Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Často vás rozptylují zprávy ze sociálních sítí od vašich potenciáních i stávajících zákazníků? S tím je konec. Propojte všechny své kanály sociálních sítí s LiveAgentem a těžte z pokročilé automatizace. Díky neomezené historii a sjednoceným zprávávm získáte úplný obrázek o každé osobě, se kterou jste kdy hovořili.
LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Most Popular
Startupy a korporace
Velké podniky
Vládní instituce
Vzdělávací a neziskové organizace
Elektronický obchod a služby
Cestování a ubytování
Marketing a telekomunikace
Zábava
Software zákaznické podpory pro sociální média LiveAgent je integrován do více komunikačních kanálů a nabízí téměř 200 funkcí.
Zákaznický servis sociálních médií je poskytování zákaznických služeb zákazníkům nebo potenciálním zákazníkům prostřednictvím platforem sociálních médií, jako je Facebook, Instagram nebo Twitter. Zákaznický servis sociálních médií zahrnuje odpovědi na přímé zprávy, komentáře a zmínky do 24 hodin.
Nejlepší způsob, jak používat sociální média jako nástroj pro zákaznický servis, je zacházet se svými kanály sociálních médií jako s oficiální vstupenkou od zákazníka. Poskytujte rychlé, upřímné, sladké a informované odpovědi na jakékoli zprávy, komentáře nebo zmínky.
Software pro zákaznické služby sociálních médií je součástí řešení help desk. Umožňuje vašim zástupcům zákazníků rychle odpovídat na dotazy zákazníků z jednoho rozhraní. Výsledkem je, že k zodpovězení nemusí přepínat mezi platformami. Software může zabránit frustraci zákazníků a nespokojenost, protože nikdy neztratíte přehled o zákaznických dotazech. Být přítomen a rychle reagovat je důležité pro budování vztahů se zákazníky na platformách sociálních médií. S tímto řešením zákaznických služeb sociálních médií můžete efektivně a efektivně budovat loajalitu zákazníků ihned.
LiveAgent se propojuje s více platformami sociálních médií. Kdykoli například získáte komentář nebo zmínku u příspěvku z Instagramu, obdržíte tiket uvnitř LiveAgent. Totéž platí pro Twitter. Navíc můžete propojit Viber a Facebook.
Sociální média jsou pro zákaznický servis důležitá, protože umožňují firmám komunikovat se svým publikem. Firmy mohou snadno informovat své zákazníky o nadcházejících událostech, výprodejích nebo změnách. Stejným způsobem mohou zákazníci kontaktovat podniky s dotazy, připomínkami nebo obavami. Pokud otázky zákazníků zůstanou nezodpovězené, zákazníci nebudou váhat přejít svou firmu jinam.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech