Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou samoobslužné podpory na trhu.
Zvyšte spokojenost vašich zákazníků a prodeje tím, že začněte poskytovat bezproblémové služby samoobslužné podpory. Pokročilé alternativy samoobslužné podpory nabízejí integrované báze znalostí, zákaznické portály a možnost spolupráce za zlomek ceny.
Podívejte se na naše podrobné srovnání nejlepších možností samoobslužné podpory, a to na základě hodnocení uživatelů, funkcí a ceníku.
Přenáším data...
Registrací přijímám Obchodní podmínky a Bezpečnostní zásady.
Funkce | Liveagent
Vyzkoušejte tu nejlepší alternativu samoobslužné podpory zdarma! Kreditní karta není vyžadována.
|
Zendesk
Porovnejte Zendesk s LiveAgent.
|
HelpJuice | Zoho Desk
Porovnejte Zoho Desk s LiveAgent.
|
Document 360 |
---|---|---|---|---|---|
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na webu Capterra.
|
4.7
LiveAgent obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5.
|
4.3
Zendesk obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,3 z 5.
|
4.7
HelpJuice obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5.
|
4.5
Zoho Desk obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,5 z 5.
|
4.7
Document 360 obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5.
|
Jednoduchost použití
Hodnocení snadnosti použití od ověřených uživatelů na webu Capterra.
|
4.6
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití služby LiveAgent známkou 4,6 z 5.
|
4.3
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace ZenDesk známkou 4,3 z 5.
|
4.6
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace HelpJuice známkou 4,6 z 5.
|
4.4
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace Zoho Desk známkou 4,4 z 5.
|
4.7
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace Document 360 známkou 4,7 z 5..
|
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na Capterra.
|
4.7
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu LiveAgent známkou 4,7 z 5 za zákaznickou podporu.
|
4.2
Zendesk je ověřenými uživateli na Capterra hodnocen jako 4,2 z 5 v oblasti zákaznické podpory.
|
4.8
HelpJuice získal od ověřených uživatelů na Capterra hodnocení 4,8 z 5 za zákaznickou podporu .
|
4.3
Zoho Desk získal od ověřených uživatelů na webu Capterra hodnocení 4,3 z 5 v oblasti zákaznické podpory.
|
4.9
Document 360 získal od ověřených uživatelů na webu Capterra hodnocení 4,9 z 5 v oblasti zákaznické podpory.
|
Hodnota za peníze
Hodnocení poměru ceny a hodnoty od ověřených uživatelů na Capterra.
|
4.7
LiveAgent získal od ověřených uživatelů na webu Capterra hodnocení 4,7 z 5 v porovnání s cenou a hodnotou produktu.
|
4.1
Zendesk je ověřenými uživateli na webu Capterra hodnocen jako 4,1 z 5 v porovnání s cenou a hodnotou produktu. .
|
4.7
HelpJuice je ověřenými uživateli na webu Capterra hodnocen jako 4,7 z 5 v porovnání s cenou a hodnotou produktu.
|
4.5
Zoho Desk je ověřenými uživateli na webu Capterra hodnocen jako 4,5 z 5 v porovnání s cenou a hodnotou produktu.
|
4.6
Document 360 je ověřenými uživateli na webu Capterra hodnocen jako 4,6 z 5 v porovnání s cenou a hodnotou produktu..
|
Cena
Cena softwaru v USD na agenta za měsíc.
|
$15-$39/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$59-$199/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$39/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
$120-$369/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc..
|
$49/měsíc/agent
Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
|
Katalogizace / Kategorizace
Vytvoření strukturovaných úložišť znalostí s kategoriemi a podkategoriemi.
|
LiveAgent nabízí katalogizaci / kategorizaci.
|
Zendesk nabízí katalogizaci / kategorizaci.
|
HelpJuice nabízí katalogizaci / kategorizaci.
|
Zoho Desk nabízí katalogizaci / kategorizaci.
|
Document 360 nabízí katalogizaci / kategorizaci.
|
Spolupráce
Umožňuje agentům spolupracovat na vyřešení tiketů.
|
LiveAgent nabízí spolupráci.
|
Zendesk nabízí spolupráci.
|
HelpJuice nabízí spolupráci.
|
Zoho Desk nabízí spolupráci.
|
Document 360 nabízí spolupráci.
|
Správa obsahu
Správa obsahu báze znalostí prostřednictvím backendových editorů WYSIWYG.
|
LiveAgent nabízí nástroje pro správu obsahu.
|
Zendesk nabízí nástroje pro správu obsahu.
|
HelpJuice nabízí nástroje pro správu obsahu.
|
Zoho Desk nabízí nástroje pro správu obsahu.
|
Document 360 nabízí nástroje pro správu obsahu.
|
Rozhodovací strom
Vytváření automatizovaných pracovních postupů báze znalostí / zákaznického portálu na základě jedinečných spouštěčů.
|
LiveAgent nabízí funkci rozhodovacího stromu.
|
Zendesk nabízí funkci rozhodovacího stromu.
|
HelpJuice nenabízí funkci rozhodovacího stromu.
|
Zoho Desk nabízí funkci rozhodovacího stromu.
|
Document 360 nenabízí funkci rozhodovacího stromu.
|
Diskuzní fórum
Umožňuje uživatelům vést diskuse prostřednictvím fóra.
|
LiveAgent nabízí diskuzní fóra.
|
Zendesk nabízí diskuzní fóra.
|
HelpJuice nenabízí diskuzní fóra.
|
Zoho Desk nabízí diskuzní fóra.
|
Document 360 nabízí diskuzní fóra.
|
Fulltextové vyhledávání
Fulltextové vyhledávání najde všechny výskyty hledaného výrazu ve vaší bázi znalostí.
|
LiveAgent nabízí fulltextové vyhledávání.
|
Zendesk nabízí fulltextové vyhledávání.
|
HelpJuice nabízí fulltextové vyhledávání.
|
Zoho Desk nabízí fulltextové vyhledávání.
|
Document 360 nabízí fulltextové vyhledávání.
|
Správa báze znalostí
Spravujte, upravujte, vytvářejte a sledujte diskuze na fóru, zpětnou vazbu a návrhy, často kladené dotazy a články s návody.
|
LiveAgent nabízí funkci správy báze znalostí.
|
Zendesk nabízí funkci správy báze znalostí.
|
HelpJuice nabízí funkci správy báze znalostí.
|
Zoho Desk nabízí funkci správy báze znalostí.
|
Document 360 nabízí funkci správy báze znalostí.
|
Portál samoobslužné podpory
Funkce, která vám umožní vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci registrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
|
LiveAgent nabízí portál samoobslužné podpory.
|
Zendesk nabízí portál samoobslužné podpory.
|
HelpJuice nabízí portál samoobslužné podpory.
|
Zoho Desk nabízí portál samoobslužné podpory.
|
Document 360 nabízí portál samoobslužné podpory.
|
Naše alternativa samoobslužné podpory je navržena tak, aby se přizpůsobila vaší firmě. Ať už jste malá firma, která funguje sezónně, nebo velký podnik, LiveAgent se dokáže přizpůsobit všem vašim potřebám.
Vytvořte si snadno úložiště znalostí. Naše intuitivní uživatelské rozhraní je moderní a přehledné a poskytuje vám prostor a flexibilitu pro vytváření krásných a promyšlených bází znalostí pomocí editoru WYSIWYG.
Nejlepší alternativy samoobslužné podpory by měly poskytovat neomezené úložiště dokumentů a přístup k nim pro všechny zákazníky a členy vaší společnosti. U služby LiveAgent nejsou účtovány žádné další poplatky za úložný prostor, návštěvy stránek nebo další báze znalostí.
Naše alternativa samoobslužné podpory dokáže zpracovat neomezený počet interních i externích bází znalostí. Vytvářejte onboardingové plány, úložiště podpory pro více značek či produktů a další.
Naše alternativa samoobslužné podpory nabízí několik předpřipravených šablon báze znalostí/zákaznického portálu, které jsou vysoce přizpůsobivé. Pokud chcete, aby skutečně odpovídala designovým zásadám vaší značky, použijte vlastní CSS/HTML.
Zlepšete svůj zákaznický portál pomocí integrovaného chatu. Umožněte svým zákazníkům, aby se na vás obrátili, pokud nemohou najít informace, které hledají. Náš chat se integruje s vaši bází znalostí, a v krajním případě může uživateli zobrazit užitečné články, než se na něj obrátí.
Pokud jde o alternativy samoobslužné podpory, klíčová je transparentnost. Umožněte svým zákazníkům využívat systém sledování tiketů, který jim umožní vidět předešlé tikety, odeslané tikety a průběh jejich řešení.
LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.
Peter Komornik, CEO
LiveAgent je vybaven řadou pokročilých funkcí, které vám pomohou zlepšit služby zákazníkům a prodeje. Naše alternativa samoobslužné podpory nabízí vestavěné call centrum, vícekanálový tiketing, integraci se sociálními sítěmi a nativní živý chat.
Automatizujte běžné, opakující se úlohy pomocí automatizačních pravidel, které budou spouštěné časem či událostmi. Podpořte vaše vztahy se zákazníky místo toho, abyste se soustředili na úkoly, které lze automatizovat pomocí pár kliknutí.
Optimalizujte svou strategii služeb podle dat, které jste shromáždili v reálném čase. Potěšte zákazníky bezstarostným samoobslužným servisem a zároveň buďte k dispozici pomoci kdykoliv, a to v rámci všech komunikačních kanálů.
Poskytujte rychlé, personalizované a kompetentní služby, a to díky integrovanému systému CRM. Pouhým kliknutím získáte přístup ke všem důležitým informacím o zákaznících, včetně předešlých objednávek a dotazů ze všech komunikačních kanálů.
Roman Bosch
Partly
Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.
Hendrik Henze
HEWO Internetový marketing
LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.
Razvan Sava
Webmaster nabídky
Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.
Taras Baca
XperienceHR
Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.
Viviane Carter
CSI Products
LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.
Christian Lange
Lucky-Bike
S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.
Catana Alexandru
Websignal
Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!
Sissy Böttcher
Study Portals
Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.
Peter Koning
TypoAssassin
Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.
Aranzazu F
Factorchic
Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.
Ivan Golubović
AVMarket
Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.
Rustem Gimaev
Jazykové konzultační centrum Antalya
Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.
Alexandra Danišová
Nay
Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.
David Chandler
Volterman
Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.
Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!
Se službou LiveAgent budete mít samoobslužnou podporu pod kontrolou. Naše cloudové řešení vám poskytne help desk, který se snadno používá i spravuje. Ceník je srozumitelný a zaplatíte pouze za to, co využíváte. Můžete libovolně přidávat, měnit nebo odstraňovat agenty a služby.
LiveAgent nabízí spoustu funkcí samoobslužné podpory, například interní a veřejnou bázi znalostí, fórum pro agenty a zákazníky, widgety pro vyhledávání a mnohem více.
Vážíme si vaší nedávné registrace LiveAgent.
Hned po instalaci vašeho účtu bude na vaši e -mailovou adresu odeslána zpráva obsahující přihlašovací údaje.
Pokud chvíli počkáte, po dokončení instalace budete ke svému účtu mít přístup přímo odtud.
Jakmile bude proces u konce, zašleme vám přihlašovací údaje na zadaný e-mail.
Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.
Jsme k dispozici ve více termínech