Vynikněte tím, že budete poskytovat rychlou, personalizovanou a kompetentní podporu, a to v každém kanálu.
Spokojení zákazníci jsou loajálnější, mají tendenci častěji nakupovat opakovaně, ochotněji doporučují vaši značku, jsou pro vaši firmu ziskovější a mají nižší náklady na udržení. Měření spokojenosti zákazníků se v dnešní době stalo pro většinu podniků povinné, protože vám poskytuje cenné informace o výkonnosti vašich služeb.
Když se možnosti reportování služby LiveAgent integrují s jedním z předních softwarových řešení pro měření spokojenosti zákazníků, můžete svou spokojenost se službami posunout na vyšší úroveň. Snadno získáte zpětnou vazbu od zákazníků na konverzace v aplikaci LiveAgent, budete moci sledovat kvalitu své zákaznické podpory a získáte hlubší porozumění svým zákazníkům, abyste mohli své služby neustále zlepšovat.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Spokojení zákazníci vytvářejí pozitivní povědomí zdarma! Po pozitivní zkušenosti s podnikem by 69 % zákazníků doporučilo firmu ostatním a 50 % by ji využívalo častěji (NewVoiceMedia).
Spokojenost zákazníků buduje důvěru ve vaši značku. Zvýšení hodnocení spokojenosti zákazníků o 10 % vede ke zvýšení důvěry zákazníků o 12 %. (Institute of Customer Service)
Získání zákazníka stojí více než jeho udržení. Získání nového zákazníka je 5x až 25x dražší než udržení stávajícího zákazníka. (Harvard Business Review)
Software pro měření spokojenosti zákazníků je nástroj, který podnikům umožňuje snadno shromažďovat, organizovat a spravovat zpětnou vazbu od zákazníků, měřit jejich spokojenost a identifikovat nespokojené zákazníky. Tyto aplikace mohou zahrnovat analytiku, správu průzkumů, sběr zpětné vazby, sledování stížností, možnosti hlášení hovorů a další funkce. Kromě toho, že vám software pro hodnocení spokojenosti zákazníků poskytne užitečné informace o tom, jak jsou vaši zákazníci spokojeni s vaší firmou nebo s poskytovanými službami, může vám také pomoci vyhodnotit zaměstnance podpory na základě obdržené zpětné vazby.
Vysoká spokojenost zákazníků vede k vyšším ziskům. Spokojení zákazníci, kteří mají pozitivní zkušenost s podnikem, utratí o 140 % více než ti, kteří měli špatnou zkušenost. (Harvard Business Review)
Spokojení zákazníci mají vyšší celoživotní hodnotu. Zákazník, který podporuje zákaznickou zkušenost, má pro firmu o 600 až 1400 % vyšší celoživotní hodnotu než zákazník, který zákaznickou zkušenost odmítá. (Bain & Company)
Na dnešním hyperkonkurenčním trhu není vytvoření skvělého produktu zárukou úspěchu, pokud jej nepodpoříte vynikajícími službami. Kvalita zákaznického servisu, který vaše firma poskytuje, přímo ovlivňuje celkovou spokojenost zákazníků s vaší značkou. Pokud nebudete měřit spokojenost se zákaznickými službami, nikdy nezjistíte, jak jsou vaši zákazníci spokojeni (nebo nespokojeni) s kvalitou služeb, které vaše organizace poskytuje.
Platforma zákaznického servisu společnosti LiveAgent je komplexní vícekanálové řešení. Funkce, které umožňují měřit spokojenost zákazníků, jsou jen malou částí toho, co tento software dokáže. Je vybaven více než 179 funkcemi, které vám pomohou zefektivnit komunikaci se zákazníky, zlepšit zákaznickou podporu a zlepšit hodnocení spokojenosti zákazníků.
Odpadá nutnost přepínat mezi různými nástroji. LiveAgent kombinuje:
Dnešní spotřebitelé mají tendenci využívat více komunikačních kanálů pro spojení se značkami a očekávají bezproblémovou zkušenost ve všech z nich. Se softwarem LiveAgent můžete snadno spravovat všechny interakce se zákazníky z jednoho místa a poskytovat konzistentní vícekanálové služby bez ohledu na to, jaké kanály zákazníci používají.
Široká škála funkcí (včetně automatického přesměrování tiketů, správy SLA, předdefinovaných odpovědí, možností týmové spolupráce a okamžitého přístupu ke komplexním informacím o zákaznících a předchozích interakcích) umožňuje vašemu týmu poskytovat rychlou, vysoce efektivní a personalizovanou podporu – to vše přispívá ke zvýšení hodnocení spokojenosti zákazníků.
Změřte celkový výkon zákaznických služeb a určete oblasti, které je třeba zlepšit. LiveAgent nabízí robustní analytické a reportovací funkce, které umožňují sledovat četné metriky služeb a klíčové ukazatele výkonnosti, generovat různé reporty, jako je využití kanálů, výkon a dostupnost agentů, dodržování SLA, reporty o sledování času a další.
Službě LiveAgent důvěřuje více než 21 000 firem po celém světě z různých odvětví.
Software je flexibilní, snadno škálovatelný a lze jej přizpůsobit vašim potřebám.
Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky. Jen 4 různé tarify s rozumnou cenou, ze kterých si můžete vybírat – včetně jednoho zdarma.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Software pro měření spokojenosti zákazníků je systém, který pomáhá vaší firmě vytvářet dlouhodobé vztahy se zákazníky. Díky tomu může vaše společnost dosáhnout vyšších příjmů, dobrého CX (zákaznické zkušenosti) a povědomí o značce.
Nejoptimálnějším způsobem měření nebo sledování spokojenosti zákazníků jsou průzkumy csat, zejména po interakci se zákazníky prostřednictvím e-mailu nebo chatu. Než vytvoříte průzkum csat, ujistěte se, že vaše otázky jsou zaměřeny na potřeby/cíle vašeho podnikání. Dejte zákazníkovi možnost vyjádřit svůj názor, ale nedávejte mu ho povinně. Pokud budete vyžadovat zodpovězení všech otázek před odesláním, získáte méně údajů, které vám pomohou se zlepšit. Vytvoření úspěšného průzkumu csat může být trochu časově náročné, ale je to nejlepší způsob, jak měřit spokojenost zákazníků.
No, podívejme se na příklad. Pokud jsou zákazníci spokojeni, často se vracejí nebo o sobě šíří dobré reference. V důsledku toho se mohou stát zastánci značky, čímž vytvářejí organické povědomí o značce, což vede k vyšším ziskům. Tento příklad ukazuje, jak velkým konkurenčním diferenciátorem je v dnešní době spokojenost zákazníků.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech