Nestresující span class="highlight-gradient">software pro podporu na sociálních sítích

Pohodlně se usaďte a odpočívejte, LiveAgent převede všechna oznámení na tikety.

  • ✓ Žádné vstupní poplatky    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
  • ✓ Nevyžadujeme kreditní karty    
  • ✓ Možnost kdykoliv ukončit
Na LiveAgent spoléhají
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Social
Social media support software

Podpora na sociálních sítích součástí vašeho helpdesku

LiveAgent je vícekanálový software technické podpory, který shromažďuje všechny vaše interakce se zákazníky z vícera sociálních sítí a logicky je organizuje na jednom místě. Používání LiveAgenta pro zákaznický servis vám umožní soustředit se na nejdůležitější obchodní cíle a zároveň udržet vysokou spokojenost zákazníků. Podpora na sociálních sítích s LiveAgentem je rychlá, efektivní a za rozumnou cenu. Vyzkoušejte si to ještě dnes.
  • digital summer 2021 best customer success software
  • Leader in knowledge management software
  • Leader in issue tracking software badge
  • summer 2021 leader

Nechejte LiveAgent zpracovávat vaše zprávy ze sociálních sítí

Často vás rozptylují zprávy ze sociálních sítí od vašich potenciáních i stávajících zákazníků? S tím je konec. Propojte všechny své kanály sociálních sítí s LiveAgentem a těžte z pokročilé automatizace. Díky neomezené historii a sjednoceným zprávávm získáte úplný obrázek o každé osobě, se kterou jste kdy hovořili.

Co takový software obsahuje?

Facebook

Naše Facebook integrace eliminuje potřebu monitorovat velké množství zařízení, účtů na sociálních sítích a sdílení přihlašovacích údajů. Všichni agenti mohou odpovdat na tikety z jedné univerzální schránky, čímž se eliminuje také jejich závislost na správci Facebook stránky. Využití Facebook integrace je velice snadné. Jednoduše připojte svou Facebook business stránku (nebo stránky!) k řídicímu panelu LiveAgent a začněte. Veškeré komentáře k vašim příspěvkům nebo zmínky o vaší stránce budou automaticky převedeny na tikety, na které můžete odpovědět a poté archivovat. V důsledku toho vám může pomoci vybudovat loajální online komunitu posílením zapojení zákazníků.
Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

Integrace služby Facebook messenger se softwarem LiveAgent vám umožní chatovat se zákazníky v reálném čase. V případě, že vám zákazník přímo napíše zprávu na vaší Facebook stránce, okamžitě se tato zpráva zkonvertuje na tiket a vloží se na váš informační panel v softwaru LiveAgent. Tento proces vám umožní jenoduše odpovídat na zprávy ze sociálních sítí, odesílat přílohy nebo dokonce stisknout tlačítko “To se mi líbí”.

Twitter

Integrace softwaru LiveAgent s Twitterem vám umožní monitorovat všechny @zmínky o vaší stránce či libovolné #hashtagy podle vašeho výběru. Jednoduše propojte svůj učet na Twitteru se softwarem LiveAgent a vyberte si, o které hashtagy a zmínky budete mít zájem. Všechny sledované hashtagy a zmínky budou při jejich vzniku automaticky přetransformovány na tikety a budou automaticky přiřzené oddělení, které si vyberete. LiveAgent automaticky spravuje všechny Tweety obsahující vámi sledovaná klíčová slova, tedy můžete na ně jednoduše odpovídat z jednoho místa.

Instagram

Instagram integrace LiveAgent umožňuje zobrazit a odpovídat na příspěvky, ve kterých jste byli označni nebo zmíněni a také odpovídat na jakékoli komentáře k vašim příspěvkům na sociálních sítích. Navíc s univerzální schránkou LiveAgent máte všechny své tikety pod jednou střechou, takže nemusíte sledovat více zařízení nebo účtů. V důsledku toho LiveAgent šetří vašim agentům čas, zkracuje dobu jejich odezvy na dotazy a zároveň zvyšuje produktivitu agentů. Vyzkoušejte si jej ještě dnes a vytvořte silnou přítomnost na sociálních sítích.

