Báze znalostí s šablonami žádostí o integraci poskytuje uživatelům řešení, jak nabídnout integrace se službami, které zákazníci používají. LiveAgent nabízí širokou škálu integrací, které umožňují zaměstnancům pracovat z jednoho místa a vytvářejí lepší zákaznickou zkušenost.
Rozsáhlá knihovna integrací je důležitou součástí každého softwaru a často ovlivňuje rozhodování uživatelů při nákupu. Nabídka integrací, které vaši zákazníci denně používají, tak může být vstupní branou k vyšším prodejům a loajálnějším klientům.
Softwarové integrace jsou cenné, protože digitální trh je přeplněn nástroji, které mají podobné funkce a nabízejí podobné služby zákazníkům. Žádoucí softwarové integrace tak mohou být jediným rozlišovacím prvkem pro získání a udržení zákazníků.
Vytvořením seznamu integrací umožníte svým zákazníkům propojit různé nástroje s vaším softwarem, aniž by museli zapojovat vývojáře nebo utrácet další příjmy. Integrace navíc mohou mít pro vaše zákazníky skutečný význam, protože mohou zvýšit produktivitu pracovních postupů a odstranit duplicitu úkolů (například zadávání stejných datových sad do dvou různých nástrojů).
S ohledem na to jsme vytvořili několik šablon, které mohou uživatelé báze znalostí použít k zadávání požadavků na integraci.
Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.
Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!
Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:
Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration
Tell us why this integration is important for you:
Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]
If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].
Click here to submit your request: [Button] Submit
Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]
If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:
How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]
[Button] Click here to submit the request
[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.
Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]
Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations
[Button] Click here to submit your request
[After the request is submitted]
Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]
Ready to put our integration request templates to use?
LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?
Learn how to politely refuse invitations and requests in various situations. Start by apologizing, and then be direct and honest. Don't beat around the bush with complicated responses. It's okay to say no, but offer an alternative or leave the door open for future opportunities. Empathy can go a long way in softening the blow of bad news. Check out our customer communication article for more tips on handling difficult situations.
Zlepšení zákaznické služby a angažovanost zaměstnanců jsou klíčové pro prodeje, důvěryhodnost a spokojenost zákazníků. LiveAgent nabízí software pro zákaznickou podporu a helpdesk pro startupy. Doporučení a loajalita zákazníků mohou přinést větší ziskovost podniků. Měření zákaznických služeb a školení agentů jsou důležité pro úspěch na trhu.
Co je to potvrzení objednávky? (Získejte dokonalou šablonu)
Text nabízí různé články ohledně e-mailového marketingu a záznamů dotazů zákazníků. Navrhuje použití CTA na konci potvrzovacího e-mailu a použití šablonových e-mailů pro úspěšnou e-mailovou marketingovou kampaň. Dále popisuje software pro řešení zákaznické podpory a nabízí nápady na tvorbu zákaznických politik. Průměrná míra otevření e-mailů je kolem 21 % ve všech odvětvích.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team