Máte problémy s poskytováním dobrých služeb během COVID?

Nastavte si software pro vzdálenou práci a ihned začněte vidět výsledky.

  • ✓ Žádný poplatek za zřízení    
  • ✓ Zákaznický servis 24/7    
  • ✓ Není vyžadovaná kreditní karta    
  • ✓ Možnost kdykoli zrušit
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Play Wow button
Tour

Poskytování vynikajících služeb zákazníkům a zároveň zajištění bezpečnosti zaměstnanců během pandemie koronaviru může být náročné. Nejdůležitější je zachovat klid, zorganizovat se a přemýšlet mimo hranice možností. Pokud potřebujete několik tipů, jak v tomto náročném období zachovat provoz firmy, čtěte dále.

Pokud potřebujete tipy, jak zachovat provoz firmy v tomto náročném období, čtěte dále.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Zákaznický servis během korona viru

man swiping on tablet standing

Co je korona virus?

COVID-19 je nový koronavirus, který se objevil v prosinci 2019 v Číně. COVID-19 se šíří z člověka na člověka vzduchem. Mezi příznaky patří kašel, horečka a dušnost. V některých případech se ukázalo, že virus je smrtelný, nicméně nejvíce ohroženými osobami jsou senioři nebo lidé s již existujícími kardiovaskulárními a respiračními problémy.

Nejlepším způsobem, jak se vyhnout nákaze virem, je vyhýbat se kontaktu s ostatními, často si mýt ruce, zakrývat si kašel a kýchání kapesníkem a nedotýkat se očí, nosu a úst.

Jak to ovlivňuje podnikání?

Koronavirus již ovlivnil světovou ekonomiku. Akciový trh se propadl, byly vyhlášeny zákazy cestování a karantény a v některých oblastech jsou kvůli panice zcela vyprodány obchody s potravinami.

Vlády mnoha evropských zemí v zájmu prevence nařídily dočasně uzavřít všechny podniky a organizace, které nejsou důležité (kromě lékáren, obchodů s potravinami, pošt a lékařských ordinací).

affect on business

Jak připravit váš business na korona virus

Chápeme, že ne všechny zakázky lze provádět na dálku. Pokud však podnikáte v oblasti e-commerce nebo SaaS, můžeme předpokládat, že spoustu práce lze vykonávat z domova. Vaši pracovníci zákaznického servisu, vývojáři, obchodníci a marketéři si mohou vzít své počítače domů a pokračovat v práci na dálku. V podstatě se nemusí nic měnit – pokud mají vaši zaměstnanci dobrou pracovní morálku a zůstanou motivovaní.

offer compensations

Nabízejte kompenzace & kompromisy

Pokud nemůžete odesílat produkty nebo poskytovat služby (například pokud jste letecká společnost, která je postižena zákazem cestování), nabídněte svým zákazníkům kompromisní náhradu. Pokud například nemůžete vydat peníze zpět, nabídněte svým zákazníkům kredity. Kredity by měly mít hodnotu odpovídající původní ceně nákupu a měly by být k dispozici pro uplatnění v budoucnu.

Pokud budete postupovat tímto způsobem, vaši zákazníci budou jistě chápavější, méně frustrovaní a v budoucnu u vás opět nakoupí.

mitigate losses

Zmírněte ztráty

V takových dobách je důležité zmírnit ztráty. Přesuňte svou pozornost na to, co právě teď funguje. Nabídněte pracovní volno, nechte lidi vymýšlet nové ziskové projekty, snižte zisky společnosti, aby se vaši zaměstnanci cítili finančně stabilní a v bezpečí, nebo nabídněte balíčky a předplatné, které dlouhodobě přinášejí menší příjmy, ale dnes zabraňují problémům s cash flow. Je čas myslet chytře a zachovat si chladnou hlavu.

man with beard holding pencil

Udělejte práci, na kterou jste nikdy před tím neměli čas

Soustřeďte se na věci, na které jste nikdy neměli čas. Možná je čas na kompletní redesign webu, který jste odkládali. Nebo je možná čas znovu nastartovat svůj blog. Buďte kreativní, vždy je co zlepšovat.

Dopad na oblast zákaznického servisu

Všude reklamace

Při řešení storen a vrácení peněz je důležité brát ohled na lidský aspekt podnikání a zachovat flexibilitu a pochopení pro své zákazníky.

Přetížené telefony/chaty

Prohlédněte si dlouhé fronty hovorů a chatu pomocí inteligentního směrování hovorů, IVR nebo formulářů před chatem. Dopřejte svým agentům čas a prostor pro organizaci a efektivní zodpovězení všech dotazů zákazníků.

Smiley face icon

Snížená zákaznická spokojenost

Zůstaňte motivovaní a uvědomte si, že současné poklesy spokojenosti zákazníků jsou pouze dočasné. Snažte se vymyslet nové způsoby, jak se zákazníky komunikovat, které mohou negativní zkušenost změnit v pozitivní.

get inspired

Inspirujte se

Inspirujte se slovenským knihkupectvím Martinus, které pokračuje v poskytování služeb zákazníkům online. Pracovníci zákaznického servisu jsou připraveni poradit nakupujícím s výběrem knih v rámci videochatu. Je to roztomilé, účinné a zapamatovatelné.

Upravte zdroje

Vzhledem k tomu, že počet tiketů je vysoký a jen se zvyšuje, je důležité podle potřeby přerozdělovat zaměstnance do týmů zákaznické podpory. I když přeřazení zaměstnanci nemají dostatečné znalosti týkající se vašeho produktu a technických tiketů s ním spojených, můžete jim přidělit “začátečnické” tikety, které se zabývají jednoduchými otázkami, jako například “Jak obnovím heslo?” nebo “Jak mohu upgradovat své předplatné?”

Takto se mohou vaši znalí zaměstnanci podpory soustředit na tikety vyšší složitosti a důležitosti. To je výhodné pro všechny strany, protože nenecháte zákazníky čekat a můžete využít dostupné pracovní síly, aniž byste museli propouštět nebo přijímat nové zaměstnance.

adjust resources
adjust shifts

Upravte směny agentů

Při extrémně vysokém počtu tiketů je důležité upravit směny agentů tak, aby byla zákaznická podpora dostupná 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pokud nemůžete upravit směny agentů, přemýšlejte o způsobech, jak poskytnout zákazníkům podporu i v době, kdy nejste k dispozici. Přemýšlejte o znalostních databázích, fórech, článcích s návody, offline chatech, obsahu YouTube – v podstatě o čemkoli, co mohou vaši zákazníci využít v rámci samoobsluhy.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje vynikající live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu našim zákazníkům.

black Slido logo

Zvyšte počet dostupných agentů

Pokud máte možnost najmout si dočasné agenty vzdálené zákaznické podpory, určitě to udělejte. Vzhledem k tomu, že se poměrně dost lidí může ocitnout ve výpovědi a v tíživé finanční situaci, může to být pro mnohé lukrativní pozice.

increase availability
canned messages

Nachystejte si konzervované zprávy

Příprava konzervovaných zpráv a automatizace některých e-mailových odpovědí je skvělý způsob, jak rychle vyřešit tikety. Například lze automaticky odesílat konzervované zprávy všem, kteří žádají o vrácení peněz. Zpráva by měla obsahovat předem připravený text, který zákazníka provede celým procesem a odpoví na případné nejčastější dotazy týkající se vrácení peněz.

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Profitujte z funkce zobrazení psaní v reálném čase

Všechno, co vám může ušetřit čas v období velkého náporu tiketů, je výhodou. Využívejte pokročilé nástroje helpdesku, jako je zobrazení psaní v reálném čase, které vám umožní vidět, co vaši zákazníci píší na chatu v reálném čase ještě předtím, než stisknou tlačítko odeslat. Získáte tak další čas na vyhledání jejich předchozích objednávek, tiketů a všech dalších důležitých informací, které byste mohli při poskytování pomoci potřebovat.

Real-time typing feature in Customer service software - LiveAgent
liveagent tools

Zůstaňte klidní

Klíčovým poznatkem z toho všeho je zůstat pozitivní a motivovaný. Přemýšlejte o netradičních řešeních, která mohou pomoci jak vašim zákazníkům, tak vašim agentům. Nezapomeňte, že je to vše jen dočasné a že se vše brzy vrátí do normálu.

Pokud potřebujete řešení helpdesku, které splní všechny vaše požadavky na vzdálenou práci, vyzkoušejte službu LiveAgent. Nabízíme vestavěné call centrum, systém tiketů a nativní live chat.

Důvody, proč společnosti přecházejí na LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

Nejčastější dotazy

Jak můžete poskytovat vynikající služby zákazníkům během koronaviru?

Chcete-li poskytovat vynikající služby zákazníkům během koronaviru, můžete použít nástroj pro zákaznickou podporu, jako je LiveAgent. LiveAgent je software pro help desk, který spojuje všechny platformy do jedné. Můžete tak rychle poskytovat odpovědi z jednoho rozhraní bez nutnosti přepínání mezi rozhraními. Doba první odpovědi vysoce ovlivňuje spokojenost zákazníků. Proto je nezbytné mít nástroj/software pro služby zákazníkům, který vám umožní být co nejefektivnější a nejproduktivnější.

