Co je to přepojení s účastí?
Je to běžně používaný telekomunikační termín. Popisuje typ telefonního přenosu, který přidrží volajícího, zatímco zástupce zákaznické podpory komunikuje s příjemcem přenosu – jiným agentem. Pokud cíl přenosu není k dispozici, je původní volající přesměrován na jiného příjemce přenosu, zatímco je stále na lince.
Cílem tohoto typu převodu je zabránit přesměrování původního volajícího k nedostupnému zástupci zákaznické podpory a zároveň omezit čekání na přepojení na minimum. Dokonce můžete druhému agentovi vyplnit jakékoli důležité informace o zákazníkovi, letence nebo zákaznickém dotazu.
V LiveAgentu možnost obsluhovaného převodu čeká, dokud nebude vyzvednuta, odmítnuta nebo jednoduše nezvednuta. V takovém případě je hovor předán jinému agentovi.
Výhody přepojení s účastí
- Nižší míra opuštění – Pokud zákazník nezastihne požadovaného zástupce nebo oddělení na první pokus nebo kontaktuje nedostupného zástupce, může odejít a už se nevrátí. Tato metoda přenosu vám umožňuje přeposlat je přímo osobě, se kterou potřebují mluvit.
- Vyšší úroveň zákaznické spokojenosti – Když klienti nemusejí trávit čas v čekání, jen aby dostali přesměrované výsledky ve formě frustrovaného volajícího. S metodou obsluhovaného transferu se zkracují čekací doby a šance na zastižení informovaného člověka, který mu může pomoci vyřešit jeho problémy, je mnohem vyšší.
- Zvýšená produktivita – Když agenti mohou získat cenné podrobnosti před zvednutím přesměrovaného hovoru, mohou zlepšit své míry rozlišení hovorů a>. Navíc udržení zákazníka na lince při komunikaci s ostatními agenty je efektivní způsob, jak zkrátit dobu nečinnosti agentů.
- Nižší průměrná doba zpracování – Přesměrování příchozích hovorů dostupným a dobře informovaným agentům může výrazně snížit průměrné zpracování čas ve vašem kontaktním centru.
Zákaznická podpora a zákaznický servis jsou klíčové pro udržení trvalých vztahů se zákazníky a zvýšení loajality. Péče o zákazníky by měla být prioritou číslo jedna a obě odvětví vyžadují investici. Kvalitní tým a poskytnutí správných nástrojů jsou nezbytné pro úspěšný zákaznický servis/podporu. Zákaznická zkušenost se skládá ze všech interakcí mezi podnikem a zákazníkem na celé zákaznické cestě. Je doporučeno vytvořit si osobnost zákaznického obhájce a využívat sociální sítě pro získávání zpětné vazby. Nástěnka pro zpětnou vazbu a návrhy je chytřejším způsobem získávání zpětné vazby od zákazníků.
Obchodní zástupce pro příchozí hovory
Zákaznický servis je důležitou strategií pro zlepšení prodejů, důvěryhodnosti a spokojenosti zákazníků. Klíčové charakteristiky pro zákaznickou podporu jsou vynikající komunikační a řešitelské schopnosti, znalost společnosti a produktů, trpělivost a empatický přístup. Call centrum zákaznických služeb je nejefektivnější způsob, jak zajistit spokojenost zákazníků. LiveAgent je jednou z alternativ. Poskytování individuálního řešení zákaznických problémů a vícekanálových služeb jsou základními povinnostmi call centra.
LiveAgent nabízí kompletní řešení pro call centra, včetně software kontaktního centra, samoobslužné možnosti pro zákazníky a sledování metrik. Moderní agenti call center musí být schopni efektivní práce s počítači a softwarem a mít stanovené postupy pro poskytování nejlepší zákaznické služby. LiveAgent má také partnerský program a nabízí akademii a šablony.