Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Často vás rozptylují zprávy ze sociálních sítí od vašich potenciáních i stávajících zákazníků? S tím je konec. Propojte všechny své kanály sociálních sítí s LiveAgentem a těžte z pokročilé automatizace. Díky neomezené historii a sjednoceným zprávávm získáte úplný obrázek o každé osobě, se kterou jste kdy hovořili.
LiveAgent kombinuje excelentní live chat, tiketování a automatizaci, což nám umožňuje poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům .
Peter Komornik, CEO
Most Popular
Startupy a korporace
Velké podniky
Vládní instituce
Vzdělávací a neziskové organizace
Elektronický obchod a služby
Cestování a ubytování
Marketing a telekomunikace
Zábava
Software zákaznické podpory pro sociální média LiveAgent je integrován do více komunikačních kanálů a nabízí téměř 200 funkcí.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Jak poskytovat skvělé služby zákazníkům: Metoda L.A.S.T.
Kvalitní služby zákazníkům jsou rozhodující pro úspěch firmy. Naslouchejte, omluvte se, řešte problémy a poděkujte zákazníkům za jejich obchod.
Náhledový dialer v call centrech dává agentům kontrolu nad procesem vytáčení, zlepšuje výkon a poskytuje lepší přípravu na interakce s zákazníky. Může být obzvláště užitečný pro centra odchozích kontaktů a prodejní kampaně. Výsledkem je menší počet přerušených hovorů a silnější vztahy se zákazníky. LiveAgent nabízí kliknutí na call, nikoliv však náhledový dialer.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech