Objevte vše, co potřebujete vědět o zákaznickém servisu na LiveAgent Akademii. Zdroj bezplatných školení a teoretických poznatků, který zlepší vaše dovednosti v oblasti komunikace, zpětné vazby a zákaznické zkušenosti. Navštivte nás a naučte se, jak poskytovat kvalitní zákaznický servis a získat spokojené zákazníky.
Úvod do akademie služeb zákazníkům
Zdokonalte zákaznický servis díky bezplatné akademii LiveAgent! Naučte se moderní dovednosti a zlepšete zkušenosti vašich zákazníků.
Přehledy o zákaznickém servisu
Objevte důležitost a výhody reportů o zákaznickém servisu. Naučte se, jak využít data ke sledování trendů, zlepšení služeb a efektivnímu plánování s LiveAgent. Posuňte svůj zákaznický servis na vyšší úroveň s klíčovými statistikami a metrikami, které pomáhají splnit očekávání zákazníků a zefektivnit servisní oddělení. Vyzkoušejte zdarma!
Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu
Přihlašte se ke svému LiveAgent účtu skrze tuto stránku. Pro úspěšné přihlášení nejprve vyplňte název společnosti a pokračujte zadáním uživatelského jména a hesla.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.