Administrátor účtu

Kdo je administrátor účtu?

Administrátor účtu je osoba, která se stará o správu vašeho účtu LiveAgent. Je to klíčová osoba, která podporuje pracovní postupy týmu, proto je výběr správného admina/správce zásadní.

Zde je seznam pár dovedností, které by váš admin měl mít:

  • Cit pro detail
  • Znalost softwaru
  • Dovednosti v oblasti řízení projektů
  • Schopnost řešit problémy (analýza, výzkum, učinění rozhodnutí)
  • Strategické dovednosti
  • Schopnost organizace
  • Mezilidské dovednosti (zodpovědnost, flexibilita, spolehlivost)

Jak nastavit účet administrátora v LiveAgent?

  1. Přihlaste se do svého účtu LiveAgent.
  2. Přejděte do Konfigurací
  3. Klikněte na tlačítko Agenti
  4. Vytvořte roli admina pomocí oranžového tlačítka nebo
  5. Upravte roli existujícího agenta kliknutím na tužku na pravé straně.
  6. Přejděte na Role a vyberete roli admina
Příklad, jak správě nastavit roli administrátora účtu v LiveAgent.

Jak mohu odstranit účet administrátora z LiveAgent?

  1. Přihlaste se do svého účtu LiveAgent.
  2. Přejděte do Konfigurací
  3. Klikněte na tlačítko Agenti
  4. Jednoduše odstraňte admina pomocí kliknutí na ikonku koše

Jak změnit roli administrátora účtu v LiveAgent?

  1. Přihlaste se do svého účtu LiveAgent.
  2. Přejděte do Konfigurací
  3. Klikněte na tlačítko Agenti
  4. Upravte roli existujícího agenta kliknutím na tužku na pravé straně.
  5. Nakonec, změňte roli Agenta.

Co můžete dělat jako administrátor?

Admini mají více oprávnění, než-li agenti. Mohou konfigurovat systém, zobrazovat sestavy a spravovat ostatní uživatele. Zde jsou některé z funkcí, ke kterým mají přístup:

  • Přístup ke všem tiketům
  • Přidat či odebrat agenty podpory
  • Přístup ke změně aktuálních rolí agentů podpory
  • Přidělovat oddělení
  • Obnova hesel
  • Zobrazit podrobné reporty
  • Nastavit jazyk systému
  • Vytvoření filtrů a polí tiketu
  • Instalace pluginů
  • Nastavení ochrany prostřednictvím zakázaných IP adres a historie BANů
  • Vytvářet automatizace přes Tagy (Značky)
  • Vytvářet pravidla (SLAČasová pravidlaPravidla)
  • Vytvářet předdefinované zprávy a odpovědi pro jednotlivé oddělení

Jaký je rozdíl mezi administrátorem a agentem?

Rozdíl je v přístupu ke konfiguracím, sestavám a správě uživatelů. Administrátor účtu je ten, kdo nastavuje konfigurace na základě potřeb společnosti. Agent má přístup pouze k dotazům zákazníků z telefonních hovorů, chatů a dalších kanálů.

Dalším rozdílem je, že administrátor účtu má přístup k reportům jednotlivých agentů a může je kontrolovat. To mu umožňuje identifikovat oblasti, které je třeba zlešit, jak pro agenta, tak pro společnost.

Proč je nastavení konfigurací v LiveAgent důležité?

Nastavení systému zákaznického softwaru je klíčové. Z dlouhodobého hlediska zefektivní práci agentů, zajistí jejich včasnost a personalizaci. Výsledkem jsou lepší služby zákazníkům.

Navíc, přehledná hierarchie mezi agenty a administrátory dokáže zabránit nežádoucím změnám na ovládacím panelu. Správci účtů jsou obvykle zodpovědní za nastavení pracovních postupů služeb zákazníkům, pravidel, SLA a dalších důležitých nastavení. Administrátoři, řídí přímo zástupce zákazníků a sledují jejich výkon v rámci analytických panelů.

Pro celkovou spokojenost zákazníků bude přínosné mít k dispozici několik adminů účtů.

Výhody dobré zákaznické podpory:

  • snížení nákladů na služby a marketing
  • retence/loajalita zákazníků
  • více akvizic zákazníků
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [ { “@type”: “Question”, “name”: “Kdo je administrátor účtů helpdesku?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Administrátor účtů helpdesku je zodpovědný za provoz počítačových sítí. Instaluje a provozuje počítačové systémy organizace. Může se jednat o místní sítě (LAN), síťové segmenty, intranety, rozsáhlé sítě (WAN) a další systémy, které slouží k přenosu dat.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaké jsou povinnosti administrátora účtu LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Administrátor účtu LiveAgent může konfigurovat systém, spravovat ostatní uživatele a zobrazovat zprávy. Má také přístup ke všem funkcím dostupným v systému LiveAgent (konfigurovatelné zabezpečení, vytváření automatizace pomocí značek, nastavení filtrů nebo instalace pluginů).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaký je rozdíl mezi účtem administrátora a normálního uživatele?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “V LiveAgent mohou uživatelé hrát více různých rolí. Může to být například “uživatel” nebo “administrátor”. Tyto dvě role se liší především přístupem k jednotlivým prvkům účtu a také právy provádět na účtu různé akce. ‘Uživatel’ si může účet prohlížet, nemá žádná práva pro správu a přístup ke všem funkcím. ‘Administrátor’ má plná práva a přístup ke správě všech účtu, informací a uživatelů.” } } ] }

FAQ

Kdo je administrátor účtů helpdesku?

Administrátor účtů helpdesku je zodpovědný za provoz počítačových sítí. Instaluje a provozuje počítačové systémy organizace. Může se jednat o místní sítě (LAN), síťové segmenty, intranety, rozsáhlé sítě (WAN) a další systémy, které slouží k přenosu dat.

Jaké jsou povinnosti administrátora účtu LiveAgent?

LiveAgent account administrator can configure the system, manage other users, and view reports. It also has access to all functions available in LiveAgent (configurable security, creating automation using tags, setting filters, or installing plugins).

Jaký je rozdíl mezi účtem administrátora a normálního uživatele?

V LiveAgent mohou uživatelé hrát více různých rolí. Může to být například “uživatel” nebo “administrátor”. Tyto dvě role se liší především přístupem k jednotlivým prvkům účtu a také právy provádět na účtu různé akce. ‘Uživatel’ si může účet prohlížet, nemá žádná práva pro správu a přístup ke všem funkcím. ‘Administrátor’ má plná práva a přístup ke správě všech účtu, informací a uživatelů.

Zpět na Slovník Vytvořit bezplatný účet

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo