• Šablony
  • Báze znalostí: Šablony žádostí o integraci

Báze znalostí: Šablony žádostí o integraci

Rozsáhlá knihovna integrací je důležitou součástí každého softwaru a často ovlivňuje rozhodování uživatelů při nákupu. Nabídka integrací, které vaši zákazníci denně používají, tak může být vstupní branou k vyšším prodejům a loajálnějším klientům.

Několik integrací služby LiveAgent

Proč jsou integrace softwaru důležité?

Softwarové integrace jsou cenné, protože digitální trh je přeplněn nástroji, které mají podobné funkce a nabízejí podobné služby zákazníkům. Žádoucí softwarové integrace tak mohou být jediným rozlišovacím prvkem pro získání a udržení zákazníků.

Vytvořením seznamu integrací umožníte svým zákazníkům propojit různé nástroje s vaším softwarem, aniž by museli zapojovat vývojáře nebo utrácet další příjmy. Integrace navíc mohou mít pro vaše zákazníky skutečný význam, protože mohou zvýšit produktivitu pracovních postupů a odstranit duplicitu úkolů (například zadávání stejných datových sad do dvou různých nástrojů).

S ohledem na to jsme vytvořili několik šablon, které mohou uživatelé báze znalostí použít k zadávání požadavků na integraci.

Ocenění

Happy customers are the best customers

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

View more

Odznaky

Báze znalostí: šablony požadavků na integraci

Šablona žádosti o integraci č. 1

Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!

Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:

Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration

Tell us why this integration is important for you:

Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]

If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].

Click here to submit your request: [Button] Submit

Šablona žádosti o integraci č. 2


Hey there! Want us to work on a new integration? Please provide us with some important information by answering the questions below. It will make our work much easier, and we will be able to deliver the integration much faster.

Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]

If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:

How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]

[Button] Click here to submit the request

[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.

Šablona žádosti o integraci č. 3


We’re always more than happy to make our users’/customers’ lives easier. That’s why we encourage you to share your integration requests and help us improve [product/service].

Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]

Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations

[Button] Click here to submit your request

[After the request is submitted]

Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]

Často kladené otázky

Jaká je ideální délka šablony žádosti o integraci?

Šablona žádosti o integraci by měla být krátká, přesná a měla by obsahovat všechny důležité otázky, které vývojáři potřebují zodpovědět. Šablona žádosti o integraci by měla zákazníkům umožnit rozsáhlé vysvětlení jejich požadavků a v případě potřeby popsat technické aspekty integrace.

Nicméně mějte na paměti, že někteří zákazníci vám nemusí být schopni poskytnout všechny potřebné údaje nebo mohou uvést informace, které nejsou správné. Pokud se tak stane, měli byste kontaktovat žadatele, shromáždit zbývající informace a řídit jejich očekávání a vysvětlit jim, že integrace, které požadovali, nemusí být možné poskytnout.

Mám odpovídat na každou žádost o integraci?

Krátká odpověď zní ano. Měli byste odpovědět na každou žádost o integraci. I když víte, že se jí vaše společnost v nejbližší době nebude zabývat, nebo dokonce když určitou integraci není možné realizovat, měli byste na žádost odpovědět.

Nejlepším postupem by bylo poděkovat osobě, která žádost podala, a buď potvrdit, že vaše společnost začne pracovat na řešení, nebo vysvětlit, proč nelze integraci provést hned (nebo nebude provedena nikdy). Vysvětlete to jednoduchými a srozumitelnými slovy, snažte se vynechat technický žargon nebo jazyk specifický pro dané odvětví.

Jaký je nejlepší přístup k požadavkům na integraci od zákazníků?

Nabídka integrace mezi různými digitálními produkty nebo službami je běžná pro většinu společností působících na trhu informačních technologií. Bez ohledu na to, jaký produkt nebo službu nabízíte, ať už se jedná o jednoduchou aplikaci nebo složitý a robustní software, měli byste se snažit poskytnout uživatelům co nejvíce integrací.

Nabídka široké škály integrací nejenže dodá vašim zákazníkům pocit, že je o ně postaráno, ale také zatraktivní vaše digitální řešení pro nové potenciální zákazníky. Proto musíte své komunitě umožnit zadávat požadavky na integraci a udělat vše pro to, abyste splnili jejich očekávání.

Vyzkoušejte LiveAgent ještě dnes​

Nabízíme službu asistované migrace z většiny populárních helpdesk řešení.

Více než 3000 recenzí Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Jaká je ideální délka šablony požadavku na integraci?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Šablona žádosti o integraci by měla být krátká, přesná a měla by zahrnovat všechny důležité otázky, na které vývojáři potřebují odpověď. Šablona žádosti o integraci by měla umožnit zákazníkům rozsáhle vysvětlit jejich požadavky a v případě potřeby popsat technické aspekty integrace.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Měl bych odpovídat na každý požadavek na integraci?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Krátká odpověď je ano. Měli byste odpovědět na každý požadavek na integraci. I když víte, že se jí vaše společnost v nejbližší době nebude zabývat, nebo i když určitou integraci není možné realizovat, měli byste na žádost odpovědět.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaký je nejlepší přístup k integračním požadavkům zadaným zákazníky?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Nezáleží na tom, jaký produkt nebo službu nabízíte, ať už se jedná o jednoduchou aplikaci nebo složitý a robustní software, měli byste se snažit poskytnout uživatelům co nejvíce integrací. Proto musíte své komunitě umožnit zadávat požadavky na integraci a snažit se co nejlépe splnit jejich očekávání.” } }] }
Zpět na šablony Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.