Jaké funkce aplikace LiveAgent vám mohou pomoci poskytovat hvězdnou pomoc zákazníkům během epidemie koronaviru?

Chcete-li poskytovat hvězdnou pomoc zákazníkům během řešení epidemie koronaviru, můžete použít widget chatu aplikace LiveAgent na cestách, který poskytuje pohodlné rozhraní pro chatování se zákazníky. Funkce, jako jsou konzervované zprávy, e-mailové šablony nebo předdefinované odpovědi, navíc umožňují vašim agentům profesionálně reagovat na opakující se úkoly ihned.

Related Articles to Zákaznický servis během korona viru
Vyžadujete jasné odpovědi na konkrétní otázky o našem softwaru? Kontaktujte nás a my se s vámi spojíme s odpověďmi.

Žádáte o radu?

LiveAgent nabízí software pro zákaznický servis, jako je nahrávání hovorů a báze znalostí. Tento software poskytuje úložiště pro lepší samoobsluhu zákazníků a dokumentaci nápovědy. Dále nabízí šablony pro zásady zákaznického servisu. Dalšími softwary pro zákaznický servis jsou MailChimp, Slack, PipeDrive a ClickUp. Tyto služby centralizují zprávy a zlepšují komunikaci se zákazníky. LiveAgent také nabízí bezplatnou zkušební verzi.

Zvažujete CloudTalk pro zákaznickou podporu vašeho call centra? Podívejte se na naši recenzi a zjistěte, jak si vedl během našeho obecného testu.

Recenze call centra CloudTalk

LiveAgent je softwarové řešení pro správu zákaznického servisu, které nabízí integrované funkce pro telefonní systémy VoIP, e-maily a helpdesk. Obsahuje také samoobslužný software pro call centra, systém správy stížností a klientský portál. LiveAgent je vhodný pro startupy a nabízí také podporu, přenos dat a protokol změn. Společnost nabízí partnerský program a akademii pro své zákazníky.

Máte zájem o založení call centra, ale nevíte, kde začít? Sestavili jsme pro vás kontrolní seznam call centra, který vás provede jednotlivými kroky.

Nejdůležitější kontrolní seznam call center

Nejdůležitější kontrolní seznam pro call centrum obsahuje body jako:Určení si cílů, výběr typu kontaktního centra, rozpočet, testování nástrojů, integrace softwaru, implementační plán, správné přijímání agentů, trénink agentů, vytvoření pozitivního prostředí, vytvoření kontrolního seznamu požadavků, sledování výkonu agentů, dbejte na příslušenství a výběr manažera call centra, audit výkonnosti a využití technologií.

Jaký je celkový výkon vašeho týmu? Podívejte se na standardní měřítka a zjistěte, jak můžete zlepšit služby zákazníkům.

Zákaznický servis měřítka

Text obsahuje statistiky týkající se zákaznického servisu měřítek, včetně průměrné doby potřebné k dosažení živého agenta, průměrného objemu tiketů, průměrné doby držení napříč kanály a průměrné míry obsazenosti.

Nejlepší zákaznický servis je ten, který nevynechá ani minutu. Ujistěte se, že jsou vaši zaměstnanci připraveni na všechno, pomocí našeho kontrolního seznamu školení pracovníků zákaznických služeb.

Kontrolní seznam pro zákaznický servis školení agentů

Kontrolní seznam pro zákaznický servis školení agentů, který popisuje řadu kroků, které je třeba podniknout, aby se nový agent připravil na práci ve firemním prostředí. Tyto kroky zahrnují přípravu firemního notebooku nebo počítače, poskytnutí firemní e-mailové adresy, vytvoření potřebných účtů, přimění agentů, aby si přečetli a pochopili zásady vykazování práce, a další kroky. Je také uvedeno, že je třeba mít týdenní kontroly během zkušební doby a společná setkání s kolegy.

Skvělé služby zákazníkům začínají lepším helpdesk softwarem. Seznamte se s výhodami LiveAgent a začněte s ním pracovat během 5 minut.

Bezproblémovýhelpdesk software

Integrace se sociálními sítěmi je oblíbeným kanálem zákaznické podpory. Vysoká spokojenost zákazníků může vést k návratnosti. LiveAgent nabízí podporu na Facebooku, Twitteru a Instagramu a brzy přibude podpora pro WhatsApp. Také je důležité mít znalostní databázi, z které si zákazníci mohou sami vyřešit své dotazy. LiveAgent umožňuje vytvoření článků přímo z ovládacího panelu.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo