Naučte se všechno o
LiveAgent s webináři

Objevte, jak využít každou z funkcí pro vaše výhody.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení
  • ✓ Zákaznický servis 24/7
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Naučte se s LiveAgent webináři

Vítejte na webináři o zákaznických službách LiveAgent! Naši specialisté vás provedou naším vícekanálovým řešením helpdesku, které zahrnuje software pro zadávání tiketů, živý chat, integrované call centrum a mnoho dalšího. Pomůžeme vám správně nastavit & konfiguraci vašeho účtu a také zodpovíme vaše nejčastější dotazy. Seznamte se s námi se službou LiveAgent a zlepšete své služby zákazníkům jako mnoho firem po celém světě.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
LiveAgent webinars

V tomto webináři si projdeme základy ovládacího panelu LiveAgent, nejdůležitější funkce a nastavení, na které byste se měli zaměřit jako první.

Klíčovou funkcí LiveAgentu je zjednodušená komunikace převedená na tikety. Zvyšte produktivitu přechodem na LiveAgent.

Použití softwaru pro živý chat nebo proaktivní pozvánky na chat je skvělý způsob, jak přímo kontaktovat zákazníky, potenciální zákazníky nebo širokou veřejnost, aby se na vašich webových stránkách neztratili.

Multi KB je nejnovějším přírůstkem do ekosystému zákaznického portálu. Pomocí více znalostních databází můžete oddělit znalosti podle jazyka, produktu nebo značky.

Related Articles to Webináře
Nástroje zákaznické služby mohou být skvělým způsobem, jak posílit postavení zákazníků. Firmy se spoléhají hned na několik nástrojů najednou, zjistěte proč.

Nástroje zákaznické služby

The importance of providing suitable communication options to customers for high-quality customer care is highlighted. Popular tools for customer service include online communities, forums, live chat, and social media. LiveAgent offers a comprehensive package of tools for customer service, including live chat, video chat, phone calls, emails, and forum creation. Its tools can be integrated with social media for marketing and sales campaigns. Intuitive mobile applications also play a crucial role in facilitating customer care and improving their experience.

Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu skrze tuto stránku. Pro úspěšné přihlášení nejprve vyplňte název společnosti a pokračujte zadáním uživatelského jména a hesla.

Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu

LiveAgent je software pro zákaznickou podporu s funkcemi jako samoobslužný software, příchozí call centra a správa stížností. Nabízí podporu v migraci dat, dostupnost systému a protokol změn. Má ocenění a certifikáty, a lze ho integrovat s partnerským programem. Nabízí také demo verze a sociální sítě.

Přetahujte soubory, např. obrázky, hudbu, video nebo dokumenty, do svých tiketů pomocí funkce LiveAgent - Přílohy. Je to tak snadné. Přečtěte si o ní více.

Přílohy

Potřeba kvalifikovaného týmu zákaznické podpory pro úspěšné podnikání. Zrušení e-mailových šablon a opětovné zapojení zákazníků prostřednictvím e-mailových šablon. Omezení typů souborů pro kontaktní formuláře a chaty. Velikost příloh tiketu a chatu je omezena na 128 MB.

Dílčí zpracovatel je zpracovatel údajů, kterého společnost LiveAgent najala jako třetí stranu a který má nebo může mít přístup k údajům služby nebo je zpracovává.

Dílčí zpracovatel LiveAgent

LiveAgent nabízí širokou škálu funkcí a integrací, včetně zákaznické podpory, telefonních systémů, VoIP a řešení pro správu e-mailů. Společnost spolupracuje s dílčími zpracovateli, kteří pomáhají při poskytování služby LiveAgent a dodržují bezpečnostní a ochranné pokyny.

Připojte soubory k článkům báze znalostí. Vyzkoušejte funkci LiveAgent - Přílohy v článcích. Přečtěte si více v článku hned teď.

Přílohy v článcích

LiveAgent nabízí možnosti vytvoření znalostní báze a podpůrné dokumentace, včetně online samoslužné knihovny. Software pro oddělení služeb pomáhá s řešením incidentů a zlepšením zkušeností zákazníků. Znalostní báze je důležitou součástí zákaznického servisu. LiveAgent umožňuje různé typy zákaznického kontaktu a samoobslužnou podporu.

Vědět, jak změřit a nastavit objem hovoru v hovorovém centru je důležitou částí strategie zákaznického servisu.

Co je objem hovorů?

Objem hovorů je klíčovou metrikou pro call centra, která měří počet příchozích hovorů v daném období. Vyšší objem hovorů může mít pozitivní dopad na výkon a spokojenost zákazníků, ale také může ohrozit úroveň kvality služeb. Správné měření a analýza objemu hovorů mohou pomoci zlepšit efektivitu call centra. Kromě toho, vytváření více podporových kanálů, rozvoj zdrojů samostatného řešení a využívání dostupných dat call centra jsou další strategie, které by měly být implementovány pro úspěšné fungování call centra.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

Start Free Trial x