All-in-one customer
software spokojenosti

Vynikněte tím, že budete poskytovat rychlou, personalizovanou a kompetentní podporu, a to v každém kanálu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována       
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Jsou vaši zákazníci spokojení s vaši zákaznickou podporou?

Spokojení zákazníci jsou loajálnější, mají tendenci častěji nakupovat opakovaně, ochotněji doporučují vaši značku, jsou pro vaši firmu ziskovější a mají nižší náklady na udržení. Měření spokojenosti zákazníků se v dnešní době stalo pro většinu podniků povinné, protože vám poskytuje cenné informace o výkonnosti vašich služeb.

Když se možnosti reportování služby LiveAgent integrují s jedním z předních softwarových řešení pro měření spokojenosti zákazníků, můžete svou spokojenost se službami posunout na vyšší úroveň. Snadno získáte zpětnou vazbu od zákazníků na konverzace v aplikaci LiveAgent, budete moci sledovat kvalitu své zákaznické podpory a získáte hlubší porozumění svým zákazníkům, abyste mohli své služby neustále zlepšovat.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Proč na spokojenosti zákazníků zaleží

Pozitivní ústní doporučení

Spokojení zákazníci vytvářejí pozitivní povědomí zdarma! Po pozitivní zkušenosti s podnikem by 69 % zákazníků doporučilo firmu ostatním a 50 % by ji využívalo častěji (NewVoiceMedia).

 

Spokojenost zákazníků buduje loajalitu

Spokojenost zákazníků buduje důvěru ve vaši značku. Zvýšení hodnocení spokojenosti zákazníků o 10 % vede ke zvýšení důvěry zákazníků o 12 %. (Institute of Customer Service)

Akvizice stojí více než retence

Získání zákazníka stojí více než jeho udržení. Získání nového zákazníka je 5x až 25x dražší než udržení stávajícího zákazníka. (Harvard Business Review)

customer feedback - illustration

Co je to software pro měření spokojenosti zákazníků?

Software pro měření spokojenosti zákazníků je nástroj, který podnikům umožňuje snadno shromažďovat, organizovat a spravovat zpětnou vazbu od zákazníků, měřit jejich spokojenost a identifikovat nespokojené zákazníky. Tyto aplikace mohou zahrnovat analytiku, správu průzkumů, sběr zpětné vazby, sledování stížností, možnosti hlášení hovorů a další funkce. Kromě toho, že vám software pro hodnocení spokojenosti zákazníků poskytne užitečné informace o tom, jak jsou vaši zákazníci spokojeni s vaší firmou nebo s poskytovanými službami, může vám také pomoci vyhodnotit zaměstnance podpory na základě obdržené zpětné vazby.

Proč na spokojenosti zákazníků záleží

business and finance - icon

Spokojenost zákazníků vede k ziskům

Vysoká spokojenost zákazníků vede k vyšším ziskům. Spokojení zákazníci, kteří mají pozitivní zkušenost s podnikem, utratí o 140 % více než ti, kteří měli špatnou zkušenost. (Harvard Business Review)

live chat increases sales

Vyšší celoživotní hodnota spokojených zákazníků

Spokojení zákazníci mají vyšší celoživotní hodnotu. Zákazník, který podporuje zákaznickou zkušenost, má pro firmu o 600 až 1400 % vyšší celoživotní hodnotu než zákazník, který zákaznickou zkušenost odmítá. (Bain & Company)

Měření spokojenosti zákazníků se zákaznickou podporu je důležité

Na dnešním hyperkonkurenčním trhu není vytvoření skvělého produktu zárukou úspěchu, pokud jej nepodpoříte vynikajícími službami. Kvalita zákaznického servisu, který vaše firma poskytuje, přímo ovlivňuje celkovou spokojenost zákazníků s vaší značkou. Pokud nebudete měřit spokojenost se zákaznickými službami, nikdy nezjistíte, jak jsou vaši zákazníci spokojeni (nebo nespokojeni) s kvalitou služeb, které vaše organizace poskytuje.

report on tablet-illustration

Vytvoření lepšího zákaznického servisu s LiveAgent pro zvýšení spokojenosti zákazníků

Platforma zákaznického servisu společnosti LiveAgent je komplexní vícekanálové řešení. Funkce, které umožňují měřit spokojenost zákazníků, jsou jen malou částí toho, co tento software dokáže. Je vybaven více než 179 funkcemi, které vám pomohou zefektivnit komunikaci se zákazníky, zlepšit zákaznickou podporu a zlepšit hodnocení spokojenosti zákazníků.

Řešení all-in-one pro všechny vaše potřeby podpory

Odpadá nutnost přepínat mezi různými nástroji. LiveAgent kombinuje:

  • – Výkonné funkce tiketingu s inteligentní distribucí tiketů
  • – Integrované call centrum s podporou hlasových a video hovorů
  • – Live chat s proaktivními spouštěči a sledováním návštěvníků v reálném čase
  • – Samoobslužný portál s bází znalostí, často kladenými dotazy a fóry
  • – Integrace s hlavními sociálními sítěmi, jako je Facebook, Twitter a Instagram.
Work files - illuustration
Choose option - illustration

Poskytování vícekanálových služeb

Dnešní spotřebitelé mají tendenci využívat více komunikačních kanálů pro spojení se značkami a očekávají bezproblémovou zkušenost ve všech z nich. Se softwarem LiveAgent můžete snadno spravovat všechny interakce se zákazníky z jednoho místa a poskytovat konzistentní vícekanálové služby bez ohledu na to, jaké kanály zákazníci používají.

Zlepšete efektivitu svého týmu podpory

Široká škála funkcí (včetně automatického přesměrování tiketů, správy SLA, předdefinovaných odpovědí, možností týmové spolupráce a okamžitého přístupu ke komplexním informacím o zákaznících a předchozích interakcích) umožňuje vašemu týmu poskytovat rychlou, vysoce efektivní a personalizovanou podporu – to vše přispívá ke zvýšení hodnocení spokojenosti zákazníků.

feeling proud - illustration
woman mapping out process on three posters

Překročte rámec měření spokojenosti klientů

Změřte celkový výkon zákaznických služeb a určete oblasti, které je třeba zlepšit. LiveAgent nabízí robustní analytické a reportovací funkce, které umožňují sledovat četné metriky služeb a klíčové ukazatele výkonnosti, generovat různé reporty, jako je využití kanálů, výkon a dostupnost agentů, dodržování SLA, reporty o sledování času a další.

Proč je LiveAgent tou správnou platformou zákaznického servisu pro váš podnik

Vybralo si nás 21 tisíc firem

Službě LiveAgent důvěřuje více než 21 000 firem po celém světě z různých odvětví.

Flexibilní & přizpůsobitelný

Software je flexibilní, snadno škálovatelný a lze jej přizpůsobit vašim potřebám.

Transparentní & cenově dostupný

Žádné smlouvy, žádné skryté poplatky. Jen 4 různé tarify s rozumnou cenou, ze kterých si můžete vybírat – včetně jednoho zdarma.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta
G2 Crowd
Capterra
GetApp
.
Related Articles to Software pro měření spokojenosti zákazníků
Přejděte z osTicket na LiveAgent s podporou našeho týmu, a získejte přístup k multikanálovému řešení ticketingu.

Řekněte sbohem osTicketu

IVR a zpětné volání ve službě LiveAgent nabízejí samoobslužné možnosti a snižují dobu čekání při zákaznické podpoře. LiveAgent tak zefektivňuje zákaznickou podporu a integruje se s různými komunikačními kanály. CRM software PipeDrive pomáhá firmám efektivně spravovat prodejní operace a zákaznickou podporu díky integraci s LiveAgent. Integrovaný telefonní systém TeleCube zefektivňuje komunikaci se zákazníky a umožňuje personalizované zkušenosti. LiveAgent je také software pro správu požadavků na podporu pomocí ticketing systému s automatizací a přizpůsobitelným zobrazením tiketů. Nabízí pokročilé funkce, integrace s dalšími nástroji a zefektivňuje zákaznické dotazy.

Pomocí softwaru LiveAgent pro dokumentaci podpory můžete snadno vytvořit komplexní znalostní databázi s dokumentací podpory a umožnit tak samoobsluhu.

Snadné vytváření znalostní báze a podpůrné dokumentace

Ujistěte se, že dokumentace znalostní báze odpovídá stylu vaší značky a využijte širokou škálu nastavení a možností přizpůsobení. S LiveAgent můžete snadno spravovat veškerou komunikaci se zákazníky na jednom místě.

Vzdělávací a nevládní / neziskové organizace si obvykle potrpí na budování silných osobních vztahů, protože právě v této oblasti působí. Je však pro ně dobré pokrýt své osobní aktivity pomocí LiveAgent, aby ušetřily své provozní časové zdroje.

Helpdesk software pro vzdělávací a neziskové organizace

Vyšperkujte svou zákaznickou podporu s LiveAgentem. Výkonné řešení s mnoha funkcemi a integracemi pro komunikační kanály. Nabízí náhledový dialer a kliknutí na call.

Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu skrze tuto stránku. Pro úspěšné přihlášení nejprve vyplňte název společnosti a pokračujte zadáním uživatelského jména a hesla.

Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu

LiveAgent has helped FrëschKëscht improve its internal organizational structures and provide faster email responses, leading to increased sales. Users have reported improved customer satisfaction and sales thanks to fast and accurate support from agents, who can also chat with clients. LiveAgent also assists with ticket sorting and customer needs analysis. Many users recommend LiveAgent as a better alternative to other products on the market. Users have praised LiveAgent for its advanced automation, social media integration, live chat, ease of use, and well-integrated modules. It also offers email alias generation for easy connection. Users have highlighted its great value for money and 24/7 support team availability.

Chcete přenést svá data z Front do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a uvidíte výhody. Začněte svou bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přesun z Front?

LiveAgent je skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky. Výrazně zlepšuje zákaznickou péči a má pozitivní dopad na konverzní poměr a spokojenost zákazníků.

Chcete migrovat data ze služby Customerly do jiného řešení? Podívejte se na LiveAgent a zjistěte výhody. Spusťte si bezplatnou zkušební verzi ještě dnes.

Přecházíte z Customerly na LiveAgent?

Máme vše, co potřebujete - užitečné nástroje, 175 funkcí a 40 integrací. Získejte LiveAgent navždy zdarma nebo vyberte placený tarif. Můžete si také vybrat jazyk a využít možnost jazykového přizpůsobení.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo