LiveAgent nabízí software pro zákaznický servis, jako je nahrávání hovorů a báze znalostí. Tento software poskytuje úložiště pro lepší samoobsluhu zákazníků a dokumentaci nápovědy. Dále nabízí šablony pro zásady zákaznického servisu. Dalšími softwary pro zákaznický servis jsou MailChimp, Slack, PipeDrive a ClickUp. Tyto služby centralizují zprávy a zlepšují komunikaci se zákazníky. LiveAgent také nabízí bezplatnou zkušební verzi.
LiveAgent je softwarové řešení pro správu zákaznického servisu, které nabízí integrované funkce pro telefonní systémy VoIP, e-maily a helpdesk. Obsahuje také samoobslužný software pro call centra, systém správy stížností a klientský portál. LiveAgent je vhodný pro startupy a nabízí také podporu, přenos dat a protokol změn. Společnost nabízí partnerský program a akademii pro své zákazníky.
Nejdůležitější kontrolní seznam call center
Nejdůležitější kontrolní seznam pro call centrum obsahuje body jako:Určení si cílů, výběr typu kontaktního centra, rozpočet, testování nástrojů, integrace softwaru, implementační plán, správné přijímání agentů, trénink agentů, vytvoření pozitivního prostředí, vytvoření kontrolního seznamu požadavků, sledování výkonu agentů, dbejte na příslušenství a výběr manažera call centra, audit výkonnosti a využití technologií.
Kontrolní seznam pro zákaznický servis školení agentů
Kontrolní seznam pro zákaznický servis školení agentů, který popisuje řadu kroků, které je třeba podniknout, aby se nový agent připravil na práci ve firemním prostředí. Tyto kroky zahrnují přípravu firemního notebooku nebo počítače, poskytnutí firemní e-mailové adresy, vytvoření potřebných účtů, přimění agentů, aby si přečetli a pochopili zásady vykazování práce, a další kroky. Je také uvedeno, že je třeba mít týdenní kontroly během zkušební doby a společná setkání s kolegy.
Bezproblémovýhelpdesk software
Integrace se sociálními sítěmi je oblíbeným kanálem zákaznické podpory. Vysoká spokojenost zákazníků může vést k návratnosti. LiveAgent nabízí podporu na Facebooku, Twitteru a Instagramu a brzy přibude podpora pro WhatsApp. Také je důležité mít znalostní databázi, z které si zákazníci mohou sami vyřešit své dotazy. LiveAgent umožňuje vytvoření článků přímo z ovládacího panelu.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech