Nespočet způsobů, jak se zlepšit s
jediným nástrojem

Zlepšete služby zákazníkům pomocí služby LiveAgent.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek    
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7    
Používáno
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
helpdesk software animation
Use case scenarios

Potřebujete zlepšit služby zákazníkům?

Koncept zákaznického servisu se v posledním desetiletí rozšířil. Dříve byl zákaznický servis zaměřen především na interakci s lidmi. S rozvojem e-commerce však podniky musely upravit své strategie zákaznického servisu. S tunami příchozích tiketů ze sociálních médií a live chatu se do práce zapojila automatizace a chatboti.

I když jsou automatizace a chatboti velmi úsporní a ušetří vám spoustu času při odpovídání na dotazy zákazníků, je důležité zachovat lidský kontakt, po kterém zákazníci touží, ale chatboti ho nemohou poskytnout. Jak? Podívejte se na naše tipy, které jsou odolné proti selhání a které zlepší váš zákaznický servis.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Definition of good customer service

Co je to zákaznický servis?

Zákaznický servis je podpora a služby, které poskytujete svým zákazníkům před nákupem, během něj i po něm. Jako pracovník zákaznické podpory je nesmírně důležité mít znalosti, ochotu a pochopení v průběhu celého procesu podpory. Vaši zákazníci musí mít pocit, že si jich vážíte na každém kroku.

Víte, jak se vaši zákazníci cítí?

Pokud jde o zlepšování služeb zákazníkům, je důležité si sednout a položit si těžké otázky. Jsou vaši zákazníci spokojeni s vaším produktem a úrovní poskytovaných služeb? Často se stává, že si společnosti myslí, že poskytují skvělé služby, ale jejich zákazníci s tím nesouhlasí. Jak tedy můžete zjistit, zda jsou vaši zákazníci s vaší firmou spokojeni? Měřením metrik, na kterých záleží nejvíce: CSAT, NPS, CES a FRT.

Feelings of customers
Good customer satisfaction score

Co je dobré skóre spokojenosti zákazníků?

Měli byste se snažit dosáhnout skóre CSAT 80 % nebo vyššího, nicméně skóre spokojenosti se může v jednotlivých odvětvích lišit. I když je CSAT dobrým ukazatelem toho, jak dobře si vaše firma vede, měli byste měřit také NPS, CES a FRT, abyste získali kompletní přehled o svých službách. Sledováním těchto ukazatelů budete moci identifikovat oblasti, které je třeba zlepšit, a zvýšit spokojenost svých zákazníků.

Zlepšení zákaznické podpory sběrem zpětné vazby prostřednictvím průzkumů

CSAT

Hodnocení spokojenosti zákazníků vás informuje o tom, jak jsou zákazníci spokojeni s vašimi produkty a službami.

NPS

Skóre čistých propagátorů ukazuje, jak pravděpodobné je, že zákazníci doporučí vaši firmu ostatním.

CES

Skóre úsilí zákazníka vypočítává, jak snadná nebo obtížná je interakce s vaší společností.

Poskytujte personalizované služby

71 % spotřebitelů uvádí, že se cítí frustrovaní, když je nakupování neosobní.

Lightning fast responses
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nabídněte vícekanálovou podporu

90 % zákazníků očekává konzistentní interakci napříč všemi komunikačními kanály.

Poskytujte bleskurychlé reakce

64 % zákazníků očekává pomoc v reálném čase bez ohledu na kanál zákaznického servisu, který používají.

Lightning fast responses

Šťastný zákazník je ten nejlepší zákazník​

Nabízíme služby concierge (asistované) migrace z většiny populárních řešení helpdesku.

Jak může software zlepšit vaše služby zákazníkům?

Systém helpdesku umožňuje ukládat a zpřístupňovat důležité informace o zákaznících, pomocí kterých můžete vytvářet personalizované odpovědi na jejich dotazy.

Nabídněte zákaznickou podporu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu prostřednictvím samoobslužných bází znalostí. Naplňte je články s návody a nejčastějšími dotazy nebo vytvořte komunitní fórum, kde si mohou zákazníci navzájem pomáhat.

Skvělou metodou pro neustálé zlepšování služeb zákazníkům je shromažďování zpětné vazby od zákazníků a analýza výkonnosti vašich agentů.

Helpdesk software vám pomůže poskytovat rychlou a pohodlnou podporu prostřednictvím funkcí chatu, call centra a báze znalostí, jakož i integrací se sociálními médii a funkcemi automatizace.

Streamline communication into single dashboard

Sjednocení všech dotazů na jedno místo

Propojte všechny své komunikační kanály (telefon, e-mail, sociální média, live chat, zákaznický portál) pomocí služby LiveAgent. Kdykoli obdržíte nový dotaz, bude automaticky odeslán do našeho systému a uložen jako tiket.

Odtud můžete všechny tikety spravovat, sledovat a reagovat na ně. Univerzální schránka je plná spousty funkcí, které usnadňují správu tiketů, jako jsou automatizační funkce, značky, oddělení a další.

Vytvářejte svobodně pomocí našeho WYSIWYG editoru

Vytvářejte úžasné znalostní báze pomocí našeho editoru “What You See Is What You Get”, v překladu ”To, co vidíš, to dostaneš”. Náš software umožňuje vytvářet více bází znalostí, a to jak interních, tak externích. Naplňte je články s návody, videi, políčky pro zpětnou vazbu a návrhy, fóry nebo často kladenými dotazy.

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor
Smart analytics and reports

Uchovávejte data svých zákazníků

Díky našemu integrovanému CRM máte data o zákaznících k dispozici na dosah ruky. Pokaždé, když odpovíte na tiket, máte k dispozici údaje o předchozích interakcích, nákupech a datech vašich zákazníků. Informace můžete snadno upravovat, zatímco chatujete nebo voláte svým zákazníkům prostřednictvím našeho nativního live chatu a integrovaného call centra.

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.

black Slido logo

Nabízí podporu v reálném čase

Rychlost je důležitým ukazatelem, pokud jde o přeměnu návštěvníků webových stránek na zákazníky a udržení spokojenosti stávajících zákazníků. Náš live chat je v současné době nejúspornější a nejrychlejší na trhu. Využijte jej k aktivnímu oslovení zákazníků během prohlížení vašich stránek.

Real-time customer support
Performance analyze

Analyzujte svůj výkon

Využívejte naše robustní funkce pro analýzu dat a reportování. Prohlédněte si statistiky používání, vyhodnoťte přehledy výkonnosti a získejte informace o hodnocení spokojenosti zákazníků. Zjistěte, kdo s vaší společností komunikuje, a sledujte služby, které dostává.

Důvody, proč jiné společnosti přešly ke službě LiveAgent

  • „Je to tak bohaté na funkce a překonalo to mé pětileté předplatné zendesk. Tak jsem přešel. Pro mě, jako majitele malé firmy, je to velmi dobrá hodnota.“ Albert

  • Nejprve jsem vyzkoušel Zendesk, ale po hodinách konfigurace a pochopení cenového modelu jsem si uvědomil, že to není pro mě. Místo toho jsem začal používat LiveAgent a musím říct, že jsem zatím velmi spokojený. Systém získal přesně takové množství konfigurace, jaké chci, a zatím jsem nenašel něco, co nelze provést. Samotná podpora je skvělá a obvykle odpovídá na vaše otázky během několika minut. “Erik

  • „Ze ZenDesku jsme se přemístili na LiveAgent … a nevrátili bychom se … Jsou to úžasně dostupné ceny a vždy nápomocný tým podpory, který je nám k dispozici 24×7. Za druhé, pokročilá úroveň automatizace, která doslova nahradila naši potřebu Zapier, protože existuje velké množství integrací. Navíc také dávají tolik aliasů e -mailů, aby se připojily příliš snadno. “ Aaron

  • „My a naši klienti jsme měli neustále problémy se ZenDeskem, ale po prozkoumání různých možností jsme vybrali LiveAgent na základě recenzí uživatelů a jeho ceny.“ Adam

  • „ZenDesk jsem používal roky a tyto e-maily v “tiketovém stylu “mě unavily a taká to že se ke svým e-mailům nemohu připojovat soubory, pouze posílat odkazy. Co se mi na LiveAgentu líbí: odesílá e-maily (nikoli tikety), mohu připojujte soubory, organizujte tok e-mailů snadněji než v ZenDesku, můžete chatovat a spravovat e-maily ze stejného okna. LiveAgent také podporuje tabulky ve svých e-mailech a má skvělý tým podpory. “ Vlad

  • „Na tento systém jsme přešli po mnoha letech používání ZenDesk. Funkce je úžasná: kontaktní formuláře, živý chat, databáze, integrace se sociálními sítěmi – vše v jedné službě a všechny tyto moduly jsou promyšlené a vzájemně kompetentní. Líbilo se mi, že služba funguje stabilně i na mobilních platformách (po ZenDesku je to pro nás obrovské plus). “ Olga

  • „Vyzkoušel jsem různá řešení, včetně Zendesku, Freshdesku a dalších. Pak jsem našel LiveAgent. Skvělý nástroj, dobrá hodnota za peníze, snadné použití, skvělá podpora a pomoc při implementaci. A nyní, po několika letech používání, je stále nejlepší volbou, pro nástroj podpory, kterou jsme mohli udělat. “ Michal

  • „Dříve jsem používal mnoho dalších systémů helpdesku, jako jsou LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com atd. LiveAgent je díky svým cenám, funkcím, zákaznické podpoře a mobilním funkcím ve všech směrech porazil.“ Harrison

Proč je LiveAgent tím správným nástrojem pro zlepšení služeb zákazníkům?

LiveAgent je nejlépe a nejvíce hodnoceným softwarem helpdesku pro malé podniky v letech 2019-2020.

Společnost LiveAgent si pro své potřeby zákaznické podpory zvolilo více než 21 000 firem z různých odvětví.

Díky více než 180 funkcím, více než 40 integracím a nekonečným možnostem konfigurace se nástroj snadno přizpůsobí vašim obchodním požadavkům.

Plně cloudový, bezpečný, snadno nastavitelný a použitelný. Začněte používat LiveAgent během několika minut.

Poměr ceny a hodnoty? Bezkonkurenční

LiveAgent je pokročilý systém helpdesku, který vám pomůže zlepšit služby zákazníkům a zároveň zvýšit konverzní poměr. Náš software je za konkurenceschopnou cenu a vzhledem k rozsáhlému množství funkcí, které nabízí, je cenově výhodný. Vyzkoušejte si LiveAgent ještě dnes, kreditní karta není vyžadována.

$9 měsíc

Small business

  • Neomezená historie tiketů
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 měsíc

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 měsíc

Bezplatný

  • 7 denní historie tiketů
  • 1 emailová adresa
  • 1 tlačítko chatu
  • 1 contact form

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Jak můžete zlepšit služby zákazníkům?

LiveAgent je výkonný software helpdesku, který vám pomůže efektivně a účinně vyřizovat požadavky zákazníků z různých kanálů prostřednictvím jednoho rozhraní. Navíc se integruje s vašimi webovými stránkami a sociálními sítěmi. Můžete tak přilákat nové zákazníky, zvýšit míru konverze a zlepšit celkový zákaznický servis.

Jaké obchodní výhody nabízí LiveAgent kromě zlepšení služeb zákazníkům?

Mezi obchodní přínosy aplikace LiveAgent patří kromě zlepšení služeb zákazníkům také zvýšení spokojenosti zákazníků, udržení zákazníků, loajalita zákazníků a snížení míry odchodu zákazníků.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo