Jste otráveni vašim softwarem pro samoobslužnou podporu?

Zjistěte, proč je LiveAgent tou nejlepší alternativou samoobslužné podpory na trhu.

  • ✓ Žádný vstupní poplatek
  • ✓ Zákaznická podpora 24/7
  • ✓ Kreditní karta není vyžadována    
  • ✓ Předplatné můžete kdykoliv zrušit
Na LiveAgent spoléhájí
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ty nejlepší alternativy samoobslužné podpory

Zvyšte spokojenost vašich zákazníků a prodeje tím, že začněte poskytovat bezproblémové služby samoobslužné podpory. Pokročilé alternativy samoobslužné podpory nabízejí integrované báze znalostí, zákaznické portály a možnost spolupráce za zlomek ceny.

Podívejte se na naše podrobné srovnání nejlepších možností samoobslužné podpory, a to na základě hodnocení uživatelů, funkcí a ceníku.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Ty nejlepší alternativy samoobslužné podpory
Slido green logo
Funkce Liveagent Zendesk
Porovnejte Zendesk s LiveAgent.
HelpJuice Zoho Desk
Porovnejte Zoho Desk s LiveAgent.
Document 360
Celkové hodnocení
Celkové hodnocení softwaru od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.7
LiveAgent obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5.
4.3
Zendesk obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,3 z 5.
4.7
HelpJuice obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5.
4.5
Zoho Desk obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,5 z 5.
4.7
Document 360 obdržel od ověřených uživatelů na Capterra celkové hodnocení 4,7 z 5.
Jednoduchost použití
Hodnocení snadnosti použití od ověřených uživatelů na webu Capterra.
4.6
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití služby LiveAgent známkou 4,6 z 5.
4.3
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace ZenDesk známkou 4,3 z 5.
4.6
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace HelpJuice známkou 4,6 z 5.
4.4
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace Zoho Desk známkou 4,4 z 5.
4.7
Ověření uživatelé na serveru Capterra hodnotí jednoduchost použití aplikace Document 360 známkou 4,7 z 5..
Zákaznická podpora
Hodnocení zákaznické podpory od ověřených uživatelů na Capterra.
4.7
Ověření uživatelé na webu Capterra hodnotí službu LiveAgent známkou 4,7 z 5 za zákaznickou podporu.
4.2
Zendesk je ověřenými uživateli na Capterra hodnocen jako 4,2 z 5 v oblasti zákaznické podpory.
4.8
HelpJuice získal od ověřených uživatelů na Capterra hodnocení 4,8 z 5 za zákaznickou podporu .
4.3
Zoho Desk získal od ověřených uživatelů na webu Capterra hodnocení 4,3 z 5 v oblasti zákaznické podpory.
4.9
Document 360 získal od ověřených uživatelů na webu Capterra hodnocení 4,9 z 5 v oblasti zákaznické podpory.
Hodnota za peníze
Hodnocení poměru ceny a hodnoty od ověřených uživatelů na Capterra.
4.7
LiveAgent získal od ověřených uživatelů na webu Capterra hodnocení 4,7 z 5 v porovnání s cenou a hodnotou produktu.
4.1
Zendesk je ověřenými uživateli na webu Capterra hodnocen jako 4,1 z 5 v porovnání s cenou a hodnotou produktu. .
4.7
HelpJuice je ověřenými uživateli na webu Capterra hodnocen jako 4,7 z 5 v porovnání s cenou a hodnotou produktu.
4.5
Zoho Desk je ověřenými uživateli na webu Capterra hodnocen jako 4,5 z 5 v porovnání s cenou a hodnotou produktu.
4.6
Document 360 je ověřenými uživateli na webu Capterra hodnocen jako 4,6 z 5 v porovnání s cenou a hodnotou produktu..
Cena
Cena softwaru v USD na agenta za měsíc.
$15-$39/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
$59-$199/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
$39/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
$120-$369/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc..
$49/měsíc/agent Cenové rozpětí dostupných tarifů. Všechny plány jsou účtovány v USD měsíčně. Uvedená cena odpovídá ceně za jednoho agenta za měsíc.
Katalogizace / Kategorizace
Vytvoření strukturovaných úložišť znalostí s kategoriemi a podkategoriemi.
LiveAgent nabízí katalogizaci / kategorizaci.
Zendesk nabízí katalogizaci / kategorizaci.
HelpJuice nabízí katalogizaci / kategorizaci.
Zoho Desk nabízí katalogizaci / kategorizaci.
Document 360 nabízí katalogizaci / kategorizaci.
Spolupráce
Umožňuje agentům spolupracovat na vyřešení tiketů.
LiveAgent nabízí spolupráci.
Zendesk nabízí spolupráci.
HelpJuice nabízí spolupráci.
Zoho Desk nabízí spolupráci.
Document 360 nabízí spolupráci.
Správa obsahu
Správa obsahu báze znalostí prostřednictvím backendových editorů WYSIWYG.
LiveAgent nabízí nástroje pro správu obsahu.
Zendesk nabízí nástroje pro správu obsahu.
HelpJuice nabízí nástroje pro správu obsahu.
Zoho Desk nabízí nástroje pro správu obsahu.
Document 360 nabízí nástroje pro správu obsahu.
Rozhodovací strom
Vytváření automatizovaných pracovních postupů báze znalostí / zákaznického portálu na základě jedinečných spouštěčů.
LiveAgent nabízí funkci rozhodovacího stromu.
Zendesk nabízí funkci rozhodovacího stromu.
HelpJuice nenabízí funkci rozhodovacího stromu.
Zoho Desk nabízí funkci rozhodovacího stromu.
Document 360 nenabízí funkci rozhodovacího stromu.
Diskuzní fórum
Umožňuje uživatelům vést diskuse prostřednictvím fóra.
LiveAgent nabízí diskuzní fóra.
Zendesk nabízí diskuzní fóra.
HelpJuice nenabízí diskuzní fóra.
Zoho Desk nabízí diskuzní fóra.
Document 360 nabízí diskuzní fóra.
Fulltextové vyhledávání
Fulltextové vyhledávání najde všechny výskyty hledaného výrazu ve vaší bázi znalostí.
LiveAgent nabízí fulltextové vyhledávání.
Zendesk nabízí fulltextové vyhledávání.
HelpJuice nabízí fulltextové vyhledávání.
Zoho Desk nabízí fulltextové vyhledávání.
Document 360 nabízí fulltextové vyhledávání.
Správa báze znalostí
Spravujte, upravujte, vytvářejte a sledujte diskuze na fóru, zpětnou vazbu a návrhy, často kladené dotazy a články s návody.
LiveAgent nabízí funkci správy báze znalostí.
Zendesk nabízí funkci správy báze znalostí.
HelpJuice nabízí funkci správy báze znalostí.
Zoho Desk nabízí funkci správy báze znalostí.
Document 360 nabízí funkci správy báze znalostí.
Portál samoobslužné podpory
Funkce, která vám umožní vytvořit zákaznický portál, do kterého se mohou vaši zákazníci registrovat a získat tak přístup ke svým minulým tiketům a obsahu báze znalostí.
LiveAgent nabízí portál samoobslužné podpory.
Zendesk nabízí portál samoobslužné podpory.
HelpJuice nabízí portál samoobslužné podpory.
Zoho Desk nabízí portál samoobslužné podpory.
Document 360 nabízí portál samoobslužné podpory.

Více, než 30 000 společností důvěřuje službě LiveAgent

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Více, než 30 000 společností důvěřuje službě LiveAgent
Slido green logo
Help desk templates

Vytvořeno pro rozvíjející se firmy

Naše alternativa samoobslužné podpory je navržena tak, aby se přizpůsobila vaší firmě. Ať už jste malá firma, která funguje sezónně, nebo velký podnik, LiveAgent se dokáže přizpůsobit všem vašim potřebám.

Intuitivní rozhraní, jednoduché použití

Vytvořte si snadno úložiště znalostí. Naše intuitivní uživatelské rozhraní je moderní a přehledné a poskytuje vám prostor a flexibilitu pro vytváření krásných a promyšlených bází znalostí pomocí editoru WYSIWYG.

WYSIWYG editor for articles by LiveAgent
Customer portal email templates

Neomezené úložiště, přístup a uživatelé

Nejlepší alternativy samoobslužné podpory by měly poskytovat neomezené úložiště dokumentů a přístup k nim pro všechny zákazníky a členy vaší společnosti. U služby LiveAgent nejsou účtovány žádné další poplatky za úložný prostor, návštěvy stránek nebo další báze znalostí.

Podporuje mnoho bází znalostí

Naše alternativa samoobslužné podpory dokáže zpracovat neomezený počet interních i externích bází znalostí. Vytvářejte onboardingové plány, úložiště podpory pro více značek či produktů a další.

LiveAgent portal cliente
Free knowledge base customizer by LiveAgent

Sladění estetiky designu

Naše alternativa samoobslužné podpory nabízí několik předpřipravených šablon báze znalostí/zákaznického portálu, které jsou vysoce přizpůsobivé. Pokud chcete, aby skutečně odpovídala designovým zásadám vaší značky, použijte vlastní CSS/HTML.

Integrovaný live chat

Zlepšete svůj zákaznický portál pomocí integrovaného chatu. Umožněte svým zákazníkům, aby se na vás obrátili, pokud nemohou najít informace, které hledají. Náš chat se integruje s vaši bází znalostí, a v krajním případě může uživateli zobrazit užitečné články, než se na něj obrátí.

Integrovaný live chat
Integrovaný live chat

Sledování tiketů

Pokud jde o alternativy samoobslužné podpory, klíčová je transparentnost. Umožněte svým zákazníkům využívat systém sledování tiketů, který jim umožní vidět předešlé tikety, odeslané tikety a průběh jejich řešení.

Naše alternativa samoobslužné podpory

Peter Komornik

LiveAgent kombinuje skvělý live chat, tiketing a automatizaci, které nám umožňují poskytovat výjimečnou podporu pro naše zákazníky.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo

Ale to stále není vše

LiveAgent je vybaven řadou pokročilých funkcí, které vám pomohou zlepšit služby zákazníkům a prodeje. Naše alternativa samoobslužné podpory nabízí vestavěné call centrum, vícekanálový tiketing, integraci se sociálními sítěmi a nativní živý chat.

Customer service templates

Ušetřete nejméně 15 hodin týdně

Automatizujte běžné, opakující se úlohy pomocí automatizačních pravidel, které budou spouštěné časem či událostmi. Podpořte vaše vztahy se zákazníky místo toho, abyste se soustředili na úkoly, které lze automatizovat pomocí pár kliknutí.

Zvyšte prodeje díky nahlédnutí do skutečných dat

Optimalizujte svou strategii služeb podle dat, které jste shromáždili v reálném čase. Potěšte zákazníky bezstarostným samoobslužným servisem a zároveň buďte k dispozici pomoci kdykoliv, a to v rámci všech komunikačních kanálů.

Reports feature by LiveAgent
LiveAgent CRM integrations

Přístup ke všem důležitým údajům pomocí našeho CRM

Poskytujte rychlé, personalizované a kompetentní služby, a to díky integrovanému systému CRM. Pouhým kliknutím získáte přístup ke všem důležitým informacím o zákaznících, včetně předešlých objednávek a dotazů ze všech komunikačních kanálů.

Naši zákazníci to říkají nejlépe

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Jsme rádi, že máme skvělý portál, který zlepšuje naši zákaznickou péči.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umožňuje našim agentům poskytovat lepší, rychlejší a přesnější podporu.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nám pomohl dosáhnout 2 důležitých cílů: zvýšení spokojenosti zákazníků a prodeje.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetový marketing

    LiveAgent používáme od srpna a jsme s ním opravdu spokojeni.

  • WebMaster nabídky

    Razvan Sava

    Webmaster nabídky

    Od doby, kdy používáme LiveAgent, se naše doba odezvy zvýšila o 60 %.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Konverzní poměr našich placených zákazníků vzrostl o 325% v prvním měsíci, který jsme nastavili a aktivně začali používat LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Musím říct, že jsem nikdy nezažil tak profesionální přístup k zákazníkovi.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Považujeme LiveAgent za zdaleka nejlepší řešení pro živý chat.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    LiveAgent používáme na všech našich webových stránkách elektronického obchodu. Nástroj se snadno používá a zvyšuje naši produktivitu.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    S LiveAgent jsme schopni poskytnout našim zákazníkům podporu, ať jsou kdekoli.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent mohu doporučit každému, koho zajímá, jak zlepšit a zefektivnit své zákaznické služby.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jsem si jistý, že bychom 90% dne strávili tříděním e-mailů, kdybychom neměli LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Díky aplikaci LiveAgent dokážeme udržet naše hráče šťastné tím, že jim nabídneme efektivnější podporu, která povede k vyšší návratnosti.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je spolehlivý, za rozumnou cenu a jednoduše skvělá volba pro jakékoli rychlé online podnikání!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Líbí se nám, protože se snadno používá a nabízí skvělé funkce, například užitečné funkce hlášení.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Milujeme LiveAgent - usnadňuje to podporu našich zákazníků.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Rádi nabízíme našim zákazníkům nejlepší podporu. Proto jsme vybrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od nastavení až po průběžnou podporu a vše ostatní mezi tím, tým v LiveAgent nepřestává působit.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nám každý den ušetří stovky cenných minut tím, že zákaznický servis je jasný a v pořádku.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomezená integrace agentů, e-mailu, sociálních médií a telefonu. To vše za méně, než jsme platili u našeho předchozího poskytovatele.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent používáme od roku 2013. Nedokážeme si představit, že bychom bez něj pracovali.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Je to nákladově efektivní řešení, které vám může pomoci s velkým množstvím žádostí o podporu prostřednictvím různých kanálů.

  • Jazykové konzultační centrum Antalya

    Rustem Gimaev

    Jazykové konzultační centrum Antalya

    Odpovídání na e-maily z aplikace Outlook bylo tak těžké zvládnout. S LiveAgent jsme si jisti, že každý e-mail bude zodpovězen...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tak úžasný. S velmi malým časem a námahou jsem to měl během několika minut bezproblémové.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Vřele doporučuji produkt LiveAgent, nejen jako alternativu Kayako, ale mnohem lepší řešení s přidanou hodnotou.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Tým podpory vždy rychle reagoval rychlými implementačními řešeními.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomáhá nám třídit charakter tiketů a statisticky sledovat, co naši klienti nejvíce potřebují.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Službu LiveAgent považujeme za skvělý nástroj pro komunikaci se zákazníky.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent zrychlil naši komunikaci se zákazníky a také nám umožnil s nimi také chatovat.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednoduše řečeno - LiveAgent předčí vše, co je k dispozici v této nebo ještě vyšší cenové kategorii.

Budete v dobrých rukou!

Víte, co mají společné Huawei, BMW, Yamaha a O2? Hádáte správně... LiveAgent!

Vyzkoušet nyní zdarma Není vyžadována kreditní karta

FAQ

Proč byste měli zvolit LiveAgent jako alternativu samoobslužné podpory?

Se službou LiveAgent budete mít samoobslužnou podporu pod kontrolou. Naše cloudové řešení vám poskytne help desk, který se snadno používá i spravuje. Ceník je srozumitelný a zaplatíte pouze za to, co využíváte. Můžete libovolně přidávat, měnit nebo odstraňovat agenty a služby.

Jaké funkce samoobsluhy LiveAgent nabízí?

LiveAgent nabízí spoustu funkcí samoobslužné podpory, například interní a veřejnou bázi znalostí, fórum pro agenty a zákazníky, widgety pro vyhledávání a mnohem více.

Naše stránky využívají cookies. Pokračováním souhlasíte s využitím cookies, jak je podrobně popsáno v Bezpečnostní zásady a soubory cookies.

×
Naplánujte si schůzku jeden na jednoho a zjistěte, jak může LiveAgent pomoct vaší společnosti.

Jsme k dispozici ve více termínech

Naplánovat demo