Viber

Integrace Viberu se software LiveAgent vám umožní přijímat a odpovídat na Viber zpávy přímo z vaší univerzální schránky. Prohlédněte si naše ukázkové video a zjistěte, jak integrace funguje!

Užitečné funkce pro zrychlení zákaznické podpory na sociálních sítích

Nemusíte trávit hodiny nad sociálními sítěmi, abyste svým zákazníkům odpověděli včas.
Každá soukromá zpráva ze sociálních sítí se dostane do stejné schránky jako e-maily, chaty a hovory.
Vyberte si ze stovek pravidel a podmínek pro zautomatizování vašich pracovních procesů.
Požívejte značky a přiřazujte tickety konkrétním oddělením pro jednodušší správu zákaznické podpory na sociálních sítích.
Zvyšte vaši produktivitu prostřednictvím používání přednastavených zpráv, přiloh a poznámek.
Peter Komornik

LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Software za férové ceny

Zvolili jsme jiný přístup než ostatní softwary na trhu. Některé kanály nabízíme jako doplňky, které vám šetří peníze, zvláště pokud máte velký počet agentů. Plaťte pouze za to, co používáte díky našim transparentním cenám.
Add-on

Add-on

Plaťte za kanály sociálních sítí pouze tehdy, když je potřebujete.

$39/mo
Add-on

All-Inclusive

Every single LiveAgent feature including social media support.

$39/mo

Mějte konkurenční výhodu

Sjednocením vašeho zákaznického servisu na sociálních sítích do helpdesk softwaru získáte výhodu nad svými konkurenty. Zákazníci vás chtějí snadno kontaktovat, aniž by museli zjišťovat, který kanál sociálních médií je nejrychlejší a kde s největší pravděpodobností dostanou odpověď. Mějte na paměti, že staré dobré e-maily jsou postupně nahrazovány živým chatem v reálném čase, softwarem call centra a zprávami na sociálních sítích. S LiveAgentem můžete poskytovat okamžité odpovědi. Investice do softwaru zákaznického servisu vám pomůže poskytovat rychlou, pohodlnou a bezproblémovou zákaznickou podporu.
Have a competitive advantage
How to choose the right help desk software

Zvyšte udržení zákazníků

Společnosti mohou zlepšit udržení zákazníků pomocí různých marketingových strategií, včetně rozdávání dárků, průzkumů a slev. Nejčastěji zapomínanou strategií sociálních médií je však poskytování výjimečných zákaznických služeb. To není žádné tajemství. Spokojení zákazníci mají tendenci se vracet. Chcete-li dosáhnout skvělé zákaznické podpory, musíte svůj tým zákaznické podpory nejprve vybavit správným nástrojem pro správu sociálních sítí. LiveAgent shromažďuje všechny zmínky a zprávy do jediné platformy, která umožňuje vašim zástupcům zákaznického servisu být pohotoví a efektivnější. V důsledku toho zlepšíte zapojení zákazníků a následně i udržení zákazníků.

Více než 30 000 společností se nemůže mýlit

Prohlédněte si úspěšné příběhy společností využívajících LiveAgent a doporučení našich spokojených zákazníků. Zjistěte, jak může LiveAgent posunout vaši zákaznickou podporu na vyšší level a zvýšit spokojenost vašich obchodních partnerů.

Používejte náš software jakýmkoli způsobem

LiveAgent se přizpůsobí velikosti a odvětví vaší společnosti. Pomáháme organizacím všech typů a velikostí. Podívejte se na to, co řekli o našem softwaru naši zákazníci.
Business bag - icon

Řešení pro podniky

Startupy a korporace

Velké podniky

Vládní instituce

Vzdělávací a neziskové organizace

Industry Solutions - icon

Řešení pro různá odvětví

Elektronický obchod a služby

Cestování a ubytování

Marketing a telekomunikace

Zábava

Důvody, proč byste měli používat
software pro podporu zákazníků na sociálních sítích

Zajímalo vás někdy, proč jiné společnosti začli komunikovat se svými zákazníky prostřednictvím software zákaznické podpory na sociálních sitích místo přímé interakce na sociálních sítích? Je to proto, že je už unavovalo pořád sledovat různá zařízení, sdílet přihlašovací údaje a přepínat se mezi okny. I vy se s těmito nepříjemnostmi potýkáte?
Smiley face icon

Chybějící přehled

Ztrácíte přehled ve vaší komunikaci se zákazníky? Neustále se přepínáte mezi více účty? LiveAgent shromažďuje veškerou komunikaci na jednom místě.
Clock icon

Mrhání drahoceným časem

Přepínáte příliš často mezi různými typy softwaru? Umožněte LiveAgentu dělat tutp práci za vás.
Web icon

Těžko spravovatelné

Spravujete vícero profilů na různých sociálních sítích? S LiveAgentem je můžete spravovat z jednoho místa.

Co pro společnost znamená poskytovat zákaznickou podporu na sociálních sítích?

Zákaznický servis na sociálních sítích je relativně nová softwarová záležitost. Jeho hlavním cílem je shromáždit každou zprávu a zmínku o vaší značce na různých sociálních sítích do jednoho systému, ze kterého můžete komunikovat se svým publikem. Hlavní výhodou je, že je součástí omnichannel helpdesk systému a umožní vám vidět interakce se zákazníky z jiných kanálů zákaznické podpory na stejném místě. Kromě toho jsou všechny zprávy shromažďovány v univerzální schránce a poté transformovány na jednotné tikety s hybridním tokem tiketů.
What is social media customer service
How to choose social support system

Jak si vybrat ten správný?

Pokud jste se rozhodli začít nabízet podporu svému publiku na sociálních sítích mimo konkrétní sítě, možná budete chtít sepsat všechny požadavky na systém. V první řadě byste měli zkontrolovat, zda se chystáte přesunout svou e-mailovou komunikaci na stejné místo, kam budete dostávat zprávy ze sociálních sítí. Poté můžete zvážit nabídku podpory živého chatu, přidání příchozího call centra nebo poskytování samoobslužné podpory prostřednictvím znalostní báze. V neposlední řadě můžete chtít mít platformu, jako je zákaznický portál, kde mohou uživatelé najít všechny své požadavky, posílat dotazy do fóra, navrhovat vylepšení a poskytovat zpětnou vazbu.

Neváhejte a vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes

LiveAgent je nejvíce recenzovaný a nejlépe hodnocený helpdesk software pro malé a střední podniky v roce 2020. Má to svůj důvod. Poskytujeme prvotřídní helpdesk software, který vytváří bezproblémové prostředí pro váš tým zákaznického servisu i pro vaše zákazníky. Vyzkoušejte si LiveAgenta ještě dnes s naší bezplatnou 14 denní zkušební verzí, nebo vyzkoušejte náš bezplatnou vezi LiveAgenta. Rádi se o vás postaráme.
Don't hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Porovnejte softwary zákaznické podpory na sociálních sítích

Pokud hledáte ten nejlepší systém zákaznické podpory včetně možnosti poskytovat podporu na sociálních sítích, je nezbytné udělat si srovnání možných alternativ. Vícekanálová zákaznická podpora v sobě obsahuje mnohem více, než jen integrace se sociálními sítěmi. I když možná nepotřebujete všechny funkce, mít možnost přidávat určité kanály, zatímco vaše firma roste, je zásadní.

Co říkají statistiky o podpoře na sociálních sítích?

ticketing email ticketing - icon

Podpora na sociálních sítích

65% lidí ve věku 18-34 let věří, že sociální sítě jsou efektivním kanálem zákaznického servisu. Microsoft
Speed o meter - icon

Čas odezvy

48% spotřebitelů očekává odpovědi na své dotazy a stížnosti na sociálních sítích do 24 hodin. Statista  
Connect favourite VoIP provider and contacts icon

Bezproblémové zkušenosti

Více než 50% společností označilo za nejkritičtější problém se zákazníky právě „poskytovaní bezproblémového zážitku zákazníků na víceru kanálů současně.” Incite Group
call center cloud based call center software - icon

Digitální vs. hlasová

57% zákazníků by raději kontaktovalo společnosti prostřednictvím digitálních médií, jakými jsou e-maily či sociální sítě, než aby využili hlasovou zákaznickou podporu. Ameyo
Brand loyalty stems from good service

Věrnost značce pramení z dobrých služeb

Přátelští zaměstnanci společnosti či milí a vstřícní agenti zákaznické podpory dokážou poskytnout zákazníkům nezapomenutelné zážitky, které dokážou zvýšit jeich loajalitu vůči značce až v 73% případů. Poskytování takových zkušeností může být jednoduché, pokud víte, jak na to. Podle Shepa Hykena, odborníka na služby zákazníkům, by agenti zákaznické podpory měli odpovídat včas, personalizovaně a nikdy sa nezapomenout zeptat na další dotazy. Pokud vás například zákazník požádá o rychlé vyřešení jeho problému, zeptejte se ho, jak rychle, abyste splnili jeho očekávání. Pamatujte, že loajální zákazníci zvyšují vaše ROI, protože mají tendenci víc nakupovat.

Všechny kanály podpory pod jednou střechou

Software zákaznické podpory pro sociální média LiveAgent je integrován do více komunikačních kanálů a nabízí téměř 200 funkcí.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

FAQ

Jaká je to podpora na sociálních sítích?

SZákaznická podpora může být poskytována potenciálním nebo stávajícím zákazníkům také na sociálních sítích, jako například Facebooku, Instagramu nebo Twitteru. Taková zákaznická podpora zahrnuje odpovídání na přímé zprávy, komentáře nebo zmínky do 24 hodin.

Jakým způsobem je možné využívat sociální sítě k poskytování zákaznické podpory?

Nejlepším způsobem používání sociálních sítí k poskytování zákaznické podpory je brát tento komunikační kanál vážně a přijmout ho za svůj oficiální nástroj. Poskytujte rychlé, upřímné, příjemné a inteligentní odpovědi na jakékoli otázky, komentáře či zmínky.

Co je software pro poskytování zákaznické péče na sociálních sítích?

Software pro poskytování zákaznické péče na sociálních sítích je součástí helpdesk řešení. Umožňuje vašim obchodním zástupcům rychle odpovídat na dotazy zákazníků z jednoho prostředí. Výsledkem je, že se nemusí kvůli odpovědi přepínat mezi různými platformami. Tento software může pomoci zabránit frustraci a nespokojenosti zákazníkl, protože nikdy neztratíte přehled nad dotazy zákazníků. Být přítomný a rychle reagovat je velice důležité pro budování vztahl se zákazníky na sociálních sítích. S tímto řešením zákaznické péče na sociálních sítích můžete okamžitě a efektivně budovat loajalitu zákazníků.

Proč je LiveAgent ideálním řešením pro poskytování zákaznické péče na sociálních sítích?

LiveAgent lze propojit s vícero platformami sociálních sítí. Například kdykoli obdržíte komentář nebo zmínku o příspěvku z Instagramu, vytvoří se v LiveAgentu tiket. To stejné platí také pro Twitter. Kromě těchto dvou můžete připojit také Viber nebo Facebook.

Proč jsou sociální sítě tak důležité pro podporu zákazníků?

Sociální sítě jsou pro zákaznický servis nezbytné pro jejich nabízenou možnost společnostem kontaktovat své zákazníky. Společnostem dávají taktéž možnost jednoduše aktualizovat jejich stav či oznámit zákazníkům nové informace nebo změny. Stejným způsobem mohou zákazníci kontaktovat společnosti s dotazy, komentáři či problémy. Pokud však dotazy zákazníků zůstanou nezodpovězeny, existuje velká pravděpodobnost, že zákazníci přejdou ke konkurenční společnosti.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo