E-mail stále zůstává jedním z hlavních kanálů zákaznického servisu pro velké množství spotřebitelů. Ne každý podnik však vynakládá velké úsilí na poskytování rychlých a profesionálních odpovědí – některé podniky dokonce neodpovídají vůbec. Průzkum společnosti SuperOffice zjistil, že 62 % společností neodpovídá na e-maily zákaznického servisu, 90 % neinformuje zákazníka o tom, že e-mail obdrželo, a 97 % nesleduje, zda jsou zákazníci s odpovědí spokojeni.
I když je téměř nemožné ručně vytvářet každý e-mail potenciálním nebo stávajícím zákazníkům, používání šablon pro zákaznický servis, které pokrývají různé scénáře, může být pro týmy zákaznického servisu velkou pomocí, zejména pro ty, které se musí vypořádat s velkým množstvím e-mailů. Se šablonami jako výchozím blokem mohou vaši agenti pomoci více zákazníkům za kratší dobu a v menším stresu a zajistit, že budou poskytovat konzistentní služby. Udržování plynulé komunikace se zákazníky je vždy příznivé, od zasílání děkovných e-mailů až po automatickou zprávu o nepřítomnosti.
Výhody používání šablon e-mailů zákaznického servisu
Ušetřete čas a zvyšte efektivitu agentů. Používání šablon zákaznických služeb při odpovídání zákazníkům ušetří vašemu týmu podpory vytváření individuálních odpovědí, optimalizuje jejich čas a zvyšuje efektivitu.
Snížení počtu lidských chyb. Díky připraveným, vyzkoušeným a otestovaným šablonám e-mailových odpovědí zákaznického servisu můžete eliminovat lidské chyby a odstranit riziko odeslání nesprávných zpráv, které by mohly zákazníky zklamat.
Udržujte konzistentní firemní sdělení. Šablony e-mailů zákaznického servisu zajistí, že všichni členové vašeho týmu podpory budou na stejné vlně, zatímco hlas vaší značky zůstane přítomný v každé interakci se zákazníkem.
Běžné e-mailové šablony pro zákaznický servis
Vytvoření vlastní knihovny vzorových e-mailových šablon pro zákaznický servis může být náročné a časově náročné. Existuje mnoho situací, na které musíte být připraveni. Od delších a složitějších zpráv, jako je omluvný e-mail a upomínka o prodloužení platnosti, až po krátké a výstižné e-maily, jako je obnovení hesla. Zde je několik osvědčených šablon e-mailů založených na 10 různých scénářích, které může váš tým podpory použít a přizpůsobit podle potřeby při komunikaci se zákazníky a potenciálními zákazníky.
Šablona e-mailu s automatickou odpovědí
Kontrola pomocí e-mailové šablony zákazníka
Šablona děkovného e-mailu
Šablona e-mailu s odpovědí pro naštvané zákazníky
Šablona e-mailové odpovědi pro spokojené zákazníky
Šablona e-mailové odpovědi na stížnost zákazníka
Šablona e-mailu s opožděnou odpovědí
Sorry we haven’t gotten back to you yet. We are currently experiencing a high volume of support requests and appreciate your patience as we work to provide the highest level of support to each customer. Rest assured, one of our agents will follow up with you as soon as possible.
Regards,
[YOUR SIGNATURE]
Šablona následného e-mailu
Šablona e-mailové upomínky pro obnovení
Šablona e-mailu o vrácení peněz
Ready to put your customer service templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer service software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
Odvětví služeb zákazníkům je jedním z nejrychleji rostoucích na světě. S pomocí softwaru pro zákaznický servis budete moci sledovat více než jednu konverzaci najednou a zvládnete toho za den více.
Když reagujete na stížnost zákazníka, nezapomeňte se věnovat danému problému a používat jeho jméno. Abyste reagovali správně, měli byste také používat profesionální tón a zároveň být přátelští a zdvořilí.
Dobrý zákaznický servis je důležitou součástí úspěšného podnikání. Může zlepšit pověst vaší společnosti a pomoci vám udržet si zákazníky.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team