Helpdesk je oddělení v organizaci, které poskytuje podporu zákazníkům a uživatelům.
Společnosti zanedbávají následné sledování a odpovědi na e-maily zákazníků, ale LiveAgent nabízí možnost vytvářet vlastní šablony pro následné e-maily zákaznického servisu. EON přechází na LiveAgent, aby řešila přehlcené příchozí e-maily, a funkce odeslání e-mailu stále slouží jako účinný kanál pro kontaktní služby. Mailové smyčky mohou být problémem, ale lze jim předejít přidáním příslušných značek nebo ručním zastavením.
Společnost nabízí software zákaznické podpory v oblasti telefonních systémů VoIP, samoobslužného software a helpdesk software pro startupy. Na webu jsou k dispozici blog, slovník, akademie, šablony, webináře, testy a kalkulačka nákladů. Kontakt na prodejce a možnost přihlásit se k odběru newsletteru jsou také k dispozici. Kromě toho Společnost vytváří nový účet LiveAgent po registraci a zákazník obdrží přihlašovací údaje e-mailem.
Článek poskytuje informace o zlepšení zákaznického servisu, a to pomocí software od LiveAgent. Důležité jsou dovednosti služeb zákazníkům a účinná komunikace. LiveAgent nabízí funkce pro zlepšení zákaznické podpory, včetně helpdesku a trial verze zdarma. Doporučují se e-maily a tlačítka volání na webových stránkách, která zvyšují spokojenost zákazníků.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.